Farmville 2 drijft wig tussen mij en mijn vriend HELP

13-10-2014 00:15 168 berichten
Het begon onschuldig, gewoon even spelletje spelen op Facebook maar het begint de spuigaten uit te lopen. Met name nu hij ook level 20 is en ook meedoet aan de wekelijkse jaarmarkt. Op de een of andere manier haalt hij steeds meer punten dan ik ook al beweert hij bij hoog en laag dat hij geen superschep gebruikt voor dubbele punten. Ik snap er geen drol van hij heeft maar een miezerig level 30 boerderijtje en minder waterputten dan ik. Toch staat hij steeds voor, wat ik ook doe. En dat lachje erbij... om van door te draaien! Nu net gekeken en ik stond voor, heeft hij ineens een bekroond beest die zijn wel 90 punten waard! En mijn water en voer zijn op dus ik kan hem niet inhalen wat vinden jullie... pikstraf? Ik trek dit niet langer joh!
Pleur die dumbphones en spelletjes de deur uit en ga lekker terug in de halleluja-stand liggen neuken met je droomprins.

Ik zag ergens voorbij komen dat je verloofd bent; gefeliciteerd nog!
Daar ben ik nu veelste chaggo voor! Dat was het plan namelijk tot hij die bekroonde koe ineens in mijn gezicht smeet.
Straf hem dan door hem te bevelen jou te masseren tot je slaapt en morgen een ontbijtje voor je te maken.

Of je topic sarcastisch bedoeld is weet ik nu even niet meer zo zeker, maar je snapt zelf ook wel dat het leven te kort is (en de liefde te mooi) voor dit soort KoeSchijt, Grumps.
quote:DappereGerbera schreef op 13 oktober 2014 @ 00:18:

Ik zag ergens voorbij komen dat je verloofd bent; gefeliciteerd nog!



Nou ik weet het nog zo net niet hoor...





edit: ik zie net uit mijn ooghoek dat dit onhebbelijke stuk vreten een levelup heeft waardoor al zijn gewassen ineens volgroeid zijn EN al zijn beesten weer honger hebben EN hij 30 water krijgt dus nu gaat hij de voorsprong alleen maar vergroten want hij had zoete aardappels op zijn veld staan en die zijn vet veel punten waard echt wat een @#!%!% hufter is het ook!
Ik zie net dat het al zowat halfeen is dus ik ga maar naar bed al vermoed ik dat hij dat nieteens merkt aangezien hij veelste druk is met die digitale kutkomkommers van m bewateren
Alle reacties Link kopieren
Het is maar waar je jezelf druk om maakt. Jij hebt vast in het echte leven die jij weer beter doet. Als het je zo irriteert, speel het dan niet!
If you can dream it, you can do it.
Nee hij doet alles beter. Kan beter koken en maakt me altijd in. Hij noemt me zelfs een noob.
Maakt me in met spellen bedoel ik.
Lig inmiddels in bed te knarsetanden van woede hij had idd niks door. Dacht mooi pikstraf ik pak wel een speeltje... Batterij leeg. Echt wat heb ik een kutdag.
Grumpy heb je soms gedronken? Je praat raar. Ben je nu wel of niet serieus of zit hij mee te lezen of ....?
Komt wel goed schatje!



Gewoon een creditcard aanvragen en los gaan met kopen van punten/munten weet ik veel!
FV2 is da bomb!!
Alle reacties Link kopieren
Oh my god!! Dump hem nu meteen, iemand die zulke spelletjes speelt wil je niet in je leven
quote:GrumpyCat1983 schreef op 13 oktober 2014 @ 00:35:

Lig inmiddels in bed te knarsetanden van woede hij had idd niks door. Dacht mooi pikstraf ik pak wel een speeltje... Batterij leeg. Echt wat heb ik een kutdag.Dat is echt kak voor je! Wat'n heaumeau...
Ik ben gewoon pissig. Hebben we allemaal weleens last van toch? En of hij meeleest of niet ik ben er ff klaar mee voor vanavond. Ik ga niet liggen concurreren met virtuele boerderij dieren. Ik schuif morgen dit topic onder zijn neus dan kan ie zijn conclusies trekken...
quote:dad2206 schreef op 13 oktober 2014 @ 00:39:

[...]





Dat is echt kak voor je! Wat'n heaumeau...



WHAHAHAHAHA dat logo. Mensen van het Minder van Tinder topic herkennen je nu meteen.



NU die laptop dicht of ik smijt hem uit het raam gesnopen???
Als ik pissig word om een dom spelletje is er wss meer aan de hand en is dat dus niet de echte reden. Dus nee, ik herken dit gelukkig niet. En dan een topic openen.... Ik denk dat er meer aan de hand is of dat je onder invloed bent of dat je je verveelt.

En als er verder echt niks anders is dan vind ik dat je je aanstelt.

Maargoed. Hoop vor je dat je niet boos gaat slapen dat is niet goed, voor geen enkele relatie.
Oké lollig onderonsje dus.

Oké grappig hoor. Ga nu maar lekker neuken jullie. Toedels!
Ik wist van niks. Straks pleuren ze me nog van het forum of is andermans laptop in zelfde huis niet zelfde IP? Ik ben niet aan het dubbel nicken en heb echt zwaar de pee in. Maar goed licht uit en silent treatment.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jullie wel grappig
Tis wat allemaal.
Hij heeft hier speciaal een account voor aangemaakt echt WTF
quote:DappereGerbera schreef op 13 oktober 2014 @ 00:44:

Als ik pissig word om een dom spelletje is er wss meer aan de hand en is dat dus niet de echte reden. Dus nee, ik herken dit gelukkig niet. En dan een topic openen.... Ik denk dat er meer aan de hand is of dat je onder invloed bent of dat je je verveelt.

En als er verder echt niks anders is dan vind ik dat je je aanstelt.

Maargoed. Hoop vor je dat je niet boos gaat slapen dat is niet goed, voor geen enkele relatie.Zeker meer aan de hand. Hij dreigt al weken m'n katten op Marktplaats te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven