Farmville 2 drijft wig tussen mij en mijn vriend HELP

13-10-2014 00:15 168 berichten
Het begon onschuldig, gewoon even spelletje spelen op Facebook maar het begint de spuigaten uit te lopen. Met name nu hij ook level 20 is en ook meedoet aan de wekelijkse jaarmarkt. Op de een of andere manier haalt hij steeds meer punten dan ik ook al beweert hij bij hoog en laag dat hij geen superschep gebruikt voor dubbele punten. Ik snap er geen drol van hij heeft maar een miezerig level 30 boerderijtje en minder waterputten dan ik. Toch staat hij steeds voor, wat ik ook doe. En dat lachje erbij... om van door te draaien! Nu net gekeken en ik stond voor, heeft hij ineens een bekroond beest die zijn wel 90 punten waard! En mijn water en voer zijn op dus ik kan hem niet inhalen wat vinden jullie... pikstraf? Ik trek dit niet langer joh!
Ik had het gewoon helemaal gehad gister. De kinderen hadden zowel mijn als zijn xbox ingepikt en waren de hele dag al schietspellen aan het doen dus ik dacht ik leef me even uit in Farmville. Al weken verslaat hij me op de jaarmarkt maar dit keer stond ik ruim bovenaan en dan gebeurt zoiets. En me dan nog straal gaan zitten uitlachen ook. Voelde me enorm in de zeik gezet helemaal toen hij op een denigrerend toontje begon dat ik maar naar mijn Viva forum moest vluchten. Dus eigenlijk is het wel een goeie dat hij nu een ban heeft.
Ik twijfelde eerst nog of dit serieus was
Alle reacties Link kopieren
Ow GrumpyCat, het is maar een spelletje... calm down...

Voor beide geldt: grow up, get a life...



En ga spelletjes samen met je kinderen doen...gezellig, als gezin... mens-erger-je-niet ofzo...
Wees jezelf want een origineel is altijd meer waard dan een kopie
Omg als dit serieus is, dan spat die roze wolk nu blijkbaar uit elkaar. Want als dit al iets is waar je het helemaal mee gehad kan hebben....



Ik dacht dit is een grapje, maar je komt nu wel erg serieus over.

Laat los zo'n stom spel, dat laat je toch niet tussen jullie in komen.

En tja dit forum, je laat veel los over jullie liefdesleven. Zou ik een beetje mee oppassen. Kan mij best voorstellen dat hij dat niet prettig vindt en daarom een denigrerende toon had.
We hebben een keer Monopoly geprobeerd. Ik ben nu nog bezig om de pilonnetjes en het geld overal vandaan te halen vind elke dag nog minstens 1500 in mijn stofzuiger. Ook ben ik al een maand aan het onderhandelen met de kat maar hij weigert uit het gordijn te komen. En dat allemaal omdat ik een hotel had op Dorpstraat Ons dorp en hij op kalverstraat maar hij kwam 3x achter elkaar op de mijne en ik ontsprong de dans steeds.



En nu wilde ik de 25e samen naar een burlesque feest om lekker te dansen en te sjansen en te vieren dat we een jaar bij elkaar zijn maar hij zegt dat ik maar alleen moet gaan aangezien hij dan meedoet met een 25 uur non stop game marathon.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Dit bracht een lach op mijn gezicht thanks. Maar succes met je gouden koeien en kippen!
O wacht dat feest is op vrijdag en de game marathon begint zaterdag middag tot zondagmiddag dus een beetje vent kan dan best wel wakker blijven. Gewoon een treetje Power Booster halen bij de kruidvat dat heb ik vaak zat gedaan toen ik nog naar LAN party's ging. Wie is er nu een noob...
Alle reacties Link kopieren
Een jaar bij elkaar.. en dan hierover ruzie hebben....



En daarnaast spel boven partner --? exit!!!!!!
Wees jezelf want een origineel is altijd meer waard dan een kopie
Alle reacties Link kopieren
Ow, dan kunnen jullie het gewoon vieren.. als je dat nu nog wil natuurlijk..



Verder is jullie relatie wel leuk?
Wees jezelf want een origineel is altijd meer waard dan een kopie
Nou ja, dit soort problemen (het niet kunnen omgaan met frustratie en agressiviteit) kun je maar beter ervaren als je nog niet getrouwd bent. Klinkt niet echt als een volwassen evenwichtig persoon. Wil je die wel in de buurt van je kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Haha ik heb me vermaakt met dit topic en vooral ook met de serieuze reacties.



Succes met je koeien! Of inbreken op zijn telefoon en zijn app verwijderen
Op het moment dat jij met het stoom uit je oren op bed gaat liggen bedenken welke wraak er staat op het hebben van een bekroonde koe in een gratis online spelletje, is het moment om de pc resoluut uit te zetten. Zegt een fervent spelletjes speelster (WoW)
Alle reacties Link kopieren
Hilarisch, Grumpy!



Life is short. Eat dessert first.
Het zijn zijn kinderen Betjebig ik heb geen kinderen.



@ An Apple A Day hij speelt het op de laptop gelukkig is er geen app van die op Windows Phone draait
Alle reacties Link kopieren
Ohh ik heb een nog beter idee, het wachtwoord van de wifi veranderen!
Alle reacties Link kopieren
Leugenaar, toneelspelen op internet
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotvent joh, trouwen en dan ineens zo dom doen. Noob.

Zorg in ieder geval dat je vandaag wèl volle batterijen hebt!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Of het serieus is of niet, ik heb iig een lach op mijn gezicht. Heel erg bedankt. Succes met je koeien.
Alle reacties Link kopieren
Met Doreia eens!

Ragequit
Haha dat mensen er serieus op in gaan heerlijk dit topic laat me even lachen op een rotdag .



Verwacht alleen wel een bijpassend plaatje op hate the ones who hate you
Wat heerlijk, allebei gamers, en nog dezelfde spellen leuk vinden ook! Jammer dat je niet tegen je verliest kunt
Ik probeer keer op keer wat te vinden waarop ik eens een keer uitblink maar zelfs in Minecraft kickt hij mijn ass bedoel was laatst al dagen aan het hakken en breken en hij had natuurlijk binnen 10 minuten allerlei foefjes uitgevogeld en ging mij toen aan zitten kijken van "Wíst je dat nieteens?" Maar dat is nog niet het ergste. Ik had in creative modus een enorm cool kasteel gebouwd en toen kwam hij met zijn pickaxe en heeft de helft gesloopt en vervolgens op een berg in lavaletters heel groot "heaumeauuuu" geschreven.



Why...





PS als je me niet gelooft log ik wel ff in op de xbox om een foto ervan te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 13 oktober 2014 @ 15:37:

Ik probeer keer op keer wat te vinden waarop ik eens een keer uitblink maar zelfs in Minecraft kickt hij mijn ass bedoel was laatst al dagen aan het hakken en breken en hij had natuurlijk binnen 10 minuten allerlei foefjes uitgevogeld en ging mij toen aan zitten kijken van "Wíst je dat nieteens?" Maar dat is nog niet het ergste. Ik had in creative modus een enorm cool kasteel gebouwd en toen kwam hij met zijn pickaxe en heeft de helft gesloopt en vervolgens op een berg in lavaletters heel groot "heaumeauuuu" geschreven.



Why...





PS als je me niet gelooft log ik wel ff in op de xbox om een foto ervan te maken.



Echt...waar gáát dit over



Bij sommige forummers had ik een bepaald beeld, dat dan door bepaalde topics of uitspraken zomaar ineens volledig kan veranderen. Jammer.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Oh nu ben ik wel benieuwd naar dat beeld nu schijnbaar mijn ware aard niet bevalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven