Facepalm momentjes met je eigen vent...

14-02-2014 02:01 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
15 minuten geleden;



"Door, Door! Er ligt iets in de keuken!" Roept hij midden in de nacht naar boven.

Vanuit mijn REM slaap probeer ik te reageren.

Met een oog pijnlijk dichtgeplakt roep ik: "wat dan?!?!!"

Hij roept terug; "een Ding!"

Ik roep -een oogdrup in mijn vastgeplakte rechteroog druppend- "wat voor een ding dan R!?



"Het kan een soort van beest zijn!" zegt R.



Ik ken mijn vent dus stap ik slaapdronken uit bed om het 'ding' te aanschouwen. Ik tref R. in het pikkedonker aan beneden op dik drie meter van het 'ding' midden in de woonkamer.



Misschien is het een 'vrouwending' hoor, maar ik doe dan gewoon het licht aan. Zo zien we meteen dat R. in zijn onderbroek op 3 meter afstand staat van 'het afschuwelijke ding', dat uiteindelijk een propje keukenpapier blijkt te zijn.... van een centimeter of 4. Blijkbaar heen en weer gebowled door het vierkoppige huisvee.



Als er ook nog maar een vrouw het idee heeft dat ze 'veilig' is met een boom van een vent van 98 kilo schoon aan de haak in huis.... Wake up call.



Met alle moed, en mijn hele 58 kilo die ik in de flikker had op dat tijdstip, heb ik me in de kansloze strijd gegooid en heb ik als 'superwoman' uiteindelijk het 'ding' geëlimineerd!!! Ik moet zeggen; dat was geen eenvoudige opgaaf! Zo'n prop keukenpapier is reuze onvoorspelbaar op dat tijdstip en dus enorm gevaarlijk!



Ik hoop toch maar zo dat ie er geen enge droom van krijgt zometeen!!!... :-S



Het is dat ie zo verschrikkelijk lief is........ Ook van die facepalm zaken met je eigen vriend, hoe leuk hij ook is?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
10 minuten geleden...



Mijn vriend is niet zo handig, dat weet hij en dat weet ik...

Hij wil onze kat te eten geven en pakt het bakje op en draait er zo mee rond...

Ik; Kijk eerst eens voordat je wat doet....



Vriend had het bakje met water gepakt ipv het lege bakje...



Hoor ik een minuut later; Maar ik heb ook leuke kanten
- weggehaald ivm privacy -
quote:Fruity-Pebbles schreef op 15 februari 2014 @ 20:14:

10 minuten geleden...



Mijn vriend is niet zo handig, dat weet hij en dat weet ik...

Hij wil onze kat te eten geven en pakt het bakje op en draait er zo mee rond...

Ik; Kijk eerst eens voordat je wat doet....



Vriend had het bakje met water gepakt ipv het lege bakje...



Hoor ik een minuut later; Maar ik heb ook leuke kanten Ahhh! Haha!
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat muizenhok. Wat creatief!

Heb je een foto?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:kindergarten schreef op 15 februari 2014 @ 20:23:

Mijn vriend vond een muis in een kartonnen doos, toen hij op zolder aan het klussen was.



Hij stuurde me een filmpje van de muis die hij in een vaas had gevangen. 'Mooi', dacht ik. 'Zet hem maar buiten en klaar is Kees.'



Kom ik thuis, heeft meneer een heel muizenhok in elkaar zitten knutselen in een grote vaas (op zijn zijkant gelegd). Inclusief voederbakje met havermout, waterbakje, een wc-rolletje om in te slapen met een loopplankje, 'zaagsel' van stukgeknipt papier en een luchtsluis om de vaas makkelijk te openen en gaatjes erin voor de lucht. Hij had hem zelfs al een naam gegeven en deze op het huisje geplakt.







Op mijn vraag waarom hij hem niet gewoon buiten had gezet: "Ik vond het sneu, want het regent echt heel hard. Dus we zoeken morgen wel een mooi parkje voor hem uit."



Toen smolt ik wel een beetje.



(ik bedoel: een mooi parkje ook echt. Alsof de muis geeft om esthetiek.)



Een mooi parkje.

Maar wel erg lief
- weggehaald ivm privacy -
Alle reacties Link kopieren
Mijn hart zou ook smelten van muizenhok vriendje
Jij hebt serieus mijn hele dag goed gemaakt!
- weggehaald ivm privacy -
Alle reacties Link kopieren
quote:kindergarten schreef op 15 februari 2014 @ 20:35:

[...]





Ik kan geen plaatjes plakken, maar hier staat hij:



Muizenhuis



Kunnen jullie hem zien?Ja, te zien. Dat is toch geen momentje maar eerder een momentje. Vind ik dan
Nee heb je, ja kun je krijgen
- weggehaald ivm privacy -
- weggehaald ivm privacy -
- weggehaald ivm privacy -
quote:musha schreef op 14 februari 2014 @ 11:47:

wat hilarisch dit!

ik bedenk me suf want ik heb ze vaal zat met mijn vent, maar het enige waar ik nu op kom is dit:

we zouden gevulde courgette eten, maar ik was later thuis dan de bedoeling was, dus gaf mijn vent instructies, stuurde het recept door en alles zou in huis zijn. Ik kom thuis en het eten is klaar, hij zet het op tafel en ik zie dat hij ipv de 2 courgettes die ik had gehaald, de enkele miezerige avocado had gevuld, meneer wist het verschil tussen avocado en courgette niet. (het recept wat ik had doorgestuurd had plaatjes)



OH schiet me er nog 1 te binnen. Mijn vriend is zoals hij zelf zegt veredeld elektricien , hij heeft hbo elktro techniek gedaan. daarom leek het mij uitermate handig dat hij de laatste lamp in huis eens zou ophangen. Totdat hij besloot dat een extra schroef erbij geen kwaad zou kunnen en deze precies tussen 2 draden in schroefde met een luide knal en een donker huis tot gevolg (gelukkig kreeg hij zelf geen schok) en uiteraard hadden we geen reserve stoppen in huis...



Die courgette/avocado! Ohhh dat zou die van mij ook kunnen doen!



Prachtig :'-)
Alle reacties Link kopieren
quote:kindergarten schreef op 15 februari 2014 @ 20:41:

[...]





Najaa, een beetje van beide. Ik bedoel, een week daarvoor wilde hij nog muizengif strooien. En zodra hij zo'n pluizenbolletje ziet is hij ineens een zacht ei.



Maar je hebt gelijk hoor ik vond het ook echt een 'ahhh'-momentje. Mijn man zou dan weer geen muizengif strooien oid. De muis ook niet doden. Maar dan triomfantelijk mededelen dat vanwege het slechte weer hij de muis in de garage had losgelaten...
Nee heb je, ja kun je krijgen
Die van mij heeft zich vandaag al 10x geëxcuseerd dat hij dat ene lampje gesloopt heeft. Maar ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om te zeggen dat ik het eigenlijk een spuuglelijk ding vond. Hij was er zo trots op toen hij er mee thuis kwam. Dus ik hou het maar bij 'geeft niet, schat'
- weggehaald ivm privacy -
Alle reacties Link kopieren
Ja, mijn man heeft vaker van die :facepalm:-momentjes. Dat hij pas achteraf zichzelf gaat afvragen waarom niet meer mensen dat doen...



Maar hij heeft vaker :facepalm:-momenten met mij dan andersom dus ik mag niet klagen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
- weggehaald ivm privacy -
quote:lemoos2 schreef op 15 februari 2014 @ 20:59:

Ja, mijn man heeft vaker van die :facepalm:-momentjes. Dat hij pas achteraf zichzelf gaat afvragen waarom niet meer mensen dat doen...



Maar hij heeft vaker :facepalm:-momenten met mij dan andersom dus ik mag niet klagen.Ja, hier idem. Ik ben al hard aan het nadenken... mijn eigen facepalmmomenten vergeet ik toch opvallend vaak
quote:matroesjka_ schreef op 15 februari 2014 @ 20:55:

Die van mij heeft zich vandaag al 10x geëxcuseerd dat hij dat ene lampje gesloopt heeft. Maar ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om te zeggen dat ik het eigenlijk een spuuglelijk ding vond. Hij was er zo trots op toen hij er mee thuis kwam. Dus ik hou het maar bij 'geeft niet, schat' Hahahahahhahaha! Ik zie het voor me. Diplomatiek van je
Alle reacties Link kopieren
Kindergarten

Mocht je ooit bij hem weg gaan, dan wil ik hem wel hebben

- weggehaald ivm privacy -
Die heb ik ieder jaar rond kerst.



Man heeft vorig jaar een witte boom uitgezocht met ledverlichting. De zonnebril moet op bij het opzetten. Hij heeft kunstsneeuw voor op het raam gekocht als topper jaren terug een licht slang met gekleurde knipperlichten. Die moest van mij maar mee naar zijn werk. Dit jaar wilde hij in de boom ook gekleurde lichten die iedere keer van kleur veranderen. Uiteraard wel smaakvol volgens man. Ik heb het kunnen voorkomen... Smaakvol... Hoe komt hij erbij.



Hij maakt er een echte kermis van.
quote:ducktape schreef op 15 februari 2014 @ 12:19:

Hier net ook een momentje..



In plaats van boterhamzakjes gebruiken wij sinds kort echte diepvrieszakjes.

In de tijd dat mijn vriend vanochtend naar zijn ouders was, heb ik het gekochte gehakt gedeeld, in de blauwe diepvrieszakjes gedaan en in de vriezer gelegd.

Tijdens het maken van een boodschappenlijstje duikt mijn vriend de diepvries in om te inventariseren wat er nog in de vriezer ligt.

Komt hij heel opgetogen terug de kamer in.. 'Weet je wat het voordeel is van die blauwe zakjes? Het vlees wordt niet hard..'

- 'Euh lieverd, dat vlees ligt er amper een uur in'



Je begrijpt wel, ik lag in een deuk.. Haha!Hier ga ik even hardop stuk om! Wat een geniale vent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven