Fijn, die hypocriete mensen... (emotioneel vreemdgaan)

27-03-2014 09:03 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 27 maart 2014 @ 10:29:

[...]



Chatten hoeft toch nog niet te betekenen dat je elkaar schat en lieverd noemt, dat je wilt cammen of liefdevolle woorden naar elkaar typt? Als TO gewoon normaal contact heeft met degenen met wie ze chat, vind ik dat iets heel anders dan elkaar opgeilen via berichtjes, of fantaseren over hoe het is om seks of een relatie met elkaar te hebben. Niks twee maten dus, TO gaat in mijn ogen niet (emotioneel) vreemd, haar vriend wel. Of vind je dat mannen en vrouwen helemaal geen privécontact met elkaar zouden mogen hebben zonder dat hun partner erbij aanwezig is?

Tja haar vriend kan ook denken ze heeft niet genoeg aan mij want ze heeft nog steeds de behoefte om met andere mannen te chatten (ongeacht of het voor TO alleen vriendschappelijk is) dus denkt hij dat doe ik ook.



Daarnaast noemt men elkaar tegenwoordig te pas en on te pas schat en lieverd dus in hoeverre moet je daar aanstoot aannemen.



En v.w.b. je vraag. Als het bekende mensen zijn dan geen probleem, willekeurige mensen op een of andere chatsite zeg ik nee.
Maar hoe kijk je dan aan tegen de mannen die hier actief forummen terwijl ze een relatie hebben? T'is immers een vrouwenforum.. Máár algemeen.



Ik zou er totaal geen problemen mee hebben omdat TO zo open is (vriend mag er naast zitten). Dat is toch een heel andere categorie dan schatje, lieverd, cammen en liefdevolle woorden int geniep?
quote:waffeltje schreef op 27 maart 2014 @ 09:16:

Jullie basis voor een goede relatie is er niet. VERTROUWEN!! Jullie zijn wantrouwend naar elkaar en dat gaat niet werken.

Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Zijn we hier niet aan het chatten? Huh!



Miss. mag ik niet op het forum komen van mijn vriend en ben ik, volledig onbewust, aan het vreemd gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 27 maart 2014 @ 10:48:

Maar hoe kijk je dan aan tegen de mannen die hier actief forummen terwijl ze een relatie hebben? T'is immers een vrouwenforum.. Máár algemeen.Bedoel je mij Ephina?
quote:iones schreef op 27 maart 2014 @ 09:56:

Maar wat ga jij nu doen met wat je weet?

Geloof je dat hij gaat veranderen? En zo nee, wil je dit accepteren, dan zo nee en weggaan.Dat zegt ze toch. Heel duidelijk.
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 maart 2014 @ 10:49:

[...]



Bedoel je mij Ephina?Oh, ja sorry . Had ff moeten quoten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 27 maart 2014 @ 10:54:

[...]

Oh, ja sorry . Had ff moeten quoten.

Haha ik ga er geen vrienden mee maken als ik zeg wat ik denk, maar geloof me het is niet positief.



En dan doel ik niet op dat ze een relatie hebben, maar meer op dat ze man zijn en op een vrouwenforum willen meepraten over vrouwen problemen.
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 maart 2014 @ 10:56:

[...]



Haha ik ga er geen vrienden mee maken als ik zeg wat ik denk, maar geloof me het is niet positief.



Jééésaaas geit, da had ik nie achter juh gezocht hoor !



(Offtopic; is er al meer bekend over die hele situatie met die ex?)
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 maart 2014 @ 10:56:

[...]



Haha ik ga er geen vrienden mee maken als ik zeg wat ik denk, maar geloof me het is niet positief.



En dan doel ik niet op dat ze een relatie hebben, maar meer op dat ze man zijn en op een vrouwenforum willen meepraten over vrouwen problemen.Hahaha okay fair enough! En als het nou het Fokforum was?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 27 maart 2014 @ 10:59:

[...]





Jééésaaas geit, da had ik nie achter juh gezocht hoor !



(Offtopic; is er al meer bekend over die hele situatie met die ex?)Het is nog steeds bezig, alleen ik zie dat ik je geen pb kan sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 27 maart 2014 @ 11:00:

[...]





Hahaha okay fair enough! En als het nou het Fokforum was?Kunnen ze niet gewoon gaan voetballen?
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 maart 2014 @ 10:04:

Ik snap het niet zo goed. Jij chat met andere mannen en dat is prima want jij deed dat al voordat je een relatie had en ondanks dat je vriend het niet leuk vond ben je er mee doorgegaan en nu chat hij ook op facebook en dan ben je daar boos over en wil je je relatie verbreken.



Sorry maar dat is meten met twee maten. Dat noemen ze idd hypocriet.Eens, ik zie het probleem ook niet. Waarom mag hij niet doen wat jij ook doet? Lieverd e.d. zegt echt niets. Stuur ik ook wel eens naar mannelijke vrienden.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 maart 2014 @ 10:04:

Ik snap het niet zo goed. Jij chat met andere mannen en dat is prima want jij deed dat al voordat je een relatie had en ondanks dat je vriend het niet leuk vond ben je er mee doorgegaan en nu chat hij ook op facebook en dan ben je daar boos over en wil je je relatie verbreken.



Sorry maar dat is meten met twee maten. Dat noemen ze idd hypocriet.



Oneens.



TO is er altijd EERLIJK over geweest, haar vriend wist ervan mocht er zelfs naast zitten of checken wat er besproken was....



TO haar vriend doet het stiekem.



Dat is toch echt niet hetzelfde.
quote:boerderijgeit028 schreef op 27 maart 2014 @ 11:02:

[...]



Het is nog steeds bezig, alleen ik zie dat ik je geen pb kan sturen.Fixed it! En heb je ff bericht.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat stond er nog meer in behalve lieverd en schatje? Kende jij die vrouwen? Heb je de berichten goed gelezen? Misschien valt het wel mee uiteindelijk?

Idd raar dat hij zelf helemaal uitflipt als jij gewoon chat op een algemene website met mannen vrouwen, en hij privéberichten aan het versturen is op een stiekeme manier.

Jullie moeten echt eens open gaan praten over jullie relatie en over vertrouwen. Hij houdt dingen voor je achter die jouw grens overschrijden.

Ga je het nu uitmaken?
Alle reacties Link kopieren
Zie ook niet dat beiden iets verkeerd doen; TO niet en haar vriend niet. Vriend zal denken als zij chat mag ik berichten, cammen.

TO zijn het seksberichten? Camt hij naakt met iemand? Zo niet doet hij toch niets verkeerd? Jij chat toch ook met anderen.

Vraag me af of het hier niet enkel met vertrouwen maar ook met rekening houden met elkaar te maken heeft.
Het ligt nogal aan de aard van het chatten, chatten over niets, met vreemden is net zoiets als forummen. Of dat nu met mannen of vrouwen is maakt niet zoveel uit.



Intieme gesprekken voeren met iemand ,gevoelens delen, koosnaampjes gebruiken is van een heel andere orde.



Ik zie het eerste als met een groepje mensen de kroeg in gaan, en het tweede als een één op één date om te kijken of het klikt en wat gaat worden.



Op zich hoeft iemand lieverd noemen niet verkeerd te zijn, maar als de gesprekken erg intiem zijn dan is het wel link en niet iets wat je zou moeten doen als je een relatie hebt.
quote:ziterdoorheen schreef op 27 maart 2014 @ 09:03:



Hij zei ook dat hij het jammer vond dat ik daar nu last van kreeg, bla bla bla.



Ik chat graag op een website. Heb ik eigenlijk altijd gedaan en dus ben ik er ook mee doorgegaan tijdens mijn relatie(s). Vond hij niet leuk. Op die chat zouden vast wel leukere kerels rondlopen. Ja, vast wel, maar ik ben bij jou, als ik dat niet wilde was ik hier niet. Heel veel ruzie om gehad, want hij was er zo onzeker en bang over.



Ik noem hem een hypocriet, een zeikerd, een leugenaar. En het eerste wat hij te zeggen heeft is: "Hoezo kijk je in mijn telefoon?" Overdonderd als ik al was, verdedigde ik mezelf ook nog. En nu nog... krijg ik reacties als "Ik wantrouwde jou ook wel eens". Het interesseert hem dus niets, blijkbaar.



Het liefst wil ik janken. Maar ik kan het niet.

Wat staat er in godesnaam in die berichten dat je over de zeik bent? Ik bedoel, als er echt seksistische opmerkingen worden gemaakt zou ik ook not amused zijn hoor. Maar zoals ik het lees is het alleen maar schatje lieverd en cammen.



Zijn onzekerheid is iets waar hij mee moet dealen, maar het is ook niet zo dat je veel rekening met hém houdt. Hij moet het maar accepteren. Ik herhaal "bla bla". En hij wil ook bij jou zijn, anders was hij er ook niet. Hij chat gewoon met anderen. Dat kan. Ik vind chatten altijd een beetje gek met wildvreemden, maar bij jou is dat normaal. Prima toch, maar waarom dan zo flippen als hij dat ook doet?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind het niet meer dan logisch dat je hier meer dan laaiend over bent. Ik zou er precies zo over denken.

Mijn ex vond namelijk ook dat hij alles maar mocht en kon maken tegen over mij, maar zodra ik ook maar iets deed wat in zijn ogen leek op vreemd gaan zo als bv hoi terug zeggen als een andere man dat tegen mij zei, dan was dat voor hem al een reden om mijn telefoon tegen de muur kapot te gooien. Oow wat een jaloerse klootzak was dat toch.

Ik ben zo blij dat ik van die gast af ben. Want met zo,n persoon een leven opbouwen lukt niet. ( En dat weten ondertussen alle vrouwen die hij na mij heeft gehad)
Alle reacties Link kopieren
Wat mijn probleem is mbt de berichtjes heb ik uitgelegd in mijn laatste berichtje op de vorige pagina.



De strekking van de berichtjes was ontzettend flirterig, lacherig, lief en dat soort dingen. Zulke berichtjes stuur je alleen naar je (seks)partner of naar de persoon waarvan je wil dat hij/zij je (seks)partner wordt.



Verder vind ik al jullie reacties heel fijn, maar ik kan niet zoveel met berichtjes als "ik zeg ook zo vaak lieverd". MIJN vriend zegt het nooit en tegen niemand, dan is dat voor mij een signaal. In onze relatie vind ik dit niet kunnen en dat zou hij andersom ook vinden anders had hij het niet geheim gehouden. En dat is waar het om gaat, wat wij vinden.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent vanaf het begin af aan gewoon open geweest over dat chatten. Zolang het geen datingsite is, maar gewoon een community, dan is daar in mijn ogen niks mis mee. Het is helemaal niet geheimzinnig en je flirt niet met anderen.



Hij daarentegen heeft dit gesprek verborgen voor je gehouden en flirt met de persoon waarmee hij berichtjes uitwisselt. Dat is echt heel iets anders dan wat jij doet en ik zou hier ook erg boos over zijn geworden. Vooral omdat jij heel erg open bent geweest naar hem.



Ik vind hem ook hypocriet en ook zielig trouwens. Kennelijk is hij erg onzeker binnen jullie relatie en probeert hij zich op deze manier beter te voelen. Hij zoekt bevestiging buiten zichzelf en jullie relatie. Hij had hier ook gewoon over kunnen praten. Zijn reactie is overigens echt niet tof, ik zou er mee kappen.
Alle reacties Link kopieren
Sfeertje hoor
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:ziterdoorheen schreef op 27 maart 2014 @ 12:38:

De strekking van de berichtjes was ontzettend flirterig, lacherig, lief en dat soort dingen. Zulke berichtjes stuur je alleen naar je (seks)partner of naar de persoon waarvan je wil dat hij/zij je (seks)partner wordt.



Verder vind ik al jullie reacties heel fijn, maar ik kan niet zoveel met berichtjes als "ik zeg ook zo vaak lieverd". MIJN vriend zegt het nooit en tegen niemand, dan is dat voor mij een signaal. In onze relatie vind ik dit niet kunnen en dat zou hij andersom ook vinden anders had hij het niet geheim gehouden. En dat is waar het om gaat, wat wij vinden.Dat weten wij toch niet. Dat staat niet in je OP. En uiteindelijk gaat het idd wat jullie er van vinden, maar wat wil je voor advies dan van ons. Want dat is me nou niet helemaal duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gezegde "je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn" al in de praktijk getest?



Als je alleen nog maar azijn hebt dan is je relatie over en kan je beter de eer aan jezelf houden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven