Entertainment alle pijlers

De Bauers - 20 jaar later.

16-04-2024 23:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Praat mee over de realityserie van het gezin Bauer.
Wie kijkt?
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, leuk he
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hou niet van zijn muziek, maar de persoon Frans Bauer vind ik wel leuk om te volgen.
Ook zijn gezin is leuk.
Net de tweede aflevering gezien. Iedereen helemaal voorbereid voor zijn 50ste verjaardag. Komt halverwege de dag de jongste zoon ook eens uit bed, loopt langs de feestende mensen in zijn, ja wat was het Cookie monster cape of zo.
Moeder Bauer, Frans steeds ontroert.
Wat een verademing na veel andere rs' van bn'ers.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk gezin. Je ziet dat ze het leuk hebben met elkaar en dat het echt is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind zijn muziek ook vreselijk, maar vind dit echt heel leuk om te kijken.

Die oudste zoon vind ik zo'n leukerd ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat eensgezind allemaal. Ik vind de muziek ook niets maar Frans Bauer als persoon juist heel leuk. De serie kijkt lekker weg. Ik hoop dat ze nog lang gelukkig blijven met elkaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijniebelle schreef:
17-04-2024 11:40
Ik vind zijn muziek ook vreselijk, maar vind dit echt heel leuk om te kijken.

Die oudste zoon vind ik zo'n leukerd ook!
Hij kan ook zijn vaders stem en manier van praten goed imiteren.
:rofl:
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de rs uit 2003 niet gevolgd.
Die kijk ik nu via yt.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het hilarisch
Wat een leuke mensen met elkaar.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel leuk om te zien, schilderij ophangen. Haha lachen!

En ook verrassend leuke korte liedjes op achtergrond (eagles "new kid..." En talking heads)
Alle reacties Link kopieren Quote
Poepmachine :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de aflevering nog niet gezien. Maar ik zie eigenlijk nergens nare reacties op social media.
Wat een gewaarwording. Eensgezindheid over een realityserie :thumbsup: En volgens mij wordt het wel goed bekeken.
De reden dat ik de vorige series niet gezien heb, is dat de muzieksmaak niet de mijne is. Ik herinner me hem (muziek) vooral van de zoveelste verjaardag- en huwelijksdag- feestjes van ooms en tantes, en dat All you need. fragment, met twee die meisjes.(met dezelfde naam dacht ik) En zijn Rammstein cover.
Ik heb nog heel wat terug te kijken.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke serie! Weet iemand hoe het liedje heet dat er wordt afgespeeld in de intro? (Ik zou zo graag bij de chinees met jou gaan eten...gaan eten...gaan eten....) Vind het zo grappig! 😁
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Frans jr wel de knapste van het stel.
Lijkt het meest op zijn moeder en op Frans sr vroeger.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel raar dat ma wel in de serie mag maar broer niet “omdat het om het gezin gaat”
Alle reacties Link kopieren Quote
Flashy schreef:
21-04-2024 18:57
Ik vind het wel raar dat ma wel in de serie mag maar broer niet “omdat het om het gezin gaat”
Ik ook, ik denk dat er wel iets speelt maar ze de vuile was niet buiten hangen. Dorus heeft 'een uitleg' gegeven, hij was niet in beeld op de verjaardag, maar was er wel, zegt hij. Frans heeft alleen gezegd in de uitzending dat zijn vader hem vroeger naar optredens reed, en nu zijn zoons.
Over zijn broer geen woord. Terwijl je dat juist wel verwacht: close, familie mensen en eerlijk.
Toch iets dat niet helemaal perfect is?
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had nog net geen krulstaart :HA:
Goh, die bmi had ik niet verwacht bij hem. Ik vond Frans er helemaal niet als obesitas uitzien.
Die moeder, heerlijk. Wat zou ze gezegd hebben in de auto?!
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
scottiewinkie schreef:
25-04-2024 21:29
Ik had nog net geen krulstaart :HA:
Goh, die bmi had ik niet verwacht bij hem. Ik vond Frans er helemaal niet als obesitas uitzien.
Die moeder, heerlijk. Wat zou ze gezegd hebben in de auto?!

Haha, het was 'blieb' waardig in ieder geval. Nooit een Bauer fan geweest, maar heb Frans altijd al een gezellige, zachtaardige en sympathieke man gevonden. De omgang tussen hem en zijn zoons vind ik hilarisch. Ze hoeven niet om de haverklap te gillen, te schreeuwen en te overdrijven om grappig over te willen komen.
Fijn dat het zo goed gaat met Mariska. Al heeft ze toch flink wat restschade die je niet meteen aan de buitenkant ziet. Zal vast ook wel eens heel erg moeilijk zijn voor haar en het gezin. Ze staan samen wel heel sterk, dat zie je. Ik wens ze alle geluk toe.
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 06-05-2024 07:45
0.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Trouwens, wat een verhaal was dat zeg!
Dat de moeder van Frans ooit een keer backstage, het bier van Andre Hazes stiekem had weggestopt, omdat ze vond dat Andre en Frans al genoeg ophadden.
Dat werkte natuurlijk als een rode lap op een stier bij beroeps alcoholist Hazes en hij schold haar helemaal verrot 😳🫣
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een ontwapening deze serie.
Eindelijk een serie met " normale " mensen ipv die (nep) hysterische meilandjes.
De Meilandjes trek ik nog geen 5 minuten maar van Frans en zijn gezin mogen ze wel uren uitzenden.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Die jongens over het thuis zingen van hun vader :rofl:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook, wat een leuk gezin. Zo kan het ook.
Het enige wat me echt verbaasd is dat de hondjes dus echt overal binnen piesen en poepen. En Marisca is zo schoon, staat de hele dag aan het aanrecht, met d'r poetslap. Kan dat niet rijmen. Laat die beestjes toch gewoon uit, en maak ze zindelijk denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk om naar te kijken. Dat moeilijke gezicht van Frans als z´n oudste over zijn studie fiscaal recht begint haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah ja, leuke serie. Die zelfspot, daar hou ik echt van. En leuke zonen ook, met leuke meiden.

Alleen die verheerlijking van die vreselijke Hazes sr. had van mij echt niet gehoeven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Arnica25 schreef:
07-05-2024 23:17
Leuk om naar te kijken. Dat moeilijke gezicht van Frans als z´n oudste over zijn studie fiscaal recht begint haha.
Haha, ja. Die zoon compenseert de simpelheid van zijn ouders ruimschoots.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven