Even geen idee meer!

02-02-2014 16:45 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Al het topic een beetje doorgespit, maar vind het toch wel fijn jullie "neutrale"blik hierop te hebben.

Heel verhaal wel, helaas..



Sinds 2 maanden aan het daten met een geweldige man, we kennen elkaar al langer maar pas sinds 2 maanden echt serieus aan het daten.

We hebben het samen heel erg leuk, en genieten ervan om bij elkaar te zijn. Het eerste weekend van januari zijn we zelfs een weekendje weg geweest samen.



Nu begin ik steeds meer gevoelens te krijgen, en toch eigenlijk wel verliefd te worden. Alleen loop ik tegen wat dingen aan, en wil nu eigenlijk wel knopen doorhakken.



Het is namelijk dat ik het idee heb dat hij er weinig voor doet, hij bericht wel uitzichzelf, maar verder ook weinig. Als we afspreken komt dat vanuit mij. Als ik ga stappen dan "moet ik me wel gedragen" als ik zijnde, we zijn trouw aan elkaar.. We hebben gezegd dat we niet met andere daten. Hij zei 3 weken geleden ook, ik loop van de zomer liever met jou op het strand dan een avondje staan zoenen.



Nou na hem 3 weken niet hebben kunnen zien, ( we wonen 2 uur rijden uit elkaar, nu nog over 1 maand niet meer) werd ik wat onzeker, en vroeg hem hoe en wat, ik wilde een beetje weten waar ik aan toe was voor ik me erin zou storten.



Hij gaf aan, dit weekend ben ik bij je en praten we over de toekomst en wat we van elkaar verwachten enz.



Goed, hij was hier dus gisteren, we hadden een lekker wijntje en pizza besteld want ik had geen zin om te koken en hij ook niet. Toen hij ineens ziek werd, hevige buikpijn. Hij is hier nog 3 uur lang gebleven en is toen toch naar huis gegaan, hij vond het niet fijn om ziek bij mij te zijn. En dat begreep ik wel, dat heb ik ook als ik ziek ben.

Hij zei: ik kom volgende week wel, om het goed te maken.. als dat nog mag?



Net voor hij ging zei ik nog, dus..volgende week ons gesprek?

"heel stom zei ik" je hoeft niet tot volgende week te wachten, je mag nu ook weg gaan en nooit meer terug komen, dan hoe fik ook niet zo lang te wachten op wat je wilt zeggen"



Waarop hij beetje boos werd, en zei ik zeg toch dat ik volgende week kom als het mag.

Ik schrok van zijn reactie, liep snel naar hem toe en toen was het nog een kwartier kusje knuffel.



Nu hebben we nog geen contact gehad, alleen dat hij thuis aangekomen was, en dat hij nog steeds ziek is.. Ik heel stom gestuurd: "wish i could call you mine" Waar ik al zoveeeeel spijt van heb maarja, tijd terug draaien gaat niet.



Ik wil nu eigenlijk weten waar ik aan toe ben, en niet weer een week moeten wachten voor we een gesprek hebben, maar via de app lijkt me niet heel handig.. Hem misschien vanavond gewoon bellen? Maar dan heb ik weer zoiets van ja..hij is ziek...



Ik wil niet dat alles van mijn kant komt, hij is bezig met een ander huis ook, net als mij.. ik wil in een bepaalde stad gaan wonen, en dat weet hij. En nu heeft ineens ook een huis gezien daar.



Ik word gek van deze onzekerheid en twijfel over wat te doen.. Ik weet het ik zou er niet zoveel overna moeten denken, maar ik wil een gebroken hart voor zijn zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Die man is ziek. Laat hem. Je jaagt hem weg met dit gedrag..
Alle reacties Link kopieren
Hij is toen zijn gevoel voor mij verloren, niet nu..



Ja die spelletjes inderdaad, vind ik wel.. hij begon met dat gedoe en zei het wel af en toe, als hij eens naar de bios ging, of als die wat anders ging doen.



Vind het ook niet echt iets leuks, ik weet niet of hij me er nou mee uit de tent wil lokken, of me iets duidelijk maken..
Alle reacties Link kopieren
28 jaar en nog thuis wonen = Run Forrest Run!
Alle reacties Link kopieren
Welke vorige keer? Jullie hebben al eens gedate?

Als dat zo is zou ik gewoon zeggen; Piet je weet dat ik je heel erg leuk vind en serieuze intenties heb. Graag zou ik willen weten of jij het zelfde voelt, want ik heb geen zin in de pijn die het me vorige keer deed, omdat je me te lang aan het lijntje hield.

Et voilà.
Alle reacties Link kopieren
Nee zo ligt het niet, hij heeft een lange tijd een relatie gehad, en is toen tijdelijk thuis gaan wonen zodat hij nu weer voor een huis kan gaan kijken. zijn relatie is een jaar geleden over gegaan



Zijn planning was dat pas eind 2014 te doen er is nu wel versnelling ingekomen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben al eens gedate en toen werd het niets omdat zijn gevoel niet goed was?
Alle reacties Link kopieren
Ja elfje, we hebben al eerder een app gesprek weliswaar gehad, en ik gaf toen ook aan van,



ik weet niet waarom, maar door wat er voorheen is gebeurd ben ik gewoon bang dat dat weer gebeurd. en daar heb ik geen zin meer in. ik wil dit serieus met je proberen.



Toen gaf hij aan, dat alles goed zou komen, dat als we verhuist zouden zijn het helemaal goed komt.. just wait schat zeidie.



Alleen dat is beetje aan het begin van de twee maanden, en in de tussentijd krijg ik dus niet echt het idee van hem dat het wel goed zit.. ik heb geen flauw idee hoe hij het ziet
Alle reacties Link kopieren
Leg eens precies uit wat er die vorige keer is gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik moet eerlijk zeggen dat ik je verhaal niet heel duidelijk vind, maar van wat je over hem schrijft vind ik de liefde er niet afspatten nee.

Ik schat zo in dat het bij hem minder diep zit dan bij jou.

Dit is natuurlijk puur gebaseerd op wat ik van jou begrijp.



Maar wat dat betreft ben ik het eens met Masquenada. Je vind iemand leuk of niet. Het zou niet nodig moeten zijn om daar over na te denken. Dat suggereert nl al dat het niet diep genoeg zit.
Alle reacties Link kopieren
We leerden elkaar kennen toen hij een relatie gehad, nooit met extra intenties.

Ook niet echt contact gehad, elkaar leren kennen en dat was het wel.



Nouja zijn relatie ging uit, en paar maanden later kwamen wij elkaar tegen via social media. Nummers uitgewisseld en een week later was hij al bij mij.

We stuurde beide van die slijm berichtjes, enz. De avond dat hij hier was, was super.. heerlijk genoten.



Erna beide weer druk druk, en het duurde zeker een maand voor onze volgende afspraak stond. Die zei hij af... naja goed, kan gebeuren.. dus gepland voor de week erna.. hij bleef lieve berichtjes sturen,en ik ook.. En op de dag zelf, smoezen van verslapen, slecht weer enz.



Die avond heb ik gezegd, dat ik geen zin heb in smoezen, en dat als er iets is hij het ook gewoon kon zeggen, ik wilde niet aan het lijntje gehouden worden. ik was er wel klaar mee.



Hij negeerde het, en pas een week later kreeg ik een berichtje dat zijn gevoel weg was, omdat we elkaar niet konden zien enz.



Nu is de verandering er dat ik ga verhuizen zijn kant op, en we no maar een half uur van elkaar vandaan wonen, daar spraken we ineens over en voor ik het wist begon onze tweede dating periode.



Ik wilde het liever niet, maar toen gaf hij het gevoel dat het goed zat, maar hoe meer ik erin zit, hoe meer ik het idee heb dat hij weer diezelfde actie gaat uithalen als toen..
Alle reacties Link kopieren
Oke.. Dat verandert de zaak. Meneer is er eentje van de smoezen dus. Met die ervaring op zak snap ik dat je twijfelt.



Wat ik niet zo goed begrijp is dat je na die actie van hem ervoor hebt gekozen om nogmaals op date met hem te gaan. In mijn ervaring maakt afstand (en zeker in Nederland, kom op: waar hebben we het over?) namelijk niet zo veel uit als je echt verliefd bent. En als een kerel echt verliefd is merk je dat over het algemeen wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat als iets goed zit, het gewoon goed zit. Dan zijn er geen twijfels. Ik heb een nieuwe liefde en heb nog geen moment gehad dat ik onzeker over of hij mij wel zo leuk vind als ik hem. In het verleden bij andere dates heb ik wel onzekerheden gehad, maar dat is dus niks geworden. Mijn nieuwe liefde en ik willen elkaar zien, willen elkaar berichtjes sturen en zeggen gewoon tegen elkaar: Wauw, wat ben jij leuk en wat heb ik het leuk met jou! Naar mijn mening hoort het ook gewoon zo te zijn!
quote:shine86 schreef op 02 februari 2014 @ 17:48:

Ik heb het idee dat als iets goed zit, het gewoon goed zit. Dan zijn er geen twijfels. Ik heb een nieuwe liefde en heb nog geen moment gehad dat ik onzeker over of hij mij wel zo leuk vind als ik hem. In het verleden bij andere dates heb ik wel onzekerheden gehad, maar dat is dus niks geworden. Mijn nieuwe liefde en ik willen elkaar zien, willen elkaar berichtjes sturen en zeggen gewoon tegen elkaar: Wauw, wat ben jij leuk en wat heb ik het leuk met jou! Naar mijn mening hoort het ook gewoon zo te zijn!Dit bedoel ik dus ook eigenlijk.
Zeg dit dan in je OP... Met halve info kunnen we niet zoveel hè...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met jullie eens, zo hoort het te zijn, je moet geen twijfel kunnen hebben.



Het stomme is de keren dat ik dus twijfel uitsprak, praatte hij het allemaal goed, en zei hij dat hij het ook serieus zag enz.

En ik trap er een soort van in.



De eerste keren dat we afspraken zat ik midden in een heerlijke dating periode, had dates met verschillende en het was gewoon gezellig, en dat ging bij hem ook zo, alleen na 3 dates begon het weer te kriebelen.



Ik heb de neiging, de knoop door te hakken en te zeggen dat ik dit niet zo langer kan, maar het doet wel pijn eigenlijk.. om heel eerlijk te zijn. ik weet dat het misschien de beste beslissing is.. maar het is moeilijk die knoop door te hakken.
Hmm meid je bent 22, als ik lees wat voor heel serieuze woorden en gesprekken ("het gevoel is weg.." "we moeten praten...") jullie na die korte tijd al hebben...lijkt me niet normaal. Volgens mij gaat als je elkaar leuk vindt het begin van zelf, wil je elkaar heel vaak zien, stuur je nog snel een berichtje al moest je al een uur geleden slapen, krijg je een lief kaartje van een blozende vriend die ondanks hij zich zelf nu echt een mietje vindt jou al zo snel een lief kaartje geeft, je kunt de telefoon niet op hangen ('NU ga ik echt!") en absoluut niet van die praat als "het gevoel is weg"



wat vind jij heel leuk aan hem? Waarom ben jij zo verliefd?
Alle reacties Link kopieren
Hij kan dus lekker k(l)etsen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff.. vol tranen omdat wat jullie zeggen zo waar is, best confronterend, maar zo zie ik het wel in .



Ik weet het niet, als we bij elkaar zijn is alles goed, dan is het gewoon geweldig.. en in het begin was het ook top als we apart waren,.maar steeds minder. Of tenminste ik krijg dat idee steeds minder...En elke keer weet hij weer op het juiste moment te geven wat ik wilde.. en dan probeer ik het toch weer.



Alles in me zegt dat ik in ieder geval moet zeggen dat ik dit niet meer wil, waarom niet enz.. ik zou hem nu al willen bellen, maarja hij is ziek..dus misschien maar even wachten..



Ik weet hoe lief en goed hij voor me kan zijn, en ik denk dat ik me daar teveel aan vast hou, waardoor hij nu zo kan doen..

ik zit nu op 70% er een punt achter zetten, en 30% hopen dat hij het nog laat zien( wat niet gaat gebeuren)
Alle reacties Link kopieren
quote:confusedgirl schreef op 02 februari 2014 @ 18:00:

Ik ben het helemaal met jullie eens, zo hoort het te zijn, je moet geen twijfel kunnen hebben.



Het stomme is de keren dat ik dus twijfel uitsprak, praatte hij het allemaal goed, en zei hij dat hij het ook serieus zag enz.

En ik trap er een soort van in.



Ik denk dat als je twijfel voelt, dat dat wel klopt: Mijn intuïtie heeft er in ieder geval nog nooit naast gezeten. Bovendien vind ik het 'Ik trap er een soort van in' ook niet goed klinken



De eerste keren dat we afspraken zat ik midden in een heerlijke dating periode, had dates met verschillende en het was gewoon gezellig, en dat ging bij hem ook zo, alleen na 3 dates begon het weer te kriebelen.



Dus de eerste 2 dates waren leuk? Volgens mij is date 2 of 3 wel een beetje 'Het erop of eronder' moment



Ik heb de neiging, de knoop door te hakken en te zeggen dat ik dit niet zo langer kan, maar het doet wel pijn eigenlijk.. om heel eerlijk te zijn. ik weet dat het misschien de beste beslissing is.. maar het is moeilijk die knoop door te hakken.



Als ik jou was had ik hem nu gewoon even gelaten: de jongeman is ziek! Daarnaast heb jij het laatste berichtje gestuurd en om er nou gelijk achteraan te sturen: 'Ik ben er klaar mee' lijkt mij een beetje te rationeel. Wacht het even af, wij kunnen wel zeggen dat het hem niet wordt maar we zijn natuurlijk niet helderziend
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerlijk gezegd dat jij onzeker wordt omdat je ergens wel aanvoelt dat deze man niet echt voor je gaat. Verder lijkt het mij ook nog eens een naar type. Wat is dat nou voor uitspraak dat hij liever met jou over het strand loopt dan met iemand anders zoent? Wtf? Heeft die gast ze wel allemaal op een rijtje? En waarom doet hij zo mysterieus over "het gesprek"? Wat wil jij eigenlijk met een man waarbij je je zo onzeker voelt? Dit gaat 'm niet worden. Zoek iemand bij wie je je helemaal op je gemak voelt.
Bah
Alle reacties Link kopieren
quote:confusedgirl schreef op 02 februari 2014 @ 18:13:



Alles in me zegt dat ik in ieder geval moet zeggen dat ik dit niet meer wil, waarom niet enz.. ik zou hem nu al willen bellen, maarja hij is ziek..dus misschien maar even wachten.. App hem gewoon kort en krachtig: yo naam mafkees, ik zie het toch niet zitten met jou. Beterschap. Het ga je goed. En daarna niet meer reageren. Lekker verder daten.
Bah
Alle reacties Link kopieren
Hij is wat te lauwtjes naar mijn smaak en zo te lezen ook naar jouw smaak...

Meid, niet te veel mee zitten en duidelijk zijn naar hem (in hoe jij het ziet).

Misschien wel handig om morgen even te bellen, laat nu maar even uitzieken. En dan gewoon aangeven dat je het op deze manier niet zo ziet zitten. En na 3 weken lauw contact had ik de exclusiviteit al overboord gegooid. Slet dat ik ben...
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 02 februari 2014 @ 18:50:

En na 3 weken lauw contact had ik de exclusiviteit al overboord gegooid. Slet dat ik ben...
Bah
Alle reacties Link kopieren
Ik weet inderdaad ergens wel dat dit niet is zoals het moet zijn, en ik eigenlijk het gewoon gedag moet zeggen.



Ik denk dat ik hem vandaag inderdaad nog maar effe met rust laat, het komt te snel op, en dan morgen maar bel om het te vertellen of iets.



Volgens een vriendin kan ik beter wachten tot volgende week en dan face to face als hij weer hierheen komt, maar om een weer een week zo door te moeten komen, heb ik weinig zin in.



Het voelt wel echt...simpel gezegd kut. haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 02 februari 2014 @ 16:54:

Jee, had je niet gewoon 'beterschap' kunnen appen ipv Wish you'd be mine?

Hoe oud ben je? 14?kat kat kat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven