Gek zijn en een relatie vinden.

07-11-2014 22:22 42 berichten
Je bent niet helemaal normaal. Wat pshychische problemen waar je jarenlang hard in therapie aan hebt gewerkt en nog steeds therapie voor hebt. Je kan niet werken maar doet wel vrijwilligerswerk. Je hebt geen vrienden maar wel wat contact met familieleden.



Kun je dan een relatie vinden en zo ja waar? Ik heb onlinedating geprobeerd maar kom alleen enge mannen tegen. Iemand een idee waar iemand als mij een relatie vandaan haalt. IK ben totaal niet kieskeurig. Graag tips!
Alle reacties Link kopieren
Haha, een relatie vind je natuurlijk niet zomaar ergens. En iemand met psychische problemen kan toch via de normale weg iemand vinden? Dus via een datingssite zou ook kunnen, daar zijn echt niet alleen maar enge mannen.



Overigens zou ik wel kieskeurig zijn, je kan niet zo maar met de eerste de beste een relatie aangaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor man is jouw type?

Nou, een met een hartslag



Kom Sjampa, wees wat liever voor jezelf. Je verdient, ongeacht jouw psychische verleden, toch ook een leuk persoon die bij jou past?
Alle reacties Link kopieren
Niemand is helemaal normaal. Misschien eens naar een cafe of discotheek gaan? Ergens waar veel mensen komen...
Alle reacties Link kopieren
Op ieder potje past een dekseltje denk ik maar.
I'm a long long way from home
Via de normale weg lijkt mij?

Datingsite,café,bij vrienden etc..

Wel zou ik uitkijken om iets te beginnen met iemand met ook allerlei stoornissen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 07 november 2014 @ 22:27:

Wat voor man is jouw type?

Nou, een met een hartslag



Kom Sjampa, wees wat liever voor jezelf. Je verdient, ongeacht jouw psychische verleden, toch ook een leuk persoon die bij jou past?Eens.
Life is short. Eat dessert first.
Gek zijn?



Joh doe eens niet zo negatief.. Niks lekkers op je vrijwilligers werk te vinden?
Ik ben niet kieskeurig omdat ik iedereen een kans wil geven. Er moet natuurlijk wel gevoel zijn dus niet iedereen met een hartslag. Op het vrijwilligerswerk is niemand die ik kan daten. Weinig mannen en degene die er zijn zijn getrouwd of veel te jong.



Geld voor een betaalde datingsite heb ik niet. Ik heb gratis datingsites geprobeerd. Zat op badoo en dat heeft me echt datingsites doen haten. Er zitten alleen enge mannen daar.



Ik ga vaak naar de bibliotheek maar daar kom ik nooit mannen tegen, in de stad ook niet. Via vrienden kan ook niet want ik heb geen vrienden. Geen idee waar andere mensen ze tegenkomen?
Alle reacties Link kopieren
Wat straal je uit sjampa?
De titel moet je echt laten aanpassen hoor, want je bent niet gek.



Probeer gewoon via de reguliere weg een partner te vinden: Kroeg, sport, datingsites....wat diamond-gloss al zei.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Badoo is ook een ramp hoor. Veel fake profielen.



Kan je bv niet 3 dgn gratis proberen bij een betaalde site en dan je mailadres geven aan iemand die je leuk vind?



Of je meldt je aan bij www.nieuwemensenlerenkennen.nl
Alle reacties Link kopieren
http://www.denkraam.info/blog/hokjesdating/





http://www.volkskrant.nl/ ... durfjijmetmijnl~a3343775/



http://www.datingwebsites.nl/reviews/zeddnet/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat gek zijn als topictitel is niet heel serieus bedoeld, meer met een knipoog.



Wat ik uitstraal? Ik ben niet meer onzeker dankzij jarenlange therapie, heb het gevoel dat ik nu goed in mijn vel zit. Ben ook tevreden met mijn uiterlijk, maak me altijd op en met het weinige geld dat ik heb zorg ik toch dat ik leuke kleding heb.



Nieuwemensenlerenkennen is toch alleen voor mensen met een hbo plus niveau? Heb ik ooit ergens gelezen. Ik heb geen enkele opleiding afgerond. Niet omdat ik dom ben maar omdat ik in mijn jonge jaren in opnames zat.



Misschien toch maar een betaalde datingsite, welke zijn het beste? Wil wel een goede als ik daar dan toch geld aan moet uitgeven want heb het echt niet breed.



Bedankt voor het meedenken!
Ik zou maar eens wat eisen gaan stellen aan zo'n man, anders eindig je weer met zo'n type als je ex. Iemand moet zorgen dat jij je beter voelt, niet slechter. En anderom moet jij dat uiteraard ook wel kunnen bieden, en daar moet je enigszins stabiel voor zijn denk ik.
Voor zover ik weet is NMLK niet alleen voor hbo opgeleiden hoor.

Of je zoekt een mede gek in het gekkenhuis
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2014 @ 22:57:

http://www.denkraam.info/blog/hokjesdating/





http://www.volkskrant.nl/ ... durfjijmetmijnl~a3343775/



http://www.datingwebsites.nl/reviews/zeddnet/





Dit zijn speciale datingsites.



Zoiets als Nieuwemensenlerenkennen lijkt me ook een heel goed idee, omdat je dan met een hele groep op trekt. Minderdate gericht, meer vriendenmaak gericht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zal eens kijken of het wat is BGB, bedankt!



Nieuwemensenlerenkennen komen daar allerlei mensen? Heb het idee dat het allemaal hoogopgeleiden mensen zijn die neerkijken op iemand als mij.
Voor zover ik weet niet hoor sjampa maar kijk gewoon eens rond op de site en misschien iwordt er iets leuks bij jou in de buurt georganiseerd waar je aan mee wilt doen.

Is het niks dan laat je het bij die ene keer.
quote:sjampa schreef op 07 november 2014 @ 23:09:

Zal eens kijken of het wat is BGB, bedankt!



Nieuwemensenlerenkennen komen daar allerlei mensen? Heb het idee dat het allemaal hoogopgeleiden mensen zijn die neerkijken op iemand als mij.



Dit is al geen goed begin; nu al bedenken dat mensen op je neer kijken.

Straal uit dat je er mag zijn en dat iemand jou moet verdienen!



Nog andere tips: ga sporten, ga mee met een groepsreis, niet alleen bezig zijn met een vriendje te krijgen maar probeer nieuwe vriendinnen te maken.
Waarom werk je niet eerst aan happy single zijn. Van daaruit pas een relatie zoeken. En niet eens echt zoeken, wacht af of er iemand op je pad komt en kijk dan pas of het relatie materiaal is!
Waarom wil je op dit moment een relatie? Waar heb je behoefte aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 07 november 2014 @ 22:48:

Ik ben niet kieskeurig omdat ik iedereen een kans wil geven. Er moet natuurlijk wel gevoel zijn dus niet iedereen met een hartslag. Op het vrijwilligerswerk is niemand die ik kan daten. Weinig mannen en degene die er zijn zijn getrouwd of veel te jong.



Geld voor een betaalde datingsite heb ik niet. Ik heb gratis datingsites geprobeerd. Zat op badoo en dat heeft me echt datingsites doen haten. Er zitten alleen enge mannen daar.



Ik ga vaak naar de bibliotheek maar daar kom ik nooit mannen tegen, in de stad ook niet. Via vrienden kan ook niet want ik heb geen vrienden. Geen idee waar andere mensen ze tegenkomen?Ik wil met mijn vriendin zondag gaan kijken op toevallig badoo. Kun je daar ook anoniem kijken of ziet diegene jouw woonplaats enzo?
Alle reacties Link kopieren
Waarom beschrijf je jezelf als gek?

Dat is toch helemaal niet positief over jezelf? Daarmee maak je het jezelf alleen maar moeilijker om een partner te vinden.
Ik ben ook gek en ik heb een hele leuke man gevonden op een betaalde datingsite. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ook daar vreemde types rondhangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven