en toen was het over........

16-01-2013 16:31 439 berichten
Mijn man heeft me gisteren verteld dat we gaan scheiden, hij voelt niks meer voor me en wil er ook niet meer aan werken.

Hij heeft het meteen aan zijn familie en de kinderen verteld, alleen de jongste weet het nog niet, die hoort het vanavond.

Ze is 6 en ik ben zo bang voor haar reactie, je is helemaal gek met haar vader.

Ik wil dit helemaal niet , ik hou nog zo veel van hem en kan me een leven zonder hem helemaal niet voorstellen.

Wie heeft dit ook een keer bij de hand gehad en hoe reageerde jou dochtertje??

En wat moet ik nu in godsnaam doen???, uitkering aanvragen , huis regelen???

Ik weet het niet meer, help!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:bordie2 schreef op 09 maart 2013 @ 18:40:

zo ben ik weer even.

Uitslag van mijn darmonderzoek gehad, wel een beetje van geschrokken eerlijk gezegd.

Mijn grote poliep was een poliep die de potentie had om darmkanker te worden, ik was er dus op tijd bij.

Dat geeft je wel even een realitycheck, ik moet vooruit en niet blijven hangen in het hier en nu.

Vanavond ga ik bij een vriend op visite, voor het eerst bij hem en dat vind ik best wel een beetje spannend.

Dochter is bij papa dus ik heb de tijd voor mezelf.



Gister weer een enorme dip gehad, ik begin mijn ex nu zo te missen.

Laat hem niks merken , ben nogal kortaf aan de telefoon en dat vind ie alles behalve leuk.

Voel me moe en uitgewrongen en ik heb zo ontzettend de balen van het me kut voelen.

Ben ondertussen zo ver dat ik me er bij neer kan leggen dat ik waarschijnlijk altijd van hem zal blijven houden en dat ik dus maar de rest van mijn leven alleen blijf.

Ik leer er wel mee leven, hoop ik, ik zal wel moeten.

Gister mijn zwager gezien, die was erg lief voor me, en weet je , heel gek , maar dan ben ik daarna weer zo van slag.

Soms snap ik helemaal niks van mezelf!!!!!





Je vergeet dat je pas bent begonnen, laat eerst nou eens alles op je af komen, geef je gevoel toch eens de tijd , en ga niet voor jezelf bepalen hoe jij je nu MOET voelen want dat werkt niet echt niet, het duurd nog wel een poosje dat je je echt weer helemaal blij gaat voellen, het zijn stapjes vooruit en stapjes achteruit , het is echt vallen en opstaan, maar elke keer dat jij opstaat ,sta je wel sterker.

Probeer nu eens uit te vogelen wat je nu zelf wilt met je toekomst, zoals nu ben je er met je neus op gedrukt hoe kort een toekomst zou kunnen zijn, wat wil jij eruit halen?

En of je de rest van je leven alleen zult blijven, dat zie je later wel of dat klopt, nu moet je eerst aan jezelf denken en alles verwerken
nieuw afspraak gemaakt bij de advocaat, ik voel me zo ontzettend sterk nu.



Weekend bij een vriend op visite geweest,heel veel gepraat en het was ontzettend gezellig.

Hij laat me huilen als ik huilen moet en is er voor me als ik hem nodig heb en dat allemaal zonder er iets voor terug te willen.

Ze zijn er dus nog wel, die lieve mannen zonder verborgen agenda.



Morgen naar de sociale dienst om mijn uitkering te regelen, ik krijg eindelijk mijn leven weer wat op de rails en ik voel me ook een stuk beter.

zal jullie nog wel nodig hebben af en toe, dus blijf schrijven hier.

Ik ben er nog lang niet maar het gaat de goede kant op.
Alle reacties Link kopieren
Morgen voel je je mogelijk weer op momenten slecht & zwak en dat is normaal hoor Bordie.

Uiteindelijk gaan de goede stemmingen overheersen
Nou had ik gisteren een reactie geschreven, zie ik net dat 'ie nooit is geplaatst! Fijn, dat mobiel forummen... Goed bezig, bordie, met sociale dienst en advocaat. En natuurlijk zul je ook nog geregeld in de put zitten, maar het is nog maar zo kort geleden. Ik vind echt dat je het goed doet. En ook met ministapjes kom je nog altijd vooruit!
heb fantastisch nieuws!!!!!!

ik heb een huis!!!!!!!!



ik kan in april verhuizen en dan echt overnieuw beginnen.

het is een klein huisje vlakbij ons huis waar ik met mijn ex woonde, ideaal voor de kleine meid die kan nl zelf heen en weer tussen mij enpapa

Ik ben superhappy maar ook zo ontzettend bang!

Nu is het echt definitief over en uit.

Aan de ene kant goed, ik ben er klaar voor ,maar aan de andere kant.......

Overnieuw beginnen is dood en dood eng!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed, gefeliciteerd! Kun je je leven eindelijk weer op gaan bouwen.
ja he sisisi ben er waanzinnig blij mee, heb het gevierd met een enorme huilbui met gierende uithalen .......

Gaat nu wel weer hoor.

En hoe staat het met jou, alweer een licht aan het eind van de tunnel

???
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bordie
Wat goed bordie! Dit is geeneens een klein stapje, maar een reuzestap, echt top! Natuurlijk confronterend, maar ook ontzettend fijn om nu echt verder te komen. Vinden je zoons en je dochter het ook leuk? Idd. heerlijk als je dochter straks makkelijk zelf van jou naar haar vader kan en andersom. Goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Bordie, ik ben weer terug.



Wat leuk om te lezen dat je een huis hebt?



Hoe gaat het verder met jou en de kids?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Joehoe Bordie!!!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Bordie, hoe gaat het nu met jou en de kinderen?
sorry ff heel erg druk gehad met van alles.

Huis schiet lekker op , als het goed is kunnen we komend weekend verhuizen.

En niet verwacht toch gebeurd, ik ben verliefd...........

We doen het heel rustig aan en ik leg me niet vast , maar op dit moment voelt het heerlijk.

Hij is lief hij is leuk hij is attent en ik geniet!!!!

Af en toe heb ik nog wel eens een dip, en zie ik het niet zitten maar verder gaat het al veel beter.

hoe was je vakantie yash????
quote:bordie2 schreef op 01 april 2013 @ 18:43:

sorry ff heel erg druk gehad met van alles.

Huis schiet lekker op , als het goed is kunnen we komend weekend verhuizen.

En niet verwacht toch gebeurd, ik ben verliefd...........

We doen het heel rustig aan en ik leg me niet vast , maar op dit moment voelt het heerlijk.

Hij is lief hij is leuk hij is attent en ik geniet!!!!

Af en toe heb ik nog wel eens een dip, en zie ik het niet zitten maar verder gaat het al veel beter.

hoe was je vakantie yash????



Niet verwacht? Nou dat wist ik vanaf zo'n beetje je eerste post hier al wel dat je binnen no time in een andere relatie zou duiken.

En dan niet omdat je aan een nieuwe relatie toe bent maar omdat je er niet aan toe bent om echt op eigen benen te staan..

Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op 01 april 2013 @ 19:18:

[...]





Niet verwacht? Nou dat wist ik vanaf zo'n beetje je eerste post hier al wel dat je binnen no time in een andere relatie zou duiken.

En dan niet omdat je aan een nieuwe relatie toe bent maar omdat je er niet aan toe bent om echt op eigen benen te staan..

Alle reacties Link kopieren
Geniet er maar van Bordie en je ziet wel wat het word
quote:ronniemitchel schreef op 01 april 2013 @ 19:23:

[...]





Klopt er iets niet aan?
Hopelijk ben je wel zo verstandig bordie om die nieuwe lover voorlopig ver van je kinderen te houden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vakantie was erg fijn. Bordie.



Ik schrik wel van je nieuwe liefde. Is dat niet gewoon rebound?

Pas je wel op met de kinderen? Dat je die er niet bij betrekt?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op 01 april 2013 @ 19:31:

Hopelijk ben je wel zo verstandig bordie om die nieuwe lover voorlopig ver van je kinderen te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 01 april 2013 @ 19:34:

Mijn vakantie was erg fijn. Bordie.



Ik schrik wel van je nieuwe liefde. Is dat niet gewoon rebound?

Pas je wel op met de kinderen? Dat je die er niet bij betrekt?Zo slim zal ze toch wel zijn?
quote:ronniemitchel schreef op 01 april 2013 @ 19:40:

[...]





Zo slim zal ze toch wel zijn?Bij de meeste mensen werkt het gezonde verstand niet zo erg goed als ze denken verliefd te zijn en al helemaal niet als ze niet alleen kunnen/willen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op 01 april 2013 @ 19:47:

[...]





Bij de meeste mensen werkt het gezonde verstand niet zo erg goed als ze denken verliefd te zijn en al helemaal niet als ze niet alleen kunnen/willen zijn.Dat wil nog niet zeggen dat ze haar kinderen er bij betrekt.
quote:ronniemitchel schreef op 01 april 2013 @ 19:54:

[...]





Dat wil nog niet zeggen dat ze haar kinderen er bij betrekt.



Nee laten we dat idd maar hopen ja dat er niet over een maand een post komt dat nieuwe lover bij ze in hun nieuwe huisje is getrokken..

Je wilt ze de kost niet geven die het doen incl. mensen die normaal gesproken behoorlijk nuchter en nadenkend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bordie, hoe kun je nu in 3 maanden een huwelijk van 14 jr verwerken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven