En nu word ik volledig genegeerd

26-10-2014 17:39 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Advies gevraagd....

Een half jaar geleden heb ik een man leren kennen die toen nog getrouwd was. We werden erg verliefd op elkaar.Hij gaf echter aan het niet over zij hart te kunnen verkrijgen zijn kinderen in de steek te laten..Het bekende verhaal dus . Ik heb diverse malen geprobeerd het contact te verbreken maar toch brak ik steeds weer na een tijd. Dus wel nog steeds wat contact gehad. Nu, een half jaar later heeft hij mij laten weten dat hij gaat scheiden en nog gevoelens voor me heeft, hij zei zelfs dat hij weer wilde afspreken. Daar werd ik natuurlijk heel blij van, maar vervolgens liet hij weer een week niks horen. Ik heb gevraagd of het wel goed ging, daar reageerde hij niet op, uiteindelijk dagen later zei hij dat ie emotioneel een puinhoop is . Helaas ben ik vannacht (na de nodige wijn) uit mn vel gesprongen . Ik heb gezegd dat ie niet had moeten zeggen dat ie nog gevoelens had. Ik ben zo boos op hem. Eerst kan hij er niet voor gaan omdat ie nog getrouwd is. Nu gaat ie bij zijn vrouw weg en dan negeert ie me?Ik begrijp best dat een scheiding niet zomaar iets is, maar me ineens volledig negeren? Ik snap niks van die man. Ik wil er ook voorgoed een punt achter zetten, niet meer met hem bezig zijn.. Maar hoe doe je dat? pff sorry voor het warrige verhaal, moest het even van me afschrijven. Tips en adviezen zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren. Je wil echt geen man die (nog niet) in scheiding ligt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Lekker wat anders zoeken... dit wordt 'm niet.
Tja, wat verwacht je dan van een man die nog getrouwd is? Dat hij voor de volle 100% voor jou gaat?

En hoe je met hem moet breken? Nummer blokkeren, van je fb verwijderen en niet meer met hem afspreken. Negeren dus. Zo moeilijk is dat niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Mannen die in scheiding liggen,..poe, die hebben het zwaar te verduren.

Die huppelen voordurend van het ene been op het andere.

.

Die moet je even laten hinkelen...totdat ze weer met beide benen op de grond staan.

Maar goed, dat duurt een paar jaar.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
nee dit wordt hem echt niet nee. Maar het doet zo'n pijn dat ie eerst zegt dat ie nog gevoelens heeft en het dan laat afweten. ik zou zo graag willen weten waarom hij dat deed. maar ja, hij negeert me.
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht niet dat ie voor de volle 100 procent voor mij gaat. Maar ineens helemaal geen contact? Dat is toch wel heel rigoreus.
Alle reacties Link kopieren
quote:effeniet schreef op 26 oktober 2014 @ 17:45:

nee dit wordt hem echt niet nee. Maar het doet zo'n pijn dat ie eerst zegt dat ie nog gevoelens heeft en het dan laat afweten. ik zou zo graag willen weten waarom hij dat deed. maar ja, hij negeert me.

Ach ja...dan is hij gewoon nog even met een ander bezig, kan zijn dat hij ook nog weer bij jou komt..maar dan moet die ander weer niet zo leuk zijn.

Dus dat is dat gehinkepoot he..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Als hij in scheiding ligt en heel emotioneel is weet hijzelf waarschijnlijk ook geen zinnig antwoord te geven aan "waarom deed je dat".

Je verdoet je tijd en energie door je met die vraag bezig te houden want je krijgt er toch geen bevredigend antwoord op.

Kies voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet (be)trouw(baar) en dat weet je al vanaf het begin/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een man die in net aan het scheiden is vind ik persoonlijk niet erg sexy.

Aan de andere kant, een vrouw die gelijk aan je gaat lopen trekken, aandacht eist en en man die in verse scheiding ligt niet wat adempauze gunt is ook verre van sexy.



Ik begrijp best dat een scheiding niet zomaar iets is



Nee, blijkbaar begrijp je dit helemaal niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 26 oktober 2014 @ 17:47:

[...]



Ach ja...dan is hij gewoon nog even met een ander bezig, kan zijn dat hij ook nog weer bij jou komt..maar dan moet die ander weer niet zo leuk zijn.

Dus dat is dat gehinkepoot he..Ja zou kunnen, hoewel hij zegt dat er geen ander is. Maar ja, hij ging ook vreemd dus of het allemaal waar is wat hij zegt? Het doet pijn en verstandelijk weet ik dat het niks wordt en dat ie er waarschijnlijk gewoon niet genoeg om geeft. Maar mn gevoel wil niet echt mee.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft een half jaar niks laten horen en na 6 maanden zou hij nog steeds gevoelens voor je hebben? Ik geloof er niks van. Als hij die nog had, dan had 'ie die scheiding al veel eerder in gang gezet.



Niks meer laten horen; alles blokkeren en laat hem maar in zijn sop gaarkoken. Deze man is onbetrouwbaar gebleken en dat verandert echt niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:effeniet schreef op 26 oktober 2014 @ 17:52:

[...]





Ja zou kunnen, hoewel hij zegt dat er geen ander is. Maar ja, hij ging ook vreemd dus of het allemaal waar is wat hij zegt? Het doet pijn en verstandelijk weet ik dat het niks wordt en dat ie er waarschijnlijk gewoon niet genoeg om geeft. Maar mn gevoel wil niet echt mee.



Dat snap ik wel en dat is ook lastig



Maar de enige manier om hier overheen te komen, is door rigoureus het contact te verbreken. Hem echt overal blokkeren. Cold Turkey, want anders is dit een verhaal zonder eind.
quote:minnimouse schreef op 26 oktober 2014 @ 17:55:

Hij heeft een half jaar niks laten horen en na 6 maanden zou hij nog steeds gevoelens voor je hebben? Ik geloof er niks van. Als hij die nog had, dan had 'ie die scheiding al veel eerder in gang gezet...Serieus? Jij zou bij de eerste, de beste verliefdheid man en kinderen in de steek laten en niet eerst kijken of het een bevlieging is en nog wat proberen te maken van je huwelijk?
Doe niet zo naïef. Hij gaat niet scheiden. Jij bent leuk voor erbij, maar hij ziet je niet voor serieus.

Je weet waar je aan begint als je met een getrouwde man gaat.

Nu uithuilen en voortaan beter nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Deurmat nummer zoveel vandaag.



Eerst willens en wetens achter een gebonden man aan lopen en dan heel verbijsterd reageren omdat ie kennelijk toch niet zo leuk is, en ook niet zo betrouwbaar

Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 26 oktober 2014 @ 17:55:

Hij heeft een half jaar niks laten horen en na 6 maanden zou hij nog steeds gevoelens voor je hebben? Ik geloof er niks van. Als hij die nog had, dan had 'ie die scheiding al veel eerder in gang gezet.



Niks meer laten horen; alles blokkeren en laat hem maar in zijn sop gaarkoken. Deze man is onbetrouwbaar gebleken en dat verandert echt niet hoor.



Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar je gaat ook niet hals over kop scheiden..



Ik moet hem echt loslaten ja. Dit wordt m niet en na mijn uitbarsting van vannacht heb ik hem alleen maar meer afgestoten. Daar baal ik nog het meeste van
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat wel echt scheiden en ik ben niet leuk voor 'erbij' want ik woon in een ander land, dus daar zou hij niks aan hebben. Nog een reden waarom het vrij kansloos is trouwens, de afstand en de zijn kinderen. Mn verstand en gevoel druisen dwars tegen elkaar in momenteel.
quote:effeniet schreef op 26 oktober 2014 @ 17:46:

Ik verwacht niet dat ie voor de volle 100 procent voor mij gaat. Maar ineens helemaal geen contact? Dat is toch wel heel rigoreus.Maak er juist gebruik van dat hij geen contact meer opneemt. Zo kan je van hem afkomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:paresseuse schreef op 26 oktober 2014 @ 17:58:

[...]





Serieus? Jij zou bij de eerste, de beste verliefdheid man en kinderen in de steek laten en niet eerst kijken of het een bevlieging is en nog wat proberen te maken van je huwelijk?



Nee. Dat zeg ik toch ook niet?

Je maakt mij alleen niet wijs dat als hij echt nog gevoelens voor TO zou hebben, dat hij eerst maandenlang niks laat horen en dan ineens weer contact zoekt. Komt op mij meer over alsof hij nu in elk geval de kogel door de kerk is wat betreft die scheiding, en hij nu weer iemand zoekt en dus kijkt of het bij TO nog lukt.
quote:effeniet schreef op 26 oktober 2014 @ 18:00:

[...]





Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar je gaat ook niet hals over kop scheiden..



Ik moet hem echt loslaten ja. Dit wordt m niet en na mijn uitbarsting van vannacht heb ik hem alleen maar meer afgestoten. Daar baal ik nog het meeste van



Onbewust heb je het enige goede gedaan wat je voor jezelf kon doen: hem afstoten. Nu blokkeren, uithuilen en verder gaan met je leven.



Trouwens, waarom geef jij überhaupt nog iets om een vent die

1. Z'n vrouw bedriegt

2. Jou zomaar een half jaar negeert

3. Niet mans genoeg is om zonder direct een nieuw neukertje klaar te hebben staan, z'n (zogenaamde?) scheiding af te handelen



???
Alle reacties Link kopieren
Ja, DappereGerbera, dat vraag ik me ook af. Waarom ik nog steeds veel om hem geef. Wat heeft hij nou eigenlijk voor mij gedaan? Behalve vaag zijn? Maar toen we verliefd waren was het zo heftig en zo intens. Ik weet dat ik daar niet meer aan moet denken, maar toch is dat moeilijk en doet het pijn dat t nu zo afgelopen is. Het had mooi kunnen zijn als hij het anders had aangepakt.
Alle reacties Link kopieren
@ TO, geen aandacht aan schenken... overal verwijderen en je aandacht op andere dingen focussen..

Gun het tijd om over hem heen te komen.



Op gegeven moment verwaterd jouw gevoel vanzelf en verdwijnt hij steeds meer en meer uit jouw gedachte.



Zo'n man als hij, die jouw negeert, zou je niet moeten willen.
Alle reacties Link kopieren
Jemig zeg, jullie wonen beiden ook nog in een ander land tijdens de affaire. Wijfie ga een vent zoeken in het land waar je woont die vrijgezel is ofzo. Je klinkt alsof je verslaafd bent aan drama of super naïef.



Nu niet zielig spelen want je wist wat de spelregels waren. Hij bedroog zijn vrouw met jou en nu wordt jij bedrogen. Zo gaat dat dan he.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven