Gaat hij vreemd???

06-02-2016 22:28 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds een jaar heb ik een hele lieve vriend.

Ik ken hem al een aantal jaar. Hij is goede vriend van mijn beste vriendin

Mijn vorige relatie ging over omdat mijn ex vreemdging. Verliefd werd op andere vrouw.

Zijn relatie was ook net over.

We groeiden naar elkaar toe wat 2 jaar later uitdraaide op een relatie.

Hij staat altijd voor mij klaar. Is veel bij me en voelt goed. Binnenkort komt hij ook bij mij inwonen.

Alleen ni waren we van de week op vakantie. Tijdens deze vakantie heeft hij een sms van de ggd gekregen dat hij seksueel contact heeft gehad met een besmet persoon.

Hij zegt zelf dat zijn ex hier achter zit. Maar nu is hij net terug uit Buitenland.

Ik wil hem heel graag geloven.

Zo sms krijg je toch niet zomaar? Gaat hij vreemd? Of is zijn ex echt aan het stoken?
Alle reacties Link kopieren
Maar als hij in t buitenland zat dan stuurt de GGD toch geen sms. Dat doen ze toch alleen als iemand in Nederland een soa heeft opgelopen en zich heeft laten behandelen?
Alle reacties Link kopieren
zijn er 2 die je dat kunnen vertellen, kun je beter aan die 2 vragen dan aan ons
Alle reacties Link kopieren
Iemand in zijn verleden heeft dam waarschijnlijk een test gedaan, hoeft niet recent te zijn.
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de GGD daar een sms over stuurt.
Alle reacties Link kopieren
Als zijn ex de GGD zijn nummer heeft gegeven omdat zij een SOA blijkt te hebben, dan zit zijn ex er achter.



Maar de GGD zegt niet van wie zij je nummer hebben gekregen. Die informeren je alleen maar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gewaarschuwd door sekspartners



Wanneer u een (wel of niet anonieme) waarschuwing per sms of e-mail heeft ontvangen van de GGD Amsterdam, raden wij u aan om zo spoedig mogelijk een afspraak te maken voor een algeheel soa-onderzoek. U kunt online via de afspraakknop rechts op deze pagina een afspraak aanvraag doen of maak een afspraak bij uw huisarts. Vermeld bij het maken van de afspraak dat u een waarschuwing heeft ontvangen. Neem het sms-bericht of de print van de e-mail mee naar uw afspraak met de sociaal-verpleegkundige. Voor specifieke soa informatie kunt u kijken op www.soa.nl



Waarschuwen van sekspartners



Wanneer bij u een soa gevonden is, zal de verpleegkundige het waarschuwen van sekspartners met u bespreken. Het waarschuwen van sekspartners kan op verschillende manieren; u kunt dit zelf persoonlijk doen maar het kan ook anoniem met een sms of e-mail via de uitslagen pagina of door de sociaal-verpleegkundige. Voor het anoniem waarschuwen van sekspartners gaat u naar uw uitslagenpagina via www.soatestuitslag.nl en log in met uw persoonlijke codes. Op deze pagina vindt u de mogelijkheid om via sms of mail anoniem een bericht te versturen. Noteert u hier het telefoonnummer of e-mailadres van de te waarschuwen partners en klik op de knop verzenden. Als afzender bij het bericht staat: GGD Adam. Dit bericht is niet te herleiden tot uw dossier of tot uw persoonlijke gegevens.



Partnerwaarschuwing



Partnerwaarschuwing.nl is een online partnerwaarschuwingsmethode waar verschillende GGD-en gebruik van maken. Bent u gewaarschuwd via partnerwaarschuwing.nl? Maak dan zo spoedig mogelijk een afspraak voor een algeheel soa onderzoek bij de GGD Amsterdam of bij uw huisarts. De persoonlijke code die in uw sms of e-mail bericht staat, vult u in op de website www.partnerwaarschuwing.nl om te zien om welke soa het gaat. Neem de print met informatie mee naar uw afspraak en geef deze aan de sociaal-verpleegkundige.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oeps.. Het kan wel per sms: https://partnerwaarschuwing.nl/
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 06 februari 2016 @ 22:36:

Oeps.. Het kan wel per sms: https://partnerwaarschuwing.nl/Maar het kan dus alleen verstuurd worden door iemand die een SOA heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ggd wil inderdaad niets zeggen. Weet niet wat ik geloven moet.

In verleden ben ik bedrogen. Werd eerst Ontkent. Uiteindelijk verlaten door mijn ex voor een ander.

Mag nu niet beïnvloeden. Maar vergroot mijn twijfel
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 22:37:

[...]





Maar het kan dus alleen verstuurd worden door iemand die een SOA heeft.Klopt. Stond alleen geen code bij. Ggd zegt dat dit vaker voor komt. En adviseren altijd tevreden
Laat hem even kijken bij die site. Het zegt helemaal niet dat hij vreemd is gegaan, 1 van zijn exen waarschuwt voor een soa. Ik zou dat toch zeker serieus nemen.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik kan me niet voorstellen dat iemand een SOA heeft een dat pas na een jaar laat onderzoeken. Maar goed. Misschien kan dat wel met een chlamydia infectie. Kortom : dat kunnen wij niet weten.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Waarom zoek je hier iets achter? En hij, 'dat z'n ex erachter zit'?



Als je positief test op een soa, en je durft anderen niet zelf op de hoogte te stellen, dan kan er een anonieme sms verstuurd worden. Het kan dus zijn ex zijn, maar ook iedere vrouw waar hij ooit seksueel contact mee heeft gehad.
Hij heeft je zelf verteld van die SMS? Doen jullie het safe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elisabeth1988 schreef op 06 februari 2016 @ 22:42:

Waarom zoek je hier iets achter? En hij, 'dat z'n ex erachter zit'?



Als je positief test op een soa, en je durft anderen niet zelf op de hoogte te stellen, dan kan er een anonieme sms verstuurd worden. Het kan dus zijn ex zijn, maar ook iedere vrouw waar hij ooit seksueel contact mee heeft gehad.We hebben 2 jaar geleden een soa test ondergaan. Beiden hadden we geen soa. Op de site van ggd las ik dat ze na 6 maanden terug vragen.
Alle reacties Link kopieren
ehmmm #mosternademaaltijd jullie hebben geen soa-test gedaan voordat jullie aan een relatie begonnen?

Ik heb overigens wel mn twijfels als je vriend 2 (!) jaar (klopt toch?) na het uitgaan van die relatie zo'n smsje krijgt... Lijkt me beetje ver gezocht, desnoods die ex aanspreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 06 februari 2016 @ 22:44:

Hij heeft je zelf verteld van die SMS? Doen jullie het safe?Nee we waren op vakantie. Hij heeft niets gezegd. Ben paar dagen later toevallig achter gekomen
Alle reacties Link kopieren
Het kan natuurlijk van een oude date van jaren geleden zijn, dus voor jullie relatie aanving.

Vraag dat eens goed na bij hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:manguepina schreef op 06 februari 2016 @ 22:45:

ehmmm #mosternademaaltijd jullie hebben geen soa-test gedaan voordat jullie aan een relatie begonnen?

Ik heb overigens wel mn twijfels als je vriend 2 (!) jaar (klopt toch?) na het uitgaan van die relatie zo'n smsje krijgt... Lijkt me beetje ver gezocht, desnoods die ex aanspreken.We hebben getest toen onze status nog friends with benefits was!
Alle reacties Link kopieren
quote:B-1987 schreef op 06 februari 2016 @ 22:47:

[...]





We hebben getest toen onze status nog friends with benefits was!mosterd
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 06 februari 2016 @ 22:41:

Hmm, ik kan me niet voorstellen dat iemand een SOA heeft een dat pas na een jaar laat onderzoeken. Maar goed. Misschien kan dat wel met een chlamydia infectie. Kortom : dat kunnen wij niet weten.



Chlamydia geeft vaak weinig klachten. En voor veel mensen betekent veilig vrijen neuken met condoom, de rest zonder. Maar je kunt ook oraal besmet worden.

Grote kans dat iemand dan een poos rond loopt, zichzelf veilig wanend, ën dan bij een vaste relatie eens een SOA test af laat nemen omdat ze zonder condoom willen vrijen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:B-1987 schreef op 06 februari 2016 @ 22:45:

[...]





We hebben 2 jaar geleden een soa test ondergaan. Beiden hadden we geen soa. Op de site van ggd las ik dat ze na 6 maanden terug vragen.Maar als ik het goed begrijp heeft ie je zelf van die sms verteld en in plaats van met hem erover praten dat dit bepaalde onzekerheid/wantrouw bij je losmaakt, zit je je zo op te vreten dat je er een topic over opent?
Alle reacties Link kopieren
Partnerwaarschuwing





Als je een soa hebt, ben je besmettelijk voor andere mensen. Ook als je geen klachten hebt. Waarschuw daarom altijd je seks/ex-partners als je een soa hebt. Dat kan ook anoniem.



•Waarschuw (anoniem) je seks/ex-partners. Zij kunnen de soa ook hebben. En ze kunnen deze weer ongemerkt doorgeven aan andere mensen, soms met ernstige gevolgen.

•Overleg met de arts wie je allemaal moet waarschuwen. Meestal moet je sekspartners van de laatste 6 maanden waarschuwen. Soms van 1 of meer jaren geleden.





https://www.soaaids.nl/nl ... -test/partnerwaarschuwing
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven