geen contact meer met vriendin

24-03-2017 12:52 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



vorig jaar heb ik via via een vrouw leren kennen. Ze was getrouwd. Zij en haar man hadden mij uitgenodigd bij hun thuis. En ik had seks gehad met die vrouw.

Vermoedelijk wilden ze eigenijk een trio. Maar ik wilde dat niet en die man werd een beetje jaloersig, en verdraaide dingen, zei dat ik een relatie met haar zou hebben enz. Heel gecompliceerd allemaal. Ik had ze geblokt omdat ik dat gedoe niet wilde. Maar later heb ik het toch goedgemaakt met ze, voornamelijk omdat ik haar miste. Met haar appte ik vervolgens zo'n beetje elke dag.





Vorig jaar rond november zat ik wat minder goed in mijn vel (mijn haar was verknipt geraakt bij de kapper), waarschijnlijk straalde ik dat uit toen werd werd de manier van contact hebben al iets minder; de seksuele ondertoon die het contact eerder had, leek minder te zijn, het was meer appen over koetjes en kalfjes enzo.. en soms appte ze nog wel eens een sexy foto van zichzelf, of appte ze dat er een erotische film op tv was.. maar ik had het gevoel dat er minder een klik was ofzo.



maar toch appten we nog wel.

Zo'n 6 weken terug kwam er een conflict op whatsapp. We zaten leuk te appen en ik appte dat ik wou dat ik bij haar was en prompt daarop typte ze dat het dinsdag valentijn was en ze dan met haar man uit eten zou gaan en ze appte ook wat voor soep ze zouden gaan bestellen. Ik vond dat een beetje een dooddoenier en normaliter konik wel met dit soort berichten om gaan maar nu irriteerde het mij enorm.

Ik zei er iets van, en daar ontstond het conflict en de volgende dag heeft ze me in 1 keer geblokkeerd, ik kreeg ook nog een bericht via facebook, dat ze vond dat we teveel verschilden.

Ik had haar gemeld dat ik zelf vond dat ik wat grof geweest was en bood hier ook mijn excuses voor aan, waarop zij antwoordde dat ik wel vaker grof was. Ze zei dat ik het niet verder kapot moest maken anders zou ze me overal blokken.

Op facebook messenger heeft ze me nog niet geblokt.



IK had wel een aantal berichten nog gestuurd met sorry en dat ik haar miste maar ze reageert verder nergens op.... verder is haar man is een echte controlfreak en moet ze precies doen wat hij haar opdraagt, ze moet zeg maar ja en amen zeggen, en ik heb ook het gevoel dat ze niet met mij om mag gaan (en met nog een aantal andere vriendinnen niet).



Ik mis haar nog steeds, ze zei vorig jaar dat we een vriendschap voor het leven hadden, ik vind het wel jammer dat het zo is maar dat gedoe met die man is natuurlijk ook niet fijn, en ja zij is getrouwd kennelijk kiest ze liever voor de 'lieve vrede' dan dat ze vecht voor de vriendschap.



Ik vind wel dat ze me heeft laten vallen ik was wel altijd goed om te luisteren en haar verhalen aan te horen op whatsapp over haar familie of troubles maar als ik 1 x ergens wat van zeg kan ik zeg maar oprotten dat vind ik wel moeilijk.... ik heb vaak gevochten voor de vriendschap.

Ik wil haar niet veroordelen hoor ze zal het moeilijk genoeg hebben met zo een dominante man, maar toch vind ik het jammer en ik mis haar.



Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt en wat zouden jullie mij adviseren???
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:33:

hmz.. en bedankt he!Wat zou je willen horen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:23:

niet door mij hoor Falathiel



Jawel hoor.



Die man was jaloersig en verdraaide dingen zeg je eerst. Vervolgens zeg je wel uren met hem op skype te hebben gezeten.



Je zei eerst dat ze jou beide hadden uitgenodigd, daarna zeg je dat die vrouw op sexchat zat en die man daar helemaal niet bij was.



Je had door dat hij jaloers was - maar hij heeft wel geile briefjes naar je geschreven



Schrijf dan het hele verhaal op, zodat er iets van te maken is, of onthou goed wat je eerst hebt opgeschreven voor je nog meer dingen gaat zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2017 @ 13:34:

[...]





Wat zou je willen horen dan?

Nee typ maar wat je denkt hoor maakt mij dat uit wellicht kan ik er wat mee.

Ik denk toch dat het inderdaad maar beter is dat ik die mensen voorlopig met rust laat.
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:22:

[...]



pardon?Alweer zo'n fantatisch antwoord. Heeft de kapper je weggeknipt afgelopen november?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 24 maart 2017 @ 13:37:

[...]





Alweer zo'n fantatisch antwoord. Heeft de kapper je weggeknipt afgelopen november?
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:35:

[...]



Nee typ maar wat je denkt hoor maakt mij dat uit wellicht kan ik er wat mee.

Ik denk toch dat het inderdaad maar beter is dat ik die mensen voorlopig met rust laat.Niet voorlopig, gewoon helemaal niet. Volgens mij zijn ze duidelijk genoeg geweest, je zal het gewoon moeten accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Guttegut het is allemaal wat hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:21:

Maar laat 't effe duidelijk zijn ik heb nooit iets gemeens tegen over over die man gezegd. En had hem zelfs een verjaardagskaart gestuurd. Ik vroeg ook regelmatig op whatsapp hoe het met hem was.



Ik wilde hem ook niet afschrijven of wat dan ook. Het is gewoon een gecompliceerd iets geworden.



Het was al gecompliceerd toen jij afsprak via sexchat met een stel en vervolgens de man beneden mag blijven zitten terwijl jullie boven liggen te scharen.



Jij hebt misschien moeite met die dominante man, zij blijkbaar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 24 maart 2017 @ 13:34:

[...]





Jawel hoor.



Die man was jaloersig en verdraaide dingen zeg je eerst. Vervolgens zeg je wel uren met hem op skype te hebben gezeten.

Je zei eerst dat ze jou beide hadden uitgenodigd, daarna zeg je dat die vrouw op sexchat zat en die man daar helemaal niet bij was.



Je had door dat hij jaloers was - maar hij heeft wel geile briefjes naar je geschreven



Schrijf dan het hele verhaal op, zodat er iets van te maken is, of onthou goed wat je eerst hebt opgeschreven voor je nog meer dingen gaat zeggen



- Klopt ik heb wel veel met hem op Skype gezeten. Dat kan toch evengoed- ondanks dat hij jaloersig was en dingen verdraaide? Ik zat vaak met haar op Skype en dan gaf ze hem vaak over aan hem of zei dat hij er even bij kwam. Ik had dan het gevoel dat ik dat niet kon weigeren eigenlijk en ik wilde ook het positieve in hem zien. Ik vond dat ik beleefd moest doen. Ook omdat ik haar niet kwijt wilde.

- De eerste keren dat ik haar zag was op webcam op sexchat. Daar was hij inderdaad niet bij. Later gingen we skypen en toen zat hij op de achtergrond op de bank, in de kamer. Zij nodigde mij uit via skype (hij zat op de achtergrond en mompelde af en toe wat mee in het gesprek; niet heel nadrukkelijk aanwezig). Hij kwam echter steeds meer op de voorgrond naarmate het contact vorderde. Kennelijk was het echt de bedoeling dat er een trio plaats zou vinden. Dat is wat ik denk. Hij stuurde haar een beetje aan om mij uit te nodigen denk ik.

- Ik denk inderdaad dat hij jaloers was omdat hij tegen mij zei "ze mogen mijn vrouw niet van me afpakken". Er was toen nog niets gebeurd van seks of wat dan ook en toen zei hij dit al. Ik was dit nooit never niet van plan. Laat ik het zo zeggen: ik vond het gedoe. Of hij nu echt jaloers was, dit is nooit uitgesproken maar ik denk dat dat zo was. Dat kan ik dus ook niet zeker weten. Maar ik vermoed dit wel. Ook omdat hij zei tegen mij dat hij dacht dat het wel duidelijk was dat ik een relatie met zijn vrouw had. Wat ook helemaal niet zo was.





Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo'n warrig verhaal.. Hoelang kende je haar eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2017 @ 13:41:

[...]





Niet voorlopig, gewoon helemaal niet. Volgens mij zijn ze duidelijk genoeg geweest, je zal het gewoon moeten accepteren.

eerst mij uitnodigen en dan weer dumpen ach ja.

Ik vind als je zegt tegen iemand dat je 'toch iemands vriendin bent', niet duidelijk, sorry hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het allemaal vreselijk gecompliceerd en claimerig klinken. Ik zou er ook geen zin meer in hebben, als ik je vriendin was.
Alle reacties Link kopieren
quote:zimi schreef op 24 maart 2017 @ 13:46:

[...]





Het was al gecompliceerd toen jij afsprak via sexchat met een stel en vervolgens de man beneden mag blijven zitten terwijl jullie boven liggen te scharen.



Jij hebt misschien moeite met die dominante man, zij blijkbaar niet.Nou ze vond soms wel dat hij heel veel praatte, maar verder is het allemaal niet mijn pakkie an of ze nu wel of niet moeite met hem heeft toch
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 24 maart 2017 @ 13:52:

Ik vind het allemaal vreselijk gecompliceerd en claimerig klinken. Ik zou er ook geen zin meer in hebben, als ik je vriendin was.

Ik weet niet wat je vindt wie er claimerig doet.. maar weet je wat zij in het begin tegen mij zei op skype?



"nou, jou houden we".



Toen had ik er al een streep onder moeten zetten. Bedenk ik me nu. Maarja op 'n gegeven moment ging ik iets meer voelen. :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Honnx schreef op 24 maart 2017 @ 13:50:

Ik vind het zo'n warrig verhaal.. Hoelang kende je haar eigenlijk?1 jaar
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 maart 2017 @ 13:41:

Guttegut het is allemaal wat hoor.hihi
Alle reacties Link kopieren
Maar had jij het idee dat zij gevoelens voor jou had? want dat snap ik niet helemaal..
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:51:

[...]



eerst mij uitnodigen en dan weer dumpen ach ja.

Ik vind als je zegt tegen iemand dat je 'toch iemands vriendin bent', niet duidelijk, sorry hoor.





Dat ze je na één of ander akkefietje overal geblokt heeft is voor jou niet duidelijk genoeg?

Ook goed, dan accepteer je het niet. Dan ga je lekker verder met contact zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honnx schreef op 24 maart 2017 @ 13:55:

Maar had jij het idee dat zij gevoelens voor jou had? want dat snap ik niet helemaal..

Ze zei op haar verjaardag een keer dat ze mij bijzonder vond ook zei ze wel eens dat ze mijn ogen mooi vond.



Of ze echt gevoelens voor me had; ik weet het werkelijk niet. Misschien kwam het allemaal meer vanuit die man. En toen hij er geen zin meer in had bloedde het dood.
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:52:

[...]



Nou ze vond soms wel dat hij heel veel praatte, maar verder is het allemaal niet mijn pakkie an of ze nu wel of niet moeite met hem heeft toch Whut? Fraaie 'vriendin' ben je dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2017 @ 13:56:

[...]





Whut? Fraaie 'vriendin' ben je dan.ik heb hier al heel veel tijd in gestoken. En ik bedoel dit positief; als in, dat moeten ze zelf maar uitzoeken nu toch!? Anders krijg ik weer naar m'n harsens dat ik 'n jaloerse scharrel ben ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2017 @ 13:55:

[...]





Dat ze je na één of ander akkefietje overal geblokt heeft is voor jou niet duidelijk genoeg?

Ook goed, dan accepteer je het niet. Dan ga je lekker verder met contact zoeken. Niet overal alleen op whatsapp; facebook messenger staat nog open.
Als ik lees hoe ze een beetje zijn, dan denk ik dat jij wel een gewone vriendschap aan kan, maar dat zij dat niet kunnen.

Heb je daar al rekening mee gehouden, dat ze toch seks er weer bij willen, en als jij dat niet wil met die man, dat het aantrekken en afstoten contact weer gaat worden? Heb je dan niet beetje idee dat je je waardevolle tijd verdoet dan? Want ondertussen investeer je wel veel in haar.



Wat als je dit even met rust laat en nog later terug leest, ook je eigen reacties, en probeer in te schatten wat je nu van ze echt kan verwachten. IS dit voor je een echte vriendschap, of misschien toch iets wat jou omlaag haalt, en stress bezorgt?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij inderdaad verstandiger dat ik mij hieruit terugtrek. Uit dit contact. En dat ik haar niets meer stuur.
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:53:

[...]



Ik weet niet wat je vindt wie er claimerig doet.. maar weet je wat zij in het begin tegen mij zei op skype?



"nou, jou houden we".



Toen had ik er al een streep onder moeten zetten. Bedenk ik me nu. Maarja op 'n gegeven moment ging ik iets meer voelen. :(



Misschien dat je gevoel en verstand toen toch je de waarheid zei, en je waarschuwde voor ze.



Maakt het niet minder makkelijker hoor, om het contact te verbreken. Maar wel beter denk ik voor je. Zorg goed voor jezelf, en hoop dat je gauw leukere vriendinnen maakt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven