Extreem jaloerse acties

18-12-2014 16:42 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet altijd erg van de verhalen op het extreem gierige acties topic, maar er gebeurde me laatst iets waardoor ik me besefte dat wij mensen naast de niet zo fraaie gierigheid soms nog een naar trekje kunnen bezitten: jaloezie.

Ik kreeg een facebookvriendschapsverzoek van een jongen die sinds kort stage loopt waar ik ook werk. Raar, dacht ik, want dat verzoekje had hij een tijdje geleden toch ook al gestuurd en ik had toch al op bevestigen geklikt? Dus later vroeg ik hem hoe dat nou eigenlijk zat. Wat bleek: hij had ingelogd op facebook bij zijn vriendin thuis en was vergeten uit te loggen. Zij is extreem jaloers dus was alles na gaan pluizen, en had vervolgens alle vrouwen ontvriend die zij niet kende En daar was ik er natuurlijk een van; zij wist niet hoe hij mij kende en dus vond zij het maar niets dat we facebookvriendjes waren

Nu is dit meisje in kwestie nog maar net 18 dus er is nog hoop, wie weet groeit ze er overheen.



Wie kent er nog meer mooie verhalen van extreem jaloerse acties?
Zeg maar Spijker.
quote:diana_banana schreef op 18 december 2014 @ 20:26:

O Haakje, wat erg!



Ik heb ook een heel jaloerse ex. Na een hoop stampei ging ik met vriendinnen een filmavond houden bij mij thuis. Zonder hem.

Na het riedeltje (Zijn er mannen bij? Komen er mannen? Wat als er mannen komen?)

Heel vermoeiend.

Maar hartstikke gezellig was het. Tot we een vreemd geluid hoorden buiten. Wat denk je? Staat die griezel in mijn achtertuin! Door het raam te gluren. Koekkoek!



En alsnog in de aanval gaan dat ik 'al die mannen' natuurlijk al lang had weggestuurd. Ook mijn vriendinnen werden ter plekke beschuldigd van 'het complot'.In je achtertuin????? Jeee
Alle reacties Link kopieren
quote:diana_banana schreef op 18 december 2014 @ 20:26:

O Haakje, wat erg!



Ik heb ook een heel jaloerse ex. Na een hoop stampei ging ik met vriendinnen een filmavond houden bij mij thuis. Zonder hem.

Na het riedeltje (Zijn er mannen bij? Komen er mannen? Wat als er mannen komen?)

Heel vermoeiend.

Maar hartstikke gezellig was het. Tot we een vreemd geluid hoorden buiten. Wat denk je? Staat die griezel in mijn achtertuin! Door het raam te gluren. Koekkoek!



En alsnog in de aanval gaan dat ik 'al die mannen' natuurlijk al lang had weggestuurd. Ook mijn vriendinnen werden ter plekke beschuldigd van 'het complot'.Jeeeeeetje dit gaat wel erg ver hahahah!!
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of twintig geleden had ik een Griekse vriend.. We woonden toendertijd een half jaar op een Grieks eiland. Hij werkte als zanger en ik achter de bar. Als ik vrij was en hij moest werken drukte hij mij altijd op het hart om thuis te blijven. Het was gevaarlijk om alleen uit te gaan... Meestal was ik te moe om nog weg te gaan en ging ik lekker slapen. Op een ochtend werd ik wakker gemaakt, hij vroeg waar ik geweest was, ik zei, huh nergens. Hij zei, je scooter staat anders.. Had die eikel voor hij weg ging precies gekeken hoe ik mijn scooter had geparkeerd... WS had iemand de scooter opzij gezet want ik was niet weggeweest. Weken heeft hij er over doorgezaagd!



Naar de supermarkt in een toen nog hip broekjurkje kon ook niet, ik moest mij omkleden! Deed ik natuurlijk niet, werd ie nog bozer!



Sprak ik op straat met iemand was die de hele dag niet te genieten.. De relatie heeft niet lang geduurd...
quote:diana_banana schreef op 18 december 2014 @ 20:26:

O Haakje, wat erg!



Ik heb ook een heel jaloerse ex. Na een hoop stampei ging ik met vriendinnen een filmavond houden bij mij thuis. Zonder hem.

Na het riedeltje (Zijn er mannen bij? Komen er mannen? Wat als er mannen komen?)

Heel vermoeiend.

Maar hartstikke gezellig was het. Tot we een vreemd geluid hoorden buiten. Wat denk je? Staat die griezel in mijn achtertuin! Door het raam te gluren. Koekkoek!



En alsnog in de aanval gaan dat ik 'al die mannen' natuurlijk al lang had weggestuurd. Ook mijn vriendinnen werden ter plekke beschuldigd van 'het complot'.



het is toch belachelijk als het niet zo triest was.

Die van mij heeft het gepresteerd om ranzige dingen te denken van mijn bijbaantje op de bso (was 1 jongetje van 13). Volgens hem ging ik ' ongezond' met dat jongetje om.

Hij had ons 'betrapt' tijdens een wild spelletje mens erger je niet.
quote:haakje schreef op 18 december 2014 @ 20:40:

[...]





het is toch belachelijk als het niet zo triest was.

Die van mij heeft het gepresteerd om ranzige dingen te denken van mijn bijbaantje op de bso (was 1 jongetje van 13). Volgens hem ging ik ' ongezond' met dat jongetje om.

Hij had ons 'betrapt' tijdens een wild spelletje mens erger je niet.Wat erg dat mensen van zulke sneue gedachten kunnen hebben!
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 18 december 2014 @ 20:40:

[...]





het is toch belachelijk als het niet zo triest was.

Die van mij heeft het gepresteerd om ranzige dingen te denken van mijn bijbaantje op de bso (was 1 jongetje van 13). Volgens hem ging ik ' ongezond' met dat jongetje om.

Hij had ons 'betrapt' tijdens een wild spelletje mens erger je niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt smullen van alle verhalen hier! Hoop dat er nog veel meer komen
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk bekennen dat ik diezelfde actie 4 jaar geleden ook heb uitgevoerd,maar toen was k inderdaad ook pas 16.Nu laat ik ze lekker staan,kan ik nog beter controleren.Nee grapje.
Dit topic is om te huilen en te lachen tegelijk!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een vreselijke verhalen allemaal! Wat kunnen mensen toch rare dingen doen..
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex ging douchen en toen hij terug kwam bleek hij mij de hele tijd gefilmd te hebben.... om te kijken of ik gauw met anderen ging smsen. Toen ik boos werd, werd hij nog bozer!! Want dan had ik ZEKER wat te verbergen, waarom werd ik anders boos??

die jongen had echt een trauma hoor zo onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic!



Ik heb bij mijn eerste vriendje, ik zal 15 zijn geweest, een keer in een boze bui alle meisjes uit zijn telefoonboek gewist.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex werd al boos als mijn beste vriend mij een smsje stuurde voor mijn verjaardag. En hij heeft mijn computer gehackt, zodat hij steeds mijn mail ( inclusief bericht van upc met mijn nieuwe geheime nummer, speciaal aangevraagd voor zijn lastigvallen) en inbox van zo'n beetje alles kon lezen.



Ik begreep er niets van hoe hij aan die informatie kwam, dan wordt je behoorlijk paranoide.



Ook mocht ik zonder hem nergens heen.

Helaas is hij wel de vader van mijn zoon, dus de strijd zal altijd doorgaan.



Inmiddels heb ik een nieuwe fijne vriend, maar de terreur gaat gewoon door.
Alle reacties Link kopieren
Hij is overigens 36 jaar.
Er komt nog van alles naar boven

Ik ging eens op studiereis en van diezelfde ex mocht ik me vanaf een week voor vertrek niet meer scheren. Ik zou toch door niemand naakt gezien worden daar dus waarom zou ik?! Ik ben altijd netjes op mezelf of ik nu wel of niet sex heb, ik scheer me altijd.



Meneer flipte echt want dit was natuurlijk HET bewijs dat ik met anderen van bil zou gaan daar.



Ik was maar een week weg maar heb meerdere hysterische telefoontjes gehad en een jankende, labiele vent die me op kwam halen bij terugkomst. Heel charmant.
Hij had mij overigens ook 'gehacked' en alles doorgelezen.

Vervolgens ALLE mannen uit mijn msnlijst gewist :(



Toen wij eens op straat liepen kwam er in de verte een bekende jongen aan gefietst. Nooit wat mee gehad, gewoon een oude bekende. M'n ex sommeerde me om naar de grond te kijken en vooral geen 'hoi' te zeggen. Ik vond dit uiteraard belachelijk en zei gewoon gedag waarna ik in m'n maag gestompt werd.
De ergste was toch wel een zelfmoordpoging omdat ik met een vriend een terrasje aan het pakken was
quote:YouWish schreef op 18 december 2014 @ 23:04:

Hij had mij overigens ook 'gehacked' en alles doorgelezen.

Vervolgens ALLE mannen uit mijn msnlijst gewist :(



Toen wij eens op straat liepen kwam er in de verte een bekende jongen aan gefietst. Nooit wat mee gehad, gewoon een oude bekende. M'n ex sommeerde me om naar de grond te kijken en vooral geen 'hoi' te zeggen. Ik vond dit uiteraard belachelijk en zei gewoon gedag waarna ik in m'n maag gestompt werd.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 18 december 2014 @ 23:04:

Hij had mij overigens ook 'gehacked' en alles doorgelezen.

Vervolgens ALLE mannen uit mijn msnlijst gewist :(



Toen wij eens op straat liepen kwam er in de verte een bekende jongen aan gefietst. Nooit wat mee gehad, gewoon een oude bekende. M'n ex sommeerde me om naar de grond te kijken en vooral geen 'hoi' te zeggen. Ik vond dit uiteraard belachelijk en zei gewoon gedag waarna ik in m'n maag gestompt werd.In je maag gestompt,daarvoor?! Achterlijke man joh,meteen gedumpt hoop ik?
Nee helaas nog veel te lang mee door gegaan :( snap nu ook echt niet waarom! Maar ik was pas 18 en liet me vreselijk meeslepen in dat wangedrag van hem.
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 23:05:

De ergste was toch wel een zelfmoordpoging omdat ik met een vriend een terrasje aan het pakken was Heel kansloos een 'echte' poging of meer ermee dreigen?
Ik heb zelf een rare actie gedaan Toen ik net een relatie had met vriend (inmiddels gestoorde ex) kwam ik er achter dat zijn ex hem ineens weer interessant vond.

Bloedirritant.

Heb haar telefoonnummer niet gewist maar wel een nummertje anders gemaakt in zijn telefoon.
quote:YouWish schreef op 18 december 2014 @ 23:14:

[...]





Heel kansloos een 'echte' poging of meer ermee dreigen?Heel veel pillen en drank. Gewoon aandacht.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 23:20:

Ik heb zelf een rare actie gedaan Toen ik net een relatie had met vriend (inmiddels gestoorde ex) kwam ik er achter dat zijn ex hem ineens weer interessant vond.

Bloedirritant.

Heb haar telefoonnummer niet gewist maar wel een nummertje anders gemaakt in zijn telefoon.
quote:MonteCara schreef op 18 december 2014 @ 16:48:

Mijn ex was tijdens onze relatie een keer achter het wachtwoord van mijn dochter's facebook gekomen. Het is al 2 jaar uit, maar mijn dochter is er afgelopen zomer achtergekomen dat hij jarenlang op haar facebook heeft ingelogd, om mijn gangen na te gaan.

Heb je dit al keer eerder hier verteld. Dit lijkt mij al eerder verteld te zijn of dat ik het eerder gelezen heb. Ziek vind ik het wel.



Jaloerse acties. Een goede vriend bleef na een feestje bij mij slapen. Vriend en ik kennen elkaar al van kinds af aan. Een vriendin, die notabene getrouwd is, ontmoette hem voor de 2de keer die dag. Voor de rest geen contact tussen haar en vriend. Vriend en ik allebei vrijgezel, maar ik heb totaal geen gevoelens voor hem als in een relatie of scharrelen. Dus als vriendin naar huis gaat, wil ze dat hij ook gaat. Waarop ik zeg, dat hij blijft slapen. Ze kijkt mij bloedserieus aan en zegt "oh zie je, dit vertrouw ik echt niet". Het was helaas geen grap. Ze was echt bang dat vriend en ik seks zouden hebben.

Ik weet eigenlijk niet of dit in de categorie jaloers valt of niet. Sneu heb ik het wel altijd gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven