foute man of problematische man?

29-04-2012 19:57 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben zo benieuwd naar jullie mening over iets wat me is overkomen. Ik weet niet of ik nu te maken heb met een foute man of met een man met een probleem. De reden dat ik dit post is omdat ik het heel moeilijk vind om hieruit te komen voor mezelf.



Ik ben een maand geleden via een datingsite (geen RP) een man tegengekomen die ik heel leuk vind. De eerste keer dat ik hem ontmoette was spannend en ik vond hem meteen leuk en aardig. De 2e keer was nog leuker en we hebben heel veel gepraat. We hebben dezelfde humor en ik vind hem aantrekkelijk. De 3e keer zijn we een nacht samen geweest en dat was ook heel fijn. Ik had toen wel wat twijfels of zijn gevoelens voor mij wederzijds zouden zijn.

Ik heb hem die week daarop gebeld (we belden al iedere avond) en gevraagd of hij verliefd op me is. Hij zei dat hij zich heel erg op zijn gemak voelt, zich heel erg prettig bij me voelt, mij heel erg aantrekkelijk vindt, maar dat hij niet verliefd op me is. Hij weet ook niet of hij dat gaat worden. Ik natuurlijk heel erg teleurgesteld. Ik was/ben wel verliefd op hem. Uit zijn verhalen blijkt dat hij veel heeft meegemaakt en ook wel een depressieve kant heeft. Hij realiseerde zich dat hij hulp moet gaan zoeken zei hij. Hij zegt ook dat het niet aan mij ligt, maar dat hij kennelijk nog niet klaar is voor een relatie. Toen ik zei dat we elkaar dan maar niet meer moeten zien reageerde hij meteen met de woorden; "dat is wel heel rigoureus". Hij gaf aan dat hij me erg graag wil blijven zien en me wil blijven spreken. Hij vindt het fijn om met me te praten. Ik zei dat ik niet op hem ga wachten en ook geen sex met hem zou hebben. Dat vond hij begrijpelijk. We hebben elkaar nu pas weer gezien en (natuurlijk) hebben we wel sex gehad. Hij is bij me thuis geweest en we hebben een hele gezellige, leuke avond gehad.

Nu het probleem: What to do? Ik bedoel... ik ben (weliswaar minder) verliefd op hem, maar ik hoop toch stiekem dat hij dat ook op mij wordt. Nu zitten we in een "relatie" die geen relatie mag heten omdat hij niet verliefd is. Toch bellen we dagelijks. Daar vraagt hij zelf naar en we spreken ook af. Ik weet het niet goed. Wat vinden jullie?



Groetjes Whatwomenwant
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is de waarheid.



Lekker.... ben wel toe aan een bakkie of bedoelde je dat niet
Alle reacties Link kopieren
Meneer zou om 20.30 bellen...... nog niet gebeld. Heb ik nog meer signalen nodig?
Begrijp je nu een klein beetje mijn zure pruimen reacties?
Alle reacties Link kopieren
quote:whatwomenwant schreef op 30 april 2012 @ 22:24:

Meneer zou om 20.30 bellen...... nog niet gebeld. Heb ik nog meer signalen nodig?Je hebt toch inmiddels wel geleerd dat alle mannen klootzakken zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mopsie41 schreef op 30 april 2012 @ 22:30:

Begrijp je nu een klein beetje mijn zure pruimen reacties?





Ja daag, jouw reacties waren niet zuur, maar zuurder dan zuur.

Ga ze nou niet lopen rechtvaardigen aan de hand van dit geval (waarvan we niet eens zeker weten hoe het afloopt).
Alle reacties Link kopieren
Begreep je reacties wel, maar vond ze erg bitter....



Nee Douwe.... niet alle mannen zijn klootzakken... en ik weet al hoe het gaat aflopen.... deze gaat m niet worden. Kom op zeg dit heeft toch niet met verliefdheid te maken. Als je elkaar respecteert, verliefd of niet, dan ga je niet zo met elkaar om.



Ok shoot
quote:douwe30 schreef op 30 april 2012 @ 22:34:

[...]





Ja daag, jouw reacties waren niet zuur, maar zuurder dan zuur.

Ga ze nou niet lopen rechtvaardigen aan de hand van dit geval (waarvan we niet eens zeker weten hoe het afloopt).



Hey, daar hebben we Douwe. Gezellig! Ook een bakkie muntthee?

Om de zure smaak weg te spoelen?
Alle reacties Link kopieren
daar gaan we weer
Alle reacties Link kopieren
quote:whatwomenwant schreef op 30 april 2012 @ 22:38:

Begreep je reacties wel, maar vond ze erg bitter....



Nee Douwe.... niet alle mannen zijn klootzakken... en ik weet al hoe het gaat aflopen.... deze gaat m niet worden. Kom op zeg dit heeft toch niet met verliefdheid te maken. Als je elkaar respecteert, verliefd of niet, dan ga je niet zo met elkaar om.



Ok shootBen het met je eens TO. Nu ik aanvullende informatie lees over het feit dat hij niet reageert op sms, of niet weet te reageren ofzo, dan denk ik ook dat je er beter vanaf bent. Maar je gaf die aanvullende informatie in eerste instantie niet.
quote:whatwomenwant schreef op 30 april 2012 @ 22:38:

Begreep je reacties wel, maar vond ze erg bitter....



Nee Douwe.... niet alle mannen zijn klootzakken... en ik weet al hoe het gaat aflopen.... deze gaat m niet worden. Kom op zeg dit heeft toch niet met verliefdheid te maken. Als je elkaar respecteert, verliefd of niet, dan ga je niet zo met elkaar om.



Ok shoot



Je hebt gelijk. Verliefd of niet, een klein beetje respect kun je wel voor elkaar opbrengen. Of je afspraak proberen te houden.



Het kan natuurlijk ook zijn dat hij languit ligt vanwege Koninginnedag.......
quote:whatwomenwant schreef op 30 april 2012 @ 22:40:

daar gaan we weer Neenee, ik bied Douwe een bakkie thee aan en een vredespijp. Koekje mag ook.
Het is flauw van de man om niet te reageren op sms'jes of vage verhaaltjes op te hangen.

Jammer, maar dit gaat het volgens mij niet echt worden.

Wil je nog steeds face to face?

Ik zou het in dit geval bij een kort telefoontje houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Jammer wel dat je de hoop deze keer moest opgeven, maar zoals mopsie al zei er komt wel een keer een prins voorbij, verkleed als prins dan wel kikker Vrienden inschakelen is altijd goed voor een niet vertroebeld beeld.



Let ook op dat je niet tegen hem zegt dat hij het 'moet laten zien' als hij echt wat met je wil, want hij gaat dan alles op alles zetten om je voor hem te behouden, of het nu voor zijn ego of voor gezelschap is. Maar echt een tijdelijke aandachtsactie richting jou moet niet voldoende zijn om je over te halen. Als een man echt voor je gaat, weet je het in je hart. Het is iets anders dan (alleen) kado's of etentjes of complimentjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:whatwomenwant schreef op 30 april 2012 @ 20:12:

Nee niet net gesproken ofzo, maar ik word gewoon gek van dat getwijfel. Zijn gedrag laat iets anders zien dan zijn woorden. Ik ben nog steeds aan het twijfelen, maar ik denk... het is wel of niet



Zijn gedrag laat hetzelfde zien als zijn woorden. Hij is niet verliefd, maar hij vindt je leuk, en aantrekkelijk, en lekker, en goed gezelschap. Hij ziet zichzelf niet oud worden met je, wil geen gezin stichten, maar wel gezellig op stap en af en toe seks. En misschien wordt hij ooit verliefd, misschien ook niet.



De vraag is hoe belangrijk dat voor jou is. Vind je het vervelend, dat hij niet verliefd is? Kan je genoegen nemen met een friendship with benefits? Hoe belangrijk is het voor jou om je energie te steken in iemand waarmee je op de lange termijn nog samen bent?



Edit: mosterd. Ik loop een pagina achter zie ik. Sterkte TO!
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Nee Douwe, ik gaf die info niet omdat ik pas gisteren en vandaag heb gesmst en ik mijn ogen misschien wel sloot voor andere signalen.



En hij ligt niet onderuit op Koninginnedag.... hij zou om 20.30 bellen omdat ie dan thuis was van zijn ouders.



Ik ben nu boos (nog niet gebeld) dus tja.... face to face vind ik een steeds minder aantrekkelijke optie
Alle reacties Link kopieren
[quote]madille schreef op 30 april 2012 @ 22:47:

Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Jammer wel dat je de hoop deze keer moest opgeven, maar zoals mopsie al zei er komt wel een keer een prins voorbij, verkleed als prins dan wel kikker Vrienden inschakelen is altijd goed voor een niet vertroebeld beeld.



Let ook op dat je niet tegen hem zegt dat hij het 'moet laten zien' als hij echt wat met je wil, want hij gaat dan alles op alles zetten om je voor hem te behouden, of het nu voor zijn ego of voor gezelschap is. Maar echt een tijdelijke aandachtsactie richting jou moet niet voldoende zijn om je over te halen. Als een man echt voor je gaat, weet je het in je hart. Het is iets anders dan (alleen) kado's of etentjes of complimentjes.[/quote]



Precies.... dan weet je het in je hart en je voelt het en merkt het
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 30 april 2012 @ 22:55:

[...]





Zijn gedrag laat hetzelfde zien als zijn woorden. Hij is niet verliefd, maar hij vindt je leuk, en aantrekkelijk, en lekker, en goed gezelschap. Hij ziet zichzelf niet oud worden met je, wil geen gezin stichten, maar wel gezellig op stap en af en toe seks. En misschien wordt hij ooit verliefd, misschien ook niet.



De vraag is hoe belangrijk dat voor jou is. Vind je het vervelend, dat hij niet verliefd is? Kan je genoegen nemen met een friendship with benefits? Hoe belangrijk is het voor jou om je energie te steken in iemand waarmee je op de lange termijn nog samen bent?



Edit: mosterd. Ik loop een pagina achter zie ik. Sterkte TO!Ik wil the whole thing.... een relatie met alles erop en eraan. Geen sexrelatie, geen aantrek-afstoot relatie, geen relatie-astma en geen gedoe met onverwerkt verdriet van hem
quote:whatwomenwant schreef op 30 april 2012 @ 23:06:

Nee Douwe, ik gaf die info niet omdat ik pas gisteren en vandaag heb gesmst en ik mijn ogen misschien wel sloot voor andere signalen.



En hij ligt niet onderuit op Koninginnedag.... hij zou om 20.30 bellen omdat ie dan thuis was van zijn ouders.



Ik ben nu boos (nog niet gebeld) dus tja.... face to face vind ik een steeds minder aantrekkelijke optie



Hij had op z'n minst even kunnen smssen, als hij niet in de gelegenheid was om te bellen. In ieder geval iets laten horen.

Maar hij ziet het dus echt als een vrijblijvend iets. Hij is niet verliefd, vind je wel leuk, maar verder geen verplichtingen.



Ik zou het bij een telefoontje houden. Waarom nog zoveel moeite doen om het uit te leggen.
Alle reacties Link kopieren
en wat schetst mijn verbazing: belt ie om 22.45 op dat ie nog bij zijn ouders zit en me zo zal bellen....

Je zou dan ook een smsje kunnen sturen dat het wat later wordt (zo ga ik met vrienden om waar ik geen verkering mee heb).

Guess what..... nu nog niet gebeld
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Mopsie.... zo denk ik er dus ook over nu.... hij heeft zijn visitekaartje afgegeven ;)



Ik hou het zeker bij een telefoontje.... no way face to face (en toch raak ik niet verzuurd/verbitterd ;) )
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je bezig met deze man, ik krijg het er benauwd van.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:whatwomenwant schreef op 30 april 2012 @ 23:24:

Hahaha Mopsie.... zo denk ik er dus ook over nu.... hij heeft zijn visitekaartje afgegeven ;)



Ik hou het zeker bij een telefoontje.... no way face to face (en toch raak ik niet verzuurd/verbitterd ;) )



Hoeft ook niet. Ik heb er toentertijd alleen teveel met dit soort fratsen ontmoet. Ik werd er vanzelf wel cynisch en misschien zuur door.

Elke weer positief erin staan, en elke keer weer van die rare wendingen.........heel teleurstellend.
Laat het verder gaan vanavond. Je weet waar je aan toe bent.

Ga nog iets leuks doen voor jezelf en dan lekker slapen. Morgen even een kort telefoontje plegen en klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:whatwomenwant schreef op 30 april 2012 @ 23:10:

[...]





Ik wil the whole thing.... een relatie met alles erop en eraan. Geen sexrelatie, geen aantrek-afstoot relatie, geen relatie-astma en geen gedoe met onverwerkt verdriet van hemDat heb je nu niet met hem, en het is maar de vraag of je dat ooit gaat krijgen. Ik denk dat het terecht is dat je hier geen genoegen mee neemt. Die keuze heb je namelijk gewoon. Het maakt hem geen foute vent, het maakt hem geen klootzak, alleen wat hij te bieden heeft sluit niet aan bij wat jij zoekt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 30 april 2012 @ 23:31:

Wat ben je bezig met deze man, ik krijg het er benauwd van.Hij ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven