geen verwachtingen, maar ....

10-07-2015 01:37 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week had ik een meer dan leuke date met een meer dan leuke man. In het verleden ook al eens mee gedate, maar toen zat ik beetje in ingewikkelde situatie. Nu allebei vrijgezel en elkaar weer 'gevonden' via fb. Hele fijne avond gehad en we vinden elkaar duidelijk leuk. Gelachen, gezoend en alles. Hij komt echter net uit een lange relatie (kleine 2 maanden uit, hij heeft die stap gezet) en zei meteen dat hij voorlopig even niets relatie achtigs wil. Ik mocht hem wel leuk vinden maar geen verwachtingen hebben, zei hij. Maar hij wil wel weer met me afspreken (en snel) zei hij en hij zei ook dat hij me echt leuk (en lief, en gezellig en sexy etc) vindt.



Hebben dus niks nieuws afgesproken en ik vind het nu een beetje ingewikkeld wat te doen. Ik bedoel, ik vind het ook wel even prima dat het rustig gaat (zelf half jaartje vrijgezel weer en kom uit iets heftigs), maar ik voel ook dat ik verliefd op hem kan gaan worden als ik hem vaker ga zien. Mijn gevoel zegt me, het maar gewoon te laten gebeuren en te zien hoe het verder gaat, maar ik merk dat ik toch ook bang ben om iets 'fout' te doen en hem een benauwd gevoel te geven. Juist omdat ik hem zo speciaal vindt. We waren voor die date best spontaan aan het chatten, maar ik durf niet zo goed een berichtje te sturen. Slaat nergens op misschien hoor, maar wat vinden jullie?
Irritant lijkt me dat.. zit jij met vlinders en wordt je gelijk weer afgeremd...hij wil vanalles, maar ook weer niks. Zou ik persoonlijk op afknappen..
Alle reacties Link kopieren
Toen je eerder met hem was hebben julllie gezoend terwijl hij in een relatie zat



Hij is nu eerlijk tegen je dus hoef je van hem verder niets te verwachten

Verliefd worden op deze man lijkt mij niet slim

Misschien dat je denkt, zoals veel vrouwen in een dergelijke relatie, dat hij wel bij draait.

Er zijn er bitter weinig die dat doen
Alle reacties Link kopieren
Oei, lastig. Persoonlijk als ik in jouw situatie zat, dan zou ik niet verder met hem daten en het contact helemaal afkappen. Ik zou zelf bij het gevoel van verliefd te kunnen worden en als ik zelf wel op den duur iets serieus wil, niet gaan voor een man die meteen aangeeft dat ik niets hoef te verwachten terwijl we pas 1 date gehad hebben. Daarnaast is de relatie pas 2 maanden uit, dus ik zou me een rebound voelen en daar zou ik me niet voor willen lenen.

Maar dat is mijn persoonlijke mening. Blijf bij jezelf, volg je intuïtie en laat niet over je heen lopen. Je hoeft hem niet in alles te volgen, want hij mag minstens zo blij met jou zijn als omgekeerd.
Alle reacties Link kopieren
laat je niet gek maken.



deze man wil geen relatie in de traditionele zin des woords. hij wil gewoon even tijd voor zichzelf, met plezier en geneuk voor eigen genot.

hij zegt dan ook dat hij nu even geen relatie wil. Ga er vanuit dat hij de waarheid spreekt. Het feit dat hij zegt dat je geen verwachtingen moet hebben, is een indicatie dat hij niet zit te wachten op relationeel geleuter.



maar hij wil je wel zien en eigenlijk geeft hij aan dat hij hoopt op stomende sex met je, gewoon voor de fun en omdat het kan.
Hij wil seks en geen verplichtingen en als je over een jaar tegen hem zegt dat je gek op hem bent zegt hij dat hij altijd eerlijk is geweest en geen relatie wil. Jij een jaar verder met liefdesverdriet en hij heeft een toptijd gehad.
Ik zou als ik jou was een beetje afstand nemen/hard to get spelen. Tenzij je het niet erg vind om enkel voor de fun te zijn.

Deze man heeft duidelijk nog wat issues die hij zelf op moet lossen, dat kan jij niet voor hem doen.



Ik snap je twijfel heel goed, echter blijf bij jezelf en volg je gevoel om te voorkomen wat Waterplant ook al zegt.



Stomme kerels ook...
Eens met anderen.

Wees wijs.

Hij wil niks.

Geloof hem op zijn woord.
Oeh, dit klinkt een beetje wat ik heb meegemaakt. Ging precies zo, alles leuk, zoenen en gesprekken. Op het moment dat ik naar huis ging zei hij: Somidi je moet echt niets van mij verwachten ik vind je leuk blablabla...! Dat klonk zo idioot ik begreep er even niets van aangezien hij al 2 maanden achter mij aan zat. Ik heb toen ook gezegd, ik vind je leuk dus ik wil niet een half iets beginnen. Uiteindelijk heb ik het gestopt, je gaat ervoor of niet, en ik zit niet op alleen seks te wachten.



Nu heb je zo'n leuke avond gehad en krijg je meteen even een domper. Hij wil wel de lusten maar even niet de serieuze zaken en lasten. En vind het ook wel snel gaan hij komt net uit een relatie, 2 maanden is niets, dat moet je verwerken en hij wil wel maar een escape en dus alleen seks.



Luister naar jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Oei, inderdaad goed naar je intuitie luisteren en niet over je heen laten lopen: Als hij je echt zo'n fantastische vrouw vindt, snapt hij heus wel dat jij meer waard bent dan enkel een fling
quote:Eleonora schreef op 10 juli 2015 @ 07:09:

Eens met anderen.

Wees wijs.

Hij wil niks.

Geloof hem op zijn woord.



Dat is het nadeel van mannen... dat ze niet

erg om dingen heendraaien en dat je ze dus idd.

op hun woorden moet geloven.

Ik zou beginnen met geen aandacht meer schenken aan deze man

als je geen zin hebt om enkel voor de fun te zijn.
Alle reacties Link kopieren
my god, jullie zijn wel heel negatief zeg. Het was ook niet het scenario waar ik het meest op zat te wachten, maar om nou te zeggen dat de deur helemaal dicht zit … Ik bedoel, ik ben eigenlijk wel blij dat ie eerlijk is en ik snap ook heel goed dat ie zo snel na een lange relatie zich niet gelijk in iets nieuws wil storten. niet alle mannen zijn klootzakken en we hebben het hier over een heel leuk exemplaar (geloof me, ik herken de foute types intussen wel) die mij op zijn pad krijgt op een moment dat ie daar eigenlijk niet aan toe is.



Misschien was ik daar niet heel duidelijk in, maar ik vind het wel de moeite waard om hem iig vaker te zien en beter te leren kennen. Daarbij let ik er echt wel op dat ik niet als rebound wordt gebruikt, maar eigenlijk ben ik daar niet zo bang voor.



Mijn vraag was hoe ik me het beste kan opstellen zodat ik hem niet gelijk op zijn rug spring. Omdat ik zijn situatie snap en hem de ruimte wil geven dus. Misschien ben ik naïef hoor, maar ik zie nog helemaal geen reden om zo negatief te oordelen over deze man.



En, dat hij met mij gezoend zou hebben terwijl hij in een andere relatie zat? Ook niet waar. Geen idee waar dat vandaan komt ….
Hij hoeft ook geen klootzak te zijn, dat zegt niemand hier. Hij wil alleen geen relatie en jij mag niks verwachten. Dus je komt geen steek verder. Door te kijken hoe jij je het best op kunt stellen geef je al aan dat jij wél verwachtingen hebt.



De mensen die reageren zitten er dichter bij dan je hoopt waarschijlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hij is geen foute man, want geeft duidelijk aan dat hij geen relatie met je wil. Hij wil met jou alleen seks en plezier. Als jij jezelf geen pijn wilt doen, moet je er dus niet aan beginnen.

Als hij je wel leuk genoeg had gevonden voor een relatie, had hij dat wel aangegeven. Over een tijd komt hij een vrouw tegen waarmee hij wel een relatie wil en dan stopt de seks en gezelligheid met jou.
Hoe je je het beste op kunt stellen:

Afstand nemen! Dat proberen we je ook duidelijk te maken...

Verder moet je het zelf maar weten... ik snap echt wel dat het lastig is

omdat je gevoelens hebt voor deze man.

Dan kun je onze reacties niet leuk vinden, maar ze zijn wel een stuk objectiever

dan hoe jij het ziet. (en nogmaals dat is ook niet gek aangezien je gevoelens hebt..)
Hij is eerlijk tegen jou.



Maar jij loopt nu op je tenen, je kunt jezelf niet zijn: wel of geen berichtje sturen?

Wil je jezelf zo kwellen?



Ik zou het wel weten, ik zou afstand nemen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mereltje81, ik heb ook gereageerd op je topic in Mode en daar vroeg ik je waarom jullie voor een eerste date bij hem thuis afspraken. Bij mij gaan dan namelijk de "alarmbellen" af. Als het voor iemand al teveel moeite is om buiten de deur af te spreken voor zoiets simpels als een drankje, vind ik dat niet positief.

Wanneer ik nu je nieuwe topic lees, ben ik bang dat mijn voorgevoel klopt. Het klinkt alsof deze man jou heus wel een aantrekkelijke/leuke vrouw vindt, maar meer ook niet en hij wil vooral geen moeite voor je doen.

Als jij dit ook prima vindt en absoluut geen enkele verwachting hebt, geen speciale klik of vlinders voelt, dan is er geen probleem. Heb je dit wel, dan zou ik het zo snel mogelijk afkappen. Straks ben jij degene met een gebroken hart en hij gaat fluitend verder met een ander.
Alle reacties Link kopieren
Hij was duidelijk naar jou toe, nu aan jou om eerlijk naar hem toe te zijn.



Zeg hem gewoon dat jij begrijpt dat hij nog niet aan een relatie toe is. Maar, dat jij wel op zoek bent naar een relatie. Dus dat het tussen jullie twee dus niets kan worden en dat, hoe jammer jij dat ook vindt, jij dus geen afspraakjes met hem meer gaat maken omdat dat voor jou toch nergens heen gaat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:mereltje81 schreef op 10 juli 2015 @ 12:23:

my god, jullie zijn wel heel negatief zeg. Het was ook niet het scenario waar ik het meest op zat te wachten, maar om nou te zeggen dat de deur helemaal dicht zit … Ik bedoel, ik ben eigenlijk wel blij dat ie eerlijk is en ik snap ook heel goed dat ie zo snel na een lange relatie zich niet gelijk in iets nieuws wil storten. niet alle mannen zijn klootzakken en we hebben het hier over een heel leuk exemplaar (geloof me, ik herken de foute types intussen wel) die mij op zijn pad krijgt op een moment dat ie daar eigenlijk niet aan toe is.



Misschien was ik daar niet heel duidelijk in, maar ik vind het wel de moeite waard om hem iig vaker te zien en beter te leren kennen. Daarbij let ik er echt wel op dat ik niet als rebound wordt gebruikt, maar eigenlijk ben ik daar niet zo bang voor.



Mijn vraag was hoe ik me het beste kan opstellen zodat ik hem niet gelijk op zijn rug spring. Omdat ik zijn situatie snap en hem de ruimte wil geven dus. Misschien ben ik naïef hoor, maar ik zie nog helemaal geen reden om zo negatief te oordelen over deze man.



En, dat hij met mij gezoend zou hebben terwijl hij in een andere relatie zat? Ook niet waar. Geen idee waar dat vandaan komt ….Wat is er positief aan jouw verhaal dan?.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eve11 schreef op 10 juli 2015 @ 13:01:

waarom jullie voor een eerste date bij hem thuis afspraken. Bij mij gaan dan namelijk de "alarmbellen" af. .



ohhhhh. nou bij mij gaan dan niet alleen de alarmbellen af.



meer een brandweeralarm -



never nooit voor een eerste date bij iemand thuis afspreken.



tenzij je sex wil.



eerst eens rustig een drankje, een etentje, iets sportiefs....



als het je echt gaat om hem beter te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mereltje81 schreef op 10 juli 2015 @ 12:23:

my god, jullie zijn wel heel negatief zeg. Het was ook niet het scenario waar ik het meest op zat te wachten, maar om nou te zeggen dat de deur helemaal dicht zit … Ik bedoel, ik ben eigenlijk wel blij dat ie eerlijk is en ik snap ook heel goed dat ie zo snel na een lange relatie zich niet gelijk in iets nieuws wil storten. niet alle mannen zijn klootzakken en we hebben het hier over een heel leuk exemplaar (geloof me, ik herken de foute types intussen wel) die mij op zijn pad krijgt op een moment dat ie daar eigenlijk niet aan toe is.



Misschien was ik daar niet heel duidelijk in, maar ik vind het wel de moeite waard om hem iig vaker te zien en beter te leren kennen. Daarbij let ik er echt wel op dat ik niet als rebound wordt gebruikt, maar eigenlijk ben ik daar niet zo bang voor.



Mijn vraag was hoe ik me het beste kan opstellen zodat ik hem niet gelijk op zijn rug spring. Omdat ik zijn situatie snap en hem de ruimte wil geven dus. Misschien ben ik naïef hoor, maar ik zie nog helemaal geen reden om zo negatief te oordelen over deze man.



En, dat hij met mij gezoend zou hebben terwijl hij in een andere relatie zat? Ook niet waar. Geen idee waar dat vandaan komt ….

Het feit dat je zo van leer trekt zegt meer over jou dan over de posters hier

Ze zijn namelijk niet negatief, ze herhalen in wezen wat je date ook al heeft gezegd

Hij wil niets vast



Wil jij gewoon een beetje gezellig neuken dan lekker doen

Maar het feit dat jij je al aan het afvragen bent hoe je je moet gaan gedragen geeft al aan dat je er niet zo heel erg vrij en blij instaat als dat je wil doen overkomen



Dat geeft niet, je hebt er alleen op het einde alleen jezelf mee
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het zijn ZIJN WOORDEN: ik wil GEEN relatie. En er is niks mis met alleen maar sex en gezelligheid maar als je dat doet omdat je dan stiekem hoopt dat hij ook gevoelens krijgt ben je jezelf voor de gek aan het houden. Niet zo naïef!!!
Alle reacties Link kopieren
Net terug van onverwachte 2e date... Was weer heel leuk. Beetje bij het water gehangen, beetje gezoend maar vooral veel gepraat. Hij vindt mij heel leuk, maar het komt hem wel een beetje te snel op z'n pad. Hij wil me heel graag blijven zien, maar wil vooral mij geen verwachtingen geven omdat hij mij nu niet kan geven wat ik misschien wil. Vind me te leuk om te kwetsen en hoopt dat ik hm tijd wil geven, maar wil dit niet van me vragen. Hebben afgesproken heel eerlijk tegen elkaar te zijn. Het voelt voor mij best goed zo. Het is misschien geen droomstart maar wil het een kans geven. Hebben het nu al zo fijn samen en dat beleef ik maar even in het moment. En wie weet waar het nog toe kan leiden ...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 10 juli 2015 @ 19:53:

[...]



Het feit dat je zo van leer trekt zegt meer over jou dan over de posters hier

Ze zijn namelijk niet negatief, ze herhalen in wezen wat je date ook al heeft gezegd

Hij wil niets vast



Wil jij gewoon een beetje gezellig neuken dan lekker doen

Maar het feit dat jij je al aan het afvragen bent hoe je je moet gaan gedragen geeft al aan dat je er niet zo heel erg vrij en blij instaat als dat je wil doen overkomen



Dat geeft niet, je hebt er alleen op het einde alleen jezelf mee



Dit.



TO begint al meer te willen en dat wil hij niet.



Typisch gevalletje van een man die TO alleen voor de neuk wil, en dan over een halfjaartje opeens dik aan met een andere vrouw is. Dan zegt hij tegen TO: "Sorry, maar ik heb altijd gezegd dat ik niet meer wilde, hoor."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven