Fijn, die hypocriete mensen... (emotioneel vreemdgaan)

27-03-2014 09:03 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
Alle reacties Link kopieren
Ach meid toch



Dit ligt niet, ik herhaal NIET aan jou. Zoals de waard is enzo.



Je intuïtie was blijkbaar feilloos, zulke dingen voel je aan. Voel je niet schuldig dat je in zijn telefoon hebt gekeken. Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 27 maart 2014 @ 09:10:

Ach meid toch



Dit ligt niet, ik herhaal NIET aan jou. Zoals de waard is enzo.



Je intuïtie was blijkbaar feilloos, zulke dingen voel je aan. Voel je niet schuldig dat je in zijn telefoon hebt gekeken. Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent.Ja, zo denk ik ook. Ik heb nu in ieder geval zekerheid dat het een kloothommel is.
Jullie basis voor een goede relatie is er niet. VERTROUWEN!! Jullie zijn wantrouwend naar elkaar en dat gaat niet werken.



Als dan blijkt dat het wantrouwen terecht blijkt te zijn (jij chatten hij fb en cammen), tja, hoe denk je er dan over om elkaar maar even een poosje met rust te laten tot jullie ouder en wijzer zijn geworden?



Dit gaat het in ieder geval niet worden.
Alle reacties Link kopieren
Aj wat een ongelukkige timing! Lukt het je om dit later vandaag op de agenda te zetten en je nu te focussen op je tentamen? Laat hem bijvoorbeeld weten dat je het er pas vanavond -rustig- weer over wilt hebben.
Alle reacties Link kopieren
En àls dat lukt, lees hier dan ook pas verder na je tentamen.



Sterkte x
Alle reacties Link kopieren
Focussen op mijn tentamen, het gaat wel lukken denk ik. Gelukkig duurt ie niet zo lang.
Ga jezelf nou niets verwijten. Als hij al iets miste had hij daar gewoon over moeten praten. Met jou, niet met anderen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin Waffeltje. TO is toch helemaal eerlijk over haar chats en zoekt toch geen mannelijk gezelschap via die chats?
Alle reacties Link kopieren
Succes met je tentamen TO! Hij is het niet waard om dat te verknallen
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 27 maart 2014 @ 09:23:

Ga jezelf nou niets verwijten. Als hij al iets miste had hij daar gewoon over moeten praten. Met jou, niet met anderen.



Zo had zij ook met hem moeten praten toen ze ''iets voelde'' in plaats van zomaar in zijn telefoon kijken. Dan kom je dingen tegen die je misschien niet graag ziet en zeker op dit moment nu niet uit komen...



En misschien denkt haar vriend wel,zij blijft ook chatten ook al vind ik ik dat niet leuk..
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel dames. Het komt wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Nemesis, zet hem op!
Alle reacties Link kopieren
Iets soortgelijks onlangs meegemaakt maar dan bij mijn vriendin.. heb niet de ballen gehad die jij wel hebt, namelijk haar ermee confronteren.



Het ligt echt niet aan jou, jij bent altijd open en eerlijk geweest over dat chatten. Hij niet over het appen.
Alle reacties Link kopieren
quote:En misschien denkt haar vriend wel,zij blijft ook chatten ook al vind ik ik dat niet leuk..En dan ga je natuurlijk lekker met anderen 'lieverd en schatje' spelletjes spelen? Hou toch op zeg. TO chat gewoon, net zoals ik gewoon forum. Zonder bijbedoelingen.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat ga jij nu doen met wat je weet?

Geloof je dat hij gaat veranderen? En zo nee, wil je dit accepteren, dan zo nee en weggaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet zo goed. Jij chat met andere mannen en dat is prima want jij deed dat al voordat je een relatie had en ondanks dat je vriend het niet leuk vond ben je er mee doorgegaan en nu chat hij ook op facebook en dan ben je daar boos over en wil je je relatie verbreken.



Sorry maar dat is meten met twee maten. Dat noemen ze idd hypocriet.
Alle reacties Link kopieren
Eens met boerderijgeit. En volgende keer pas checken ná je tentamen. Anders heb je straks twee keer niks.
Waar zit de any-key?
Djiezus Marc, heb je haar nog steeds niets gezegd of er in ieder geval aan de kant gezet
Alle reacties Link kopieren
Misschien z'n moeder voor het eerst op Facebook
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 maart 2014 @ 10:04:

Ik snap het niet zo goed. Jij chat met andere mannen en dat is prima want jij deed dat al voordat je een relatie had en ondanks dat je vriend het niet leuk vond ben je er mee doorgegaan en nu chat hij ook op facebook en dan ben je daar boos over en wil je je relatie verbreken.



Sorry maar dat is meten met twee maten. Dat noemen ze idd hypocriet.Chatten hoeft toch nog niet te betekenen dat je elkaar schat en lieverd noemt, dat je wilt cammen of liefdevolle woorden naar elkaar typt? Als TO gewoon normaal contact heeft met degenen met wie ze chat, vind ik dat iets heel anders dan elkaar opgeilen via berichtjes, of fantaseren over hoe het is om seks of een relatie met elkaar te hebben. Niks twee maten dus, TO gaat in mijn ogen niet (emotioneel) vreemd, haar vriend wel. Of vind je dat mannen en vrouwen helemaal geen privécontact met elkaar zouden mogen hebben zonder dat hun partner erbij aanwezig is?
Ik trek de telefoon uit de oplader en loop, hevig ademend, naar benden. Smijt de telefoon op tafel voor hem met de woorden "dacht ik het niet!" en ik loop weer naar boven. Hij komt achter me aan.



Goed detail.



Lullig, maar jij wil toch ook gewoon chatten met mannen?
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 maart 2014 @ 10:04:

Ik snap het niet zo goed. Jij chat met andere mannen en dat is prima want jij deed dat al voordat je een relatie had en ondanks dat je vriend het niet leuk vond ben je er mee doorgegaan en nu chat hij ook op facebook en dan ben je daar boos over en wil je je relatie verbreken.



Sorry maar dat is meten met twee maten. Dat noemen ze idd hypocriet.



Dat haal ik er niet uit geitje. Ik heb juist het idee dat het om een algemene website gaat. En TO is daar heel open over.



Het punt is geloof ik dat hij stiekem met andere vrouwen praat op een manier die niet ok is binnen een relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 27 maart 2014 @ 10:29:

[...]



Chatten hoeft toch nog niet te betekenen dat je elkaar schat en lieverd noemt, dat je wilt cammen of liefdevolle woorden naar elkaar typt? Als TO gewoon normaal contact heeft met degenen met wie ze chat, vind ik dat iets heel anders dan elkaar opgeilen via berichtjes, of fantaseren over hoe het is om seks of een relatie met elkaar te hebben. Niks twee maten dus, TO gaat in mijn ogen niet (emotioneel) vreemd, haar vriend wel. Of vind je dat mannen en vrouwen helemaal geen privécontact met elkaar zouden mogen hebben zonder dat hun partner erbij aanwezig is?



Dit.



quote:Ephina schreef op 27 maart 2014 @ 10:39:

[...]





Dat haal ik er niet uit geitje. Ik heb juist het idee dat het om een algemene website gaat. En TO is daar heel open over.



Het punt is geloof ik dat hij stiekem met andere vrouwen praat op een manier die niet ok is binnen een relatie.en dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 maart 2014 @ 10:04:

Ik snap het niet zo goed. Jij chat met andere mannen en dat is prima want jij deed dat al voordat je een relatie had en ondanks dat je vriend het niet leuk vond ben je er mee doorgegaan en nu chat hij ook op facebook en dan ben je daar boos over en wil je je relatie verbreken.



Sorry maar dat is meten met twee maten. Dat noemen ze idd hypocriet.



Ten eerste chat ik niet alleen maar met mannen, het is een algemene chatsite waar mannen en vrouwen van allerlei leeftijden komen. Ten tweede ben ik ook altijd open geweest over dat chatten, mijn vriend mocht er zelfs bijzitten. En verder was hij over meer dingen erg achterdochtig, wat ik niet begreep.



Mijn vriend mag voor mijn part met heel de wereld kletsen en praten, Facebooken of wat dan ook. Maar de berichtjes die ik las pik ik dan weer niet. Dat is een band opbouwen met iemand, een speciale band zelfs.



Dus nee, ik meet niet met twee maten. Maar ik snap de verwarring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven