Gedrag van ex

25-07-2016 16:33 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat ik dit topic moet sluiten, maar wat een negatieve commentaren op dit topic zeg!
Jullie zijn inmiddels minstens 2 1/2 jaar + anderhalve maand uit elkaar.

Laat het los, ga verder met je leven
Alle reacties Link kopieren
Dus drie jaar geleden had je een relatie van een half jaar met een jongen die tegen het einde van die relatie vervelend tegen je ging doen. Nu is hij 2,5 jaar met een ander samen geweest en wil je weten of hij tegen haar ook vervelend was? Waarom? Wat schiet je ermee op dat te weten? En waarom ben je nog zo ontzettend bezig met een jongen die al 3 jaar je ex is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is anders bij iedereen.

Actie reactie patronen.

.

En bij jou...zal dat weer anders zijn, dan bij een andere vrouw.

Als ik zeg wind...dan denk jij aan een windvlaag en ik aan een scheet, om maar eens wat te noemen.

Zo ontstaan er patronen, en die zijn in de loop van de relatie, moeijk te veranderen.

.

Raar voorbeeld,weet ik..maar ik zit buiten, en voelde de wind, dus nam ik die maar..

Het onbewuste is krachtiger, dan het bewuste.

Mensen die elkaar goed kennen, weten dit, en kennen lichaamstaal.

Dit in het kort.

Lees er maar eens wat over, erg interessant.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Jeetje wat kan jou dat na al die tijd schelen?
Wat maakt het uit of hij wel of niet zo tegen haar deed?

Wat lost het op?

Waarom zou je dat willen weten?

Als hij net zo deed, wat ga je dan doen?



Jullie zijn ruim 2,5 jaar uit elkaar, het is allang de hoogste tijd geweest om door te gaan met je eigen leven
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
gedrag toch veel te maken met de omgeving, omgevingsfactoren en andere personen.



het lijkt me stug dat je vriend hetzelfde gedrag vertoont ongeacht met wie hij is.



en verder laat het los, dat was een andere tijd en heeft niets met je te maken hoe hij zich wel of niet gedroeg bij een nieuwe partner
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Deze TO stelt een gewone vraag, gelieve dan ook normaal te antwoorden.

Vragen staan vrij gelukkig.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net waar je je mee bezig houdt.



Voor wat het waard is: Je zit in een relatie met z'n tweeën, dus het gedrag binnen die relatie wordt ook door twee mensen bepaald. Misschien ergerde hij zich wel heel erg aan dingen die jij deed? Dan zal hij bij jou vervelend zijn, maar dat hoeft natuurlijk bij haar niet te zijn.



Maar echt, laat het los. Als je na 2.5 jaar nog zo bezig bent met een ex, dan is dat echt niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je dat weten?

Mocht je het toch te weten komen,wat schiet je er dan mee op?

Het wordt tijd dat je door gaat met je eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
Wat een reacties van laat het los etc...

Dankje Elle5460! Ik stelde inderdaad maar gewoon een vraag. Ik bedoelde er verder niets mee, ook niet dat ik er nog mee zit.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel vrouwen snappen dit niet TO, en hebben dezelfde vraag als jij, waarom niet bij haar, en wel bij mij?

Of wel bij haar...en hij deed dat niet bij mij?..en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Heel veel vrouwen kennen dit verdriet.

.

En ook ik weet het niet.

Ik denk omdat hij niet meer gek was op je, njet meer van je hield..

Erg?, ja..pijn?..ja.

.

Maar een ding blijft staan.

Nu moet je door.

Waar ik merk, dat jij dat gedaan hebt,en toch nog graag dit antwoord wil.

Het spijt me..dat antwoord ga je niet krijgen.

.

En weet je wat?

Dat moet je ook njet willen!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ik denk dat je je aan het eind van een relatie van een half jaar wel anders gedraagt dan bij een relatie van 2,5 jaar..
Alle reacties Link kopieren
quote:lboompje schreef op 25 juli 2016 @ 16:43:

Wat een reacties van laat het los etc...

Dankje Elle5460! Ik stelde inderdaad maar gewoon een vraag. Ik bedoelde er verder niets mee, ook niet dat ik er nog mee zit.

Geeft niks, trek het je niet aan.

Gewoon doorgaan, er komen nog meer reacties..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Jullie pasten gewoon niet bij elkaar. Ze zeggen toch altijd: Op ieder potje past een dekseltje? Hij was niet jouw dekseltje. Hooguit afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je weten of je ex tegen zijn vriendin ook vervelend deed?

Sowieso zou je dat niet moeten kunnen schelen en daarnaast is het bijna 3 jaar geleden. Ga verder met je leven. Mensen doen nu eenmaal weleens vervelend.
Beste TO, het antwoord is ja
Alle reacties Link kopieren
Zitten er misschien mannen in de zaal?

Graag ook hun mening, want ik vind dat zij een mooi onderwerp aanroerd, waarvan ik denk, dat veel vrouwen hiermee zitten.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Okey mensen duidelijk! Ik schiet hier niks mee op! Ik probeerde een serieus vraagstuk in te brengen, maar blijkbaar zijn jullie daar niet van gediend. Ik sluit het topic dan maar weer hiermee. Jammer!
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 16:51:

Zitten er misschien mannen in de zaal?

Graag ook hun mening, want ik vind dat zij een mooi onderwerp aanroerd, waarvan ik denk, dat veel vrouwen hiermee zitten.Mijn mening: ja
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 16:51:

Zitten er misschien mannen in de zaal?

Graag ook hun mening, want ik vind dat zij een mooi onderwerp aanroerd, waarvan ik denk, dat veel vrouwen hiermee zitten.Dankje, blijkbaar ben jij de enige die dit kan waarderen.
quote:lboompje schreef op 25 juli 2016 @ 16:51:

Okey mensen duidelijk! Ik schiet hier niks mee op! Ik probeerde een serieus vraagstuk in te brengen, maar blijkbaar zijn jullie daar niet van gediend. Ik sluit het topic dan maar weer hiermee. Jammer!Je kan het topic niet sluiten, ik was serieus en ik denk dat het antwoord ja is
quote:lboompje schreef op 25 juli 2016 @ 16:52:

[...]





Dankje, blijkbaar ben jij de enige die dit kan waarderen.Zucht, ik zal nog eens serieus reageren
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 25 juli 2016 @ 16:51:

[...]



Mijn mening: ja

Zou je er mischien nog iets meer bij kunnen vertellen?

Wat er zo door je heen gaat, zeg maar.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven