Flirten: welke signalen geef je ?

07-05-2007 19:32 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav het topic over vrouwen die mannen afmatten: daarin kwam ter sprake dat vrouwen subtiele signalen afgeven dat ze wel openstaan voor een verdergaande toenadering.  Helaas zijn mannen niet altijd en niet allemaal even goed in het oppikken van subtiele signalen

(understatement of the year ?).



Lieve viva meiden; help ons kerels eens een handje en zet eens op een rijtje wat de signalen zijn waarop een man moet letten ?  Zowel positief als negatief ?
   Hoe moedig jij nonverbaal een vent aan en wat doe je als je hoopt dat hij opzout ?
Alle reacties Link kopieren
Waarom altijd denken dat vrouwen zoveel subtiele signalen hebben? Als ik iemand niet moet, zal ie dat vrij snel weten. Wat zou ik mijn tijd verliezen aan een loser? Als ik iemand wel leuk vind, ziet ie dat ook wel vrij snel, ik heb geen zin in veel gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Als ik wil dat ie opzout reageer ik met ja nee en houd ik t allemaal oppervlakkig .. of als ik in een goede bui ben zeg ik gewoon: sorry vind je saai niet mijn type man



Als ik hem leuk vind dan .. oogcontact zoeken , dichterbij hem gaan staan. Kijken wat ie drinkt en hem een drankje aanbieden , vragen met wie hij hier in de kroeg is etc
Alle reacties Link kopieren
Ik bied dan als eerste een drankje aan, dan is de boodschap wel duidelijk hoop ik ;)



- hem aan blijven kijken als je met hem praat

- naar hem terug lopen als je naar de wc bent geweest

- hem af en toe subtiel aanraken
Alle reacties Link kopieren
Kijken en blijven kijken, zachtjes tegen iemand aan lopen en dan sorry zeggen (werkt heel goed hihi) maar vooral kijken.
Alle reacties Link kopieren
  Hoe moedig jij nonverbaal een vent aan



Ik sleur 'm mee de darkroom in, oh nee, was nonverbaal;) , veel (glim)lachen naar 'm, doordingend aankijken en subtiel aanraken. Maar ik laat het hem meer merken in ons gesprek.




en wat doe je als je hoopt dat hij opzout ?
Ik begin met ongeïnteresseerd de andere kant uit te kijken, korte gesloten antwoorden te geven op z'n vragen, mocht dat geen effect hebben dan ga ik geïrriteerd kijken en mocht ie dat nog niet opmerken dan krijgt ie de botte bijl. En geloof mij maar dat ik daar goed in ben :D
Alle reacties Link kopieren
En als ik wil dat hij opzout :



- Vertellen dat ik vier kinderen heb

- Vragen of hij ook Jehova is

- Zeggen dat ik een serieuze relatie zoek
Alle reacties Link kopieren
Doordingend = doordringend... :$
Alle reacties Link kopieren
Subtiele signalen:

Geïnteresseerd zijn in zo ongeveer alles wat ie zegt

Hem goed bekijken

Dicht bij hem gaan staan

(Maar soms zou ik zo'n iemand eigenlijk het liefst willen bespringen)
Alle reacties Link kopieren


En als ik wil dat hij opzout :



- Vertellen dat ik vier kinderen heb

- Vragen of hij ook Jehova is

- Zeggen dat ik een serieuze relatie zoek
;)
't Is zo simpel: je bent geinteresseerd in alles wat hij zegt.



Dat mannen dat niet oppikken, komt alleen maar omdat ze ervan overtuigd zijn dat iedereen het altijd razend interessant vindt wat ze te vertellen hebben.



Maar neen, wij vrouwen luisteren slechts uit pure geilheid. En die mannen maar doorlullen. En dan nog beweren, dat wij degenen zijn die het andere geslacht afmatten. :P
Alle reacties Link kopieren
lachen

interresse tonen

plagerige opmerkingen maken

aanraken

naar hem opkijken terwijl je hoofd naar beneden gericht is

met je drankje spelen

hem met je ogen volgen

met je haar spelen

"mooier " lopen ; met meer heupwiegen

met je ketting/ bovenste  knoopje van je blouse spelen

langs je lippen likken/ op je onderlip bijten .............. dat schíjn je dus te doen , sommige , of al die dingen , als je iemand leukerder dan leuk vindt ...........onbewust al.......mensen die zich ervan bewust zijn zullen dit dus nóg overtuigender / duidelijker laten zien. Die zien ook van een ánder dat ze " het " doen.



Als je het goed beschouwt zijn het allemaal vrij overbodige gebaren , die alleen núttig zijn om uit te stralen dat je interresse hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mannen, als je met een vrouw praat en zij zoekt steeds contact met haar vriendinnen, door met hen te gaan praten e.d, dan betekent dat in mijn geval dat ik niet geinteresseerd ben. Als een vrouw geinteresseerd is, praat ze graag met je, zoekt je aandacht op en houdt het gesprek mede gaande. Vind een vrouw je niks dan is ze met andere dingen bezig, bijvoorbeeld kletsen met vriendinnen, wendt ze zich af, gaat ze anders staan, komt ze na een wc bezoek niet meer bij je terug etc.
Alle reacties Link kopieren


lachen

interresse tonen

plagerige opmerkingen maken

aanraken

naar hem opkijken terwijl je hoofd naar beneden gericht is

met je drankje spelen

hem met je ogen volgen

met je haar spelen

"mooier " lopen ; met meer heupwiegen

met je ketting/ bovenste  knoopje van je blouse spelen

langs je lippen likken/ op je onderlip bijten .............. dat schíjn je dus te doen , sommige , of al die dingen , als je iemand leukerder dan leuk vindt ...........onbewust al.......mensen die zich ervan bewust zijn zullen dit dus nóg overtuigender / duidelijker laten zien. Die zien ook van een ánder dat ze " het " doen.



Als je het goed beschouwt zijn het allemaal vrij overbodige gebaren , die alleen núttig zijn om uit te stralen dat je interresse hebt.
OMG...dat klopt echt precies...Als ik iemand leuk vind, is dat wat ik doe. Per ongeluk zelfs.
Alle reacties Link kopieren




 

OMG...dat klopt echt precies...Als ik iemand leuk vind, is dat wat ik doe. Per ongeluk zelfs.

ik ben goedddddddddddddddd :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het versierd worden (door een aantrekkelijke vrouw uiteraard) is vaak nog leuker dan om zelf een aantrekkelijke vrouw te versieren. Lang leve de omschakeling in het denkpatroon van vrouwen en de veranderde maatschappij.
Alle reacties Link kopieren
Het versierd worden (door een aantrekkelijke vrouw uiteraard) is vaak nog leuker dan om zelf een aantrekkelijke vrouw te versieren. Lang leve de omschakeling in het denkpatroon van vrouwen en de veranderde maatschappij.
maar............. vind je het vervélend als een niet-zo-aantrekkelijke vrouw je wil versieren of voel je je ook dan nog gevleid ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Sluit me helemaal aan bij Blijfgewoonbianca, perfect gewoon zoals je het opgeschreven hebt!
Alle reacties Link kopieren


't Is zo simpel: je bent geinteresseerd in alles wat hij zegt.



Dat mannen dat niet oppikken, komt alleen maar omdat ze ervan overtuigd zijn dat iedereen het altijd razend interessant vindt wat ze te vertellen hebben.



Maar neen, wij vrouwen luisteren slechts uit pure geilheid. En die mannen maar doorlullen. En dan nog beweren, dat wij degenen zijn die het andere geslacht afmatten. :P

Amen! :D:P
Alle reacties Link kopieren




quote: Q-Q reageerde



Het versierd worden (door een aantrekkelijke vrouw uiteraard) is vaak nog leuker dan om zelf een aantrekkelijke vrouw te versieren. Lang leve de omschakeling in het denkpatroon van vrouwen en de veranderde maatschappij. maar............. vind je het vervélend als een niet-zo-aantrekkelijke vrouw je wil versieren of voel je je ook dan nog gevleid ?



Er is een verschil tussen een niet-zo-aantrekkelijke vrouw en een niet-aantrekkelijke vrouw. Ook wel weer een overeenkomst en dat is het woord "niet". Ik zal mij -denk ik- wel gevleid voelen maar niet op haar toenaderingspogingen ingaan.
Alle reacties Link kopieren




quote: korenwolf reageerde



't Is zo simpel: je bent geinteresseerd in alles wat hij zegt.



Dat mannen dat niet oppikken, komt alleen maar omdat ze ervan overtuigd zijn dat iedereen het altijd razend interessant vindt wat ze te vertellen hebben.



Maar neen, wij vrouwen luisteren slechts uit pure geilheid. En die mannen maar doorlullen. En dan nog beweren, dat wij degenen zijn die het andere geslacht afmatten. :P





Amen! :D:P
Tsss....generaliseren!
Alle reacties Link kopieren




*knip*



Amen! :D:P

Tsss....generaliseren!

Yep....helemaal....en lekker ongenuanceer generaliseren kan soms zoooo lekker zijn:P;)


lachen

interresse tonen

plagerige opmerkingen maken

aanraken

naar hem opkijken terwijl je hoofd naar beneden gericht is

met je drankje spelen

hem met je ogen volgen

met je haar spelen

"mooier " lopen ; met meer heupwiegen

met je ketting/ bovenste  knoopje van je blouse spelen

langs je lippen likken/ op je onderlip bijten .............. dat schíjn je dus te doen , sommige , of al die dingen , als je iemand leukerder dan leuk vindt ...........onbewust al.......mensen die zich ervan bewust zijn zullen dit dus nóg overtuigender / duidelijker laten zien. Die zien ook van een ánder dat ze " het " doen.



Als je het goed beschouwt zijn het allemaal vrij overbodige gebaren , die alleen núttig zijn om uit te stralen dat je interresse hebt.






Tuluk. Alsof ik geinteresseerd ben in elke trambestuurder.

Bovenstaande is gewoon dagelijkse kost.



Nee hoor, als ik echt geinteresseerd ben, begin ik gewoon mijn broek open te knopen.
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde





quote: Q-Q reageerde



Het versierd worden (door een aantrekkelijke vrouw uiteraard) is vaak nog leuker dan om zelf een aantrekkelijke vrouw te versieren. Lang leve de omschakeling in het denkpatroon van vrouwen en de veranderde maatschappij. maar............. vind je het vervélend als een niet-zo-aantrekkelijke vrouw je wil versieren of voel je je ook dan nog gevleid ?



Er is een verschil tussen een niet-zo-aantrekkelijke vrouw en een niet-aantrekkelijke vrouw. Ook wel weer een overeenkomst en dat is het woord "niet". Ik zal mij -denk ik- wel gevleid voelen maar niet op haar toenaderingspogingen ingaan.



Misschien is het wel goed als wij kerels ook een soort signalen afspreken zodat vrouwen ook weten waar ze aan toe zijn.

Als we beginnen te hakkelen,  te blozen en we gooien van pure zenuwachtigheid je drankje om zit je geramd !  
Alle reacties Link kopieren
Als ik geinteresseerd ben, dan doen met name mijn ogen het werk, en dat werkt tot nu toe perfect!

Als ik niet geinteresseerd ben, dan wordt het op een gegeven moment de botte bijl... Laatst kwam er in de kroeg een oninteressant exemplaar op me af. Het gesprek ging ongeveer zo:



Hij: Wil je een biertje?

Ik: Nee.

Hij: Waarom niet?

Ik: Geen zin in, ga zo weg.

Hij: Waar ga je heen dan?

Ik: Weet ik nog niet, ga ik jou ook niet vertellen.

Hij: Misschien kunnen we iets afspreken?

Ik: ??????



Ik dacht dat dit toch duidelijk was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven