Facebook bericht naar ex-tandarts sturen

13-04-2017 23:18 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik vind mijn tandarts superleuk, grappig en aardig

Ik weet natuurlijk niet of hij mij ook leuk vindt, al kreeg ik soms wel dat idee, maar ik weet dat ik het heel goed mis kan hebben & dat het wishful thinking kan zijn . Ik weet ook niet zeker of hij vrijgezel is, al noemde hij laatst wel het woord 'ex'.

Zou het heel raar zijn als ik na onze laatste afspraak een bericht naar hem stuur op Facebook waarin ik vraag of het hem leuk lijkt een keer iets te gaan drinken buiten de praktijk?

Ik durf in de tandartskamer geen flirterige opmerking te maken of hem uit te vragen...

Ik zou het ook jammer vinden om zo'n goede tandarts kwijt te raken, maar aan een potentiële date hecht ik ook veel waarde, en ik ben niet van plan om nog langer dan 2 jaar in deze stad te blijven wonen.

helpp
quote:speldenkussen schreef op 14 april 2017 @ 09:26:

Ik ben benieuwd welke dingen jouw tandarts doet waardoor je het idee krijgt dat hij je misschien wel leuk vindt.Vraag ik me ook af. Vragen hoe het gaat, informeren naar iets wat mensen eerder verteld hebben, zelfs hand op je schouder of op je hand als mensen bang zijn, is hier heel normaal.
Trouwens, als de rollen omgedraait zouden zijn...ik kan me niet voorstellen dat er (veel) mannen zijn die zich zo druk zouden maken over wel of niet en hoe benaderen van een vrouw waar ze interesse in hebben.



Ik ben zelf wel eens benadert zowel via facebook, linkedin, werk e-mail en sms op werk telefoon nr (staat op mn business card) na bijvoorbeeld een netwerk event.



Zolang het allemaal op een nette fatsoenlijke manier gebeurt ben ik nog nooit beledigt geweest. Ik vertel ze gewoon netjes dat ik niet geinteresseerd ben want relatie. En sowieso, als het gewoon netjes gebeurt dan is het altijd leuk om te horen dat iemand interesse heeft, vind ik althans.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 14 april 2017 @ 17:34:

[...]





Vraag ik me ook af. Vragen hoe het gaat, informeren naar iets wat mensen eerder verteld hebben, zelfs hand op je schouder of op je hand als mensen bang zijn, is hier heel normaal.



Nee dat soort standaard dingen waren niet de reden dat ik dat dacht. Ik weet ook niet zeker of hij me leuk vindt.

Maar het waren 2 andere specifieke dingen die ik wegens herkenbaarheid even niet plaats. Echter zijn die niet duidelijk genoeg, dus ik weet het gewoon niet.
Weet je al wat je gaat doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:



Ik ben zelf wel eens benadert zowel via facebook, linkedin, werk e-mail en sms op werk telefoon nr (staat op mn business card) na bijvoorbeeld een netwerk event.



Zolang het allemaal op een nette fatsoenlijke manier gebeurt ben ik nog nooit beledigt geweest. Ik vertel ze gewoon netjes dat ik niet geinteresseerd ben want relatie. En sowieso, als het gewoon netjes gebeurt dan is het altijd leuk om te horen dat iemand interesse heeft, vind ik althans.Dit! Gewoon doen. In het beste geval sla je n leuke vent aan de haak. In het slechtste geval moet je op zoek naar n andere tandarts. You go girl!!
quote:louti schreef op 14 april 2017 @ 07:39:

[...]





Ze geeft toch aan dat ze dan een andere tandarts neemt?! Dus dat is toch geen probleem.



Ik zou er voor gaan. Via En.Dan is de tandarts voorlopig nog steeds strafbaar als hij een relatie met een ex-patiënt begint hoor...
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer een kul-vraag stellen over zijn ex en dan een beetje doorvragen. Dan ben je er zo achter of ie single is.



Had dat nou meteen maar gedaan toen ie iets riep over zijn ex. Nu moet je weer maanden wachten?



En fliterig worden bij een tandarts zie ik niet zo voor me. Heeft iemand tips? "Wat voor soorten orale behandeling kent u?", "Wat een enorme grote boor!", "Welke soorten gaatjes kunt u vullen?"
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:i12b3 schreef op 15 april 2017 @ 09:16:

Volgende keer een kul-vraag stellen over zijn ex en dan een beetje doorvragen. Dan ben je er zo achter of ie single is.



Had dat nou meteen maar gedaan toen ie iets riep over zijn ex. Nu moet je weer maanden wachten?



En fliterig worden bij een tandarts zie ik niet zo voor me. Heeft iemand tips? "Wat voor soorten orale behandeling kent u?", "Wat een enorme grote boor!", "Welke soorten gaatjes kunt u vullen?"

Hahaha ja idd..????

Ja ik weet het had het meteen moeten vragen! Het ging allemaal te snel voor mij



Nee weet nog niet wat ik ga doen..
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 15 april 2017 @ 05:12:

[...]





Dan is de tandarts voorlopig nog steeds strafbaar als hij een relatie met een ex-patiënt begint hoor...



Dan zal iemand hem toch moeten aangeven. Als het al zo is, want als TO dan gelijk de praktijk verlaat geven ze er beiden gelijk blijk van dat ze snappen dat een relatie een behandelrelatie in de weg staat.

Hoewel een maat van mijn vriend ook tandarts is, en hij behandelt ook gewoon zijn vrouw en alle vrienden zitten ook ongeveer bij hem in de praktijk.



Neuh, ik zie het probleem niet zo bij een tandarts.



Ik vind een tandarts toch echt van een andere orde dan een huisarts of psycholoog.
Maar hoe je contact moet zoeken weet ik ook nog steeds niet.



Misschien niet te moeilijk doen, gewoon toevoegen op Facebook? Inderdaad, als hij je leuk vindt, voegt hij je echt wel toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobushle schreef op 13 april 2017 @ 23:23:

Liever een leuke vriend, natuurlijk! maar ik hoop dat het niet al te wanhopig overkomt om zo'n Facebook berichtje te sturen.. hij is ook al in de 30, dus er is gewoon een reële kans dat hij niet meer vrijgezel is (of juist wel weer sinds kort, vandaar dat hij het woord ex liet vallen haha).Ik heb liever een goede tandarts
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 15 april 2017 @ 11:04:

Maar hoe je contact moet zoeken weet ik ook nog steeds niet.



Misschien niet te moeilijk doen, gewoon toevoegen op Facebook? Inderdaad, als hij je leuk vindt, voegt hij je echt wel toe.Dat denk ik ook, gewoon toevoegen op facebook. Niet geschoten is altijd mis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 15 april 2017 @ 05:12:

[...]





Dan is de tandarts voorlopig nog steeds strafbaar als hij een relatie met een ex-patiënt begint hoor...

Strafbaar....?



Hoezo dat nou weer? Je mag toch wel gewoon een relatie met je tandarts hebben?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
quote:flipje2 schreef op 15 april 2017 @ 11:12:

[...]



Strafbaar....?



Hoezo dat nou weer? Je mag toch wel gewoon een relatie met je tandarts hebben?Nee dat mag niet, ex tandarts dacht ik dan weer wel maar wellicht heb ik dat verkeerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Nobushle schreef op 13 april 2017 @ 23:51:

en als hij me vriendelijk afwijst op Facebook, of het berichtje bijv. niet leest, is het dan raar om hem nog steeds als tandarts te houden?Ik heb een keer een vriendschapsverzoek van een bedrijfsmaatschappelijk werker (v) gehad. Ik was daar al ruim een jaar weg. Ik vond dat wel vreemd, maar toch geaccepteerd.
Alle reacties Link kopieren
Zeker doen!



Bekijk het zo: je bevindt je juist in de beste positie om initiatief te nemen, jij bent patiënt. Het is eerder 'onprofessioneel' om actie te ondernemen als arts dan als patiënt, dat zal hij zich ook wel realiseren. Hij kan bv. een trouwe patiënt verliezen.



Onze tandarts heeft ooit zijn liefde aan mijn moeder verklaard en afgezien van een paar grappen die ik op jaarlijkse basis niet kan laten, heeft dat geen verschil uitgemaakt. En mijn moeder was niet geïnteresseerd Je maakt het net zo gênant als je wil.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzina schreef op 15 april 2017 @ 11:04:

Maar hoe je contact moet zoeken weet ik ook nog steeds niet.



Misschien niet te moeilijk doen, gewoon toevoegen op Facebook? Inderdaad, als hij je leuk vindt, voegt hij je echt wel toe.Ja goeie! Vind het wel eng hoor. Hij heeft trouwens geen profielfoto op facebook
Ben benieuwd naar hoe dit gaat lopen.

Ik vind een fb bericht echt wel kunnen. Leuk toch! Hij zal zich vast gevleid voelen en als het niet wederzijds is dan reageer je daar toch leuk en luchtig op zodat het geen ding wordt.



Niet geschoten is altijd mis.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon berichtje sturen! En eerst toevoegen op Facebook.

Over 2 jaar ga je toch verhuizen, dus zo vaak hoef je hem niet meer onder ogen te komen als hij niet of afwijzend reageert.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
En al zou het " strafbaar" zijn (wat wel mee zal vallen allemaal, er is tenslotte geen sprake van een afhankelijkheids- cq ongelijke behandelrelatie), dan nog, wie komt het te weten? De meeste tandartsen werken zelfstandig. Het wordt alleen tricky voor hem als jij ooit kwaad wil en hem in n verkeerd daglicht wil plaatsen middels lasterpraatjes. Maar goed daar is elke beroepsgroep kwetsbaar in.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Gewoon doen!
quote:Very__Cherry schreef op 16 april 2017 @ 09:47:

En al zou het " strafbaar" zijn (wat wel mee zal vallen allemaal, er is tenslotte geen sprake van een afhankelijkheids- cq ongelijke behandelrelatie), dan nog, wie komt het te weten? De meeste tandartsen werken zelfstandig. Het wordt alleen tricky voor hem als jij ooit kwaad wil en hem in n verkeerd daglicht wil plaatsen middels lasterpraatjes. Maar goed daar is elke beroepsgroep kwetsbaar in.Je gaat er wel erg makkelijk vanuit dat deze man in haar geinteresseerd is én het risico wil lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Invisible10 schreef op 16 april 2017 @ 09:52:

[...]





Je gaat er wel erg makkelijk vanuit dat deze man in haar geinteresseerd is én het risico wil lopen.Welk risico?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Idd welk risico?
Alle reacties Link kopieren
Is het nou ue tandarts of ex-tandarts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven