Gebroken hart en liefdesverdriet!

21-02-2017 01:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na veel verhalen te hebben gelezen over relatie breuken en liefdesverdriet heb ik besloten om ook mijn verhaal van me af te schrijven.

Mijn ex en ik zijn net 2 weken uit elkaar na een relatie van 2 en een halve jaar. Hij is 20 en ik 27.

Het ging allemaal goed tussen ons , onze families gingen goed samen, hadden gezamelijke vrienden en af toe had je wel is de discussies over ruzies maar welke relatie heeft dat niet.

Twee weken terug kwam hij naar me toe en vertelde me dat hij het wou uitmaken. Ik was geschokt en besefte het me niet helemaal en de reden die hij gaf was omdat hij zich op school/werk en andere dingen wou richten waarmee hij het druk zou krijgen.

Ik heb het toen voor die avond zo gelaten en we huilden samen en gaven elkaar een knuffel en dat was het.

2 dagen later vroeg ik hem toch nog of hij nog 1 keer met me wou praten en hij kwam uiteindelijk naar me toe.

Dat gesprek liep anders dan het andere gesprek en ik vroeg hem of hij nog wel van me hield.. hij zei nee dat denk ik niet.

Dat vond ik natuurlijk heel erg om te horen maar het ergste was dat hij het 2 maanden terug ook wou uitmaken alleen toen hadden we het uitgesproken en veel gehuild en uit gepraat en toen vroeg ik hem of hij dit echt wou? Zijn antwoord daarop was nee want ik hou van je , ik weet niet waarom ik dit deed want ik wil je niet kwijt etc.. maar nu bleek dus achteraf dat hij het vanaf dat moment al wou uitmaken maar het niet echt durfde. Op zich kan ik dat snappen maar de manier hoe hij me vast hield en me knuffelde en zei dat hij van me hield etc vond ik het heel raar overkomen dat iemand zoiets doet als hij niet meer met je wilde zijn.

Maargoed na dat 2e gesprek begonnen we weer allebei te huilen en knuffelde hij me weer en ik zakte in van verdriet en riep heel hard ik vind het heel erg en hij liep al weg en kwam even terug en vroeg huilend wat ik zei, dus ik herhaalde wat ik zei en hij bleef een minuut staan huilen en zei: ik moet gaan sorry anders wordt dit alleen maar erger.

Ik besloot hem met rust te laten maar 2 dagen later stuurde ik voor de laatste keer een email naar hem met al mijn gevoelens erin en of het toch niet op 1 of andere manier kon goedkomen.

Ik kreeg al snel een email terug maar ineens waren zijn antwoorden heel hard tegen me.. ik moet verder gaan met me leven.. het valt niet meer te redden.. het is klaar het gaat je goed. Ik kon dit niet geloven want hoe kon iemand die zo lief was ineens zo omslaan in iemand die ik niet kende.. en de emails over en weer werden van kwaad toch erger.. ik vroeg hem wat de echte reden was.. conclusie hij wilt vrij zijn en doen en laten wat hij wilt.. dit kwam echt als een mes in me rug nog is erbij.. dus ik vroeg hem dus je maakt het uit en vertelt me nu ook nog is dood leuk dat je gewoon weer met jongens wilt afspreken en dan soort dingen.. nja kort om de bocht was dit ook 1 van de redenen..ik vertelde hem dat hij toch wel kon snappen dat mij dit nog meer pijn deed en of het hem wel uberhaupt iets deed dat het na een 2 en half jaar ineens uit was.. ook daar kreeg ik niet echt antwoord op.. alleen ja ik begrijp je.. op dat moment was ik er klaar mee en hem heb gezegd dat hij me gewoon nu dubbel zoveel pijn deed en ik niks meer met hem te maken wou hebben.

Vanaf toen tot nu hebben we elkaar niet meer gesproken, ik heb hem ook overal geblokkeerd en verwijderd..

Maar nu hoor ik achteraf van mensen dat hij ineens weer laat naar bed gaat ( wat hij bij mij nooit deed ) ineens naar de kapper ze haar mooi heeft laten doen.. bepaalde apps weer heeft gedownload.. dit doet me zoveel pijn om te zien dat iemand ineens zo erg veranderd binnen 2 weken en ineens dat soort dingen doet.. hij doet ook alsof de relatie helemaal niks is geweest en alsof hij er al overheen is.

De 1 zegt ja hij doet dit soort dingen om je ver van hem weg te duwen.. de anders zegt hij is er echt klaar mee..

Het maakt me eigenlijk niet uit wat iedereen zegt..

het enige wat ik weet is dat ik echt hele erge liefdesverdriet heb en er gewoon ziek van ben geworden en constant over hem droom en het gewoon niet kan geloven dat iemand ineens niet meer van je houd en je compleet vergeten is en nu al klaar is om na 2 weken al met mensen te gaan appen en afspreken..

Lang verhaal sorry ik weet het , maar het doet me echt heel veel pijn.. niet alleen is me hart gebroken maar het voelt ook nog is alsof ik een extra mes in me rug gestoken heb gekregen.

Ik hoop natuurlijk nog steeds stiekem dat hij terug komt en zegt het spijt me ik was gewoon even me zelf niet.. en ja ik weet dat ik zo een persoon niet zou moeten terug nemen na hoe hij me ook nog is behandeld.. maar ik ken hem gewoon niet op die manier.

Ik vind het gewoon heel zonde want ik hield/hou zoveel van deze jongen en zag me met hem ook echt oud worden omdat het gewoon goed ging :(

Ik kan het gewoon nog steeds niet snappen en ergens ook nog steeds niet geloven!

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

Groetjes,

Stephanosz
Alle reacties Link kopieren
Meissie toch.. liefdesverdriet is inderdaad heel erg kut.

Schrijf het hier lekker van je af, het duurt misschien even maar het wordt vanzelf minder! x
Ik denk dat je het zwarter maakt dan het is, jullie hebben op deze leeftijden best een leeftijdsverschil. Jullie kregen een relatie toen hij nog 18 was, hij wil denk ik nog vrij zijn en dingen ontdekken. Hij voelt zich nog te jong om in een sleur te leven. Echt ik denk dat het helpt als je het zo bekijkt ipv dat hij een eikel zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jij wil toch ook geen relatie met iemand die er klaar mee is?





Liefdesverdriet doet zeer. Deze pijn blijft niet altijd.

Heel veel sterkte.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:alpacaface*82 schreef op 21 februari 2017 @ 02:03:

Meissie toch.. liefdesverdriet is inderdaad heel erg kut.

Schrijf het hier lekker van je af, het duurt misschien even maar het wordt vanzelf minder! xVolgens mij is het een man
Eet wat ijs, kijk netflix en ga leuke dingen doen. Het gaat vanzelf beter.
Maar hij is natuurlijk niet in twee weken zo veranderd, dit proces is al bezig sinds hij het de vorige keer wilde uitmaken. Voor jou voelt het alleen zo plots omdat je zelf nog niet zover bent.



Het is k*t voor jou, maar een relatie heb je samen en als de ander niet meer wil, dan moet je hem laten gaan. Het is toch beter dan om het uit te maken, dan maar te blijven doen en jou voor te liegen?



Sterkte met je liefdesverdriet.
Wat Erizon ook al zegt. Voor jou komt dit nu plots uit de lucht vallen, maar hij was dus twee maanden geleden al zover dat hij het uit wilde maken. Kennelijk durfde hij het toen niet door te zetten, en ik vermoed dat dit was omdat hij jou geen pijn wil doen nadat jullie 2,5 fijne jaren samen hebben gehad. Hij zal echt niet opeens een hekel aan jou hebben. Maar voor hem is de koek nu wel duidelijk op.



En nu jij dat ook begint te begrijpen, ga jij opeens vreselijk aan hem lopen trekken. Elke twee dagen zoek je weer opnieuw contact met hem om een hoop drama te maken. Waarom?



Hij is niet hard, hij is alleen duidelijk. En hij moet dat ook wel zijn, want jij gelooft en respecteert zijn beslissing helemaal niet!



Jouw vriend is pas 20 en zat dus vanaf zijn 17e in een relatie met jou. Het is niet gek dat hij nu meer wil ontdekken, want 17 is erg jong om je voor het leven aan een ander te binden. De meeste mensen hebben op die leeftijd nog maar weinig beleefd op relatievlak en worden dan nieuwsgierig.



Laat die jongen gaan en zoek de oplossing voor jouw verdriet bij jezelf. Ga sporten, met vrienden op stap, eet chocola; het maakt niet uit wat je doet als je hem maar met rust laat. Hij kan je niet helpen!



En voor de toekomst; kies een iets ouder vriendje die in dezelfde levensfase zit als jij, zodat jullie gezamenlijk toe zijn aan vastigheid.
Huil lekker even uit en raap jezelf daarna op door alles te doen wat JIJ wilt.



Liefdesverdriet is echt kut, maar je komt er boven.
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet is ontzettend rot. Zeker als je het helemaal niet ziet aankomen.

Hij was er duidelijk al veel langer mee bezig dan jij, en dat doet zeer.

Probeer jezelf in elk geval niet te kwellen door telkens met hem bezig te zijn.

Neem geen contact op, en ga niet in de gaten houden wat hij aan het doen is.

Dit heeft tijd nodig, maar uiteindelijk zul je er weer bovenop komen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:Babuino schreef op 21 februari 2017 @ 05:50:

[...]





Volgens mij is het een manKen best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven