Eenzaam en ik wil graag een vriendin hebben

26-10-2014 15:53 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel mij zo verrot alleen. Het doet zo pijn. Door de eenzaamheid ben ik depressief geworden, ik wil graag iemand ontmoeten die ook aan eenzaamheid lijdt. Ik wil een vriendin hebben met ik de tijd kan doorbrengen, mijn leven kan delen. Ik ben 40.
Alle reacties Link kopieren
Nou...jij bent wel eerlijk.

.

Kijk, en daar hou ik van.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
je wilt graag iemand ontmoeten die ook eenzaam is ???



je kan beter iemand ontmoeten die vrolijk door het leven gaat en positief is !
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
Werk aan je eenzaamheid en daarmee je depressiviteit en ga op zoek naar niet-eenzame vriendinnen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Moet de vrouw ook eenzaam/depri zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 26 oktober 2014 @ 16:58:

Moet de vrouw ook eenzaam/depri zijn?

.

Want dan heb jij het hier voor het uitkiezen!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Gaat het gezellig worden, 2 mensen met een depressie?
Alle reacties Link kopieren
En dan samen gaan zwelgen? Waarom een eenzaam persoon?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Kent er iemand nog een leuke mop?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Dit is geen datingsite. Misschien relatieplanet proberen? Marktplaats?
Een vriendin 'hebben' alsof het een accessoire is.



Doei eenzame vrijgezelle man, doei doei



(Even serieus, zo gaat dat natuurlijk niet lukken he. Als je nu al zeikt dat je depressief bent en eenzaam dan jaag je juist vrouwen weg. Doe wat aan jezelf, aan je uiterlijk, je zelfvertrouwen en je houding. Dan komt de rest van zelf. You cant expect others to love you if you don't love yourself first)
Wat doe je momenteel al? Dus wat doe je eraan om uit je depressie te komen bijvoorbeeld, is dat alleen hopen op een vriendin die uit de lucht komt vallen?

Wat die vriendin betreft wat voor acties onderneem je om een leuke vrouw te ontmoeten? Zit je op een club of sport je of sta je wellicht ingeschreven bij een datingsite?



Ik denk dat je uit je depressie kan komen zonder vriendin en dan als je weer wat stabieler en vrolijker bent een leuke vriendin erbij zoeken. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Het geft allemoal niks, wan wie hold van mekaar.

.

En dan inhaken maar.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Misschien is Tinder iets? Wel een vrolijke foto op zetten...
Alle reacties Link kopieren
quote:suriquest schreef op 26 oktober 2014 @ 15:53:

ik wil graag iemand ontmoeten die ook aan eenzaamheid lijdt.



Sinds wanneer is eenzaamheid een ziekte dan ?



Ik denk dat het ook wel prettig is wanneer je even aan geeft of je zelf man of vrouw bent.

In het eerste geval kun je een ban verwachten wegens hengelen.

In het tweede geval zal je topic verplaatst worden naar de oproepjes denk ik.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 26 oktober 2014 @ 17:00:

[...]



.

Want dan heb jij het hier voor het uitkiezen! Meldt zich aan
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nou, daar hebben vrouwen echt zin in, een depressieve partner...
Alle reacties Link kopieren
quote:suriquest schreef op 26 oktober 2014 @ 15:53:

Ik voel mij zo verrot alleen. Het doet zo pijn. Door de eenzaamheid ben ik depressief geworden, ik wil graag iemand ontmoeten die ook aan eenzaamheid lijdt. Ik wil een vriendin hebben met ik de tijd kan doorbrengen, mijn leven kan delen. Ik ben 40.



Ik neem aan dat je een man bent die een vrouw zoekt?



Ga iets doen aan de eenzaamheid en aan je depressie. Heb je wel vrienden/vriendinnen? En ga in therapie om wat vrolijker en onbezorgder in het leven te staan. Is fijn voor jezelf én voor een eventuele toekomstige partner. Niemand zit te wachten op iemand die alleen maar negativiteit uitstraalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 26 oktober 2014 @ 17:00:

[...]



.

Want dan heb jij het hier voor het uitkiezen!precies mijn gedachte
Nah TO dat wordt m niet....

Je wilt iemand om de verkeerde redenen, dat gaat niet werken....

Zorg dat je zelf gelukkig wordt zonder een ander..dan ben je al een stuk aantrekkelijker en dan komen die leuke dames vanzelf binnen je bereik.

Niet doen omdat je eenzaam bent, dan trek je alleen gelijkgestemden aan en daar zit jij toch ook niet op te wachten? dan heb je iemand die bij je is omdat ze eenzaam is ipv dat ze bij je zijn om wie jij bent,...dan klapt t op een of andere manier gewoon terug recht in je gezicht, en dan ga je nog dieper t dalletje in...
Alle reacties Link kopieren
http://youtu.be/-xfTlBSqCQY



Vanaf 1:33
Je zwelgt wel erg. Vertel eens wat meer, heb je werk, ben je aangesloten bij een sportclub (of meerdere), hoe ziet je sociale leven eruit?



Er zijn legio mogelijkheden om mensen te ontmoeten maar dan moet je wel enigszins positief in het leven staan.



Zelfs je OP straalt alleen maar ellende uit.



Iemand zoeken die ook aan eenzaamheid lijdt lost niets op als de klik er niet is, dan zitten jullie samen eenzaam en depressief te zijn, dat is dus zeker niet de oplossing.



Ga in therapie voor nu deze depressie en leer daar hoe je je positief moet opstellen. Het leven ziet er dan n.l. veel leuker uit. Dan leer je vanzelf weer leuke mensen kennen, en wie weet, rolt er gewoon een leuke relatie uit.
.
Ik ben ook eenzaam. Vroeger vulde ik die leegte op met vriendjes die niet goed voor me waren. Nu ben ik liever eenzaam dan dat.



Heb je wel vrienden, contact met familie?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoek je geen hobby?
I'm a long long way from home

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven