Gemiste signalen?

23-01-2017 07:30 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al maanden chat ik met ern jongen via messenger, ik ken hem via een lotgenotengroep waar alleen singels zitten. We zaten in de groep al berichtjes te sturen en besloten dit maar verder prive te doen want niet alles hoefde iedereen te weten. Dus zo gezegd zo gedaan. Hij had op de groep gevraagd of ik sushi lust en vroeg prive aan hem of het een beknopte vraag voor een date was. Het was volgens hem alleen om mij te peilen.

We hadden echt leuke gesprekken, iedere dag een paar berichtjes. Op een gegeven moment kwam de sushi weer ter sprake en we besloten om een keer af te spreken. Geen sushi trouwens wat dat lust ik niet eens hihihi... Hij was naar mij toegekomen en nam zn nintendo mee, gewoon gezellig. We zijn later naar de mac geweest om wat te eten. Toen we weer thuis waren heeft hij mij gezoend, eigenlijk de rest van de avond tot hij wegging. De dag erop over gesproken en we vonden beide dat het wel vaker mocht gebeuren. Een maand later weer afgesproken. Was met Halloween en we zouden een horroravondje houden en weer naar de mac gaan, want daar hadden ze ook horroravond, vonden we wel leuk in de context passen. Toen we naast elkaar op de bank zaten heeft ie mn hand vast gehouden, voor de rest best afstandelijk. Toen we weer terugkwamen van de mac heeft ie mij een kus gegeven en is vertrokken. Totaal anders dan onze eerste ontmoeting.

Een paar dagen was het stil erna, dus ik dacht dat het voorbij was. Hij sprak me toch weer aan en zei dat ie nagedacht had. Hij vond het gezellig, maar het handje vasthouden was een stap te ver. Hij zei dat ie er even over na moest denken. Ik zei dat dat geen probleem was. We bleven wel weer contact houden. Het was alleen wat minder want hij zat in een winterdip. Gelukkig had ik ook wat dingen aan mn hoofd en kwamen de feestdagen er ook nog tussendoor. Die week hebben we elkaar helemaal niet meer gesproken. Sinds 1,5 week hebben we weer volop contact en hij vertelde me dat ie vaak aan me gedacht heeft. En zei dat ie zat te denken waar dit heen mocht/kon gaan met mij/tussen ons. Ik vroeg hem wat hij wilde. Hij zei nog eens afspreken. Dus zodoende ga ik er vrijdag heen. Hij zou mij trakteren op pizza. Hij maakte de opmerking misschien wel stilte voor de storm, geen idee hoe ik dat moet zien natuurlijk. Hij had het over een date, terwijl de andere 2 gewoon vriendschappelijke ontmoetingen waren, althans in mijn beleving.

Heb ik ergens wat signalen gemist? Het is een leuke jongen en wil graag kijken waar het heen gaat, maar dan hoop ik dat ie wel wat duidelijker is in wat ie echt wil... Ben ik nu te streng naar hem toe?
Pfff, ik word al moe als ik het lees. Ik zou gewoon recht op de man vragen wat hij nou eigenlijk wil en dan ook duidelijk zijn over wat je zelf wil.
Alle reacties Link kopieren
Welk lot delen jullie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 januari 2017 @ 07:36:

Welk lot delen jullie?Onze ziekte
Alle reacties Link kopieren
Wat een geëmmer joh. Graag of heel niet, in dit vage gedoe zou ik geen zin hebben. Ben je zelf wel duidelijk of laat je je reactie van hem afhangen?
Alle reacties Link kopieren
quote:LaFleurNoire schreef op 23 januari 2017 @ 07:39:

Wat een geëmmer joh. Graag of heel niet, in dit vage gedoe zou ik geen zin hebben. Ben je zelf wel duidelijk of laat je je reactie van hem afhangen?Ik heb hem gezegd dat ik het niet erg zou vinden als er meer van zou komen. Dat zei ik al na onze eerste ontmoeting
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, een kerel die zn nintendo mee neemt op de eerste "date"??? Dan ziet hij je meer als maatje en niet als iemand waar hij mogelijk het bed mee induikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 23 januari 2017 @ 07:43:

Hmmm, een kerel die zn nintendo mee neemt op de eerste "date"??? Dan ziet hij je meer als maatje en niet als iemand waar hij mogelijk het bed mee induikt.Als dat zo was dan zou hij mij later die avond niet uitgebreid gaan zitten zoenen lijkt mij
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je er zelf van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Petite_max schreef op 23 januari 2017 @ 07:48:

Wat vind je er zelf van?Behoorlijk verwarrend, eerst uitgebreid zoenen, daarna zeggen dat handje vasthouden een stap te ver is, maar wel nadenken hoe het wel mag/kan gaan tussen ons, en vervolgens een "date" vragen... ik hou van wat meer duidelijkheid
quote:yoshe schreef op 23 januari 2017 @ 07:43:

Hmmm, een kerel die zn nintendo mee neemt op de eerste "date"??? Dan ziet hij je meer als maatje en niet als iemand waar hij mogelijk het bed mee induikt.Nintendo, de Mac, een beetje puberaal. Maar misschien zijn het nog pubers en dan is het weer niet zo gek.
Ik vind de signalen ook veel te verwarrend, nintendo en de mac zijn imo geen date, maar zoenen doe je niet de hele avond met een maatje. Ik zou het op de man af vragen bij de pizza, of hij het ziet als een vriendschap of als een date, en dan ook eerlijk aangeven wat jij wilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 23 januari 2017 @ 07:55:

[...]



Nintendo, de Mac, een beetje puberaal. Maar misschien zijn het nog pubers en dan is het weer niet zo gek.We zijn beide in de 30 hoor...
Alle reacties Link kopieren
Een man gaat recht op zijn doel af. Hij denkt: dat is mijn meisje en bedenkt hoe hij haar voor zich kan winnen. Dit is volgens mij Koos Besluiteloos.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 23 januari 2017 @ 07:57:

Ik vind de signalen ook veel te verwarrend, nintendo en de mac zijn imo geen date, maar zoenen doe je niet de hele avond met een maatje. Ik zou het op de man af vragen bij de pizza, of hij het ziet als een vriendschap of als een date, en dan ook eerlijk aangeven wat jij wilt.Hij zei toen we de pizza afspraken date we een date hebben, en ik heb hem al gezegd wat ik zou willen
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 23 januari 2017 @ 07:57:

Een man gaat recht op zijn doel af. Hij denkt: dat is mijn meisje en bedenkt hoe hij haar voor zich kan winnen. Dit is volgens mij Koos Besluiteloos. Dan moet ik er maar voor zorgen dat ie een goede beslissing neem he
quote:BowGirl35 schreef op 23 januari 2017 @ 07:59:

[...]



Hij zei toen we de pizza afspraken date we een date hebben, en ik heb hem al gezegd wat ik zou willenOk, dan is het voor nu duidelijk. Dus dan ga je zoenen en handje vasthouden en verder als je wilt. Krabbelt hij na de date dan weer terug dat het een stapje te ver is, dan zou ik de boel afkappen.
Alle reacties Link kopieren
Ah die eeuwig twijfelaar. Ik zou wegrennen.
Alle reacties Link kopieren
Er zullen wel verschillende types mannen zijn. Misschien speelt hij hard to get maar écht druk maakt hij zich niet want dan zou hij zijn verborgen intenties wel verraden hebben. Zelf vind ik spelletjes spelende mannen niet leuk.quote:Hij had op de groep gevraagd of ik sushi lust en vroeg prive aan hem of het een beknopte vraag voor een date was. Het was volgens hem alleen om mij te peilen.Dit was een schitterende kans geweest om je uit te nodigen maar hij deed het niet (meteen). Ik had hem direct opgegeven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
In de dertig en je nintendo meenemen ?
quote:yoshe schreef op 23 januari 2017 @ 07:43:

Hmmm, een kerel die zn nintendo mee neemt op de eerste "date"??? Dan ziet hij je meer als maatje en niet als iemand waar hij mogelijk het bed mee induikt.

Ja en dat maccen, come on...



Hihihi
quote:BowGirl35 schreef op 23 januari 2017 @ 07:57:

[...]

We zijn beide in de 30 hoor... Oké, in de OP schrijf je dat je een jongen hebt ontmoet maar je bedoelt dus een man? Ik snap het geloof ik niet helemaal meer.
Maar nu mijn advies:

Ik zou er mee stoppen. Klinkt niet echt als een volwassen (begin van een) relatie.

En afspraak die geen date is maar waarop wel gezoend wordt. Drie afspraken waar weken of maanden tussen zit. De vonken spatten er niet van af zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Tenzij jullie gemeenschappelijke ziekte is dat jullie blijven hangen in de puberale 15-jarigen leeftijd, snap ik iets niet



Laten we het er in ieder geval op houden dat hij een markante persoonlijkheid heeft.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft de jonge man weinig ervaring met daten ivm zijn ziekte of beiden. Misschien zag hij het in eerste instantie als alleen even op visite komen en samen een spelletje Nintendo spelen ??

appen of sms-en met elkaar is heel anders dan real life.



Afijn gewoon duidelijke taal spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven