Facebook bericht naar ex-tandarts sturen

13-04-2017 23:18 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik vind mijn tandarts superleuk, grappig en aardig

Ik weet natuurlijk niet of hij mij ook leuk vindt, al kreeg ik soms wel dat idee, maar ik weet dat ik het heel goed mis kan hebben & dat het wishful thinking kan zijn . Ik weet ook niet zeker of hij vrijgezel is, al noemde hij laatst wel het woord 'ex'.

Zou het heel raar zijn als ik na onze laatste afspraak een bericht naar hem stuur op Facebook waarin ik vraag of het hem leuk lijkt een keer iets te gaan drinken buiten de praktijk?

Ik durf in de tandartskamer geen flirterige opmerking te maken of hem uit te vragen...

Ik zou het ook jammer vinden om zo'n goede tandarts kwijt te raken, maar aan een potentiële date hecht ik ook veel waarde, en ik ben niet van plan om nog langer dan 2 jaar in deze stad te blijven wonen.

helpp
Alle reacties Link kopieren
Heb je liever een leuke vriend, of een goede tandarts?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Liever een leuke vriend, natuurlijk! maar ik hoop dat het niet al te wanhopig overkomt om zo'n Facebook berichtje te sturen.. hij is ook al in de 30, dus er is gewoon een reële kans dat hij niet meer vrijgezel is (of juist wel weer sinds kort, vandaar dat hij het woord ex liet vallen haha).
Alle reacties Link kopieren
Geweldig! You go, girl!!
Dance, Muses, dance!
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend!



Maar hoe oud ben je?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 13 april 2017 @ 23:24:

Oeh spannend!



Maar hoe oud ben je?25
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg doen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ja gewoon doen
Alle reacties Link kopieren
en wat als hij een gezin/ kinderen heeft en dan zo'n berichtje krijgt?
Kun je het niet achterhalen of hij een relatie heeft? Via fb even speuren
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobushle schreef op 13 april 2017 @ 23:28:

en wat als hij een gezin/ kinderen heeft en dan zo'n berichtje krijgt?Ja, wat dan? Dan kan hij gewoon op een vriendelijke en volwassen manier bedanken voor de eer, zou ik zeggen.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
heb ik al geprobeerd op Facebook staat helemaal geen informatie...
En waarom denk je dat de interesse wederzijds was? Als er signalen waren zou ik het gewoon doen. Ik zou het alleenniet zo snel via facebook doen (vind ik zo puberaal), maarhoe dan wel weet ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet zeker of de interesse wederzijds is... Het zou heel goed kunnen dat die er niet is, maar dan denk ik weer, waarom ook niet? Voor hetzelfde geld is hij wel geïnteresseerd. Als hij recentelijk een ex heeft is hij dus weer single



Ja ik vind het ook een beetje puberaal via Facebook. LinkedIn misschien? of Twitter?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het dus nooit zelf doen. Maar ik ken dus een vrouw die zelf tandarts is en haar man was ooit een patient.
Alle reacties Link kopieren
quote:raccoon schreef op 13 april 2017 @ 23:39:

Ik zou het dus nooit zelf doen. Maar ik ken dus een vrouw die zelf tandarts is en haar man was ooit een patient.Dat lijkt me een makkelijkere situatie, dan neemt de man sowieso wel het initiatief indien geïnteresseerd, omdat hij patient is en man..
quote:Nobushle schreef op 13 april 2017 @ 23:40:

[...]





Dat lijkt me een makkelijkere situatie, dan neemt de man sowieso wel het initiatief indien geïnteresseerd, omdat hij patient is en man..Ik zie het verschil niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 13 april 2017 @ 23:42:

[...]



Ik zie het verschil niet.Ik vind het zelf fijner als de man het initiatief neemt, dan ben ik zekerder van zijn interesse, maar dat gaat deze tandarts nooit doen ivm patent-behandelaars relatie - beroepscode.
Ik zou het gewoon doen. Als je hem inderdaad leuk vind en het idee hebt dat de interesse wederzijds is.



Ik snap op zich dat facebook puberaal kan overkomen aan de andere kant is het wel de makkelijkste manier om hem te contacteren zonder er extreem veel moeite voor te doen of stalkerig over te komen.



En zoals nbk zegt, als hij wel een vriendin/gezin/kinderen heeft dan kan hij inderdaad gewoon bedanken voor de eer, dat is echt geen drama.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kom je hem ooit eens tegen in het dagelijks leven. Ik zou geen bericht via Facebook sturen.
Ik zou het wel via fb doen. gewoon proberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:raccoon schreef op 13 april 2017 @ 23:46:

Misschien kom je hem ooit eens tegen in het dagelijks leven. Ik zou geen bericht via Facebook sturen.ja ik snap jouw overwegingen inderdaad... maar ik acht de kans dat ik hem in het dagelijks leven tegenkom nihil
Alle reacties Link kopieren
en als hij me vriendelijk afwijst op Facebook, of het berichtje bijv. niet leest, is het dan raar om hem nog steeds als tandarts te houden?
Alle reacties Link kopieren
Als je een facebook bericht krijgt van iemand met wie je geen vrienden bent, verdwijnt het in je spam en heel veel mensen kijken daar niet. Kun je geen email sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven