Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Shit,. Auto correct. Moest staan ex met rust laten..:) mods, kan iemand dit corrigeren?
Alle reacties Link kopieren
Even je titel laten aanpassen. Deze had ik niet zien aankomen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Hehehe, jammer, ik was wel benieuwd naar de rustplaats van je ex
Ehm, Ben redelijk nieuw hier. Hoe doe ik dat? :s
Haha... Is wel sneu ja, een rustplaats. Zo erg haat ik hem nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
IK dacht echt dat je de urn van je overleden ex elke keer ergens anders ging neerzetten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:maka22 schreef op 29 juni 2014 @ 21:30:

Haha... Is wel sneu ja, een rustplaats. Zo erg haat ik hem nou ook weer niet.







Even in het moderator topic aan laten passen op de overige pijler.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel leuk die titel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Summerdance schreef op 29 juni 2014 @ 21:33:

IK dacht echt dat je de urn van je overleden ex elke keer ergens anders ging neerzettenEen 'laat me met rust!!plaats
Ultieme vorm van stalken
Haha...ok, dit leidt wel lekker af! fijn!
Alle reacties Link kopieren
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Ik nomineer deze titel voor topictitel 2014!



Maar om even een antwoord te geven op je vraag

NIET doen, gewoon niet doen

Je wordt er niet wijzer van, niet gelukkiger van en hey, je houdt het nu al een week vol, een extra dag kan er ook nog wel bij



En morgen bedenk je je weer hetzelfde
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik weet het, zwak momentje. En weet je als er Iets aan zijn kant veranderd aan laat ie het wel weten. Ik moet gewoon proberen weer te leven na vijf jaar zonder hem. Komt goed, maar soms een zwak momentje. Ik wil een rustplaats voor mijn hart
Dank je wel summerdance! Voor de nominatie ;)... Lekker handig van me!
Alle reacties Link kopieren
Ok, je titel en de reacties daarop, bezorgde mij een grote lach :-)



Maar om even serieus terug te komen op je topic: ik kan je niet echt advies geven, want mij lukt het niet goed. In een zwak moment heb ik afgelopen week ex gebeld en (schaam, schaam) is hij blijven slapen. Maak die fout niet: kan alles alleen maar ingewikkelder maken!



Ik was zo boos op mezelf dat ik zo zwak was. Nu mezelf stellig voorgenomen dat dit echt nooit meer gaat gebeuren!



Heel veel sterkte. Je bent vast sterker dan ik.



Overigens helpt het mij om gewoon alles op dit forum van me af te schrijven. Ik gebruik het als uitlaatklep. Misschien een idee voor 'zwakke' momenten.
Welkom Maka. Ik denk dat je nu al een hoop nieuwe vrienden erbij hebt met deze titel. Erg grappig!



Sterkte met de rustplaats van je ex . Hoop dat je hier wat steun vindt en je verdriet, frustratie, onrust en weet ik het wat nog meer kwijt kunt.
Sneeuwklokje: zo heel veel sterker ben ik niet, ik schrijf of val jan en alleman lastig om hem maar niet te contacten. Voel me bijna schuldig. Mijn ex zit in het buitenland en kan niet zo maar blijven slapen. Dus dat scheelt. Maar wat wil je van hem? Terug of juist niet?ja, lijkt me enorm pijnlijk. Je mag hier best komen kletsen tijdens zwakke momentjes..
Dank je wel Celine, het gaat weer wat beter. Maar heb een stok achter de deur nodig voor die rustplaats
Alle reacties Link kopieren
Hier schrijven is een prima manier om sterk te blijven hoor

100 jaar geleden heb ik hier ook op een topic meegeschreven omdat ik dacht dat ik dood ging van liefdesverdriet



Guess what...ik leef nog en ik ben OOK nog eens gelukkig geworden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:maka22 schreef op 29 juni 2014 @ 22:05:

Dank je wel Celine, het gaat weer wat beter. Maar heb een stok achter de deur nodig voor die rustplaatsHet is heel moeilijk om die te vinden want het ene moment fladder je overal zo doorheen en het volgende moment voel je je zwaar klote. De twijfel, onzekerheid, hrt gemis en de vraag of het goed komt / of je er goed aan hebt gedaan ( ik ken jouw situatie niet) komt om de hoek kijken. Dat zijn de moeilijke momenten.
volgens mij heb ik heel die topic al gelezen. Van kikkerkwaak, hulp gevraagd bij ex met rust laten,..heeft me vandaag veel geholpen om geen mail of iets te sturen. Fijnte horen summerdance dat het goed is uitgepakt. Ben gewoon geschrokken wat liefdesverdriet allemaal met me doet..gewoon een vent die zo een invloed kan hebben.
Alle reacties Link kopieren
God hoe zou het met Kikker zijn?

Die had het ook zwaar hoor

Ik ben er jaren geleden echt doorheen geholpen door een aantal hele lieve forummers

Die niet te beroerd waren om te luisteren

Maar ook zeker niet te beroerd waren om me eens goed de waarheid te zeggen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij heeft het vrij plotseling gebroken. Elke keer heb ik het gevoel dat hij weer happy rondhuppelt. Maar natuurlijk is dat ook niet zo. Maar het speelt zo af in mijne hoofd. Ook met de vraag of het nou een soort midlifecrisis is of niet. Zie mijn vorige topic.



Maar goed, ik mag en kan niet op hem wachten en hopen, vele vrienden zeggen dat ik een paar maanden moet wachten, maar dat is niet echt gezond lijkt me. Dus ik probeer nu gewoon geen contact meer te doen. Ik zit helaas nog niet in de fase dat ik weer rond fladder, hoewel ik mijzelf vandaag heb betrapt op lachen sinds een paar weken, oa met die stomme topictitel! Dus het komt wel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven