Ex heeft vriendin, maar houdt van mij

14-02-2016 11:29 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen...

Mijn ex-vriend (zeer intensieve relatie en na de breakup uiteindelijk vriendschap 'plus') heeft sinds 2 jaar een nieuwe vriendin. Hij durfde dat niet aan mij te vertellen uit angst om me te kwetsen, met als gevolg dat ik er na 1,5 jaar zelf achter kwam.



Dat onze vriendschap nog steeds heel liefdevol was en we nog regelmatig seks met elkaar hadden, maakte dat ik dit op z'n zachtst gezegd niet leuk vond om te horen.



Ik heb haar geïnformeerd over onze vriendschap/seksuele relatie en wat 'bewijzen' meegestuurd om haar de keuze te geven wat ze ermee wilde.



Nu zijn we maanden verder en heb ik geen seks meer met hem gehad. Maar hij is des te communicatiever geworden. Naast liefdevolle berichtjes, is hij ook op zoek naar een luisterend oor omdat hij in de war is over zijn leven nu.

Hij is niet gelukkig en is in de gauwigheid met haar gaan samenwonen. Dus er staat praktisch gezien een hoop op het spel.



Nu stuurt hij mij dat hij nooit geluk heeft gekend in zijn leven. Gewoon nooit. Ik geloof dat wel, ik ken hem tenslotte goed. Maar ik vind het vreselijk om te lezen.

Hij kent twee! momenten van geluk en ontspanning in zijn leven en die waren beide met mij.

Dat hij alleen met mij de enige gelukkige momenten in zijn leven heeft gehad, raakt mij enorm, maar maakt me ook boos.



Want wat heeft zijn nieuwe vriendin nou voor relatie?



Ik weet niet goed of ik (naast er voor hem zijn met advies en een luisterend oor) iets moet doen.



Hij heeft mij tot op het bot gekwetst door mij 'aan het lijntje' te houden terwijl hij iemand leerde kennen, vele vakanties met haar maakte en nu met haar samenwoont. Of eigenlijk heeft hij mij juist zo gekwetst omdat hij dit niet aan mij vertelde.



Ik neig naar een tweede keer contact met haar opnemen om haar te informeren. Maar ik twijfel ook wat ik daar mee opschiet.

Hij wil zelf beslist niet met haar in gesprek over zijn twijfel en zal dat mij ook niet in dank afnemen.

En het belangrijkste: hij heeft zó tegen mij gelogen dat ik hem iig nooit meer terugwil.



Ik wil alleen niet dat hij (en zij daarmee ook) ongelukkig is en straks een leven met net-niet gewenste kindjes heeft (hij heeft geen kinderwens en wil nooit trouwen).



Wat zouden jullie doen?
anoniem_276045 wijzigde dit bericht op 14-02-2016 11:33
Reden: iets vergeten
% gewijzigd
Wat ik zou doen? Contact met die gast verbreken en verdergaan met m'n eigen leven. En mijn zelfrespect onder de deurmat vandaan halen.
Alle reacties Link kopieren
Jij maakt jezelf echt veel belangrijker dan je in werkelijkheid voor hem bent. Want je bent niks meer dan een buitenvrouw, een neukertje.



Als je maar een heeeeeel klein beetje van jezelf houdt dan kap je alles af en laat je die loser in z'n eigen sop gaarkoken.
Alle reacties Link kopieren
Contact met hem verbreken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nooit meer met die man appen, SMS'en, bellen, praten of chatten. Ook geen rooksignalen meer sturen of die van hem lezen. Zijn postduif doodschieten en opeten.

Wil je een lekker recept?





•Hoofdgerecht

•Gevogelte

•Hollands



Ingrediënten

•750 g aardappelen, in blokjes van 2 cm

•4 Elstar appels

•1 teentje knoflook, geperst

•4 duiven

•200 ml wildfond

•cognac

•4 eetlepels Limburgse appelstroop





Bereiden



Kook de aardappelblokjes in ruim water totdat ze beetgaar zijn. Schil ondertussen de appels, verwijder de klokhuizen en snijd de appels in partjes. Verwarm de oven voor op 225 °C en doe de aardappels, appels en de knoflook in een ovenschaal ongeveer 30 minuten in de oven.



Bak de duiven rondom goudbruin terwijl de appels en aardappels in de oven zitten en leg ze daarna in een ovenschaal. Laat de duiven nog 10 minuten tegelijk met de appels in de oven garen.



Maak ondertussen de jus met het braadvocht. Blus het duivenbraadvocht af met de wildfond en de cognac en voeg de appelstroop toe. Roer het glad en laat het licht inkoken.



Haal de duiven daarna uit de oven. Snijd de borstjes van de duiven, haal de appels uit de oven en schep deze op het bord. Leg hierop de duivenborst en doe de appelstroopjus eroverheen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Laat hun met rust.

Vind het ongepast dat je haar daarvoor al "bewijzen" hebt opgestuurd.

Jaloezie heet dat.



Nogmaals ga verder met je leven en laat hun.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hun met zn 2e lekker hun gang laten gaan en je er niet mee bemoeien.

Vind hem heel erg zwak dat hij zelf niet met haar in gesprek wilt en dat hij jou aan het lijntje heeft gehouden terwijl hij met haar was zijn ook geen pluspunten, al vind ik dat ook wel een beetje dom van jou.

Een ex een ex klaar over uit hoe moeilijk dat soms ook is.



Laat het los dus! Jij hoeft niet ongelukkig te worden van hun ongelukkige relatie.
Tralalalala
Wat zet jij jezelf te kakken met je gedrag.

Wat dacht je ervan om het contact te verbreken met je ex en je te richten op je eigen leven i.p.v. je te bemoeien met andermans relatie.
Het is echt totaal niet aan jou om haar op de hoogte te stellen. Nu je weet dat ze in een relatie zitten ga je hem voor de keuze stellen: of jij of zij. Maar beiden gaat gewoon niet. Kiest hij voor haar of wil hij niet kiezen, dan maak jij de keuze om geen contact meer met hem te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Contact verbreken. Als hij bij jou had willen zijn was hij dat wel.



Hij heeft 1,5 jaar zijn relatie voor je verborgen kunnen houden. Dan lukt het hem ook wel om voor jou te verbergen wat hij echt voelt voor haar.



Hij is bij haar en dat zegt genoeg.
Ik twijfel nog.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 februari 2016 @ 11:35:

Ik zou nooit meer met die man appen, SMS'en, bellen, praten of chatten. Ook geen rooksignalen meer sturen of die van hem lezen. Zijn postduif doodschieten en opeten.

Wil je een lekker recept?





•Hoofdgerecht

•Gevogelte

•Hollands



Ingrediënten

•750 g aardappelen, in blokjes van 2 cm

•4 Elstar appels

•1 teentje knoflook, geperst

•4 duiven

•200 ml wildfond

•cognac

•4 eetlepels Limburgse appelstroop





Bereiden



Kook de aardappelblokjes in ruim water totdat ze beetgaar zijn. Schil ondertussen de appels, verwijder de klokhuizen en snijd de appels in partjes. Verwarm de oven voor op 225 °C en doe de aardappels, appels en de knoflook in een ovenschaal ongeveer 30 minuten in de oven.



Bak de duiven rondom goudbruin terwijl de appels en aardappels in de oven zitten en leg ze daarna in een ovenschaal. Laat de duiven nog 10 minuten tegelijk met de appels in de oven garen.



Maak ondertussen de jus met het braadvocht. Blus het duivenbraadvocht af met de wildfond en de cognac en voeg de appelstroop toe. Roer het glad en laat het licht inkoken.



Haal de duiven daarna uit de oven. Snijd de borstjes van de duiven, haal de appels uit de oven en schep deze op het bord. Leg hierop de duivenborst en doe de appelstroopjus eroverheen.
Alle reacties Link kopieren
Houden van en liegen gaan niet samen. Je bent beschikbaar en gewillig en daar maakt hij gebruik van. Jij stemt toe en nu is hij de boosdoener?
Alle reacties Link kopieren
Thank god voor jullie nuchterheid! Misschien ben ik een sufkut dat ik dit nodig heb, maar als het helpt, what the hell...
Hij heeft volgens hemzelf nooit geluk gekend in zijn leven, maar volgens jou wel op twee momenten met jou...?
Als jij hem niet wilt, waar bemoei je je dan mee? Je komt heel sneu over.



Lekker recept Bianca. Dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Hem verder volledig negeren.



Hij heeft nog nooit geluk gekend in zijn leven, dus ook met jou niet.

Ik zou mezelf enorm verraden, in de maling genomen en bedrogen voelen.



Ik zou nu voor mijn eigen geluk kiezen ipv proberen een ander gelukkig te maken die duidelijk aangeeft dat jij dat niet kunt.
Niet geschoten is altijd mis
Sorry hoor, maar hij houdt jou en jij jezelf enorm voor de gek!
Alle reacties Link kopieren
Hij is met jou vast niet gelukkiger dan met haar, anders zou jij nog wel zijn vriendin zijn en niet zij. Ze wonen samen, laat ze met rust. En bewijzen naar haar sturen is helemaal triest.



Zelf word je er zo ook niet gelukkiger op trouwens en dat heb je helemaal aan jezelf te wijten. Verbreek het contact met hem, misschien krijg je dan je zelfrespect terug.
En inderdaad, zijn vriendin op de hoogte brengen? Dat is echt heel kinderachtig en jaloers.
quote:Robertadoe schreef op 14 februari 2016 @ 11:42:

Thank god voor jullie nuchterheid! Misschien ben ik een sufkut dat ik dit nodig heb, maar als het helpt, what the hell...Misschien? move on en laat die loser zijn eigen shit oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Jij luistert naar die onzin die hij je verkoopt?



Dat geklets van hem (2 geluksmomenten blablabla ) klinkt als iets wat een tiener zou bedenken wanneer ze beginnen met schrijven.



En hij durfde het jou niet te vertellen omdat hij bang was je te kwetsen, maar had wel seks met je.



Dat je daar intrapt, zeg. Hij vindt het fijn om af en toe zijn kwakje in je achter te laten en houdt wel van de aandacht die je geeft, maar zijn vriendin staat op nummer 1.



Daarom noemt hij haar zijn vriendin.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-02-2016 12:28
Reden: op de man opmerking verwijderd
% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:k.middleton schreef op 14 februari 2016 @ 11:34:

Jij maakt jezelf echt veel belangrijker dan je in werkelijkheid voor hem bent. Want je bent niks meer dan een buitenvrouw, een neukertje.



Als je maar een heeeeeel klein beetje van jezelf houdt dan kap je alles af en laat je die loser in z'n eigen sop gaarkoken.Dit idd.
Alle reacties Link kopieren
Hij mist jullie sex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven