Ex wil terug afspreken

08-12-2016 09:52 29 berichten
Ik ben nu een tweetal maanden uit elkaar met mijn ex, voornamelijk omdat hij geen kinderen meer wou (heeft er al twee bij zijn ex en schrik dat het weer zou fout kunnen lopen). Intussen heeft hij nog een paar maal gebeld en berichtjes gestuurd om te vragen hoe het is. Ik heb zelf tot nu toe het contact kunnen weten afhouden uit zelfbescherming.

Gisteren stuurde hij een bericht om dit weekend eens te gaan eten. Mijn hart zou hier direct willen op in gaan, want ik mis hem en wil hem heel graag terug zien. Maar mijn verstand zegt dat dit geen goed idee is. Ik krijg dan weer hoop dat hij toch van gedachten is veranderd en misschien opnieuw wil proberen, hoewel ik weet dat er weinig kans is dat er iets veranderd is aan de situatie. Ik zou mezelf alleen maar pijnigen. En toch wil ik hem zo graag terug zien!

Wat denken jullie?
Ex = exit
Nou als het enige probleem is (lees reden dat het is uitgegaan) dat hij geen kinderen meer wilde dan bericht je terug:



Er wordt alleen gegeten als je kinderen wilt.
Hoe vaak stootte die ezel zich ook alweer aan dezelfde steen?
Alle reacties Link kopieren
Bescherm jezelf.

Pijnig jezelf niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Neem jezelf in bescherming. JIj hebt een kinderwens en hij niet. Dat komt gewoon niet meer goed lieverd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Vraag hem je met rust te laten.
Na 2 maanden heb je elkaar nog echt niet los gelaten, dus ik zou niet afspreken. Laat er zoveel tijd over gaan dat je past afspreekt als je in een nieuwe relatie zit. Als je dan nog wil afspreken.
quote:badmeester schreef op 08 december 2016 @ 09:55:

Nou als het enige probleem is (lees reden dat het is uitgegaan) dat hij geen kinderen meer wilde dan bericht je terug:



Er wordt alleen gegeten als je kinderen wilt.+1
Alle reacties Link kopieren
Zet hem op deleten zodat hij je niet kan bereiken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 09:56:

Hoe vaak stootte die ezel zich ook alweer aan dezelfde steen?

Drie keer, volgens mij..

.

Maar goed, ik heb het vier keer gedaan, dus tja....dat spreekwoord ging bij mij niet op.

Bij mij dus vier keer.

.

Een ezel stoot zich geen vierde keer aan de dezelfde steen!!...past dat?..of niet?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Gewoon het kanaal in.

.

Hoplakee....ben je er in een keer vanaf"!

.

Werpen, gooien, en zwaaien....lijkt moeijk hoor, maar valt echt mee.

Als je het een keer gedaan hebt, bevalt het zo goed..dan wil je niet anders meer.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Zeg hem maar dat het je niet zo een goed idee lijkt en dat je die afstand nodig hebt nu.
Je moet jezelf echt beschermen. Want waarom zou het nu anders lopen? Natuurlijk mis je hem nog, maar weer afspreken gaat niets oplossen. Integendeel...
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, de kerst komt eraan, dan word iedereen wat over emotioneel...zelfs de heren!.

Dan bedoeld iedereen het opeens zo goed.

.

Bloeb bloeb dan maar, zelfs de Reklame,s zitten vol liefde opeens..het konijn tje gaat niet de pan in, nee..

Hij krijgt een nieuw hok.

Om je dood te schamen, maar afijn...

Met kerst schijnt alles dan opeens te kunnen.

.

De kerst balle er dan maar mee!!...dat zeg ik.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 08 december 2016 @ 11:09:

Ach ja, de kerst komt eraan, dan word iedereen wat over emotioneel...zelfs de heren!.

Dan bedoeld iedereen het opeens zo goed.

.

Bloeb bloeb dan maar, zelfs de Reklame,s zitten vol liefde opeens..het konijn tje gaat niet de pan in, nee..

Hij krijgt een nieuw hok.

Om je dood te schamen, maar afijn...

Met kerst schijnt alles dan opeens te kunnen.

.

De kerst balle er dan maar mee!!...dat zeg ik.Eej!
Zit je lekker te eten, romantiek, hoop en hij wil nog steeds geen kinderen. Lijkt mij een zinloze actie om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Twee maanden is nog te kort. En lijkt me sterk dat hij 'opeens' wel heel graag kinderen wil nu.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil hij een baby.

Verteld hij dat onder het eten.



Vraag wat de bedoeling is.

Anders Cold Turkey voor zelfbescherming.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 08 december 2016 @ 10:30:

[...]



Drie keer, volgens mij..

.

Maar goed, ik heb het vier keer gedaan, dus tja....dat spreekwoord ging bij mij niet op.

Bij mij dus vier keer.

.

Een ezel stoot zich geen vierde keer aan de dezelfde steen!!...past dat?..of niet?Toch niet 4 keer bij 1 man, Elle?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 08 december 2016 @ 11:37:

[...]





Toch niet 4 keer bij 1 man, Elle?Hij was waarschijnlijk drie keer uit het kanaal geklommen. De vierde keer zat hij in een blok beton
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 08 december 2016 @ 11:40:

[...]



Hij was waarschijnlijk drie keer uit het kanaal geklommen. De vierde keer zat hij in een blok beton Zoooo erg.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:oudebaas schreef op 08 december 2016 @ 11:40:

[...]



Hij was waarschijnlijk drie keer uit het kanaal geklommen. De vierde keer zat hij in een blok beton
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven