Ff zeiken om gemis

25-02-2015 20:55 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff van me afzeiken om te voorkomen dat ik die oetlul van een ex wat ga sturen.

Ik mis hem, ondanks alles wat die lul geflikt heeft.

Maar weet dat hij het niet waard is.

Miss is het juist dat hij dit veroorzaakt heeft en IK voel me kut en hij leeft wss vrolijk verder en mist mij niet.



Zo sorry voor het gejammer
Alle reacties Link kopieren
What comes around, goes around.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk niks sturen.

.

Nooit.

Never.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
nee joh, hou de eer aan jezelf. !!Over een jaar lach je erom echt waar
Fijn even van je af klagen!! Lucht vaak lekker op

Ken het hoor... Exen... Wat doe je eraan? Ben nu al jaren gelukkig met toetievriendje.

Trust me, niet alle mannen zijn eikels! Zet een lekker muziekje aan en dans de irritatie weg! Dansen maakt vrolijk en dat heb je nu juist nodig... Laat je niet gek maken



Ik snap je lellebel. Volhouden!
Oh en niks sturen naar die knakker hoor Hij is je energie niet waard joh! Klets maar lekker tegen ons
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 februari 2015 @ 20:56:

What comes around, goes around.Hoe bedoel je ?
Spuw hier je gal maar dat is veel beter..
Alle reacties Link kopieren
Waarom hoor ik niks van hem dan ?

Of denkt hij dat ik nog wel terugkom ?
quote:elle5460 schreef op 25 februari 2015 @ 20:56:

What comes around, goes around.Ja zo iets maar dan andersom What goes around,comes around maar het heeft met dit topic niks te maken..
quote:Lellebel1983 schreef op 25 februari 2015 @ 21:08:

Waarom hoor ik niks van hem dan ?

Of denkt hij dat ik nog wel terugkom ?

Omdat hij er in tegenstelling tot jou geen seconde wakker van ligt.

Hij is zijn melkkoetje kwijt dus je bent niet meer van nut..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lellebel1983 schreef op 25 februari 2015 @ 21:08:

Waarom hoor ik niks van hem dan ?

Of denkt hij dat ik nog wel terugkom ?

Meestal als je niks meer hoort, en het spijt me als ik dat zeg, dan zijn er twee dingen aan de hand, of hij heeft iets niet'' verwerkt'', of hij houd niet meer van je, wil je niet kwetsen, en zegt daarom niks.

.

Of hij is een lul, kan ook nog.

Dus,....welke van de drie is het?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
volhouden Lellebel! Gun hem niet het plezier om te reageren op hem!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 februari 2015 @ 21:15:

[...]



Meestal als je niks meer hoort, en het spijt me als ik dat zeg, dan zijn er twee dingen aan de hand, of hij heeft iets niet'' verwerkt'', of hij houd niet meer van je, wil je niet kwetsen, en zegt daarom niks.

.

Of hij is een lul, kan ook nog.

Dus,....welke van de drie is het?Iets niet verwerkt ? Als in : hij wil zich niet laten kennen omdat hij boos is ? Haha tja geen idee . N lul is het idd . Maar had miss iets meer plezier gehad als het hem ook nog wat deed .
Alle reacties Link kopieren
Goedzo, gooi het er hier maar lekker uit!
When God created men, she was only joking.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik begrijp dus op je andere topic dat jij lang voor hem betaald hebt, klopt dat?

En dat je toen van zijn ex hoorde, dat hij misbruik maakte van geld, zeg maar..en dat jij toen gezegt had dat je niks meer had..?

Klopt?

Ja, ik kan me dat wel voorstellen, vanuit jou, ik zou dat zeker niet gedaan hebben....

Maar goed, uit respectheid naar jou toe, en als jij zo lang voor hem betaald hebt, mag daar zeker iets tegenover staan, namelijk respect.

.

En dat is hij een beetje kwijt, zeg maar..

Ach ja, een beetje een slappeling dus.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik wou dat ik bij mn laatste breakup viva forum al had ontdekt.. Dat had me zoveel genante, wanhopige, zielige,oerstomme acties gescheeld. Jij hebt geluk!! Gooi het er hier maar uit maar alsjeblieft ga hem geen berichtjes sturen ni: daar komt echt niks goeds van!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 februari 2015 @ 21:27:

Maar ik begrijp dus op je andere topic dat jij lang voor hem betaald hebt, klopt dat?

En dat je toen van zijn ex hoorde, dat hij misbruik maakte van geld, zeg maar..en dat jij toen gezegt had dat je niks meer had..?

Klopt?

Ja, ik kan me dat wel voorstellen, vanuit jou, ik zou dat zeker niet gedaan hebben....

Maar goed, uit respectheid naar jou toe, en als jij zo lang voor hem betaald hebt, mag daar zeker iets tegenover staan, namelijk respect.

.

En dat is hij een beetje kwijt, zeg maar..

Ach ja, een beetje een slappeling dus.

Ja blijkbaar .

Maar hij is er ook klaar mee .

Alleen na 5 jaar ineens zo deur dicht en hup geen contact meer is zo pijnlijk en vreemd .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lellebel1983 schreef op 25 februari 2015 @ 21:33:

[...]



Ja blijkbaar .

Maar hij is er ook klaar mee .

Alleen na 5 jaar ineens zo deur dicht en hup geen contact meer is zo pijnlijk en vreemd .

En jij krijgt je geld dus niet terug..?

Nou...daar ben je dan mooi klaar mee dan, ik zou me daar eens druk over gaan maken, als ik jou was.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ik begrijp je gevoel Lellebel...



Zou gek zijn als je iemand na zo'n tijd niet zou missen. Probeer het zo min mogelijk aan hem te laten merken. Geeft hem alleen maar een lekker gevoel denk ik zo... Iemand die geen respect voor jou heeft moet je niet eens meer willen! Stay strong girl!
Alle reacties Link kopieren
quote:Toetie1985 schreef op 25 februari 2015 @ 21:37:

Ik begrijp je gevoel Lellebel...



Zou gek zijn als je iemand na zo'n tijd niet zou missen. Probeer het zo min mogelijk aan hem te laten merken. Geeft hem alleen maar een lekker gevoel denk ik zo... Iemand die geen respect voor jou heeft moet je niet eens meer willen! Stay strong girl!

Er is sinds vorige week geen contact meer hij reageerde nergens meer op dus ben ermee gestopt . Hij woont ook niet in de buurt .

Maar missen doe ik hem wel .
Alle reacties Link kopieren
Maar zonder contact gaat de verwerking wel sneller. Echt hoor. Schrijf hier maar verder.
quote:Lellebel1983 schreef op 25 februari 2015 @ 21:41:

[...]



Er is sinds vorige week geen contact meer hij reageerde nergens meer op dus ben ermee gestopt . Hij woont ook niet in de buurt .

Maar missen doe ik hem wel .



Logisch Lellebel! Maar geloof me, zonder contact gaat het beter dan met. Zolang ik mijn ex niet sprak ging het prima, zodra ik hem tegen kwam of een berichtje kreeg werden m'n knieën alweer week... Hij blijft een zwakke plek voor mij... Toetievriend weet dit en begrijpt het gelukkig.

Rot situatie als jij ontzettend veel om hem geeft en het loopt door hem zo fout. (In dit geval) Helaas gaat "houden van" niet zomaar over. Geef het tijd, komt echt goed met jou!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven