Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
quote:bananenzijnstom schreef op 21 oktober 2014 @ 16:22:

Ik wil even advies vragen... ik hoor heel vaak dat ik re veel heb geprobeerd om mijn ex te redden. Nu voel ik heel erg de drang om hem te appen om te vragen of hij dat zo denkt. Misschien wat antwoorden krijgen zodat ik het in de toekomst anders kan doen want ik ben alles zelf maar aan het invullen. Weet dat contact zoeken heel slecht is, maar de drang is zo sterk. Kan ik gewoon vragen om antwoorden? En wat nou als hij niet reageert? Ik heb toen het net uit was ook dingen gevraagd en uiteindelijk nergens reactie op waardoor ik boos werd en gemene Di gen ging zeggen.. maar het is nu al 5 maanden uit en heb hem al bijna 7 maanden niet gezien... Hij heeft mij zoveel pijn gedaan, maar toch heb ik de drang om deze vragen te stellen. Is dat heel dom?

Niet doen.

Het antwoord zit in je eigen verhaal.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
.
Zoals ik dit lees moeten jullie allebei aan het werk aan jezelf, contact lijkt me geen strak plan om eerlijk te zijn. Jij denkt zelf van wel?

Je ziet overal hoop... Allerlei excuses waarom hij het misschien fout heeft.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft het ook gewoon met ervaring te maken. Ik wilde nooit een relatie aan gaan want ik vond het altijd zoveel gezeik en dacht altijd waarom wil je zoveel van jezelf geven aan iemand. Tot hij voorbij kwam en ik zag zijn rug en ik zei tegen mijn vriendin met hem ga ik trouwen en na 2 dagen hadden wij onze eerste date en de volgende dag een relatie. Ik heb nooit eerder een relatie gehad en bij hem vond ik het allemaal waard. Heb nog een hoop te leren denk ik zo. Maar op dit moment voelt het echt alsof ik nooit meer zo open wil staan voor iemand
Ik ken het dat inbeelden van dat hij de ware is. Door mijn slechte jeugd is dat o.a gekomen. Maar er zijn er vast meer. Geef je zelf de tijd. Het gaat helaas echt niet sneller.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom zo even klagen.. mes steen in mn rug..



Iemand met wie ze vreemd is gegaan twee jaar terug was een vriendin van mij.



Ik sprak die vriendin al weken, wat flirten gewoon dollen..



Kom ik er achter dat die twee daten en ondertussen verklaard die vriendin dat ze eerlijk tegen mij is en mijn ex echt niet moet. En ondertussen met zn twee om mij lachen en roddelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hebbe en vraag!:



Ik ben 21 jaar en heb warschijnlijk autisme asperger ik heb 7 maanden een relatie gehad met priscilla van 19 met bordeline.



In 7 maanden is er mega veel gebeurt ik als autist trok haar energie helenmaal op tot mn spijt en als zij dat maar zij tegen me drong het niet tot me Door!



Na maanden in wisseling van liefde en ruzie de 1e x heftiger dan de andere keer waar van 2x is uitgelopen op slaan 1x van bijde kante 1 x van mijn kant!



We waren verlooft na het verlovings feest hebbe we sex gehad ivm ons christelijke geloof had de we afgesproken het niet meer tedoen bijde waren al jaren ontmaagd hebbe allen bij voor onze relatie gedronken en drugs gebruik maar goed na het feest sex gehad en bijde beetje gedronke zij mee dan ik dag er na gaf ze aan het eigenlijk niet hebbe gewikt en dus het eigenlijk ziet als misbruik!



Nu zijn we uit elkaar op haar idee en wil ik haar graag terug



Momenteel volg ik een pri ode van psygiayrie na dat ze dat 7 maanden gevraagt hebt aan me ben ik de laatste 2 weken van onze relatie er pas mee begonnen



Na t uit maken kon ik dr niet los laten en ivm mn thuis situatie ging ik 300 m van dr huis in de polder staan daarna veel proberen tebellen appen mailen facebook en enz nu 1.5 week niks geen contact maar ik mis dr en via de psyg weet ik dat ik dinge anders kan gaan doen maar hoe kan ik haar terug krijge
Alle reacties Link kopieren
Maka, ik kan je geen pb sturen, moet je even aanzetten denk ik. Bij je instellingen. Ik heb nl precies hetzelfde, vandaar dat ik minder hier was.



Monroe: ik ben zo blij te horen dat je naar de toekomst kijkt! Wat fijn en wat ontzettend goed van je dat je die stap doorzet. En zelfs al een beetje aan de daterij bent :-) Leuk, geniet ervan.



Hier gaat het vandaag weer wat beter. Het gaat in golven. Maar als ik het vergelijk met vier maanden geleden, mag ik echt niet klagen. Tuurlijk, er zijn veel (vooral) kleine dingetjes die echt nog pijn doen, voor heimwee naar hem zorgen, voor weemoedige uren, maar er is ook meer besef: ik kan dit wel aan. Komt wel goed met me. En dat perspectief was ik al die tijd kwijt. Missen doe ik hem nog, maar meer missen van mijn oude leventje. Dat is wennen, maar ik doe mijn best.



Wat fijn om jullie hier weer even te spreken! Monroe/Maka: jullie kunnen altijd PB'en.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat was niet van lange duur. Vandaag zijn er weer tranen door een voorval waardoor ik hem weer heel erg mis. Maar we gaan verder, terugkeren is geen optie. Het komt goed met ons allemaal, dit gaat over!
Alle reacties Link kopieren
quote:zonwolken schreef op 21 oktober 2014 @ 20:54:

Ik kom zo even klagen.. mes steen in mn rug..



Iemand met wie ze vreemd is gegaan twee jaar terug was een vriendin van mij.



Ik sprak die vriendin al weken, wat flirten gewoon dollen..



Kom ik er achter dat die twee daten en ondertussen verklaard die vriendin dat ze eerlijk tegen mij is en mijn ex echt niet moet. En ondertussen met zn twee om mij lachen en roddelen.Wie het laatst lacht, lacht het best.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar geen plek om verhalen en verdriet te delen, enkel voorbehouden aan diegenen die hier al heel lang en op een bepaalde manier schrijven. misschien kunnen julie met zn drieeen dan een andere plek vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:jozette1 schreef op 22 oktober 2014 @ 13:18:

Blijkbaar geen plek om verhalen en verdriet te delen, enkel voorbehouden aan diegenen die hier al heel lang en op een bepaalde manier schrijven. misschien kunnen julie met zn drieeen dan een andere plek vinden?

Jawel jozette, dit topic is er voor iedereen...het hele forum is er voor iedereen.

Soms haal ik gewoon bijna mensen door elkaar, en sommige blijven mij min of meer bij....en daar reageer ik dan op.

Dat geld voor mij, ik weet niet hoe dat bij jou zit...[?]

Maar je zin hier, wilde ik wel graag even op reageren.

Ook voor jou sterkte.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Monroe: ik kom net mijn ex tegen op werk... ik en er normaal op deze dag niet. Trillen als een rietje.... zo vreemd om hem zo te zien zitten... en wij geen 'wij' meer zijn.



Jozette: iedereen kan hier plaatsen en dingen delen. Alleen merk ik dat de fasen waarin we allemaal zitten verschillen. Voel je vrij hier te spuien wat je wil hoor.
Alle reacties Link kopieren
Polle, ik kan me goed voorstellen dat dat heel vreemd is!



Ik ben het overigens eens dat iedereen in een andere fase zit boos, verdriet, ontkenning en war heb je nog meer? Soms van alles wat!



Jordi mijn ex heeft ook bordeeline, maar mensen kunnen zich achter een diagnose niet verschuilen. Iedereen maakt in mijn ogen zelf beslissingen en moeten daar dan ook de consequenties van aan nemen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Elle ik hoop dat ik keihard kan lachen over een paar maanden!
Lang geleden dat ik hier ben geweest. Mijn relatie is gedaan.voor altijd al maanden gedaan. Meneer zei dat hij andere toekomstplannen heeft en dat hij geen zin heeft om tijd te investeren in een relatie.

Ben terug aan daten maar gaat niet makkelijk. Kom alleen maar verkeerde mannen tegen. En daardoor raak je ook gefrustreerd.
Ik heb nu contact met een man maar hij heeft weer issues pfff
Hee jozette, ik denk dat het inderdaad iets van fases is. Waarschijnlijk zitten de langere meeschrijvers in de laatste fase. Ik merk zelf dat ik door andere verhalen steeds weer teruggevoerd wordt in mijn eigen liefdesverdriet. Het voedt zeg maar de boel. Vandaar dat ik wat minder hier ben.

Sterkte allemaal.

Jordi, lijkt me moeilijk de situatie waarin je zit. Jullie hebben beiden genoeg aan jezelf. Een relatie terug willen moet wel van beide kanten komen anders is het gedoemd om te mislukken. Geef haar wat meer ruimte.

Rebaca, hard om te horen hè, dat hij geen zin heeft om er aan te werken. Klote. En idd hoe ouder we zijn hoe meer mannen met issues lijkt het wel.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn het fases, zou niet goed zijn als je in dit forum drie jaar blijft hangen op hetzelfde punt.



@zonwolken: niet fijn..



@bananenzijnstom: waarom zou het nu voor de derde( vierde, vijfde?) wel goed gaan? Relaties moeten iets toevoegen, niet alleen verdriet of andere nare dingen geven.



En voor het eerst na twee maanden verlangde ik er weer naar om hem in mijn bed te hebben. Oef.
Ja heel hard alsof je.niets waard meer bent en ze dumpen jou als een afval. Ja mannen met issues of emotionele problemen door gebroken relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft nu tegen een vriend verteld dat hij wel met me gaat praten maar weet nog niet hoelang dat gaat duren. Wat moet ik daar nou mee.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst een knuffel voor iedereen .

Wat een leed maken we toch allemaal mee



Wij zijn deze week de scheidingspapieren gaan tekenen en het voelt of ik weer beland ben in week 1. Nu moet ik proberen geen contact te zoeken en dat vind ik heeeeeeel moeilijk.

Was er maar iets wat de pijn kon verzachten.



Hoe houden jullie het vol om geen contact op te nemen met jullie ex?
Heftig, scheidingspapieren.. Maakt het zo officieel.:( sterkte. Probeer je huis op orde te krijgen en op tijd een frisse neus te halen. Dat helpt bij mij.



Ik heb weer contact maar weet dat het beter s van niet. Mijn ex probeert geïnteresseerd te zijn in in deze moeilijke tijd voor mij. Maar ik weet dat dit mijn verborgen valse hoop weer gaat voeden en dat het straks meer pijn gaat doen. Ik had het al gezegd maar toch na een week neemt hij contact op. Moeilijk om weer en keer die deur dicht te moeten doen. Ik heb zijn vraag beantwoordt en nu negeer ik hem me. Althans dat probeer ik.
Alle reacties Link kopieren
Kan me voorstellen dat het moeilijk is die deur weer dicht te moeten doen maka. Je hebt nu wel genoeg aan je hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven