Excuses Aanbieden?

28-02-2015 15:39 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
dit is meer bedoeld om gewoon ff lekker van me af te schrijven, kan niet alles vertellen ivm herkenbaarheid.

ken al 3 jaar een vrouw, ze vroeg mij mee uit prima, wezen drinken was allemaal gezellig, blijven slapen en vanaf hier is het niet anders gegaan, bijna elke week wezen daten blijven slapen en altijd minimaal 2 dagen samen geweest.



inmiddels werd ik verliefd op haar dat wist ze, gevoelens moesten bij haar nog komen maar we gingen op deze tour vrolijk verder 3/4 maanden lang. inmiddels ging ze zich wel anders gedragen, nam ze meer afstand.. maar hier zocht ik niet zoveel achter.



totdat ik bij haar weg kwam en uit het niets genegeerd werd paar dagen lang, ze wist niet wat ze er mee moest en had tijd nodig om na te denken een week lang, in deze periode hadden we geen contact en had ze met iemand anders afgesproken. ze gaf aan dat het toch niet wederzijds was en dat er alleen vriendschap inzat.



nu ben ik zo dom geweest om die gene waarmee ze had afgesproken een bericht te sturen dat ze een dag voor die tijd nog bij mij sliep, wat ook zo was.. maar dit nam ze niet bepaald goed op natuurlijk.



Voelde me aan het lijntje gehouden omdat ze wist dat ik gevoelens voor haar had, en dat was bij haar niet zo waarschijnlijk nooit geweest, maar ze bleef maar hoop geven door af te spreken.



ze heeft wel altijd aangegeven mocht het niet werken dat ze vrienden wou blijven, mijn vraag is eigelijk moet ik mijn excuses aanbieden? gevoel is niet wederzijds en dat heb ik inmiddels geaccepteerd, heb het er wel moelijk mee gehad omdat ik echt verliefd was op haar.



laat de 'vriendelijke' reacties maar komen :D
Ik zou allang geen vrienden meer met je willen zijn. Dus die excuses mocht je houden.
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 15:42:

Ik zou allang geen vrienden meer met je willen zijn. Dus die excuses mocht je houden.Damn, je bent me weer voor en helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon niks meer doen. Geen excuses, geen vriendschap, geen dates, niks meer. Het is een beetje kinderachtig wat je hebt gedaan, maar haar gedrag verdient ook niet echt de schoonheidsprijs, ik zou gewoon een punt achter dit hele contact zetten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zou je niet meer hoeven kennen dus die excuses stop je maar waar de zon niet schijnt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 28 februari 2015 @ 15:44:

Ik zou gewoon niks meer doen. Geen excuses, geen vriendschap, geen dates, niks meer. Het is een beetje kinderachtig wat je hebt gedaan, maar haar gedrag verdient ook niet echt de schoonheidsprijs, ik zou gewoon een punt achter dit hele contact zetten.toch een reactie waar ik wat mee kan, ik denk dat je inderdaad gelijk hebt en dat ik het hier maar gewoon bij laat.
Alle reacties Link kopieren
Oy, wat je hebt gedaan is wat mij betreft even lelijk als menselijk. Ik zou wel mijn excuses aanbieden maar verwacht niet dat je er enige reactie op krijgt. En leer iets voor in de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eigenlijk niet dat haar gedrag echt onbeschoft is ofzo. Ze is gewoon eerlijk tegen je geweest, dat jij er hoop van krijgt ligt niet aan haar. Ik vind jou reactie heel kinderachtig dus ik zou ook niet echt op je excuses zitten wachten. Als zij nog een keer contact met je opneemt zou ik het zeker doen maar niet uit jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het beter is dat je haar helemaal met rust laat. Zij wil niet met jou verder en ik heb zo het idee dat jij dat niet accepteert.



Daarbij wat was nou de hele relatie, zij organiseerde weken elke keer de dates etc en jij sliep bij haar. Het klinkt alsof zij jou onbetaalde entertainment was inclusief hotel. Ik denk dat zij het een beetje zat werd en dat zij daarom verder is gegaan, daarbij heeft zij jou niet voorgelogen en steeds aangegeven dat er geen sprake was van een vaste relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Miss_Nutella schreef op 28 februari 2015 @ 15:52:

Ik vind eigenlijk niet dat haar gedrag echt onbeschoft is ofzo. Ze is gewoon eerlijk tegen je geweest, dat jij er hoop van krijgt ligt niet aan haar. Ik vind jou reactie heel kinderachtig dus ik zou ook niet echt op je excuses zitten wachten. Als zij nog een keer contact met je opneemt zou ik het zeker doen maar niet uit jezelf.

+1



Je bent niet aan het lijntje gehouden. Jullie hebben gedate en dat liep uit op niks. Heel normaal.
Blijkbaar zag zij jou meer als friends with benefits waar jij al verliefd was. Zij had wel wat sneller duidelijk mogen zijn, maar jouw actie is behoorlijk onvolwassen.

Dat wat jullie hadden, voor zover er iets was, is voorbij. Accepteer dat!
Zij heeft met jouw gevoelens gespeeld, dat is niet netjes. Dat jij diegene waar ze mee had afgesproken een berichtje had gestuurd is ook niet netjes.

Wat mij betreft gelijkspel dus, en reden om elkaar niet meer te gaan zien.
Het was wel een beetje een domme actie van je, maar ergens begrijp ik het ook wel. Ik zou dus wel mijn excuus aanbieden, maar daarna het contact verbreken. Vriendschap op deze manier gaat m toch niet worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou oprechte excuses juist wel kunnen waarderen, mits dat niet tegelijk een vraag is om contact.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Goh, kan aan de reacties helemaal niet zien dat dit een vrouwenforum is.



Als mevrouw een man was geweest waren de rapen gaar. 'mijn relatie van vier maanden heeft er uit het niets een eind aan gemaakt en heeft gelijk een ander wijf in zijn bed'
F.U.
Er was geen relatie en zij heeft al vanaf het begin duidelijk gemaakt dat er bij haar geen gevoelens waren.
quote:viva-adam schreef op 28 februari 2015 @ 16:22:

Goh, kan aan de reacties helemaal niet zien dat dit een vrouwenforum is.



Als mevrouw een man was geweest waren de rapen gaar. 'mijn relatie van vier maanden heeft er uit het niets een eind aan gemaakt en heeft gelijk een ander wijf in zijn bed'Er was geen relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 28 februari 2015 @ 15:54:

[...]



+1



Je bent niet aan het lijntje gehouden. Jullie hebben gedate en dat liep uit op niks. Heel normaal.

niet? hoe noem jij het dan als je bij iemand bent en doet alsof alles goed is terwijl je er eigelijk al klaar mee bent?

en afspraken maakt over volgende date terwijl je dat eigelijk niet wil? dat noem ik toch wel aan het lijntje houden.



Ik denk dat ik gewoon mijn excuses aanbied en thats it, basis voor vriendschap is er eigelijk helemaal niet dus dat gaat idd niet werken bedankt voor de reacties



er was inderdaad geen relatie, er was wel 'exclusiviteit'
Alle reacties Link kopieren
Kan maar zo en ook dat maakt niet dat je vals of oneerlijk terug moet gaan doen.

En dat heb jij wel gekozen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:theamuts schreef op 28 februari 2015 @ 15:58:

Zij heeft met jouw gevoelens gespeeld, dat is niet netjes. Dat jij diegene waar ze mee had afgesproken een berichtje had gestuurd is ook niet netjes.

Wat mij betreft gelijkspel dus, en reden om elkaar niet meer te gaan zien.Dit.
quote:SilverShadow schreef op 28 februari 2015 @ 16:23:

Er was geen relatie en zij heeft al vanaf het begin duidelijk gemaakt dat er bij haar geen gevoelens waren.Nu ben jij mij voor
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 16:41:

[...]

hoe noem jij het dan als je bij iemand bent en doet alsof alles goed is terwijl je er eigelijk al klaar mee bent?

en afspraken maakt over volgende date terwijl je dat eigelijk niet wil? dat noem ik toch wel aan het lijntje houden.





er was inderdaad geen relatie, er was wel 'exclusiviteit'Fwb dus, alleen heb jij dat niet als zodanig herkend (of niet willen herkennen omdat jij wel verliefd was).
Alle reacties Link kopieren
Oh? I did not have sexual relations with that man...
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Wie een kuil graaft voor een ander...



Je hoopte met dat berichtje haar te straffen en nu heb je jezelf gestraft. Excuses aanbieden waarvoor? Zodat je niet meer op de blaren hoeft te zitten? Excuses is gewoon een poging om van je schuldgevoel af te komen. Leer je les en ga verder. En als casual sex niets voor je is, niet meer aan beginnen dan. Wel zo fijn voor jezelf en een eventuele ander.
quote:viva-adam schreef op 28 februari 2015 @ 16:56:

Oh? I did not have sexual relations with that man...Om seks te hebben hoef je niet verliefd te zijn of een relatie te hebben hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven