Geen sex totdat we praten

03-05-2016 11:31 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik wil graag weten of ik nou zo onredelijk ben of hij gewoon doet alsof ik onredelijk ben.



In mijn relatie loopt het al een tijdje niet meer zo lekker. Nu heeft hij de afgelopen week erg kwetsende dingen gezegd, onder meer dat ik nog steeds geen kinderen heb omdat ik het niet waard ben (ik ben verminderd vruchtbaar doordat 1 eileider eruit is gehaald en zijn al 5 jaar bezig, vandaar ook onze relatieproblemen voor een groot deel), andere meiden liever, leuker en knapper waren ed.



Sindsdien wil ik met hem praten maar dat wil hij niet. Hij wil wel seks..



Ik kan dat niet, ik kan niet zomaar over mijn gevoel heen stappen. Ik weet niet eens of ik het hem wel kan vergeven maar ik kan zeker niet doen alsof het niet gebeurd of gezegd is.



Hij wil absoluut niet praten en vind dat ik zeik en me aanstel... Is dit zo?



Thanx alvast...

Liefs!
Wat een fantastische relatie, beiden in de loopgraven en kijken wie het eerste toegeeft.



Relaties doen het heel goed op communicatie en goede seks. Bij jullie gaat het op beide vlakken kennelijk mis én jullie maken lange slepende ruzies.



Wat is er zo leuk aan jullie relatie?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een match made in heaven...
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen!!
Ik zou in ieder geval geen onbeschermde seks met hem hebben, stel je voor dat je zwanger wordt.. Dat soort opmerkingen wil je toch niet van je partner? Waarmee je hoopt kinderen groot te brengen? Weet je zeker dat hij de man is waar je nog 40 jaar mee wilt zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou helemaal niets meer met zo'n gast willen.



Misschien heb je nog geen kinderen omdat híj het niet waard is? Waarom wil je kinderen maken met iemand, die jou zo behandelt? Denk je dat het daar beter van wordt? Als je al seks hebt, zorg dan voor anticonceptie.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
dat je kinderen met die man wil.....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem z.s.m. naar die andere lievere, leukere en knappere meiden sturen. (alsof die zitten te wachten op zo'n hork... ). Met zo'n man wil ik seks, noch praten.
Alle reacties Link kopieren
En verder op de vraag: ik zie hier de afgelopen week vaker dat vrouwen seks versus praten inzetten als ruilmiddel. Ik snap dat niet zo. Net alsof vrouwen alleen willen praten en mannen alleen seks willen. Ik zou dat niet in kunnen zetten óf kunnen winnen, want seks is voor mij ook een basis van onze relatie, niet alleen voor mijn man. Maar goed, wij zijn allebei geen praters.



Mocht mijn man mij als oud vuil behandelen, nee, dan zou ik ook geen zin meer hebben in seks nee. Kennelijk is er dan in elk geval iemand leuker te vinden. Gezien de OP, vast wel.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat je na zo'n kwetsende opmerking nog wil praten.

Als iemand zoiets kwetsend kan zeggen, heeft hij naar mijn mening totaal geen respect voor je
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
En over een aantal jaar wil je niet meer weg, omdat jullie samen moeilijke periodes overwonnen hebben?

Echt zeg, dat is toch geen partner waarmee je een gezin wil stichten? Zeg hem maar dat je geen seks wil, omdat je niet het risico wil lopen zwanger van hem te worden.

Waarom wil je verder met hem? Vind je dat je een partner verdient die jou onder de gordel kwetst en dat prima vindt?
Alle reacties Link kopieren
Je bent kinderen niet waard volgens hem, en toch blijf je? Why?
Alle reacties Link kopieren
TO, lees je OP nog eens goed door, alsof je een vriendin van jezelf bent en dus niet jezelf.





Wakker geworden?



Ik weet niet hoe jullie communicatie normaal is, maar dit flap je er niet zomaar uit. En als je dat dan doet, maak je daar later je nederige (heel nederig) excuses voor. En dan nog is het aan jou hoe je ermee omgaat.



Ik zou serieus gaan twijfelen. En er eigenlijk ook wel uit zijn...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Oh en waar wil je over praten eigenlijk?



Volgens mij wil je gewoon praten tot alles weer goed is, maar dat zit er natuurlijk niet in. Dit is de man waar je mee samen bent en daar verandert een goed gesprek héleemaal niks aan.
Ik zou hier helemaal geen energie meer in stoppen. En gaan kijken hoe ik mijn leven op de rit kan krijgen zonder hem.



Waarom mag iemand zo tegen je praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 03 mei 2016 @ 11:38:

Dit is de man waar je mee samen bent en daar verandert een goed gesprek hélemaal niks aan.Ik zou deze even inlijsten en boven je bed hangen.
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen!
Alle reacties Link kopieren
Je zou helemaal geen seks meer moet willen hebben met iemand die je zo behandeld, of ie nou nog wel of niet wil 'praten'. Dat praten gaat niks veranderen aan zijn rottige karakter.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je met praten eigenlijk te bereiken? Hij wil wel seks, maar heeft geen excuses aangeboden? (wat Hightower zegt, heeel heeel nederig) Ga je deze opmerkingen ooit vergeten?



En waarom blijf je bij hem? Omdat je bang bent zonder kinderen over te blijven, omdat je éérst weer moet gaan daten (en wie wil jou nou hebben, volgens jouw 'geweldige' man.. ben je daar ook onzeker over?) en dan misschien weer 5 jaar moet proberen? Maar zo wil je toch niet behandeld worden? Niet zonder kinderen, maar helemaal niet terwijl je kind erbij zit.



Ga eens een goed gesprek aan met jezelf!
Later is nu
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 mei 2016 @ 11:42:

Je zou helemaal geen seks meer moet willen hebben met iemand die je zo behandeld, of ie nou nog wel of niet wil 'praten'. Dat praten gaat niks veranderen aan zijn rottige karakter.Dit.
Ik begrijp echt niet dat vrouwen zichzelf zó weinig waard vinden dat ze dit soort opmerkingen pikken. Dit pik je toch niet? Bij zo'n opmerking zet je 'm toch direct bij het grof vuil??!
Alle reacties Link kopieren
Feiten:

- Hij zegt dat jij het niet waard bent omdat je vermindert onvruchtbaar bent

- Hij zegt dat andere meiden leuker/liever/knapper zijn

- Hij wil absoluut niet met jou praten



Conclusie:

Jij hebt geen vriend, maar een hork. Niet relatiewaardig.



Stappen:

Inpakken en wegwezen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lapzwans. Als hij zo nodig moet dan heeft hij toch 2 handen? Lekker volwassen van hem ook om het gesprek uit de weg te gaan. Klinkt als een man met een rot karakter. Zou nog eens overwegen of je daar echt samen oud mee wilt worden.
Vrouwen zijn onbegrijpelijk, zo zie je maar weer. Ik zeg alleen maar lieve dingen tegen mijn vriendin en krijg desondanks geen seks. Deze man beledigt je tot op het bot en jij overweegt toch nog om het bed met hem te delen. Ik doe toch echt iets verkeerd denk ik, ik ga mijn vriendin vanmiddag eens beledigen
Alle reacties Link kopieren
Praten dat zal niets aan hem veranderen.



Samen een kind krijgen, verandert ook niets aan hem.

Bezint eer ge begint, meisjemeisje vrouw kies voor jezelf!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven