Even mijn verhaal kwijt wat ben ik geschrokken

20-10-2014 15:08 156 berichten
Hallo, meiden (en mannen) van dit forum, ik moet even mijn verhaal kwijt omdat ik het met niemand wil/durf te bespreken.



Tekst weggehaald ivm herkenning
Alle reacties Link kopieren
Heb je nooit eerder aangifte gedaan gezien je eerdere ervaringen met je ex?
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je in ieder geval melding hebt gedaan. Ik hoop dat je ook de moed vind om aangifte te doen maar dit is in ieder geval een stap in de goede richting.

Als je je nu onveilig voelt zorg dan dat je overal spuitbusjes hebt liggen. Deodorant, haarlak of desnoods een plantenspuit met azijn. Deze dingen helpen genoeg om een eventueel eerste aanval af te weren en helpen hopelijk om je iets minder angstig en onvoorbereid te voelen.

Sterkte
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Mijn vriendin begrijpt waarom ik hiervoor gekozen heb. Zelf zou ze als ze in mijn schoenen zou staan ook hiervoor kiezen zei ze.



Een beetje afleiding om hier te schrijven is wel fijn.
Ik heb haarlak naast me staan, de deur zit goed op slot dat vind ik ook wel een fijn idee.
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn je ouders? Weten zij hiervan? Is het wel verstandig om vannacht alleen te slapen?



Sterkte..
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Heb je iemand op de hoogte gesteld die dicht in de buurt woont? Loop anders morgen even naar de naaste buren en stel ze op de hoogte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En kan aan mij liggen maar als jij m'n vriendin zou zijn zou je nu echt niet alleen zitten! Ik had je meegenomen naar mijn huis of ik was naast je gaan liggen vannacht.



Kan je niet bij iemand terechr vanavond?
I'm a goal digger.
Ik wil mijn ouders niet ongerust maken, die hebben het er al zo moeilijk mee gehad.
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen mannelijke vrienden of broers die deze gast effe gaan opzoeken om m even de waarheid te vertellen. Wat denkt ie wel joh.
Ik durf mijn huis nu niet meer uit, ik heb hele lieve buren die al weten hoe het zit. Daar kan ik altijd terecht hebben ze gezegd
Lieve meiden, ik ga zo het een en ander wissen, ik ben bang dat als hij dit leest hij nog bozer wordt.



Heel erg bedankt voor jullie steun.
Alle reacties Link kopieren
Meisje toch, wat erg dat je je huis niet uit durft. Ik hoop dat je in de toekomst genoeg om jezelf gaat geven om in te zien dat je ex dit niet waard is. En dat je mag opkomen voor jezelf.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 20 oktober 2014 @ 23:21:

Ik durf mijn huis nu niet meer uit, ik heb hele lieve buren die al weten hoe het zit. Daar kan ik altijd terecht hebben ze gezegdZet hun nummer dan als tweede in je telefoon en zorg dat je hen ook belt. 112 is natuurlijk de eerste die je aantikt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Joh Saz wat een indrukwekkende eerste post van jou onder deze nick. Ik ben trots op je dat het jou gelukt is om wel te gaan. Bezwijk nu niet onder zijn druk hè? Houdt vol en wis rustigje aan hoor en wat super goed van je! Stoer mens dat je er bent!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ga zo toch maar naar mijn bed en proberen te gaan slapen, ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie berichtjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik

vraag me af waarom je bang bent dat hij de berichten die je hier

neerzet, kan lezen. Hackt ie je computer dan? Ik neem aan dat zijn soort

man geen viva forum bezoekt. En dan nog, helaas zijn er vele vrouwen

zoals jij en heb je niks speficieks verteld waardoor je te herkennen

bent, volgens mij. Daarom vraag ik me ook af of hij je misschien hackt

ofzo.



Als je nou een heel goedkoop telefoontje koopt, mijne was 40 euro,

prepaid, waar je mee kunt internetten. Dan heb je een middel om te

communiceren waar hij niet achter kan komen. Tenzij hij alle forums

afspeurt en dan heel goed kan raden.



Ik vind het geen paniekerige reactie wat ik eerder heb gezegd, niet als

er een realistisch gevaar is. En zo komt het verhaal wel op me over. Er

staan wel erg veel verhalen in de media de laatste tijd over vrouwen die

vermoord/ernstig mishandeld worden door een man. Ik zeg, kom in opstand

en vecht terug. Als niemand je kan helpen, moet je jezelf helpen. Maar

je hebt wel hulp gelukkig. Veel sterkte.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Hoi meiden



Ik ben de nacht doorgekomen, wel slecht geslapen iedere keer wakker omdat ik dacht iets te horen. Het is gelukkig weer dag geworden.



Ik heb toch maar besloten mijn ouders te bellen en die hebben voorgesteld dat ik een paar nachtjes bij hun te komen slapen. Ik ga zo naar ze toe.
quote:gladoortje74 schreef op 21 oktober 2014 @ 00:51:

Ik

vraag me af waarom je bang bent dat hij de berichten die je hier

neerzet, kan lezen. Hackt ie je computer dan? Ik neem aan dat zijn soort

man geen viva forum bezoekt. En dan nog, helaas zijn er vele vrouwen

zoals jij en heb je niks speficieks verteld waardoor je te herkennen

bent, volgens mij. Daarom vraag ik me ook af of hij je misschien hackt

ofzo.

.



Ik ben gewoon bang dat hij het leest, of via mijn laptop dat hij er op de een of andere manier bij kan en idd dat hij op forums zit te zoeken naar informatie over mij.

Ik heb bv ook mijn webcam afgeplakt gewoon voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Goed besluit, TO! Fijn dat je veilig bent en ik hoop dat je bij je ouders tot rust kan komen.
quote:saszee schreef op 21 oktober 2014 @ 11:33:

[...]





Ik ben gewoon bang dat hij het leest, of via mijn laptop dat hij er op de een of andere manier bij kan en idd dat hij op forums zit te zoeken naar informatie over mij.

Ik heb bv ook mijn webcam afgeplakt gewoon voor de zekerheid.Er kan inderdaad een keylogger op je computer geïnstalleerd zijn zonder dat je het in de gaten hebt. Voor je eigen geruststelling en om je weer vrij te voelen op je laptop kan je gewoon toch even een nieuwe installatie doen? Dan is je computer weer precies als toen die uit de winkel kwam.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 21 oktober 2014 @ 11:53:

[...]



Er kan inderdaad een keylogger op je computer geïnstalleerd zijn zonder dat je het in de gaten hebt. Voor je eigen geruststelling en om je weer vrij te voelen op je laptop kan je gewoon toch even een nieuwe installatie doen? Dan is je computer weer precies als toen die uit de winkel kwam.



Alsof je dat zelf kunt...de meeste mensen zijn niet zo handig hoor.



@TO, je zou inderdaad je laptop even kunnen wegbrengen en laten checken door mensen die er verstand van hebben.

En verstandig om even 'onder te duiken'. Hopelijk koelt je ex af en ziet hij in dat dit soort dreigementen niet handig zijn.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hoi lieve meiden,



Ik voel me een stuk rustiger, gister ook nog een gesprek gehad met mijn psycholoog dat heeft ook wel geholpen.

Het enige wat wel vervelend is dat de woorden die hij zei ieder uur wel een paar keer door mijn hoofd heen schieten.



Ik ben nu weer even in mijn eigen huisje met mijn vader samen. Volgens de psycholoog is dat goed omdat ik me dan uiteindelijk toch weer veilig moet gaan voelen in mijn eigen huis.

Mijn vader is extra sloten op de deur aan het zetten, ik heb ook gehoord dat je speciale (doorzichtige) folie hebt die ze op je ramen kunnen plakken waardoor er niet meer zo makkelijk door je raam kunnen binnen komen.
Ik ga ook nog even met mijn laptop naar een computerzaak om hem even na te laten kijken
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de update.



Goed bezig, meis! Je bent actief bezig, je neemt het heft in handen, precies wat je moet doen! Heel fijn dat je vader/ouders je zo helpen, dat scheelt de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!

Alle stappen die je nu maakt, daarmee maak je jezelf sterker. You go

girl! Laat hem niet je leven beheersen. Het was volgens mij traumatisch

voor je dat hij zei dat hij je ging vermoorden, daarom hoor je dat

steeds in je hoofd terug. Als je het weer hoort in je hoofd, zing dan

keihard een vrolijk liedje eroverheen. Je hoofd is van jou en je kunt

die gedachtes uitbannen. Ga zo door met veiligheid scheppen voor jezelf

en mensen inschakelen om je te helpen. Ik ben trots op je!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven