Extreem jaloerse acties

18-12-2014 16:42 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet altijd erg van de verhalen op het extreem gierige acties topic, maar er gebeurde me laatst iets waardoor ik me besefte dat wij mensen naast de niet zo fraaie gierigheid soms nog een naar trekje kunnen bezitten: jaloezie.

Ik kreeg een facebookvriendschapsverzoek van een jongen die sinds kort stage loopt waar ik ook werk. Raar, dacht ik, want dat verzoekje had hij een tijdje geleden toch ook al gestuurd en ik had toch al op bevestigen geklikt? Dus later vroeg ik hem hoe dat nou eigenlijk zat. Wat bleek: hij had ingelogd op facebook bij zijn vriendin thuis en was vergeten uit te loggen. Zij is extreem jaloers dus was alles na gaan pluizen, en had vervolgens alle vrouwen ontvriend die zij niet kende En daar was ik er natuurlijk een van; zij wist niet hoe hij mij kende en dus vond zij het maar niets dat we facebookvriendjes waren

Nu is dit meisje in kwestie nog maar net 18 dus er is nog hoop, wie weet groeit ze er overheen.



Wie kent er nog meer mooie verhalen van extreem jaloerse acties?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste vriendje was extreem jaloers. Als ik met een knul stond te praten werd er nog net geen lamp op mijn giecheltje geschenen, maar dat ging echt van "wie is dat, waar ken je hem van, wat heb je met hem gedaan, vind je hem leuk"
Mijn ex was tijdens onze relatie een keer achter het wachtwoord van mijn dochter's facebook gekomen. Het is al 2 jaar uit, maar mijn dochter is er afgelopen zomer achtergekomen dat hij jarenlang op haar facebook heeft ingelogd, om mijn gangen na te gaan.
Hier alleen een keer een foto uit z'n telefoon gewist van een ander meisje. Oja, en 2 zelfgemaakte cd's die hij van datzelfde meisje had gekregen, bekrast.

Dit meisje was nogal een issue in onze relatie..
quote:MonteCara schreef op 18 december 2014 @ 16:48:

Mijn ex was tijdens onze relatie een keer achter het wachtwoord van mijn dochter's facebook gekomen. Het is al 2 jaar uit, maar mijn dochter is er afgelopen zomer achtergekomen dat hij jarenlang op haar facebook heeft ingelogd, om mijn gangen na te gaan. Wat een klote streek
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendje gehad wat zo bleek mij liet volgen toen ik een x met een vriend ging lunchen..



Ik had hem uiteraard gewoon geinformeerd en aan elkaar voorgesteld, maar toen ik later een telefoontje kreeg dat ik nu naar huis moest komen omdat er wel wat te bespreken viel..



Hij bleek collegas achter me aan hebben gestuurd om fotos te maken.. En de horror had ik die vriend bij het afscheid 3 x op de wang gekust
Alle reacties Link kopieren
Van mezelf, kan er nog steeds heerlijk om lachen!



Toen was ik, 17/18 jaar. Was met mijn ex vriend uit, samen met zijn vriendengroep. Een van die meiden in de groep heette 'Linde'. Na vele wijntjes wijntjes, biertjes en andere alcoholische versnaperingen zag ik mijn vriend praten met een blonde vrouw. Vriend zei tegen mij voordat hij naar haar toe liep "ik zie je straks wel weer, mijn vrienden zijn gezellig genoeg, je vermaakt je wel even zonder mij toch?"



Ik vroeg aan zijn beste vriend, "wie is dat?" En hij antwoordde 'Linde'.

Ik helemaal over de rooie. Wat dacht hij (beste vriend) wel niet?Dat ik dom was? Dit meisje léék niet eens op 'Linde'.



Dus ben ik met iemand anders gaan praten, met iemand die mij leuk vond en wat mijn vriend ook wist. Eenmaal toen hij dat in de gaten had, kwam die naar mij toe. Of ik het nog leuk had etc. Ik over de rooie omdat hij met 'Linde' had gekletst...



Jaloers? Dat meisje waar exvriend mee aan het kletsen was, heette 'LindA".

En het was zijn buurmeisje nota bene. Gelukkig konden we er al vrij snel samen om lachen.
bats!
Alle reacties Link kopieren
quote:april88 schreef op 18 december 2014 @ 16:51:

Ik heb een vriendje gehad wat zo bleek mij liet volgen toen ik een x met een vriend ging lunchen..



Ik had hem uiteraard gewoon geinformeerd en aan elkaar voorgesteld, maar toen ik later een telefoontje kreeg dat ik nu naar huis moest komen omdat er wel wat te bespreken viel..



Hij bleek collegas achter me aan hebben gestuurd om fotos te maken.. En de horror had ik die vriend bij het afscheid 3 x op de wang gekust







Nou dit slaat toch echt wel alles.



Hoe heb je gereageerd toen je 'op het matje' moest komen bij hem?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Ma_Griffe schreef op 18 december 2014 @ 16:51:

[...]





Wat een klote streek Ja idd, en nogal ziekelijk!
quote:april88 schreef op 18 december 2014 @ 16:51:

Ik heb een vriendje gehad wat zo bleek mij liet volgen toen ik een x met een vriend ging lunchen..



Ik had hem uiteraard gewoon geinformeerd en aan elkaar voorgesteld, maar toen ik later een telefoontje kreeg dat ik nu naar huis moest komen omdat er wel wat te bespreken viel..



Hij bleek collegas achter me aan hebben gestuurd om fotos te maken.. En de horror had ik die vriend bij het afscheid 3 x op de wang gekustHelemaal van het padje
Alle reacties Link kopieren
Haha leuk topic!



Mijn ex was behoorlijk jaloers. We gingen een avondje uit met zijn vriendengroep en stonden buiten een sigaretje te roken. Ineens zie ik een paar oude bekenden en een goede oude vriend, dus schuif 2 meter op en ga naast hem zitten. Hij maakt vervolgens de vreselijke fout om mij een klopje op mijn been te geven en riep "*Mijn bijnaam*, hoe is het nou?!". Ex vriend heeft mij de rest van de avond én weekend genegeerd, op wat idiote opmerkingen na, want ik moest inzien dat er niet zomaar iemand aan mij kon zitten. Ja, echt belachelijk natuurlijk dat klopje op mijn been..
---
Uit een soort 'reddende engel' idee een tijdje een relatie met een heel vreemde jongen gehad.

Hij loog werkelijk waar over alles en zoals de waard is...

We gingen naar de film en hij hing altijd de gulle gast uit, maar wreef dat ook in.

Dus hij had betaald, wij gingen zitten en hij naar het toilet.

Naast ons bleek een jongen te zitten die ik kende, met zijn vriendin.

Dus ik zat daar gezellig mee te kletsen toen hij terugkwam.

'Zit je lekker van mijn centen' begon hij. Dus die jongen dacht dat hij een grapje maakte.

Hij een heel verhaal omdat hij de kaartjes aan mij had gegeven voor hij naar het toilet ging , dat was een plan van mij om lekker gratis naar de film te kunnen want hij kwam na zijn toiletgebruik de zaal bijna niet in

Dus ik stel die jongen voor en zijn vriendin en hij maar raar doen.

Die jongen, zijn vriendin en ik bleven doorkletsen en hij werd bozer en bozer.

Toen barstte hij los: dat hij heus wel door wat er speelde. Ik snel naar binnen, kaartje ingepikt om hem voor schut te zetten. Jammer he dat hij toch binnen was gekomen, daar ging mijn plannetje om met die andere jongen naar de film te gaan op zijn kosten.

Dus die jongen zei: man, je was toch maar even weg, ik ziet hier met mijn vriendin, rustig, ofzoiets.

Zegt tie bloedserieus: nou, een potje pijpen is zo gebeurd hoor!

(Deze zin heb ik hierna nog vaaaaaaak gehoord hahaha)

oooookeeeeee..

Ik heb daarna heerlijk genoten van mijn 'gratis' film (not) was te verbaasd om weg te lopen zoals het zou moeten.....

Die jongen en zijn vriendin wisten ook niet wat te zeggen, we kwamen niet verder dan ' noujaaaa' etc.

Na de film Heb ik het uitgemaakt en toen zei hij ook nog inderdaad dat ik wel eerst die film had uitgekeken uit gierigheid, echt erg.
quote:haakje schreef op 18 december 2014 @ 17:23:

Uit een soort 'reddende engel' idee een tijdje een relatie met een heel vreemde jongen gehad.

Hij loog werkelijk waar over alles en zoals de waard is...

We gingen naar de film en hij hing altijd de gulle gast uit, maar wreef dat ook in.

Dus hij had betaald, wij gingen zitten en hij naar het toilet.

Naast ons bleek een jongen te zitten die ik kende, met zijn vriendin.

Dus ik zat daar gezellig mee te kletsen toen hij terugkwam.

'Zit je lekker van mijn centen' begon hij. Dus die jongen dacht dat hij een grapje maakte.

Hij een heel verhaal omdat hij de kaartjes aan mij had gegeven voor hij naar het toilet ging , dat was een plan van mij om lekker gratis naar de film te kunnen want hij kwam na zijn toiletgebruik de zaal bijna niet in

Dus ik stel die jongen voor en zijn vriendin en hij maar raar doen.

Die jongen, zijn vriendin en ik bleven doorkletsen en hij werd bozer en bozer.

Toen barstte hij los: dat hij heus wel door wat er speelde. Ik snel naar binnen, kaartje ingepikt om hem voor schut te zetten. Jammer he dat hij toch binnen was gekomen, daar ging mijn plannetje om met die andere jongen naar de film te gaan op zijn kosten.

Dus die jongen zei: man, je was toch maar even weg, ik ziet hier met mijn vriendin, rustig, ofzoiets.

Zegt tie bloedserieus: nou, een potje pijpen is zo gebeurd hoor!

(Deze zin heb ik hierna nog vaaaaaaak gehoord hahaha)

oooookeeeeee..

Ik heb daarna heerlijk genoten van mijn 'gratis' film (not) was te verbaasd om weg te lopen zoals het zou moeten.....

Die jongen en zijn vriendin wisten ook niet wat te zeggen, we kwamen niet verder dan ' noujaaaa' etc.

Na de film Heb ik het uitgemaakt en toen zei hij ook nog inderdaad dat ik wel eerst die film had uitgekeken uit gierigheid, echt erg.



Wauw wat een engerd!



Doet me denken aan een verhaal, is wel een beetje offtopic, maar ongeveer het tegenovergestelde van wat jij hier vertelt.. Ik was een jaar of tien geleden eens met een vriendin naar de bioscoop. Voor ons zat een stelletje en naast de jongen zaten twee meiden. Ontstaat daar toch midden tijdens die film vet een rel omdat die jongen had geprobeerd om het (onbekende) meisje wat naast hem zat te betasten! Terwijl zijn vriendin naast hem zat, nota bene. Dus waar jouw ex bang voor was, zulke mensen heb je echt. :p
Ik heb een jaloers mormel in mijn leven gehad die het voor elkaar kreeg om een knallende ruzie met me te beginnen als een bekende me gedag zei. Toen ik daar eenmaal van af was heb ik gewoon een tijdje bij moeten komen. Wat een mormel!!!
Ik heb twee exen die allebei bij dezelfde voetbalvereniging speelden, alles bij elkaar heb ik daar zo'n 10 jaar rond gelopen.

Toen ik met een andere ex in de stad liep kwam ik wel wat voetbaljongens tegen en dan zeg je elkaar gewoon gedag. Meteen vragen waar ik die gozer van kende, wat ik er allemaal mee gedaan had en of ik hem nog steeds zag.

Excuse me?????? Dat was dus snel over, mafklapper...
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 18 december 2014 @ 17:23:



Toen barstte hij los: dat hij heus wel door wat er speelde. Ik snel naar binnen, kaartje ingepikt om hem voor schut te zetten. Jammer he dat hij toch binnen was gekomen, daar ging mijn plannetje om met die andere jongen naar de film te gaan op zijn kosten.

Dus die jongen zei: man, je was toch maar even weg, ik ziet hier met mijn vriendin, rustig, ofzoiets.

Zegt tie bloedserieus: nou, een potje pijpen is zo gebeurd hoor!

(Deze zin heb ik hierna nog vaaaaaaak gehoord hahaha)

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had ooit een jaloers vriendje. Vlak voor een vrijpartij zag vriendin dat er met pen een nummer op de verpakking van het condoom stond. In een hoekje. Ze dacht er niet bij na totdat ze er weer eentje nodig hadden. Weer een nummer in een hoekje. Zij de hele doos nagekeken. Bleek die oetlul de condooms genummerd hebben zodat hij kon zien of er eentje ontbrak wat haar zogenaamde ontrouw, waar hij haar continu van beschuldigde, zou bewijzen...Moge duidelijk zijn dat condoom nr 9 nooit door hem gebruikt werd
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Mijn eerste vriendje was ook zo extreem jaloers. Een van de vele voorbeelden; we waren op vakantie in Turkije, bloedheet was het er. Ik had leuke rokjes/ jurkjes en korte broekjes in m'n koffer. Nou toen hij me zag in m'n zomerse jurkje ontplofte hij. Hoe durfde ik er zo bij te lopen, alle mannen zouden naar me kijken! Ik mocht van hem alleen lange broeken aan... Het was 40 graden :(



Tijdens dezelfde vakantie (ja we zaten in zo'n all-in hell, was pas 18) werden we dagelijks aangesproken door de jongens van de activiteitenbegeleiding. Wanneer zo'n jongen tegen me gepraat had werd ik steevast 3 uur genegeerd want ik had dat natuurlijk uitgelokt.. Pfff wat vermoeiend, na de vakantie wel uitgemaakt dat was zo'n beetje de druppel. Idioot.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex was vreemdgegaan en in de stad dacht ik dat ik zijn nieuwe vriendin zag. Ik heb haar een paar uur gevolgd. Toen ze terug naar het station liep en niet naar het huis van ex, heb ik mijn stalk actie maar gestaakt.



In een poging om (dezelfde) ex jaloers te maken, heb ik 's avonds toen hij zijn sleutel kwam inleveren, een string in de kroonluchter gehangen. Toen hij vroeg wat die string daar deed, zei ik heel achteloos en precies volgens plan 'Oh ja, die string, ach, wilde nacht gehad.' Hij was heel snel weg
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy en montecara.. Nou ik weet niet wat me bezielde, maar op dat moment was ik nog zo hopeloos verliefd dat ik het ging proberen goed te maken(terwijl ik niks verkeerd had gedaan). Niet veel later toen hij tijdens een ruzie(weer jaloezie) het raam keihard dichtgooide en dat al het glas in stukjes brak.. heb ik het wel alsnog uitgemaakt.

Ondanks dat toch nog weken liefdesverdriet gehad



Nu gelukkig al jaren er vanaf, en ondertussen een vele malen leuker exemplaar..
quote:EvyBlissy schreef op 18 december 2014 @ 18:00:

[...]









Ja, lach maar.

Iedere afspraak met bepaald vals nichtenvriendje, er hoefde maar een vage oude Turk of enge man in een straal van een meter in de buurt te zijn.

En scène werd vertaald naar die situatie met altijd weer als eindconclusie dat ik wel weer een potje gepijpt zal hebben in het voorbijlopen :-p/terwijl we op de tram wachten/ toevallig beiden vaag uit richting toilet kwamen etc.

Jarenlang vermaak.
het was een tijdje uit met ex. Ex kon niet hebben dat hij niet degene was die het had uitgemaakt en bleef me via de sms lastigvallen.



met het advies om alle smsjes te bewaren zodat ik eventueel een juridische zaak kon onderbouwen heb ik mijn telefoonnummer gewoon gehouden en hem niet geblokkeerd. Ik reageerde echter niet op al die smsjes, die in de loop der tijd steeds minder werden.



tot ik op een avond een smsje kreeg van hem met de mededeling dat zijn leuter nodig gemasseerd moest worden en of ik al klaar lag.

toen heb ik wel terug gereageerd uiteraard.



krijg ik als antwoord terug dat hij 'per ongeluk' de sms naar mij gestuurd had maar dat deze eigenlijk bedoeld was voor zijn nieuwe vriendin, die hij overigens niet had. hij wilde mij gewoon jaloers maken met die wanhoopsactie.

ik heb hem veel plezier toegewenst. en hem toen toch maar geblokkeerd.
quote:april88 schreef op 18 december 2014 @ 18:45:

EvyBlissy en montecara.. Nou ik weet niet wat me bezielde, maar op dat moment was ik nog zo hopeloos verliefd dat ik het ging proberen goed te maken(terwijl ik niks verkeerd had gedaan). Niet veel later toen hij tijdens een ruzie(weer jaloezie) het raam keihard dichtgooide en dat al het glas in stukjes brak.. heb ik het wel alsnog uitgemaakt.

Ondanks dat toch nog weken liefdesverdriet gehad



Nu gelukkig al jaren er vanaf, en ondertussen een vele malen leuker exemplaar..Nou, wees zeker blij dat je van die engerd af bent, heb je niks aan
Alle reacties Link kopieren
O Haakje, wat erg!



Ik heb ook een heel jaloerse ex. Na een hoop stampei ging ik met vriendinnen een filmavond houden bij mij thuis. Zonder hem.

Na het riedeltje (Zijn er mannen bij? Komen er mannen? Wat als er mannen komen?)

Heel vermoeiend.

Maar hartstikke gezellig was het. Tot we een vreemd geluid hoorden buiten. Wat denk je? Staat die griezel in mijn achtertuin! Door het raam te gluren. Koekkoek!



En alsnog in de aanval gaan dat ik 'al die mannen' natuurlijk al lang had weggestuurd. Ook mijn vriendinnen werden ter plekke beschuldigd van 'het complot'.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer gehad dat de vriend van een vriendin van mij (die één straat verderop woont) vroeg of hij misschien mee kon rijden naar huis na het stappen. Zijn vriendin (en dus ook een goede vriendin van mij was niet in de stad). Dus wij stapten na het stappen de auto in, bijna thuis, belt vriendin op "of we haar lekker aan het bedriegen waren". Ze had gehoord dat hij met mij mee zou rijden, was ze (lees 03:30) naar de stad gereden en ons achtervolgd.. Dit is toch wel het toppunt van wantrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven