Eerste keer uiteten met een man

06-07-2014 21:10 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal.



Deze stuntelkip gaat morgen voor het eerst uit eten met een man.

Ik ben nog nooit met een man uit eten geweest, iemand tips wat ik moet doen, of juist moet laten? Ben zo vreselijk zenuwachtig
''Hij oordeelt niet, pas als je hart stopt met kloppen''
Alle reacties Link kopieren
De vork in je linker hand en het mes in je rechter, geen spagetti bestellen en geen sushi gaan eten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bestel wat je lekker vind. Ga niet enkel een salade bestellen. Neem niet teveel drank. Praat niet teveel. Laat hem ook praten en luister geïnteresseerd.

Stel voor om de rekening te splitten maar accepteer het als hij het etentje wil betalen.



Wees gewoon lekker jezelf joh komt helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
We gaan dus wokken, en ik ben dol op sushi <3 maar ik ben echt een stuntel in die dingen met eten en zo, en heel onhandig als ik zenuwachtig word en ratel ik aan 1 stuk door, arme man
''Hij oordeelt niet, pas als je hart stopt met kloppen''
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, bestel wat je lekker vindt, ga niet lopen klooien met een bouillonnetje en een plakje brood, tenzij je dat normaal ook neemt als je met je beste vriendin/ouders uit eten gaat. Drink vooral niet te veel. Er zijn zo veel gerechten die je makkelijk kunt eten, laat gewoon de spinazie, de bamisoep en de kippenpootjes staan... er is vast iets dat je makkelijk kunt eten. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Amber



Heb je de man in kwestie al eens eerder gezien?
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Wokken?
DTEEZ!
Probeer er niet al te grote big deal van te maken....mannen zijn net echte mensen dus no worries, En ratel niet aan één stuk door. Enjoy!
Waarom mag sushi niet?
Alle reacties Link kopieren
ja we hebben vaker afgesproken, dat scheelt, hij is erbij geweest toen ik een bakje vla ging eten ( alles ernaast en knoeien van zenuwen) alcohol drink ik zowieso al niet dus dat moet geen probleem zijn



moet ik colbertje enz aan?
''Hij oordeelt niet, pas als je hart stopt met kloppen''
Wokken? Op een date? Echt?
Alle reacties Link kopieren
Relax.

Zolang jij niet als een uitgehongerde hyena aan jouw eten zit te trekken

en ook af en toe een stilte voor hem laat vallen

hoef jij je geen zorgen te maken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Wokken en sushi? Die link snap ik niet zo



Veel plezier, dat wel!
Sushi wokken
Alle reacties Link kopieren
quote:meidmetmissie89 schreef op 06 juli 2014 @ 21:26:hij is erbij geweest toen ik een bakje vla ging eten ( alles ernaast en knoeien van zenuwen)en hij wil nog steeds met jou uit.

Met jou.



Jij zit jezelf dus zorgen te maken voor niets.



Natuurlijk doe jij geen colbert aan.

Het is een date, geen sollicitatiegesprek.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Wat voor type man is t?
Alle reacties Link kopieren
Uhummm bij elk wok restaurant waar ik geweest ben hebben ze heeeeel veel sushi ( en gelukkig maar)
''Hij oordeelt niet, pas als je hart stopt met kloppen''
Alle reacties Link kopieren
Geen colbertje aan als je dat niet gewend bent. Ga voor iets wat je leuk staat, maar wat wel gemakkelijk zit. Geen hele hoge hakken als je dat niet gewend bent. Geen rondslingerende sjaals. Gewoon, met een beetje extra, wat wel bij je past.
Buiten dat, als je in zo'n wokvreetschuur op sjiek gaat, loop je voor gek.
Alle reacties Link kopieren
Hij is een tikkeltje ouder als ik :( maar hij is netjes en vind het leuk als ik netjes ben aangekleed en opgemaakt
''Hij oordeelt niet, pas als je hart stopt met kloppen''
Niet te veel nadenken, gewoon genieten!
Alle reacties Link kopieren
ik heb altijd colbertje aan, maar daar zit ook verschil tussen ene is netter dan de andere
''Hij oordeelt niet, pas als je hart stopt met kloppen''
Nogmaals doe chill... beeld je in dat je met een goeie vriendin uit eten gaat ofzo want nu zit je je helemaal gek te maken. Nog nooit heb ik een bak vla half ernaast geknoeid omdat ik met iemand was en ik kan echt wel een faalangstige zenuwpees zijn. Je gaat samen eten niet in je nakie trouwen tijdens het bungy jumpen!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een mooie jurk waar je je comfortabel in voelt?
Maak je niet druk, je klinkt als een schattige disgenoot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven