geen contact meer met vriendin

24-03-2017 12:52 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



vorig jaar heb ik via via een vrouw leren kennen. Ze was getrouwd. Zij en haar man hadden mij uitgenodigd bij hun thuis. En ik had seks gehad met die vrouw.

Vermoedelijk wilden ze eigenijk een trio. Maar ik wilde dat niet en die man werd een beetje jaloersig, en verdraaide dingen, zei dat ik een relatie met haar zou hebben enz. Heel gecompliceerd allemaal. Ik had ze geblokt omdat ik dat gedoe niet wilde. Maar later heb ik het toch goedgemaakt met ze, voornamelijk omdat ik haar miste. Met haar appte ik vervolgens zo'n beetje elke dag.





Vorig jaar rond november zat ik wat minder goed in mijn vel (mijn haar was verknipt geraakt bij de kapper), waarschijnlijk straalde ik dat uit toen werd werd de manier van contact hebben al iets minder; de seksuele ondertoon die het contact eerder had, leek minder te zijn, het was meer appen over koetjes en kalfjes enzo.. en soms appte ze nog wel eens een sexy foto van zichzelf, of appte ze dat er een erotische film op tv was.. maar ik had het gevoel dat er minder een klik was ofzo.



maar toch appten we nog wel.

Zo'n 6 weken terug kwam er een conflict op whatsapp. We zaten leuk te appen en ik appte dat ik wou dat ik bij haar was en prompt daarop typte ze dat het dinsdag valentijn was en ze dan met haar man uit eten zou gaan en ze appte ook wat voor soep ze zouden gaan bestellen. Ik vond dat een beetje een dooddoenier en normaliter konik wel met dit soort berichten om gaan maar nu irriteerde het mij enorm.

Ik zei er iets van, en daar ontstond het conflict en de volgende dag heeft ze me in 1 keer geblokkeerd, ik kreeg ook nog een bericht via facebook, dat ze vond dat we teveel verschilden.

Ik had haar gemeld dat ik zelf vond dat ik wat grof geweest was en bood hier ook mijn excuses voor aan, waarop zij antwoordde dat ik wel vaker grof was. Ze zei dat ik het niet verder kapot moest maken anders zou ze me overal blokken.

Op facebook messenger heeft ze me nog niet geblokt.



IK had wel een aantal berichten nog gestuurd met sorry en dat ik haar miste maar ze reageert verder nergens op.... verder is haar man is een echte controlfreak en moet ze precies doen wat hij haar opdraagt, ze moet zeg maar ja en amen zeggen, en ik heb ook het gevoel dat ze niet met mij om mag gaan (en met nog een aantal andere vriendinnen niet).



Ik mis haar nog steeds, ze zei vorig jaar dat we een vriendschap voor het leven hadden, ik vind het wel jammer dat het zo is maar dat gedoe met die man is natuurlijk ook niet fijn, en ja zij is getrouwd kennelijk kiest ze liever voor de 'lieve vrede' dan dat ze vecht voor de vriendschap.



Ik vind wel dat ze me heeft laten vallen ik was wel altijd goed om te luisteren en haar verhalen aan te horen op whatsapp over haar familie of troubles maar als ik 1 x ergens wat van zeg kan ik zeg maar oprotten dat vind ik wel moeilijk.... ik heb vaak gevochten voor de vriendschap.

Ik wil haar niet veroordelen hoor ze zal het moeilijk genoeg hebben met zo een dominante man, maar toch vind ik het jammer en ik mis haar.



Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt en wat zouden jullie mij adviseren???
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:49:

[...]





- Klopt ik heb wel veel met hem op Skype gezeten. Dat kan toch evengoed- ondanks dat hij jaloersig was en dingen verdraaide? Ik zat vaak met haar op Skype en dan gaf ze hem vaak over aan hem of zei dat hij er even bij kwam. Ik had dan het gevoel dat ik dat niet kon weigeren eigenlijk en ik wilde ook het positieve in hem zien. Ik vond dat ik beleefd moest doen. Ook omdat ik haar niet kwijt wilde.

- De eerste keren dat ik haar zag was op webcam op sexchat. Daar was hij inderdaad niet bij. Later gingen we skypen en toen zat hij op de achtergrond op de bank, in de kamer. Zij nodigde mij uit via skype (hij zat op de achtergrond en mompelde af en toe wat mee in het gesprek; niet heel nadrukkelijk aanwezig). Hij kwam echter steeds meer op de voorgrond naarmate het contact vorderde. Kennelijk was het echt de bedoeling dat er een trio plaats zou vinden. Dat is wat ik denk. Hij stuurde haar een beetje aan om mij uit te nodigen denk ik.

- Ik denk inderdaad dat hij jaloers was omdat hij tegen mij zei "ze mogen mijn vrouw niet van me afpakken". Er was toen nog niets gebeurd van seks of wat dan ook en toen zei hij dit al. Ik was dit nooit never niet van plan. Laat ik het zo zeggen: ik vond het gedoe. Of hij nu echt jaloers was, dit is nooit uitgesproken maar ik denk dat dat zo was. Dat kan ik dus ook niet zeker weten. Maar ik vermoed dit wel. Ook omdat hij zei tegen mij dat hij dacht dat het wel duidelijk was dat ik een relatie met zijn vrouw had. Wat ook helemaal niet zo was.





Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.

Je maakt wel aannames. Je denkt dat hij er op stuurde om jou uit te nodigen. Je denkt dat de bedoeling een trio was.



Ondanks dat hij heeft gezegd dat zijn vrouw niet afgepakt mag worden en je dus van man wist, heb je tóch seks met haar gehad.En logisch toch dat hij zei dat het wel duidelijk was dat jullie een relatie hadden. Cammen, skypen en seks hebben. Valt voor mij daar wel onder hoor. Of is dat iets dat je ook met goede vrienden doet, want ik niet.



Waar in jouw hoofd dacht je dat het een goed idee was om seks te hebben met een vrouw die getrouwd was, terwijl man misschien dacht dat het om een trio ging, maar hij dus buitengesloten werd om seks te hebben. Waaaaarom ben je nog met die vrouw naar boven gegaan. Waarom ben je niet direct de deur uitgelopen met de mededeling dat een trio niets voor jou is en ze dus maar naar iemand anders op zoek moeten gaan. Waaaarom ben je daarna nog contact gaan houden ondanks dat je wist dat die man dat niet leuk vond?
en dat je iemand tegen komt voor seks zonder dat derde zich erbij wil inmengen! Het is Lente, dus dat gaat je vast wel lukken, volgende week 20 graden!!
Alle reacties Link kopieren
Er is teveel jaloezie van beide kanten . Zoek een single vriendin waar je ongecompliceerd mee kan scharen ...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:57:

[...]



ik heb hier al heel veel tijd in gestoken. En ik bedoel dit positief; als in, dat moeten ze zelf maar uitzoeken nu toch!? Anders krijg ik weer naar m'n harsens dat ik 'n jaloerse scharrel ben ;)Ik zou die vriendchap maar laten gaan, zoek een andere leuke vrouw die niet in een relatie zit. Dan heb je al deze problemen niet
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 24 maart 2017 @ 13:59:

Als ik lees hoe ze een beetje zijn, dan denk ik dat jij wel een gewone vriendschap aan kan, maar dat zij dat niet kunnen.

Heb je daar al rekening mee gehouden, dat ze toch seks er weer bij willen, en als jij dat niet wil met die man, dat het aantrekken en afstoten contact weer gaat worden? Heb je dan niet beetje idee dat je je waardevolle tijd verdoet dan? Want ondertussen investeer je wel veel in haar.



Wat als je dit even met rust laat en nog later terug leest, ook je eigen reacties, en probeer in te schatten wat je nu van ze echt kan verwachten. IS dit voor je een echte vriendschap, of misschien toch iets wat jou omlaag haalt, en stress bezorgt?

Mooi antwoord!

Ja, want toen die vriendin vorig jaar appte dat we 'gewoon vriendinnen zijn', kreeg ik toch weer een foto van haar blote borsten opgestuurd... om mij een plezier te doen appte ze.

En ook kreeg ik te horen dat haar man het zo fijn vond om **** bij haar te doen. Dus ja ik denk inderdaad dat ZIJ dat niet kunnen. Een gewone vriendschap.



En inderdaad; als ik dat niet wil met die man, dan blijft het aantrekken en afstoten door gaan. Dat denk ik ook ja.



En of het mij omlaag haalt en stress bezorgt; ik moet hier even over nadenken. Ze hadden ook gezegd dat zij misschien wel onverwachts bij mij op de stoep zou staan; was ook helemaal niet waar. Is niet een heel gelijkwaardig contact dan ook... Kun je wellicht inderdaad niet veel van verwachten; op de vraag of ik haar ooit nog zou zien antwoordde ze destijds 'ik weet het niet'.

Als hij weer zin heeft in een trio, of zij, wellicht over 'n paar maanden dan kom ik misschien weer in beeld, of helemaal niet, maar ik zoek meer in een contact. wederzijds respect en ook dingen uit kunnen praten. Dingen uitpraten kan met hun vaak niet en het bezorgde idd veel stress. Uiteindelijk lijkt het nu net of ik alle problemen daar veroorzaak en dat moet je toch helemaal niet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Loslaten en verder gaan met je leven zou idd het beste zijn,maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan weet ik uit ervaring.

Ik zit in hetzelfde en jou stel/vriendin had haast de mijne kunnen zijn.

Als een contact je waardevol is wil je daar toch voor vechten. Maar hoe oprecht is het allemaal Vraag ik me steeds vaker af.

Als je erover wil kletsen mag je me een pb sturen.
Als je het gevoel hebt dat er spelletjes worden gespeeld met je, laat het dan.

Tuurlijk is het jammer maar zie het als een wijze les en ga verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 24 maart 2017 @ 14:07:

Als je het gevoel hebt dat er spelletjes worden gespeeld met je, laat het dan.

Tuurlijk is het jammer maar zie het als een wijze les en ga verder.Ja dat er spelletjes met me werden gespeeld dat was mij al snel duidelijk. IK zal mijn gevoel een beetje uit moeten schakelen, want ik vond haar best wel aantrekkelijk en lief, en we hebben heel veel gedeeld.
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 14:09:

[...]



Ja dat er spelletjes met me werden gespeeld dat was mij al snel duidelijk. IK zal mijn gevoel een beetje uit moeten schakelen, want ik vond haar best wel aantrekkelijk en lief, en we hebben heel veel gedeeld.Iemand die spelletjes speelt met een ander is niet lief.
Alle reacties Link kopieren
quote:clueless17 schreef op 24 maart 2017 @ 14:06:

Loslaten en verder gaan met je leven zou idd het beste zijn,maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan weet ik uit ervaring.

Ik zit in hetzelfde en jou stel/vriendin had haast de mijne kunnen zijn.

Als een contact je waardevol is wil je daar toch voor vechten. Maar hoe oprecht is het allemaal Vraag ik me steeds vaker af.

Als je erover wil kletsen mag je me een pb sturen.

Dat ga ik doen. Ja oprecht; het is natuurlijk sowieso al verwarrend als je steeds twijfelt of het nu vanuit haar of vanuit hem kwam en het werd gewoon een hele brei. Mijn hele insteek was ook niet om iets met haar te beginnen. Ik berichtte haar in eerste instantie om iets heel anders; dit doet nu niet ter zake.

Zij nodigen mensen vaak uit voor seks en zo deden ze dit dus ook met mij. En ik ging hier op in.



Ik had moeten nadenken en ik had er beter aan gedaan om hier niet op in te gaan maar ik werd door die vrouw, die er die avond erg aantrekkelijk uit zag, verleid op skype. Ik vond het leuk dat ze mij uitnodigde mij hun thuis te komen ookal had ik toen al twijfels. Maar soms volg je gewoon je gevoel en minder je verstand.
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 24 maart 2017 @ 14:10:

[...]





Iemand die spelletjes speelt met een ander is niet lief.Liefde maakt blind. Nee ze deed vals en manipulatief ook nog eens, ik maakte haar wellicht ook liever in mijn hoofd en het feit dat zij er aantrekkelijk uit ziet naar mijn idee doet de rest snel vergeten. En misschien val ik wel op manipulatieve vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
maar jullie vinden dus dat ik er fout aan heb gedaan om die avond op haar uitnodiging in te gaan om bij hun thuis te komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 24 maart 2017 @ 14:00:

[...]





Misschien dat je gevoel en verstand toen toch je de waarheid zei, en je waarschuwde voor ze.



Maakt het niet minder makkelijker hoor, om het contact te verbreken. Maar wel beter denk ik voor je. Zorg goed voor jezelf, en hoop dat je gauw leukere vriendinnen maakt!!

Ja, misschien. Ik vond het op dat moment niet leuk dat ik als bezit gezien werd...... en het feit dat ze zei "jou houden WE" maakt wel duidelijk dat ze een trio wilden en dat die man zeer zeker betrokken wilde zijn bij al het seksuele. Als ik geen drank op had gehad had ik misschien niet eens zo ver gegaan met haar, dan had ik die dag wel aan kunnen voelen dat het niet helemaal zuiver was. Maargoed. dat is achteraf en het is gebeurd.





Bedankt!!!
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 14:17:

maar jullie vinden dus dat ik er fout aan heb gedaan om die avond op haar uitnodiging in te gaan om bij hun thuis te komen?



Je zegt dat ze vaker vrouwen uitnodigen, dus neuh, niet persé fout dat je er op ben ingegaan.

Ik denk alleen dat je te dicht bij kwam zeg maar, omdat er vanuit jou gevoelens voor haar waren, en andersom misschien ook wel. Dat zal misschien voor hem de aanleiding geweest zijn dat het te ver ging en het allemaal te gecompliceerd werd. Seks met z'n 3-en is het probleem niet, dat wordt het pas als er gevoelens aan te pas komen waar 1 partij niet op zit te wachten.



Maar hoe dan ook, je zal moeten accepteren dat ze dat niet meer willen, wiens keuze dat ook geweest is.
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 14:17:

maar jullie vinden dus dat ik er fout aan heb gedaan om die avond op haar uitnodiging in te gaan om bij hun thuis te komen?



Dat doet er toch niet toe, je kan er weinig aan veranderen.

Zoals ik al zei, laat t gaan en hou op met die slachtoffer rol.

En als je echt altijd op verkeerde types valt, ga eens praten met een professional of zo.
[quote]vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 14:17:

maar jullie vinden dus dat ik er fout aan heb gedaan om die avond op haar uitnodiging in te gaan om bij hun thuis te komen?[/quote



Ach ja wat is fout, waarschijnlijk niet zo handig maar ja het is toch niet terug te draaien.



Waar je wel invloed op hebt is hoe je er nu mee omgaat, naar mijn mening kan je beter het contat verbreken en verder gaan met je leven en een leuke andere vrouw zoeken waar het mee klikt
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:54:

[...]



hihiLeuk geprobeerd, hihi.
quote:Zinerva schreef op 24 maart 2017 @ 14:22:

[quote]vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 14:17:

maar jullie vinden dus dat ik er fout aan heb gedaan om die avond op haar uitnodiging in te gaan om bij hun thuis te komen?[/quote



Ach ja wat is fout, waarschijnlijk niet zo handig maar ja het is toch niet terug te draaien.



Waar je wel invloed op hebt is hoe je er nu mee omgaat, naar mijn mening kan je beter het contat verbreken en verder gaan met je leven en een leuke andere vrouw zoeken waar het mee kliktJa, ben het met je eens, mooi gezegd trouwens!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2017 @ 14:22:

[...]





Je zegt dat ze vaker vrouwen uitnodigen, dus neuh, niet persé fout dat je er op ben ingegaan.

Ik denk alleen dat je te dicht bij kwam zeg maar, omdat er vanuit jou gevoelens voor haar waren, en andersom misschien ook wel. Dat zal misschien voor hem de aanleiding geweest zijn dat het te ver ging en het allemaal te gecompliceerd werd. Seks met z'n 3-en is het probleem niet, dat wordt het pas als er gevoelens aan te pas komen waar 1 partij niet op zit te wachten.



Maar hoe dan ook, je zal moeten accepteren dat ze dat niet meer willen, wiens keuze dat ook geweest is.Dat denk ik ook; wel lullig dat ze het niet via de telefoon met me uit heeft gepraat dan, en via een appje, maargoed, het is niet zo belangrijk hoe en wat duidelijk is het wel dat die gevoelens die er bij kwamen niet wenselijk waren.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 24 maart 2017 @ 14:24:

[...]





Ja, ben het met je eens, mooi gezegd trouwens!Ja, een leuke andere vrouw, dat klinkt positief. Ik hoop inderdaad zeer zeker dat ik die tegenkom. Iemand die echt voor mij gaat. Iemand zonder man... iemand bij wie ik open kan zijn over mijn gevoelens in plaats van 'mag niet kan niet' enz enz
quote:swifty schreef op 24 maart 2017 @ 14:24:

[...]





Ja, ben het met je eens, mooi gezegd trouwens!Dank je
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 14:26:

[...]



Ja, een leuke andere vrouw, dat klinkt positief. Ik hoop inderdaad zeer zeker dat ik die tegenkom. Iemand die echt voor mij gaat. Iemand zonder man... iemand bij wie ik open kan zijn over mijn gevoelens in plaats van 'mag niet kan niet' enz enzJa precies, en niet gaan voor minder.
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 14:26:

[...]



Ja, een leuke andere vrouw, dat klinkt positief. Ik hoop inderdaad zeer zeker dat ik die tegenkom. Iemand die echt voor mij gaat. Iemand zonder man... iemand bij wie ik open kan zijn over mijn gevoelens in plaats van 'mag niet kan niet' enz enz



Juist! Niet in zo'n gecompliceerde driehoeksrelatie willen zitten, daar wordt je echt niet gelukkig van.



Probeer dit voor jezelf weg te zetten als een soort 'oeps, da's kut, weer wat geleerd'.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2017 @ 14:33:

[...]

Juist! Niet in zo'n gecompliceerde driehoeksrelatie willen zitten, daar wordt je echt niet gelukkig van.

Probeer dit voor jezelf weg te zetten als een soort 'oeps, da's kut, weer wat geleerd'.



Succes!

Er zijn mensen bij wie het wel werkt zo'n driehoeksrelatie maar dit blijkbaar niet.



Ja.. dat is beter ja.
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen je haar is verknipt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven