geen contact meer met vriendin

24-03-2017 12:52 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



vorig jaar heb ik via via een vrouw leren kennen. Ze was getrouwd. Zij en haar man hadden mij uitgenodigd bij hun thuis. En ik had seks gehad met die vrouw.

Vermoedelijk wilden ze eigenijk een trio. Maar ik wilde dat niet en die man werd een beetje jaloersig, en verdraaide dingen, zei dat ik een relatie met haar zou hebben enz. Heel gecompliceerd allemaal. Ik had ze geblokt omdat ik dat gedoe niet wilde. Maar later heb ik het toch goedgemaakt met ze, voornamelijk omdat ik haar miste. Met haar appte ik vervolgens zo'n beetje elke dag.





Vorig jaar rond november zat ik wat minder goed in mijn vel (mijn haar was verknipt geraakt bij de kapper), waarschijnlijk straalde ik dat uit toen werd werd de manier van contact hebben al iets minder; de seksuele ondertoon die het contact eerder had, leek minder te zijn, het was meer appen over koetjes en kalfjes enzo.. en soms appte ze nog wel eens een sexy foto van zichzelf, of appte ze dat er een erotische film op tv was.. maar ik had het gevoel dat er minder een klik was ofzo.



maar toch appten we nog wel.

Zo'n 6 weken terug kwam er een conflict op whatsapp. We zaten leuk te appen en ik appte dat ik wou dat ik bij haar was en prompt daarop typte ze dat het dinsdag valentijn was en ze dan met haar man uit eten zou gaan en ze appte ook wat voor soep ze zouden gaan bestellen. Ik vond dat een beetje een dooddoenier en normaliter konik wel met dit soort berichten om gaan maar nu irriteerde het mij enorm.

Ik zei er iets van, en daar ontstond het conflict en de volgende dag heeft ze me in 1 keer geblokkeerd, ik kreeg ook nog een bericht via facebook, dat ze vond dat we teveel verschilden.

Ik had haar gemeld dat ik zelf vond dat ik wat grof geweest was en bood hier ook mijn excuses voor aan, waarop zij antwoordde dat ik wel vaker grof was. Ze zei dat ik het niet verder kapot moest maken anders zou ze me overal blokken.

Op facebook messenger heeft ze me nog niet geblokt.



IK had wel een aantal berichten nog gestuurd met sorry en dat ik haar miste maar ze reageert verder nergens op.... verder is haar man is een echte controlfreak en moet ze precies doen wat hij haar opdraagt, ze moet zeg maar ja en amen zeggen, en ik heb ook het gevoel dat ze niet met mij om mag gaan (en met nog een aantal andere vriendinnen niet).



Ik mis haar nog steeds, ze zei vorig jaar dat we een vriendschap voor het leven hadden, ik vind het wel jammer dat het zo is maar dat gedoe met die man is natuurlijk ook niet fijn, en ja zij is getrouwd kennelijk kiest ze liever voor de 'lieve vrede' dan dat ze vecht voor de vriendschap.



Ik vind wel dat ze me heeft laten vallen ik was wel altijd goed om te luisteren en haar verhalen aan te horen op whatsapp over haar familie of troubles maar als ik 1 x ergens wat van zeg kan ik zeg maar oprotten dat vind ik wel moeilijk.... ik heb vaak gevochten voor de vriendschap.

Ik wil haar niet veroordelen hoor ze zal het moeilijk genoeg hebben met zo een dominante man, maar toch vind ik het jammer en ik mis haar.



Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt en wat zouden jullie mij adviseren???
quote:zij is getrouwd kennelijk kiest ze liever voor de 'lieve vrede' dan dat ze vecht voor de vriendschapBlijkbaar kiest ze voor haar huwelijk in plaats van voor een jaloerse scharrel.

Ik geef haar geen ongelijk.
Alle reacties Link kopieren
Pfff mijn advies? Laten gaan die handel wat een gezeik.
Internagelaktisch
Niks, uithuilen, wonden likken en verder gaan.

Ik vind het niet onlogisch dat zij kiest voor haar man boven een vriendschap die ze nog maar kort heeft, daarbij is het allemaal ingewikkeld gedoe. Move on.
Jij wil iets met een getrouwde vrouw en vindt het irritant dat haar man het er niet mee eens is...

Die vrouw vecht niet voor een vriendschap, ze heeft een huwelijk om voor te vechten.

Gedraag je eens normaal en laat ze met rust
Ik vind het nogal raar van je om met 2 mensen af te spreken, de ene helft ervan af te schrijven en het met de andere helft gezellig te maken.



Ik zou ook niet blij zijn als ik de afgeschreven partij was. Helemaal omdat je vanaf het begin van hem wist.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 24 maart 2017 @ 12:57:quote:zij is getrouwd kennelijk kiest ze liever voor de 'lieve vrede' dan dat ze vecht voor de vriendschapBlijkbaar kiest ze voor haar huwelijk in plaats van voor een jaloerse scharrel.

Ik geef haar geen ongelijk.jaloerse scharrel? Nou ja zeg. Ik denk dat het een wisselwerking was van allerlei emoties. Jaloerse scharrel nou ja zeg!LOL!
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 24 maart 2017 @ 13:04:

Ik vind het nogal raar van je om met 2 mensen af te spreken, de ene helft ervan af te schrijven en het met de andere helft gezellig te maken.



Ik zou ook niet blij zijn als ik de afgeschreven partij was. Helemaal omdat je vanaf het begin van hem wist.Sorry maar ik heb die man niet afschreven hoor. Heb hem zelfs nog een verjaardagskaart gestuurd heb uren met hem op skype gezeten
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:05:

[...]



Sorry maar ik heb die man niet afschreven hoor. Heb hem zelfs nog een verjaardagskaart gestuurd heb uren met hem op skype gezeten... ik vraag me af of daar het probleem ligt
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 24 maart 2017 @ 12:59:

Jij wil iets met een getrouwde vrouw en vindt het irritant dat haar man het er niet mee eens is...

Die vrouw vecht niet voor een vriendschap, ze heeft een huwelijk om voor te vechten.

Gedraag je eens normaal en laat ze met rustZe hebben mij zelf uitgenodigd destijds. Maar oke, ik zal ze met rust laten dat is beter ja.
Alle reacties Link kopieren
Wauw.. ik hoop dat dit uit je duim gezogen is.. je bent verbaasd dat iemand haar huwelijk voor een scharrel zet? En je vind dat haar man zeikt???
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:06:

[...]



Ze hebben mij zelf uitgenodigd destijds. Ik had moeten nadenken en had niet moeten gaan. Maar dat is achteraf.



Maar oke, ik zal ze met rust laten dat is beter voor iedereen ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Valeria99 schreef op 24 maart 2017 @ 13:06:

Wauw.. ik hoop dat dit uit je duim gezogen is.. je bent verbaasd dat iemand haar huwelijk voor een scharrel zet? En je vind dat haar man zeikt???

Ho wacht even ik vind het logisch dat ze voor haar huwelijk kiest hoor.



Maar ik dacht wellicht kan ik gewoon vriendinnen met haar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 24 maart 2017 @ 12:57:

Pfff mijn advies? Laten gaan die handel wat een gezeik.Ja klopt.. teveel gezeik. thanks.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:05:

[...]



Sorry maar ik heb die man niet afschreven hoor. Heb hem zelfs nog een verjaardagskaart gestuurd heb uren met hem op skype gezetenJa want dat is hetzelfde als het triootje dat hem beloofd was...
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 24 maart 2017 @ 13:04:

Ik vind het nogal raar van je om met 2 mensen af te spreken, de ene helft ervan af te schrijven en het met de andere helft gezellig te maken.



Ik zou ook niet blij zijn als ik de afgeschreven partij was. Helemaal omdat je vanaf het begin van hem wist.

Nou weet je die vrouw zat op een sexchat.. en die man zag je niet. Maar die man kreeg ik er gratis bij.

Dit was niet geheel mijn fout.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 24 maart 2017 @ 13:07:

[...]





Ja want dat is hetzelfde als het triootje dat hem beloofd was... wat dus niet door ging.. ;)
Alle reacties Link kopieren
Het was jouw fout om na die eerste ontmoeting contact te houden als je eerst niet wist dat er een man in het spel was en daarna wel en je doorhad dat die man het niet leuk vond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 24 maart 2017 @ 13:10:

Het was jouw fout om na die eerste ontmoeting contact te houden als je eerst niet wist dat er een man in het spel was en daarna wel en je doorhad dat die man het niet leuk vond.

Ik wist wel dat ze een man had, maar in het begin was hij heel erg op de achtergrond.



Ik had door dat hij jaloers was, maar ook dat hij zich overal mee bemoeide, en seksueel dus ook; ach nou ja.



Maar ik gaf om haar. Mijn verstand zij natuurlijk wel dit is niet OK en ik werd er onrustig van. Maar mijn gevoel zei wat anders.... het is moeilijk als je om iemand geeft om die helemaal los te laten.



Maargoed, ik had er idd misschien beter aan gedaan om na de eerste ontmoeting het contact te verbreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:07:

[...]



Ho wacht even ik vind het logisch dat ze voor haar huwelijk kiest hoor.



Maar ik dacht wellicht kan ik gewoon vriendinnen met haar zijn.Je respecteert haar man niet, je veroordeelt hem zelfs.. zou voor mij ook genoeg reden zijn dat ik met iemand niet bevriend kan en wil blijven
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:06:

[...]



Ze hebben mij zelf uitgenodigd destijds. Maar oke, ik zal ze met rust laten dat is beter ja.



Dus? Dat geeft jou het recht om je als, zoals al gezegd, een jaloerse scharrel te gedragen?

Mensen mogen van gedachte veranderen wanneer zij dat willen en jij hebt dat te respecteren.
Alle reacties Link kopieren
Leg je telefoon weg en ga eens naar buiten.

O, ja; ze is getrouwd.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
Dus je wist dat ze getrouwd was. Is er dan gezegd door haar dat het met zijn goedkeuring was? En ja heel vervelend, maar af en toe moet je met je verstand nadenken in plaats van alleen naar jouw gevoelens kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Valeria99 schreef op 24 maart 2017 @ 13:13:

[...]





Je respecteert haar man niet, je veroordeelt hem zelfs.. zou voor mij ook genoeg reden zijn dat ik met iemand niet bevriend kan en wil blijvennou in het begin respecteerde ik hem wel maar er zijn een aantal dingen voorgevallen ook een geil briefje dat hij mij had gestuurd enzovoorts enzovoorts.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 24 maart 2017 @ 13:13:

[...]





Dus? Dat geeft jou het recht om je als, zoals al gezegd, een jaloerse scharrel te gedragen?

Mensen mogen van gedachte veranderen wanneer zij dat willen en jij hebt dat te respecteren.dat klopt... maar in haar laatste smsje stond dat ze 'toch nog mijn vriendin' is. Dus tja. Dat is dan ook niet helemaal fair. Ik heb nog steeds het gevoel dat er spelletjes met me gespeeld werden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven