Even van me afschrijven ...

06-10-2015 19:47 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik wil hier graag gewoon mijn verhaal even kwijt denk ik



Op een feestje heb ik een leuke man leren kennen. Hij heeft heel de avond zo een beetje interesse getoond, maar durfde niet veel zeggen, tot op een veel later tijdstip. Hij is met mij komen praten, heb er een tijdje mee staan babbelen en toen ik naar huis ging, is hij mee gewandeld naar mijn auto. Ik heb hem mijn gsm-nummer gegeven. Vervolgens (en ervoor ook al) was duidelijk dat hij mij wou kussen. Ik heb hem toen gezegd dat ik dat normaal niet doe, want dat ik weet dat als ik hem kus en dan niks van hem hoor, ik mij ambetant zou voelen. Hij verzekerde mij dat hij mij natuurlijk iets zou sturen en leek echt geïnteresseerd.

Van het een kwam dan het ander en nog gezellig wat staan kussen bij de auto. Ik ben door gegaan en hoorde achteraf niets meer van hem ...



Ik ben niet het wachtende type, dus 2 dagen later heb ik hem zelf toegevoegd op Facebook (kreeg al schrik dat ik mijn nummer fout had ingetikt ofzo) en ben zelf een gesprekje met hem begonnen. Daarin leek hij weinig interesse te tonen en dat gesprekje heeft dus ook niet lang geduurd.



Ik voel mij nu heel naïef en afgewezen en voel mij hierdoor echt niet goed. Mijn relatie is pas sinds 2 weken definitief gedaan en ik voelde mij eigenlijk goed en zelfzeker. Nu voel ik mij dus gewoon slecht ...

Weet niet goed wat ik aan dit gevoel kan doen. Ben denk ik ook gewoon heel kwaad dat hij zo gelogen heeft om zijn zin te krijgen ofzo ...



Ik weet niet goed wat ik verwacht van reacties ofzo, wou het gewoon heel graag van mij afschrijven en misschien jullie visie hierover horen ... Misschien voel ik mij dan wat beter.



Groetjes!
He bah wat naar van die man om zijn zin te krijgen door te gaan liegen en vervolgens niets meer van zich te laten horen.

Probeer deze ervaring en hem gewoon te vergeten, zie het als een gezellig avond met een man en that's it, geen contact meer opnemen. Zo iemand is je moeite niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Dat is idd erg naief van je, maar maak je niet druk het was maar een kus.
Je hebt geen garanties van tevoren. Je kan niet iemand eerst een contract aanbieden voor je met hem gaat zoenen.

Het is gebeurd, je hebt toch genoten van de aandacht op het feestje? En van de zoenen? Nou, dat was het dan helaas, maar je weet wel dat je dus nog in de markt ligt. Niet te zwaar aan tillen hoor, is nergens voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Tja, voortaan gewoon bij jezelf blijven en niet zeggen dat je iets normaal noooooit doet terwijl je het dan toch gaat doen.

En misschien sowieso wat meer tijd nemen tussen 2 relaties in ipv van de één naar de ander te vliegen.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Was het alleen maar een kus of is er meer gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
Zulke mannen heb je nou eenmaal die je zoenen en interesse lijken te hebben maar vervolgens als je ze niet meer ziet plotseling van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn. Rare gozers. Je bent meer waard dan dat, jou ware prins op het witte paard komt nog wel, ookal lijkt het nu even niet zo. Wat niet is kan altijd nog komen!
Alle reacties Link kopieren
quote:vli02nder schreef op 06 oktober 2015 @ 19:58:

Was het alleen maar een kus of is er meer gebeurd?Alleen gekust :-)
Alle reacties Link kopieren
Hmm vind het wel een laffe actie van deze man. Maar ja, zo is het leven nou eenmaal. Nu kan je blij zijn dat je tenminste niet met hem naar bed bent geweest.

Voor de rest zou ik het niet te veel opblazen, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Het is rot maar ook weer niet echt het einde van de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Al bedankt voor de reacties. Ik voel mij al wel wat beter



Ik heb dit gewoon nog nooit echt meegemaakt, zo iemand kussen op een feestje en ik vind het wat jammer dat het dan zo gelopen is ... Want op het moment zelf, de aandacht enzo, was het wel een super leuk gevoel natuurlijk. En niets horen was dan echt een koude douche.



Ik voelde mij echt wel zelfzeker met het terug single zijn, en nu is die zelfzekerheid precies wat weg ...
Je hebt nu weer wat geleerd. Vertrouw iemand die je net een avond kent niet op zijn blauwe ogen. Als jij niet zoent op de avond zelf, dan doe je dat niet. Dan blijf je bij jezelf. Als hij je leuk genoeg vind, dan wacht hij en vraagt je op date. Kan hij niet wachten, is het ook de man niet voor jou. Simpel.
Alle reacties Link kopieren
Maar eigenlijk is het gek

Jij zoent niet zomaar, want dat zijn je eigen normen en waarden

En das allemaal prima

Maar mijn vraag is meer waarom jij je zo makkelijk van je eigen normen en waarden laat afkletsen

Ik bedoel het kostte hem ook niet echt heel veel moeite



Persoonlijk vind ik wel dat je nogal een toestand maakt om een kus

Maar zoals gezegd, jouw normen en waarden

Dus je normen en waarden liggen niet zo strak vast, en dan is de kus dus toch niet zo erg



Of je moet je niet zo makkelijk laten omkletsen

En dan was dit een wijze les

Geloof niet iemand op zijn woord, maar op zijn daden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat het mijn 'normen en waarden' zijn om dat niet te doen, ik had dat gewoon nog nooit gedaan eerder uit onzekerheid dan uit principes eigenlijk



Ik weet dat ik er nogal een toestand van maak ... Ik voelde mij gewoon nogal slecht en ik kom af en toe op dit forum en ik dacht dat als ik het er eens op zou zetten en visies van andere mensen zou lezen, ik mij wel wat beter zou voelen.

Ik snap ook echt niet dat ik hierdoor zooo van mijn melk ben hoor ...
Nou, in dat geval kun je weer iets op je ervaringenlijstje zetten en meteen een rood kruis erachter zetten dat dit niet is wat je wil
Alle reacties Link kopieren
quote:Koala25 schreef op 06 oktober 2015 @ 20:37:

Het is niet dat het mijn 'normen en waarden' zijn om dat niet te doen, ik had dat gewoon nog nooit gedaan eerder uit onzekerheid dan uit principes eigenlijk



Ik weet dat ik er nogal een toestand van maak ... Ik voelde mij gewoon nogal slecht en ik kom af en toe op dit forum en ik dacht dat als ik het er eens op zou zetten en visies van andere mensen zou lezen, ik mij wel wat beter zou voelen.

Ik snap ook echt niet dat ik hierdoor zooo van mijn melk ben hoor ...

Van je melk af zijn?

Is dat een uitdrukking?

Zo ja Ik vind hem briljant en ik hou hem er in!



Joh, voor alles een eerste keer

Weet je wat het is met daten/mensen ontmoeten is dat je altijd de kans op een blauwtje loopt

Moet je niet onzeker over worden

Zijn verlies, niet het jouwe
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ben zo van m'n melk af... Ja die is leuk he

Vlaams is zo leuk :-)
Be happy, it drives people crazy ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:sanshiny schreef op 06 oktober 2015 @ 20:45:

Ben zo van m'n melk af... Ja die is leuk he

Vlaams is zo leuk :-)

Maar waar staat het voor?

Vergelijkbaar met ik ben van mijn apropos?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Van je melk zijn betekent dat je er niet goed van bent :-)
Je hebt hier gewoon weer wat van geleerd, de volgende keer gewoon niet te snel kussen als je zo snel van streek raakt als die persoon niks meer laat horen.

Heel erg vervelend maar laat het achter je en probeer weer zelfverzekerd te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja vervelend zulke mannen :(. Heb ook zo'n exemplaar getroffen, hij deed net of hij interesse had door met me op date te willen en sinds we sex hebben gehad is de lol eraf denk ik. Hij reageert niet maar leest wel mijn apps...Voel me ook echt stom dat ik dat zo snel heb gedaan, dacht dat het wel serieus kon worden .
Alle reacties Link kopieren
Wou dat ik alleen gekust had, hij heeft mijn lichaam niet verdiend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven