Excuses Aanbieden?

28-02-2015 15:39 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
dit is meer bedoeld om gewoon ff lekker van me af te schrijven, kan niet alles vertellen ivm herkenbaarheid.

ken al 3 jaar een vrouw, ze vroeg mij mee uit prima, wezen drinken was allemaal gezellig, blijven slapen en vanaf hier is het niet anders gegaan, bijna elke week wezen daten blijven slapen en altijd minimaal 2 dagen samen geweest.



inmiddels werd ik verliefd op haar dat wist ze, gevoelens moesten bij haar nog komen maar we gingen op deze tour vrolijk verder 3/4 maanden lang. inmiddels ging ze zich wel anders gedragen, nam ze meer afstand.. maar hier zocht ik niet zoveel achter.



totdat ik bij haar weg kwam en uit het niets genegeerd werd paar dagen lang, ze wist niet wat ze er mee moest en had tijd nodig om na te denken een week lang, in deze periode hadden we geen contact en had ze met iemand anders afgesproken. ze gaf aan dat het toch niet wederzijds was en dat er alleen vriendschap inzat.



nu ben ik zo dom geweest om die gene waarmee ze had afgesproken een bericht te sturen dat ze een dag voor die tijd nog bij mij sliep, wat ook zo was.. maar dit nam ze niet bepaald goed op natuurlijk.



Voelde me aan het lijntje gehouden omdat ze wist dat ik gevoelens voor haar had, en dat was bij haar niet zo waarschijnlijk nooit geweest, maar ze bleef maar hoop geven door af te spreken.



ze heeft wel altijd aangegeven mocht het niet werken dat ze vrienden wou blijven, mijn vraag is eigelijk moet ik mijn excuses aanbieden? gevoel is niet wederzijds en dat heb ik inmiddels geaccepteerd, heb het er wel moelijk mee gehad omdat ik echt verliefd was op haar.



laat de 'vriendelijke' reacties maar komen :D
quote:Sensy12 schreef op 28 februari 2015 @ 16:56:

Wie een kuil graaft voor een ander...



Je hoopte met dat berichtje haar te straffen en nu heb je jezelf gestraft. Excuses aanbieden waarvoor? Zodat je niet meer op de blaren hoeft te zitten? Excuses is gewoon een poging om van je schuldgevoel af te komen. Leer je les en ga verder. En als casual sex niets voor je is, niet meer aan beginnen dan. Wel zo fijn voor jezelf en een eventuele ander.En dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 28 februari 2015 @ 16:56:

Wie een kuil graaft voor een ander...



Je hoopte met dat berichtje haar te straffen en nu heb je jezelf gestraft. Excuses aanbieden waarvoor? Zodat je niet meer op de blaren hoeft te zitten? Excuses is gewoon een poging om van je schuldgevoel af te komen. Leer je les en ga verder. En als casual sex niets voor je is, niet meer aan beginnen dan. Wel zo fijn voor jezelf en een eventuele ander.

je hebt gelijk voor een deel

en casual sex? hoe kom je daarbij? het het woordje seks niet genoemt.



en nee was geen fwb.
Jullie hadden geen seks?

Dan was het toch gewoon alleen nog vriendschap? Dan zie ik het issue helemaal niet.
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 16:41:

[...]



niet? hoe noem jij het dan als je bij iemand bent en doet alsof alles goed is terwijl je er eigelijk al klaar mee bent?

en afspraken maakt over volgende date terwijl je dat eigelijk niet wil? dat noem ik toch wel aan het lijntje houden.



Ik denk dat ik gewoon mijn excuses aanbied en thats it, basis voor vriendschap is er eigelijk helemaal niet dus dat gaat idd niet werken bedankt voor de reacties



er was inderdaad geen relatie, er was wel 'exclusiviteit'Ik noem dat daten en kijken waar het schip strandt.
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 17:03:

Jullie hadden geen seks?

Dan was het toch gewoon alleen nog vriendschap? Dan zie ik het issue helemaal niet.En dit.
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 17:03:

Jullie hadden geen seks?

Dan was het toch gewoon alleen nog vriendschap? Dan zie ik het issue helemaal niet.Ik ook niet geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Er was geen seks?
anoniem_219213 wijzigde dit bericht op 28-02-2015 17:10
Reden: huh?
% gewijzigd
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 28 februari 2015 @ 17:03:

Jullie hadden geen seks?

Dan was het toch gewoon alleen nog vriendschap? Dan zie ik het issue helemaal niet.

er gebeurde wel dingen maar niet all the way. laten we het daarop houden, ik was verliefd en dat was niet wederzijds.

dus vanaf mijn kant was het niet vriendschappelijk en van haar kant wel, er is eigelijk ook geen issue er word weer is teveel afgedwaald.



vroeg me alleen af of het verstandig was om excuses aan te bieden of niet, verder is er totaal geen issue, alles is voorbij en thats it.
quote:viva-adam schreef op 28 februari 2015 @ 17:09:

Het is in ieder geval een vorm van een relatie.Alle menselijke omgang is een vorm van een relatie. Ik heb ook een vorm van een relatie met de kassameisjes van de Appie.
Alle reacties Link kopieren
Nie ts meer aan doen.
F.U.
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 17:10:

[...]



er gebeurde wel dingen maar niet all the way. laten we het daarop houden, ik was verliefd en dat was niet wederzijds.

dus vanaf mijn kant was het niet vriendschappelijk en van haar kant wel, er is eigelijk ook geen issue er word weer is teveel afgedwaald.



vroeg me alleen af of het verstandig was om excuses aan te bieden of niet, verder is er totaal geen issue, alles is voorbij en thats it.Wat heeft het maken van excuses dan voor zin, behalve dat jij zelf je er beter van voelt?
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 17:10:

[...]



er gebeurde wel dingen maar niet all the way. laten we het daarop houden, ik was verliefd en dat was niet wederzijds.

dus vanaf mijn kant was het niet vriendschappelijk en van haar kant wel, er is eigelijk ook geen issue er word weer is teveel afgedwaald.



vroeg me alleen af of het verstandig was om excuses aan te bieden of niet, verder is er totaal geen issue, alles is voorbij en thats it.Je hebt je hoe dan ook vals en schofterig gedragen zonder ook maar enige aanleiding te hebben. Best een naar karaktertrekje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 28 februari 2015 @ 17:10:

[...]



Alle menselijke omgang is een vorm van een relatie. Ik heb ook een vorm van een relatie met de kassameisjes van de Appie.Jij wel. Jij bent dan ook de losbol van het forem.
F.U.
quote:viva-adam schreef op 28 februari 2015 @ 17:13:

[...]





Jij wel. Jij bent dan ook de losbol van het forem.Ben het met Annelaure eens en blijkbaar ben je dan dus een losbol....wonderlijk....
forem?





Alle reacties Link kopieren
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 17:10:

[...]



er gebeurde wel dingen maar niet all the way. laten we het daarop houden, ik was verliefd en dat was niet wederzijds.

dus vanaf mijn kant was het niet vriendschappelijk en van haar kant wel, er is eigelijk ook geen issue er word weer is teveel afgedwaald.



vroeg me alleen af of het verstandig was om excuses aan te bieden of niet, verder is er totaal geen issue, alles is voorbij en thats it.Je lult jezelf klem. Je wist dat het van haar kant vriendschappelijk was, dus is ze wel degelijk duidelijk naar je geweest. Om haar vervolgens een trap na te verkopen omdat ze je gevoelens niet beantwoordde, geeft aan wat voor persoon je bent. En ik kan me voorstellen dat ze van jou geen excuses hóeft. Blij toe dat ze je niet meer ziet/spreekt/hoort.
Even off-topic: Sensy, jij weet altijd precies te verwoorden wat ik ook vind, zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Grobbekuiken
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 28 februari 2015 @ 17:23:

[...]





Je lult jezelf klem. Je wist dat het van haar kant vriendschappelijk was, dus is ze wel degelijk duidelijk naar je geweest. Om haar vervolgens een trap na te verkopen omdat ze je gevoelens niet beantwoordde, geeft aan wat voor persoon je bent. En ik kan me voorstellen dat ze van jou geen excuses hóeft. Blij toe dat ze je niet meer ziet/spreekt/hoort.

hoe kom je er nu weer bij dat ik dat wist? als ik dat wist dan zou ik ook niet met haar afspreken en verliefd worden.



dat het niet wederzijds en alleen vriendschappelijk was kreeg ik pas te horen na de negeer periode.

terwijl ik paar dagen daarvoor nog een weekend bij haar was en er geen woord over gehoord hebt, maar dat is natuurlijk allemaal netjes volgens jou?
Alle reacties Link kopieren
"dat ze een dag voor die tijd nog bij mij sliep, wat ook zo was.."



Zo een bericht sturen terwijl je geen seks met haar heb gehad is gewoon laag, want je insinueert het wel. In het andere geval had ik er nog wel begrip voor op kunnen brengen, maar zo niet.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt een domme fout gemaakt, die dom genoeg is om niet overheen te stappen.



Maar aan haar mis je ook niks, als ik het zo lees. Geen excuses aanbieden en deze dame lekker vergeten. Da's het beste voor jullie allebei.
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 28 februari 2015 @ 17:50:

"dat ze een dag voor die tijd nog bij mij sliep, wat ook zo was.."



Zo een bericht sturen terwijl je geen seks met haar heb gehad is gewoon laag, want je insinueert het wel. In het andere geval had ik er nog wel begrip voor op kunnen brengen, maar zo niet.

is voor jou het verschil tussen handwerk en penetratie zo groot? komt voor mij wel op het zelfde neer.

dus jij date met een meisje en dat meisje sliep dag ervoor nog met iemand anders maar geen seks, dat doet jou dat niks?



was ook een lage actie, emoties en verdriet speelde ook mee, ook al valt het natuurlijk niet goed te praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 17:47:

[...]



hoe kom je er nu weer bij dat ik dat wist? als ik dat wist dan zou ik ook niet met haar afspreken en verliefd worden.



dat het niet wederzijds en alleen vriendschappelijk was kreeg ik pas te horen na de negeer periode.

terwijl ik paar dagen daarvoor nog een weekend bij haar was en er geen woord over gehoord hebt, maar dat is natuurlijk allemaal netjes volgens jou?Nou uhh, ik wil niet voor Sensy spreken maar voor zover ik uit je OP begrijp is zij gewoon van begin af aan duidelijk geweest dat er (nog) geen gevoelens waren. Ze heeft er even over nagedacht en zag waarschijnlijk in dat die gevoelens niet zouden komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:clownpipo schreef op 28 februari 2015 @ 17:47:

[...]



hoe kom je er nu weer bij dat ik dat wist? als ik dat wist dan zou ik ook niet met haar afspreken en verliefd worden.



dat het niet wederzijds en alleen vriendschappelijk was kreeg ik pas te horen na de negeer periode.

terwijl ik paar dagen daarvoor nog een weekend bij haar was en er geen woord over gehoord hebt, maar dat is natuurlijk allemaal netjes volgens jou?



Dan haal ik uit deze tekst dat je het voor haar hebt ingevuld. Voor jou staat afspreken en bij elkaar logeren gelijk aan exclusief zijn met elkaar en een relatie hebben. Je hebt er niet direct naar gevraagd. Heb je dat wel gedaan en zij had gezegd:"Ja, we zijn vriendje-vriendinnetje en ik date alleen jou en jij alleen mij." dan kan ik me voorstellen dat je je genaaid voelt. Maar wat ik tot nu toe van je lees impliceert dat je betekenis gaf aan jullie contact zonder dat bij haar te controleren of rechtstreeks te vragen.



Neemt niet weg dat het kut voor je is om verliefd te zijn op iemand die je gevoelens niet beantwoordt. Maar die lage streek...dat bewijst dan toch ook weer hoe zo niet diep je liefde voor haar zat? Het klinkt meer als een gekwetst egootje dan dat er sprake was van een diepe liefde. Kom je ook wel weer overheen. Terug naar je vraag: geen excuses aanbieden en haar met rust laten.
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, je had het wel besproken en zij zou nadenken en ging vervolgens in de negeer modus. Dan ben ik het eens met kerol; je mist er niks aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven