gedumpt via facebook

09-10-2012 22:50 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,



ik lees al een tijdje mee maar durfde mijn verhaal er nog niet echt op te zetten.

Ik heb een tijdje in een moeizame relatie gezeten ik zal het even kort proberen uit te leggen:

Ik had een vriend maar de relatie ging al vanaf het begin niet soepel bv. veel miscommunicaties, de seks, hij had vertrouwensproblemen en eigenlijk was de hele relatie een beetje not done in onze omgeving (vriendengroep). Het leek eindelijk allemaal een beetje de goede kant op te gaan en we hebben een paar goeie gesprekken gehad. op de een of andere manier bleef de hele relatie toch emotioneel gezien oppervlakkig en hadden we weinig tot geen seks. Nu is afgelopen weekend de bom gebarsten, we hadden eerst een goed gesprek gehad erover en waren het erover eens dat we er toch wel voor wilden gaan na wat miscommunicaties en irritaties kregen we alsnog de dag erop ruzie. Ik zocht niet zoveel achter de ruzie, ik dacht 'we hebben het er nog wel over'. Ik had het die dag druk en mijn telefoon was leeg dus ik was niet bereikbaar. Halverwege de dag kreeg ik van een gemeenschappelijke vriend te horen dat ik even op mijn vriend zijn facebook moest kijken, stond daar ineens dat hij zijn burgelijke status van 'in een relatie' (wat hij trouwens zelf zo had ingesteld, ik had dat niet want ik vind het niet zo belangrijk wat er op facebook staat) naar 'vrijgezel' met nog een dramatische statusupdate erna.

Nu moeten jullie weten dat mijn vriend eind 20 is en dus geen jongetje van 14 van wie je dit soort puberaal gedrag kan verwachten. Ik heb hem later die avond gebelt en hiernaar gevraagd, ben zelf erg rustig gebleven maar hij was klaar met me dus hij had het op die manier uitgemaakt en schaamde zich daar niet voor.

Ik weet nu niet meer wat ik moet voelen, ben vooral boos en verontwaardigt dat hij dit op deze manier heeft gedaan, en zeker nadat we vrijdag nog een goed en positief gesprek hadden gehad waarin hij had gezegt dat hij er toch echt voor wilde gaan en ik ook natuurlijk.

Verder hebben we geen contact meer gehad, wat vinden jullie dat ik moet doen? Moet ik nog contact met hem zoeken en hier nog een echt gesprek over voeren? Moet ik hem duidelijk laten weten hoe ik over zijn actie denk? Of moet ik hem in zijn sop gaar laten koken? We zitten een beetje in dezelfde kennissenkring dus dat kan nog voor ongemakkelijke situaties zorgen. Aan de ene kant wil ik een uitleg van hem aan de andere kant hoef ik hem nooit meer te zien en wil ik geen uitleg van iemand die zich zo kinderachtig gedraagt. Ik voel me erg genaaid.



Wat vinden jullie? Alvast bedankt voor jullie imput!
Wees blij dat je van hem af bent en ga lekker door met je leven. Het doet even pijn, maar is nog altijd beter dan 30 jaar bij elkaar blijven.
Alle reacties Link kopieren
Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven?
Alle reacties Link kopieren
Ach, laat gaan. Hij verdient je niet.
Wat een droeftoeter. Laat gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:brocoli schreef op 09 oktober 2012 @ 22:53:

Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven?Goeie! Dat liken vooral
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem lekker laten. Wat een onvolwassen gedrag zeg.



Je kunt hem gewoon op standje ijskoud zetten voor je hem weer tegen mocht komen: ongeïnteresseerd en koel, zonder openlijk vijandig te doen.

Dit is het nadeel van iets met iemand beginnen die je naderhand ook nog regelmatig tegen zal komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:brocoli schreef op 09 oktober 2012 @ 22:53:

Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven?Kan dat? Dan zou ik dat doen idd!
Alle reacties Link kopieren
Wat naar voor je lijkt me dat! Hoofd omhoog en laten gaan die slapjanus! Mijn god.. Komt allemaal goed! Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:stukje_cake schreef op 09 oktober 2012 @ 22:58:

Ik zou hem lekker laten. Wat een onvolwassen gedrag zeg.



Je kunt hem gewoon op standje ijskoud zetten voor je hem weer tegen mocht komen: ongeïnteresseerd en koel, zonder openlijk vijandig te doen.

Dit is het nadeel van iets met iemand beginnen die je naderhand ook nog regelmatig tegen zal komen.Ja jullie hebben gelijk. Het is gewoon wel lastig om het nu op deze manier te verwerken, had dit nooit verwacht.
Dump hem. Definitief. Bij voorkeur via Facebook.
Alle reacties Link kopieren
quote:daikan schreef op 09 oktober 2012 @ 23:01:

Dump hem. Definitief. Bij voorkeur via Facebook.Dat wordt lastig, want zij is al door hem gedumpt.
Nou zeg, ikkan me voorstellen dat je die niet zag aankomen.Weet je wel meteen bij wie het communicatieprobleem lag. Ik zou ook zijn statusverandering liken en ontvrienden. Je kunt er beter niet verder op in gaan. Dit is al niet te begrijpen dus een gesprek is volstrekt zinloos. Je bent op het nippertje ontsnapt zullen we maar denken. Wat een flapdrol.
Negeren negeren negeren en de eer aan jezelf houden, dit zegt veel meer over hem dan over jou!



Maar wel zijn statusupdate liken .. Haha
Alle reacties Link kopieren
quote:brocoli schreef op 09 oktober 2012 @ 22:53:

Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven?Vind ik leuk
Alle reacties Link kopieren
Zo, die laat zich wel kennen zeg! Ik zou zeggen: Blij zijn dat je nu van hem af bent. En wat een rare manier van het uit maken.



En als je hem tegen komt: Eer aan jezelf houden. Kan je doen alsof jullie vage kennissen zijn? Even 'hallo' en dan niets meer zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zielenpoot daar wil je toch niet eens meer mee samen zijn? Ik zou er geen woord, like, sms, of wattanook meer aan vuil maken dat is hij niet waard.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chadidja schreef op 09 oktober 2012 @ 23:02:

[...]





Dat wordt lastig, want zij is al door hem gedumpt.
Wat broccoli zegt vind ik een hele goeie!
Alle reacties Link kopieren
status liken is wel een hele leuke
Alle reacties Link kopieren
En dan noemt hij zichzelf een man??? jij verdient veel beter ik denk zelf hoe ik jou topic lees dat hij zelf nog niet helemaal klaar is voor een relatie.
Gedumpt via facebook, ik zou niet eens meer contact willen
Alle reacties Link kopieren
Maar ik kan me voorstellen hoe ontzettend kut en respectloos dit moet voelen voor jou. Vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na 1.5 jaar samenwonen gedumpt via de mail.

En ja dat doet zeer.

Ik zou hem lekker laten gaan. Heb ik ook uiteindelijk gedaan en ik ben er veel beter uitgekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:brocoli schreef op 09 oktober 2012 @ 22:53:

Zijn statusverandering 'liken', hem ontvrienden en doorgaan met je leven?+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven