Facebook bericht naar ex-tandarts sturen

13-04-2017 23:18 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik vind mijn tandarts superleuk, grappig en aardig

Ik weet natuurlijk niet of hij mij ook leuk vindt, al kreeg ik soms wel dat idee, maar ik weet dat ik het heel goed mis kan hebben & dat het wishful thinking kan zijn . Ik weet ook niet zeker of hij vrijgezel is, al noemde hij laatst wel het woord 'ex'.

Zou het heel raar zijn als ik na onze laatste afspraak een bericht naar hem stuur op Facebook waarin ik vraag of het hem leuk lijkt een keer iets te gaan drinken buiten de praktijk?

Ik durf in de tandartskamer geen flirterige opmerking te maken of hem uit te vragen...

Ik zou het ook jammer vinden om zo'n goede tandarts kwijt te raken, maar aan een potentiële date hecht ik ook veel waarde, en ik ben niet van plan om nog langer dan 2 jaar in deze stad te blijven wonen.

helpp
Alle reacties Link kopieren
Houd er rekening mee dat veel mensen de berichten die via FB binnenkomen van 'Niet vrienden' niet automatisch zien. Dan kan het dus zo zijn dat jouw bericht niet goed aankomt en jij daaruit afleidt dat hij geen interesse heeft.



Edit: wat Hurpeldurp zegt dus



Misschien gewoon een postkaartje?
Alle reacties Link kopieren
quote:karzou schreef op 13 april 2017 @ 23:58:

Houd er rekening mee dat veel mensen de berichten die via FB binnenkomen van 'Niet vrienden' niet automatisch zien. Dan kan het dus zo zijn dat jouw bericht niet goed aankomt en jij daaruit afleidt dat hij geen interesse heeft.



Edit: wat Hurpeldurp zegt dus



Misschien gewoon een postkaartje?ja goeie. Volgens mij krijg je wel zo'n notificatie dat je een bericht hebt in je spam folder, tegenwoordig, en of je die wilt accepteren. Heb zijn mailadres niet, dus dan zou het via LinkedIn of Twitter worden ofzo?
Bel de baliemedewerkster, en vraag of hij een relatie heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon een ouderwets kaartje sturen / in de brievenbus gooien hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:karzou schreef op 14 april 2017 @ 00:05:

Ik zou gewoon een ouderwets kaartje sturen / in de brievenbus gooien hoor...Heel leuk idee idd, maar ik heb zijn adres niet..
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk wel, gewoon naar de praktijk..Niet doen hoor..

Volg hem een keer na sluiting..:)
Hoe kun je kijken in je Facebook spam dan? Ik heb messenger en daar zie ik niet zoiets (sorry off topic)
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet bij je volgende afspraak iets aangeven zoals dat je jullie gesprek graag eens voortzet bij een drankje en dan je nummer op een kaartje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Evenzowantja schreef op 14 april 2017 @ 00:11:

Hoe kun je kijken in je Facebook spam dan? Ik heb messenger en daar zie ik niet zoiets (sorry off topic)Kan volgens mij niet in de mobiele versie, alleen op desktop
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen, stuur een berichtje! Niet geschoten is altijd mis. Goodluck
Alle reacties Link kopieren
quote:raccoon schreef op 14 april 2017 @ 00:10:

Tuurlijk wel, gewoon naar de praktijk..Niet doen hoor..

Volg hem een keer na sluiting..:)



haha, zit ik in de struiken verstopt tot hij naar buiten komt



Als ik een brief naar de praktijk stuur maakt de assistente or receptioniste hem open neem ik aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobushle schreef op 13 april 2017 @ 23:51:

en als hij me vriendelijk afwijst op Facebook, of het berichtje bijv. niet leest, is het dan raar om hem nog steeds als tandarts te houden?Hij moet wel weer in jouw mond kijken. En jij in zijn ogen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik zou hem gewoon uitnodigen op facebook voordat je hem een berichtje stuurt.

Dat geeft al aan of hij geinteresseerd is in je buiten tandarts-patient verhaal om. Dat betekent niet natuurlijk dat hij perse geinteresseerd is in de liefde maar is toch iets van een graadmeter. Immers wie negeert er nou een friend request van een vrouw die ze eventueel beter willen leren kennen?



Als hij je geaccepteert heeft stuur je gewoon een berichtje. simpel
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde hetzelde zeggen als dwynwen
Zou dat Facebook achterwege laten. Gewoon als je weer een keer naar hem toegaat voor controle vragen of je hem mag bedanken voor zijn goede zorgen met een drankje na sluitingstijd? Als hij je dan fronsend aankijkt of zegt: dat zal mijn vriendin niet leuk vinden kan je je er meteen met een grapje uitdraaien.

Dat je dan zegt huh?? Dit is voor het eerst van mijn leven dat de tandarts bedankt voor een drankje, nog nooit meegemaakt maar goed; dan houden we het bij een date voor controle over een half jaar (niet vergeten om heel hard te lachen om je eigen grapje )

Dan hou je het luchtig en kan je net doen of je het geen seconde serieus meende.

Maar via Facebook of Twitter.. kweenie hoor!



Als je het zelf wel echt een goed plan vindt: gewoon doen, ik ben niet zo Facebook-erig en zou zoiets meteen afwijzen. Maar hee, dat ben ik doe wat je het beste lijkt, laat je het nog weten? Spannend..
Best akward als je een berichtje stuurt via facebook, als het wederzijds was geweest had hij jou wel benaderd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet doen.

Moet je weer op zoek naar een nieuwe tandarts als hij niet reageert.
Hm.. LinkedIn zou ik niet voor niet-zakelijke dingen gebruiken... en e-mail wordt door assistent gelezen denk ik. Facebook lijkt goed, maar dan moet je wel in het goede postvak komen. Lastig! Leuk dat je het wilt proberen! Ben benieuwd.
quote:Nobushle schreef op 14 april 2017 @ 00:20:

[...]





haha, zit ik in de struiken verstopt tot hij naar buiten komt



Als ik een brief naar de praktijk stuur maakt de assistente or receptioniste hem open neem ik aanZet er zijn naam op en priv'e
Wat leuk Nobushle! Ik vind zelf niks mis met Facebook. Waarom zou dat puberaal zijn? Als hij een profiel heeft, dan heeft hij dus contact met mensen via Facebook. Het is niet dat je iets op zijn tijdlijn post, wel?



Zou hem inderdaad toevoegen en als hij daar niet op reageert, dan zou ik het denk ik laten. Mocht hij je wel toevoegen, dan zou ik hem een privéberichtje sturen. Succes! Laat je nog even weten hoe het afloopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een super leuke tandarts en ik heb hem eens een nieuwjaarskaart gestuurd (gewoon naar praktijk met 'persoonlijk' er op) .. Hij was helaas bezet, maar kreeg prima reactie terug waarin hij dat zei. Gewoon doen dus, succes!
Alle reacties Link kopieren
Realiseer je dat hij dit niet mag, dan moet je sowieso een andere tandarts zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem een vriendschapsverzoek.

Accepteert hij die, dan stuur je hem een berichtje.
Kijk wel uit dat je jezelf niet giga voor lul zet...
Zou er niets mee doen. Al is hij single, mag hij (ook wettelijk gezien) de komende tijd toch geen relatie met je aangaan vanwege de arts/patiëntrelatie. Ik zou er als tandarts daarnaast trouwens ook totaal niet op zitten te wachten om berichtjes/vriendschapsverzoeken via Facebook van patiënten te ontvangen. Sterker nog, zou ze bewust afwijzen of verwijderen. Scheiding privé en werk lijkt mij een stuk wenselijker.



Waarom staat er in de titel ex-tandarts??? Dat klopt toch niet? Of heb ik het zo verkeerd gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven