Even geen idee meer!

02-02-2014 16:45 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Al het topic een beetje doorgespit, maar vind het toch wel fijn jullie "neutrale"blik hierop te hebben.

Heel verhaal wel, helaas..



Sinds 2 maanden aan het daten met een geweldige man, we kennen elkaar al langer maar pas sinds 2 maanden echt serieus aan het daten.

We hebben het samen heel erg leuk, en genieten ervan om bij elkaar te zijn. Het eerste weekend van januari zijn we zelfs een weekendje weg geweest samen.



Nu begin ik steeds meer gevoelens te krijgen, en toch eigenlijk wel verliefd te worden. Alleen loop ik tegen wat dingen aan, en wil nu eigenlijk wel knopen doorhakken.



Het is namelijk dat ik het idee heb dat hij er weinig voor doet, hij bericht wel uitzichzelf, maar verder ook weinig. Als we afspreken komt dat vanuit mij. Als ik ga stappen dan "moet ik me wel gedragen" als ik zijnde, we zijn trouw aan elkaar.. We hebben gezegd dat we niet met andere daten. Hij zei 3 weken geleden ook, ik loop van de zomer liever met jou op het strand dan een avondje staan zoenen.



Nou na hem 3 weken niet hebben kunnen zien, ( we wonen 2 uur rijden uit elkaar, nu nog over 1 maand niet meer) werd ik wat onzeker, en vroeg hem hoe en wat, ik wilde een beetje weten waar ik aan toe was voor ik me erin zou storten.



Hij gaf aan, dit weekend ben ik bij je en praten we over de toekomst en wat we van elkaar verwachten enz.



Goed, hij was hier dus gisteren, we hadden een lekker wijntje en pizza besteld want ik had geen zin om te koken en hij ook niet. Toen hij ineens ziek werd, hevige buikpijn. Hij is hier nog 3 uur lang gebleven en is toen toch naar huis gegaan, hij vond het niet fijn om ziek bij mij te zijn. En dat begreep ik wel, dat heb ik ook als ik ziek ben.

Hij zei: ik kom volgende week wel, om het goed te maken.. als dat nog mag?



Net voor hij ging zei ik nog, dus..volgende week ons gesprek?

"heel stom zei ik" je hoeft niet tot volgende week te wachten, je mag nu ook weg gaan en nooit meer terug komen, dan hoe fik ook niet zo lang te wachten op wat je wilt zeggen"



Waarop hij beetje boos werd, en zei ik zeg toch dat ik volgende week kom als het mag.

Ik schrok van zijn reactie, liep snel naar hem toe en toen was het nog een kwartier kusje knuffel.



Nu hebben we nog geen contact gehad, alleen dat hij thuis aangekomen was, en dat hij nog steeds ziek is.. Ik heel stom gestuurd: "wish i could call you mine" Waar ik al zoveeeeel spijt van heb maarja, tijd terug draaien gaat niet.



Ik wil nu eigenlijk weten waar ik aan toe ben, en niet weer een week moeten wachten voor we een gesprek hebben, maar via de app lijkt me niet heel handig.. Hem misschien vanavond gewoon bellen? Maar dan heb ik weer zoiets van ja..hij is ziek...



Ik wil niet dat alles van mijn kant komt, hij is bezig met een ander huis ook, net als mij.. ik wil in een bepaalde stad gaan wonen, en dat weet hij. En nu heeft ineens ook een huis gezien daar.



Ik word gek van deze onzekerheid en twijfel over wat te doen.. Ik weet het ik zou er niet zoveel overna moeten denken, maar ik wil een gebroken hart voor zijn zeg maar
.
zo dan. Arme man.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je behoorlijk wanhopig en niet meelevend, om zo een steek onder water te geven als iemand notabene ziek naar huis gaat.

Vrouw, creër wat geduld, want je jaagt hem alleen maar weg. Hij zegt toch dat hij je volgende week wilt zien, dat zou hij niet zeggen als hij geen interesse in je had. Ik zou mijn excuses aanbieden voor je pusherige gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet hij perse naar jou komen?

Je kunt toch ook naar hem?

En is hij ik-lig-in-bed-ziek of ik-hang-op-de-bank-ziek?

In dat laatste geval kun je toch afspreken bij hem thuis, hij heeft niks aan zijn stembanden toch!
Alle reacties Link kopieren
Jee, had je niet gewoon 'beterschap' kunnen appen ipv Wish you'd be mine?

Hoe oud ben je? 14?
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Borderline?
Alle reacties Link kopieren
Je maakt jezelf gek en onzeker, en belast die man daarmee. Je zoekt bevestiging, en wordt wantrouwig zodra hij dat dat dan niet op magische wijze aanvoelt.



Heeft hij iets gedaan waardoor je hem niet volledig vertrouwt?

Zo nee, take a chill pill. Je verwacht te veel van hem omdat je zelf onzeker bent. Daar duw je hem alleen maar mee weg.
Alle reacties Link kopieren
Hij werd ziek en ik heb echt alles uit de kast gehaald, thee voor hem staan maken, een kruik gegeven, hem even met rust gelaten zodat hij zijn draai kon vinden enz.



Het is echt niet alleen geweest dat het daarover is gegaan, ik vroeg het even snel om dat dat bij hem, ja bij hem een grote rol speelde om het hierover te hebben, niet de mijne. Maar omdat hij het allemaal wilde bespreken, kreeg ik het gevoel alsof het totaal niet goed zat.



Ik heb hem vandaag in zijn geheel een berichtje gestuurd van, Ziek maar lekker uit, en doe rustig aan, lekker helemaal uitzieken schat. Heel veel beterschap! "wish i could call you mine"



Hij weet niks van de twijfel waar ik nu aan denk, en ik heb het dus ook nog niet ter sprake gebracht, juist ook omdat die ziek is.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat hij dat nou wel weet hoor.
Alle reacties Link kopieren
hij is 28 en ik ben 22, er is in het verleden inderdaad het 1 en ander voorgevallen waardoor ik er nu zo onzeker in sta.



Ik kan niet bij hem afspreken omdat hij bij zijn ouders woont, en tja hij wil niet dat ik daar dus heen kom.



Het komt niet out of the blue dat ik me zo voel, het is al eerder mis gegaan.



Ik wil hem ook niet pushen, daarom vraag ik hier hoe en wat, en stuur ik het niet naar hem. Hij was degene die steeds wilde praten niet ik, maar door dat steeds willen praten en het niet doen, begin ik nu langzamerhand wel te willen weten, waar ik aan toe ben
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, het speelt bij jou een grote rol; jij hebt ernaar gevraagd en toen gaf hij aan het er met je over te willen hebben. En na 8 weken scharrelen ( - 3 weken waarin jullie elkaar niet gezien hebben) reageren als een verwend klein kind zou voor mij ook genoeg zijn om niet iets serieus met je te willen.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat hij bij zijn ouders woont?
Alle reacties Link kopieren
Je kan niet verwachten dat hij je nu op dit moment een antwoord gaat geven op al jouw vragen.

Ik snap dat je na 3 weken elkaar niet zien een beetje nerveus bent geworden, maar ja nu is hij ziek, dus je zult toch even een dag of wat moeten wachten voordat je met dit soort vragen komt.



Al vraag ik me wel af of je zo'n type man zoekt: de wat subtielere, rustig-aan man zeg maar....

Hij lijkt geen haast te hebben met jullie relatie en de ontwikkeling daarvan. Maar wat wil jij?
Only dead fish go with the flow
Wat een gezeik. Als iemand je echt wil, dan kan diegene daar gewoon vanuit zichzelf duidelijkheid over geven.
Alle reacties Link kopieren
Ja hij woont echt bij zijn ouders.



Het probleem is meer, hij laat amper merken dat het wel goed zit, en daardoor word ik onzeker. De eerste keer gaf hij ook niks aan namelijk en ineens out of the blue, kwam het aan.



Nu spreken we elkaar elke dag wel, vanuit beide kanten maar het zijn altijd korte en eigenlijk soort van zinloze gesprekken, hoe was je dag, je training, morgen weer werken? Hoe gaat huizenjacht enz.



Ik stuur wat af en toe nog wel eens wat liefs, en heeeel soms krijg ik ook wel eens wat liefs terug.. de reden dat hij wilde praten was, omdat ik dus wat liefs stuurde.. niet zozeer omdat ik erom vroeg.



Ik vind het niet erg om het allemaal rustig aan te doen, maar ik wil dan af en toe wel een beetje het gevoel van hem krijgen dat het goed zit, en dat krijg ik totaal niet,



Ik neem aan dat ik dat niet moet opmaken uit de, hoe gaat het? gesprekjes
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt dat gevoel van hem niet genoeg blijkbaar...



Edit: wat let je om verder te daten met andere mannen? Waarom hebben jullie elkaar al exclusiviteit beloofd in zo'n korte tijd?
Only dead fish go with the flow
Ik blijf er echt heilig van overtuigd dat als iemand hoteldebotel verliefd op je is, dat het geen moeite kost om te zeggen wat je voor iemand voelt en hoe je een toekomst ziet. Of iemand zowiezo deelgenoot van je gedachten en gevoelens maakt.



Als dat allemaal niet zo is, dan word het niks.
Alle reacties Link kopieren
We hebben het over daten gehad, weet ook niet waarom, kwam ineens ter sprake.



Ik moet me van hem gedragen als ik ga stappen, tegen hem zeg ik altijd alleen maar van, veel plezier en doe voorzichtig.



Pas als grapje zei ik dat ik met een date naar de bios ging( was met een vriendin)

toen ik zei grapje! Zeidie, dat weet ik! ik weet toch wel dat je niet met andere wilt/kunt daten



Gisteren hadden we het over kleding dat die had gekocht, waarop ik zei ben benieuwd hoe die staat! zegtie: mijn andere date zei dat die echt sexy stond.



Het slaat dus werkelijk nergens op hoe we het daarover hebben, en naja, daten met andere ik weet het niet.. ik ben bang dat als hij dit wel serieus ziet, en ik een date met een ander heb, ik een soort van vreemdga ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Oei hij woont nog bij zijn ouders en wil je daar niet ontmoeten? Of deze man heeft al een partner en woont daarmee samen of deze man wil niks serieus met jou nu niet nooit niet. Want serieus iets opbouwen betekent ook aan ouders voorstellen.

Als je snel gehecht raakt aan iemand moet je het in de datingfase echt houden bij alleen daten (avondje/ middagje) en niet meteen weekendjes weg doen. Dan kom je in de scharrelzone en daar moet je tegen kunnen. Heb je al meteen serieuze intenties met iemand dan is het gewoon beter om niet in de scharrelzone terecht te komen. Dat is mijn mening. Voor nu kun je daar niets meer aan doen, maar ziek worden in 1x toevallig die avond dat jullie HET gesprek zouden hebben en dan ziek blijven, vind ik wel heel toevallig. Je zou een keer kunnen voorstellen dat je hem een pannetje soep brengt of stuur hem per post een fruitmandje met een lief kaartje. Per whatsapp en sms hem wat meer met rust laten. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen voor je.
quote:Dreamglasses schreef op 02 februari 2014 @ 17:09:

Je krijgt dat gevoel van hem niet genoeg blijkbaar...



Edit: wat let je om verder te daten met andere mannen? Waarom hebben jullie elkaar al exclusiviteit beloofd in zo'n korte tijd?



Vind ik ook vaak zo vreemd, uitspreken dat je niemand anders meer date.



Als je verliefd/gevoelens ontwikkeld bent, dan staat je kop toch niet naar anderen?



Ik voelde nog geen nano-deeltje behoefte aan een andere kerel toen ik mijn hart aan mijn lief verloor. Hij zat in mijn hoofd en hem wilde ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik dus ook, ik heb gevoelens voor hem en toon die ook, gisteren wilde ik erover beginnen dat hij wilde praten, maar ik kon het juiste moment gewoon niet vinden, ik dacht dat komt later wel.. tot hij ineens naar huis ging en ik het snel nog even noemde.



Hij is dus de vorige keer zijn gevoel voor mij verloren, door de afstand en elkaar lang niet zien.. dat is dus ook waarom ik er nu zo onzeker over wordt. Ik ben bang dat hij zijn gevoel verliest, en vorige keer gaf dat hij echt heeeeel laat aan.



Het zou rot zijn als het zo is dat het weer gebeurt, maar ik heb liever dat hij er dan over praat met me..
Alle reacties Link kopieren
quote:confusedgirl schreef op 02 februari 2014 @ 17:15:





Pas als grapje zei ik dat ik met een date naar de bios ging( was met een vriendin)

toen ik zei grapje! Zeidie, dat weet ik! ik weet toch wel dat je niet met andere wilt/kunt daten



Gisteren hadden we het over kleding dat die had gekocht, waarop ik zei ben benieuwd hoe die staat! zegtie: mijn andere date zei dat die echt sexy stond.



Het slaat dus werkelijk nergens op hoe we het daarover hebben, en naja, daten met andere ik weet het niet.. ik ben bang dat als hij dit wel serieus ziet, en ik een date met een ander heb, ik een soort van vreemdga ofzo..Waarom spelen jullie van die spelletjes? Zijn jullie daar niet wat te oud voor?
Hij is DUS zijn gevoel voor jou verloren?

Wie zegt dat?

Als jij zo doorgaat wel ja!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft geen partner,dat weet ik gelukkig zeker hij woont echt thuis.



Alleen ik heb inderdaad ook zoiets van, als het serieus is, dan kan je me toch wel voorstellen aan je ouders? Nou zijn we daar ook niet echt over begonnen, maar dat werd dus wel tijd ja.



Het gesprek zou inderdaad plaats vinden, maar hij was hier al om 5 uur en reed om half 2 naar huis, dus ik denk niet dat het was omdat het gesprek zou plaats vinden. Al weet ik dat natuurlijk niet helemaal zeker.



Het is ook niet dat ik andere wil daten, maar ik wil niet nu mijn tijd en gevoel in hem steken terwijl hij misschien er een hele andere kijk op heeft, het is wel handig om te weten hoe je er beide instaat,..



Hij negeert mijn berichtje ook volledig.. dus ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven