Ex-prostituee is de ideale vrouw

02-05-2007 22:28 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op bij het lezen van de topics op de relatie en sex pijlers dat veel vrouwen niet beseffen hoe belangrijk sex is voor een man, en dus de mannelijke sexualiteit eigenlijk niet snappen. Vrouwen maken er vaak grapjes (over hoe vaak mannen aan sex denken), maar op een of andere manier valt bij een groot aantal van hen het kwartje niet:

daarom lijkt mij een ex-prostituee eigenlijk wel ideaal als vriendin: zij begrijpen denk ik de sexuele verlangens van een man veel beter, wat een hoop spanning en onbegrip kan voorkomen.



Ik heb het even over gemiddelden, snap best dat er vrouwen zijn die een sterkere sexdrive hebben dan hun man (lees je hier soms ook), maar in het algemeen zijn mannen gewoon veel meer orgasme gericht, en voelt het erg onbevredigend als een vrouw vaak alleen aandacht wil maar geen echte sex.

Ik heb regelmatig het gevoel dat vrouwen het gewoon niet willen geloven dat mannen zo wezenlijk verschillen. Dus, in plaats van negatieve opmerkingen over prostitutie nu eens een positieve;)
Alle reacties Link kopieren
Moet de eerste vent nog tegen komen die mijn sexdrive kan bijhouden en nee, ben geen (ex) prostituee... ;)
Dit vraagt haast om hengelen :P
Alle reacties Link kopieren




quote: wipkipje reageerde



Moet de eerste vent nog tegen komen die mijn sexdrive kan bijhouden en nee, ben geen (ex) prostituee... ;) Dit vraagt haast om hengelen :P



Nee, want ben geen (ex)prostituee dus ook niet ideaal.. toch ?
Alle reacties Link kopieren




quote: houvanjezelf reageerde





quote: wipkipje reageerde



Moet de eerste vent nog tegen komen die mijn sexdrive kan bijhouden en nee, ben geen (ex) prostituee... ;) Dit vraagt haast om hengelen :P





Nee, want ben geen (ex)prostituee dus ook niet ideaal.. toch ?

Ik ben quattro niet, toch ??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben quattro niet, toch ??
Nee idd... maar een kippetje van je niet met hengelen ;)
Alle reacties Link kopieren
van = vang
Alle reacties Link kopieren
Vertel, hoe dan wel ??
Alle reacties Link kopieren
Vertel, hoe dan wel ??
Chemie valt niet te verklaren, ik vind iemand leuk of niet (en ben erg kieskeurig, dus vaker niet dan wel). En kan dat alleen maar bepalen irl. En nee, is geen hint ... ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wél een ex-prostituee.... In een destructieve relatie met grote financiele problemen leek er geen andere uitweg te zijn... Maar dat is voorbij gelukkig.



En net als elke ander vrouw ben ik ook wel eens moe, heb ik ook wel eens hoofdpijn of heb ik ook wel eens geen zin.



Daar komt bij dat ik opnieuw heb "moeten" leren genieten van sex. Toen ik mijn huidige man heb leren kennen was dat in het begin écht niet gemakkelijk hoor! De positieve spanning die je normaal hebt aan het begin van een relatie, het verkennen van elkaars lijven, het is moeilijk uit te leggen maar dat ben je helemaal kwijt als je dat werk hebt gedaan.



Gelukkig heb ik een lieve man die begrip heeft voor mijn verleden, mij accepteert zoals ik ben en die qua "sexdrive" bij mij past.



Volgens mij bestaat de ideale vrouw niet, net zoals de ideale man.... (hoewel de mijne erg dicht in de buurt komt hoor!).



Groetjes,



Gaea.
Alle reacties Link kopieren


open je een topic en vervolgens laat je nix meer van je horen :?



Had gisteravond geen tijd, nu ook niet;), dus ik zal vanavond op iedereen even reageren want het topic is serieus, ik zal het dan even het wat duidelijker maken. Alvast bedankt voor alle reacties, de meesten waren geheel volgens verwachting!
Alle reacties Link kopieren
Je leest hier zoveel berichten van vrouwen die een vriend hebben die geen of  veel minder seks wil. Dat zal vast minder vaak voorkomen dan omgekeerd, maar ik denk niet dat weinig zin in seks een typisch vrouwelijk probleem is. Ik denk dat het een individuele kwestie is. Of het ook een probleem is ligt meer aan de omstandigheden.
Alle reacties Link kopieren




quote: houvanjezelf reageerde



Vertel, hoe dan wel ??



Chemie valt niet te verklaren, ik vind iemand leuk of niet (en ben erg kieskeurig, dus vaker niet dan wel). En kan dat alleen maar bepalen irl. En nee, is geen hint ... ;)





Het was meer je opmerking dat geen man je kon bijhouden die het deed.



Ik heb wel een relatie gehad met een ex-prostitue (callgirl), niet eens zo lang geleden.

Dat verleden speelt zeker mee in de relatie en zoals hier al werd geschreven, alleen in negatieve zin!.

Het is uiteindelijk ook de reden van het mislukken geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof best dat er onbegrip en verschil in sexbeleving bestaan tussen mannen en vrouwen. Maar een relatie met een voormalig prostitué?



Als we nu eens zouden beginnen met meisjes en jongens op een gelijke manier op te voeden, waar het sex betreft.... zou dat al niet iets schelen?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren




quote: Myrax reageerde

Tja, en daar ben je dan dus mooi 'klaar' mee: een vrouw die je sexuele verlangens begrijpt...



Hahahaha !

Ja, die begripvol opkijkt uit haar roddelblad en zegt "ik begrijp dat je wilt neuken , schat " en vervolegns behaaglijk haar kussen opschudt en vraagt of je geen last hebt van haar leeslampje



hihihi en dan vervolgens wat zakgeld geven zodat ie naar de hoeren kan. want dat begrijpt ze best hoor ! :D
Alle reacties Link kopieren




quote: wipkipje reageerde





quote: houvanjezelf reageerde



Vertel, hoe dan wel ??



Chemie valt niet te verklaren, ik vind iemand leuk of niet (en ben erg kieskeurig, dus vaker niet dan wel). En kan dat alleen maar bepalen irl. En nee, is geen hint ... ;)



Het was meer je opmerking dat geen man je kon bijhouden die het deed.



Misschien een beetje overdreven, maar mannen roepen altijd zo hard over hun libido, maar in de praktijk valt dat altijd vies tegen. Heb tot nu toe altijd pech gehad dat ik mannen trof met een lager libido dan ik. Heb ook nooit vrouwen gesnapt die zeurden over het feit dat hun man zo vaak sex wilde. Dacht altijd alleen maar 'ruilen ?'  :D



Ik heb wel een relatie gehad met een ex-prostitue (callgirl), niet eens zo lang geleden.

Dat verleden speelt zeker mee in de relatie en zoals hier al werd geschreven, alleen in negatieve zin!.

Het is uiteindelijk ook de reden van het mislukken geweest.

Kan me er iets bij voorstellen al lijkt het me sterk dat dat de enige reden is geweest. Ik neem aan dat je dit gegeven op voorhand wist..
Alle reacties Link kopieren
 Mannen en vrouwen verschillen juist heel erg van elkaar, zeker als het gaat om sex.vind je dat écht ? Verklaar dat eens als je wilt.  We zouden het een stuk leuker tussen de lakens, maar ook daarbuiten, kunnen hebben als zowel mannen, als vrouwen, die verschillen nu eens zouden accepteren in plaats van ze te bestrijden of pogen op te lossen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een relatie gehad met een ex-prostitue (callgirl), niet eens zo lang geleden.

Dat verleden speelt zeker mee in de relatie en zoals hier al werd geschreven, alleen in negatieve zin!.

Het is uiteindelijk ook de reden van het mislukken geweest.



Kan me er iets bij voorstellen al lijkt het me sterk dat dat de enige reden is geweest. Ik neem aan dat je dit gegeven op voorhand wist..



Het was niet zozeer het gegeven dat ze dat verleden had, maar wel de dingen die erbij ontstaan waren.

Achterdocht, zelfbeeld en op het laatst, toen ze besefte dat het oke was, puur claimen vanwege haar angst mij kwijt te raken.

Dat was verstikkend en ondragelijk, voor ons allebei.
Alle reacties Link kopieren




Het was niet zozeer het gegeven dat ze dat verleden had, maar wel de dingen die erbij ontstaan waren.

Achterdocht, zelfbeeld en op het laatst, toen ze besefte dat het oke was, puur claimen vanwege haar angst mij kwijt te raken.

Dat was verstikkend en ondragelijk, voor ons allebei.
Dit lijkt mij toch niet iets typisch van een ex-callgirl. Eerder een probleem met een te laag zelfbeeld.
Alle reacties Link kopieren




quote: Poezewoes reageerde





 Mannen en vrouwen verschillen juist heel erg van elkaar, zeker als het gaat om sex.vind je dat écht ? Verklaar dat eens als je wilt.  We zouden het een stuk leuker tussen de lakens, maar ook daarbuiten, kunnen hebben als zowel mannen, als vrouwen, die verschillen nu eens zouden accepteren in plaats van ze te bestrijden of pogen op te lossen.
Ja dat meen ik echt. Lees de boeken van Nancy Friday bijvoorbeeld maar eens. Maar dat man en vrouw van elkaar verschillen betekent niet dat de een meer van sex zou houden als de ander, of dat je er niet samen vreselijk van kan genieten. Alleen bevredig je je partner anders dan je jezelf zou bevredigen.



Alleen al het feit dat de meeste vrouwen makkelijker meerdere orgasmes bereiken en vaak na een orgasme juist nog opgewondener raken, terwijl bij de man het na het eerste orgasme vaak toch behoorlijk inzakt. Dat de man vaak makkelijker visueel geprikkeld raakt en de vrouw opgewonden raakt door andere prikkels.







Allemaal helemaal geen probleem, in tegendeel, zolang je maar oog hebt voor die verschillen, er juist mee kan spelen en niet van je partner verwacht dat hij/zij op dezelfde manier sex beleeft als jijzelf.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren


Het valt me op bij het lezen van de topics op de relatie en sex pijlers dat veel vrouwen niet beseffen hoe belangrijk sex is voor een man, en dus de mannelijke sexualiteit eigenlijk niet snappen. Vrouwen maken er vaak grapjes (over hoe vaak mannen aan sex denken), maar op een of andere manier valt bij een groot aantal van hen het kwartje niet:

daarom lijkt mij een ex-prostituee eigenlijk wel ideaal als vriendin: zij begrijpen denk ik de sexuele verlangens van een man veel beter, wat een hoop spanning en onbegrip kan voorkomen.



 
Het val me op bij het lezen van de topics op de ralatie en sex pijlers dat veel mannen niet beseffen hoe belangrijk sex is voor een vrouw, en dus de vrouwelijke sexualtiteit eigenlijk niet snappen. Mannen maken er vaak grapjes over maar op de een of andere manier valt bij een groot aantal van hen het kwartje niet.

Daarom lijkt me een vibrator wel het ideale moederdag kadoo, een vibrator is geduldig en kan makkelijk 8 orgasmes achter mekaar klaar maken, wat een hoop spanning en onbegrip kan voorkomen!



:D :D:D:P
Alle reacties Link kopieren
@ToetyFroety:



@Quatro, heb je de Viva van vorige week niet gelezen? Daar staan 29 vragen aan een prostituee in, en de antwoorden natuurlijk. Ook in de sexpijler kan je je vragen stellen, a.s. zaterdag komt Persephone van haar vakantie terug om ze te beantwoorden. Als je graag het fantasiebeeld wilt behouden dat je hier in dit topic hebt raad ik het je af, anders waag eens een vraagje, kon wel eens een "wake up call" voor je worden!
Alle reacties Link kopieren
Provoceer dan met iets wat mensen tenminste aan het denken zet. Dit topic is vrij nutteloos.
Alle reacties Link kopieren


@ToetyFroety:



@Quatro, heb je de Viva van vorige week niet gelezen? Daar staan 29 vragen aan een prostituee in, en de antwoorden natuurlijk. Ook in de sexpijler kan je je vragen stellen, a.s. zaterdag komt Persephone van haar vakantie terug om ze te beantwoorden. Als je graag het fantasiebeeld wilt behouden dat je hier in dit topic hebt raad ik het je af, anders waag eens een vraagje, kon wel eens een "wake up call" voor je worden!





Ik heb zowel "betaalde seks deel 1" en deel 2 gelezen (deel 1 is inmiddels weg dacht ik?), dus die topic "vraag het een hoer" is een beetje een herhalingsoefening. Al die vragen zijn al eens aan bod gekomen, maar artikelen over prostitutie zijn commercieel interessant dus daarom heeft de papieren Viva dat van het forum overgenomen.



Ik heb het tijdschrift Viva wel eens ingebladerd, maar dit forum is veel beter: direct van forummers, zonder tussenkomst van redactie of journalisten of censuur, en daardoor veel eerlijker en informatiever.
Alle reacties Link kopieren


Je leest hier zoveel berichten van vrouwen die een vriend hebben die geen of  veel minder seks wil. Dat zal vast minder vaak voorkomen dan omgekeerd, maar ik denk niet dat weinig zin in seks een typisch vrouwelijk probleem is. Ik denk dat het een individuele kwestie is. Of het ook een probleem is ligt meer aan de omstandigheden.





Ik ken 2 vrouwen die (veel) minder seks krijgen dan ze zouden willen (niet van dit forum), en een vrouw die graag meer aandacht en intimiteit wil van haar man (ruim 10 jaar getrouwd en 2 kinderen).



Hier wreekt het zich dat dit forum behoorlijk eenzijdig is, aangezien ruim 95% van de forummers vrouwen zijn irl wat fors van invloed is op de reacties.

Stel dat die vrouw die ik als laatst noem (die meer geknuffeld wil worden) hier op dit forum een topic opent, dan zal ze massale bijval krijgen: "meid wat vervelend" hug hug etc. Prima natuurlijk.

Voor veel vrouwen is aandacht en geknuffel irl al heel bevredigend, voor veel mannen is het zonder orgasme juist onbevredigend (ik spreek even over gemiddelden).



Als een man (ik dus;)) iets zegt over hoe aangenaam het kan zijn als een vrouw goed kan omgaan met mannelijke sexualiteit, dan krijg je 9 van de 10 keer negatieve reacties. Meten met 2 maten voor mijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren


Ik ben wél een ex-prostituee.... In een destructieve relatie met grote financiele problemen leek er geen andere uitweg te zijn... Maar dat is voorbij gelukkig.



En net als elke ander vrouw ben ik ook wel eens moe, heb ik ook wel eens hoofdpijn of heb ik ook wel eens geen zin.



Daar komt bij dat ik opnieuw heb "moeten" leren genieten van sex. Toen ik mijn huidige man heb leren kennen was dat in het begin écht niet gemakkelijk hoor! De positieve spanning die je normaal hebt aan het begin van een relatie, het verkennen van elkaars lijven, het is moeilijk uit te leggen maar dat ben je helemaal kwijt als je dat werk hebt gedaan.



Gelukkig heb ik een lieve man die begrip heeft voor mijn verleden, mij accepteert zoals ik ben en die qua "sexdrive" bij mij past.



Volgens mij bestaat de ideale vrouw niet, net zoals de ideale man.... (hoewel de mijne erg dicht in de buurt komt hoor!).

Helemaal mee eens, alles waar je van droomt in 1 persoon verenigd willen zien is vaak niet reeel, en daar komt nog bij dat mensen en hun voorkeuren veranderen: 10 jaar geleden dacht ik anders over veel zaken en in 2017 heb ik waarschijnlijk weer andere prioriteiten



Groetjes,



Gaea.





Gaea, dank je voor je reactie, de eerste "niet-afzeik" reactie voorafgegaan door "bijdragen" van dames die zich hier goed laten kennen.;)

Jouw reactie is relevant en informatief.



(Op de seks pijler staat een topic "betaalde seks" mocht je het nog niet kennen, misschien is het interessant voor je.)
Alle reacties Link kopieren


Quattro,



Je vergeet 1 belangrijk ding, beste vriend.

Heb jij het in huis om deze vrouw te blijven behagen, te inspireren en te blijven boeien??

Deze dames hebben alles al gezien en meegemaakt.

Dus dat is hard werken :P





Dat is waar, kan idd wel vermoeiend worden;) (stond ook een informatief stukje over op de betaalde seks topic btw)



"Ex-prostituee" was maar een voorbeeld hoor (ik had ook een wat meer politiek correcte aanduiding kunnen gebruiken, maar deze loopt beter;)), en ik wil mijn topic niet doodnuanceren, of het wordt al snel saai.

(Als Padua de dames in de gordijnen kan jagen, mag ik dat toch ook wel eens doen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven