Genant: scheten in bed

09-03-2011 07:36 294 berichten
Dag allemaal,



Vannacht werden mijn vriend en ik ruw opgeschrikt uit onze slaap. Reden: ik liet een snoeiharde, knetterende scheet. Ik keek voorzichtig opzij en jawel: meneer was klaarwakker. Hij zei niets en begon goddank ook niet te lachen, maar charmant is anders!



Dit gebeurt helaas vaker. Regelmatig worden we wakker van mijn lichaamsgassen, soms laat ik ze zelfs per ongeluk schieten als we lepeltje-lepeltje liggen.



Nu wéét ik wel dat winden hoort bij een gezonde spijsvertering, dat je ze 's nachts als je ontspant nu eenmaal makkelijker laat gaan en dat hij me heus niet zal verlaten om deze onappetijtelijke trek. Immers, we zijn vaak bij elkaar en onze relatie gaat wel iets dieper dan het oppervlakkige 'bah-ze-liet-een-wind'. Bovendien laat hij er ook wel eens eentje glippen en wacht hij echt niet meer met de Grote Boodschap tot hij op zijn werk is, hoewel hij het nog nooit zo bont heeft gemaakt als ik.



Toch wil ik er graag iets aan doen, want van de charmante, mooi aangeklede en elegante vrouw die ik voor hem wil zijn (hé, een beetje verleiding in je relatie doet wonderen) blijft weinig over als ik er weer eens een laat loeien. We hebben er nog nooit over gepraat: na zo'n genante gas-actie is het láátste wat ik wil, het er nog eens fijn over hebben...



Alvast bedankt voor tips en reacties!
Alle reacties Link kopieren
Stop een kurk in je ....



misschien helpt het...
Alle reacties Link kopieren
Toch vreemd dat je een snoeiharde, knetterende scheet laat als je totaal ontspannen bent, want in slaap.



En als het je stoort: Rennie Deflatine kopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Had hij maar gelachen! Dan konden jullie beiden weer verder slapen mey het geruststellende idee dat we allemaal mensen zijn.
Als ze hard knetteren en loeien is het idd juist raar dat jullie er niet op zn minst om gelachen hebben.



Tip: minder uien eten.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het altijd? Ik heb het een tijdje gehad door wisseling eetpatroon en toen hielp rennie deflatine erg goed. Je kunt natuurlijk ook altijd eens bij je huisarts langsgaan...
Alle reacties Link kopieren
Naar de huisarts voor een scheet? Wow...

Ik snap nooit zo goed dat mensen zich schamen voor normale lichaamsfuncties. Wat maakt dat nu uit? En hey, harde scheten stinken tenminste niet...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
@ himalaya en choca: hmm, maar dat is toch tegen brandend maagzuur? Ga je daar niet juist harder van winden?



@ JohnnyCake en emaille: tja, misschien zou dat helpen. Als hij gewoon keihard in de lach schiet. Ik kan natuurlijk ook zelf gaan giechelen. Maar dat is natuurlijk helemaal genant... alsof ik het een geweldige grap vind.



Uien, dat zou goed kunnen want die stop ik overal in. Maar die eet hij ook.
Alle reacties Link kopieren
Je zou mij echt op kunnen vegen, zeker als je alletwee wakker bent, volgende keer wellicht even met het dekbed wapperen en aangeven dat je al weer bijna vergeten was wat je de avond ervoor gegeten hebt!
@ Hasse88: geloof me, ik kan dit best relativeren. Ik weet dat het stukken erger kan in Het Leven en tenzij is nonstop sta te knetteren, hoef ik hiervoor niet naar de huisarts...



Ik hoopte alleen dat er wat huis-tuin-en-keukenmiddeltjes waren hiertegen, of minstens een aantal tips om het te handelen haha...
@ Hariboooo: dat zou het een stuk bespreekbaarder maken ja, maar ik wil zijn vriendin zijn, niet zijn beste vriend waarmee hij lekker kan ruften en boeren...
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Als je een scheet moet laten dan moet je een scheet laten. Bijzonder trouwens dat je je tegenover je partner geneert. Zegt wel iets over jou vind ik. Zo van 'echte dames doen zoiets niet' ofzoiets.
@ Evelynsalt: tja, we zijn pas een paar maandjes samen. Natuurlijk hoort een windje erbij, maar ik heb het hier over snoeiharde, knetterende geluiden waar we allebei van wakker schrikken. Geef toe: dat hoort niet bij het standaard beeld van een elegante dame.
quote:willemeen schreef op 09 maart 2011 @ 07:48:

@ himalaya en choca: hmm, maar dat is toch tegen brandend maagzuur? Ga je daar niet juist harder van winden?



@ JohnnyCake en emaille: tja, misschien zou dat helpen. Als hij gewoon keihard in de lach schiet. Ik kan natuurlijk ook zelf gaan giechelen. Maar dat is natuurlijk helemaal genant... alsof ik het een geweldige grap vind.



Uien, dat zou goed kunnen want die stop ik overal in. Maar die eet hij ook.Sja, daarom eet ik dus zo min mogelijk uien. Niet iedereen hoeft daar last van te hebben natuurlijk, maar van uien ga ik knallen.
Alle reacties Link kopieren
Elegant nog wel. En wat moet ik me daarbij dan voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt woest zijn als een partner in mijn bed een scheet zou laten...Ik vind het ronduit smerig.

Ik moet zeggen als ik 1 scheet op jaarbasis laat is het veel....

Maar ja ik vind het zo wie zo onsmakelijk je bed delen met iemand anders...

Ben single en zal dat blijven.....

Als ik jou zou zijn, zou ik me erg schamen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan je eetpatroon aanpassen. Maar waarom zou je er niet om lachen? Je bent een mens, en het hoort er gewoon bij. Oók als ze keihard knetteren. Hard om lachen, omdraaien en weer verder slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:willemeen schreef op 09 maart 2011 @ 07:56:

@ Evelynsalt: tja, we zijn pas een paar maandjes samen. Natuurlijk hoort een windje erbij, maar ik heb het hier over snoeiharde, knetterende geluiden waar we allebei van wakker schrikken. Geef toe: dat hoort niet bij het standaard beeld van een elegante dame.Je wilt toch niet altijd maar elegant zijn? Zou ik dodelijk vermoeiend vinden. Ik vind het een stuk belangrijker dat we samen kunnen lachen, dan dat hij me altijd maar elegant vindt. Soms ben ik heel vrouwelijk en soms ben ik heel boers Het is juist als je jezelf bent, dat je je onderscheidt van andere vrouwen. Niet dat je nu van scheten laten je handelsmerk moet maken, maar ik wil maar zeggen, lighten up a bit! En je kunt ook heel goed zijn beste vriend én ook nog zijn aantrekkelijke elegante vrouw zijn
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 08:01:

Ik zou echt woest zijn als een partner in mijn bed een scheet zou laten...Ik vind het ronduit smerig.

Ik moet zeggen als ik 1 scheet op jaarbasis laat is het veel....

Maar ja ik vind het zo wie zo onsmakelijk je bed delen met iemand anders...

Ben single en zal dat blijven.....

Als ik jou zou zijn, zou ik me erg schamen.Gelukkig is verder niemand jou dan!
@ evelyn: dat ik mijn best doe om er leuk uit te zien, ook voor hem. Dat ik probeer lekker voor hem te koken, niet plas met de deur open, mijn benen scheer en niet hardop boer als hij erbij is.



Kortom, dingen waardoor hij me als vrouw en vriendin blijft zien in plaats van zijn beste vriend.



Overigens past een verzorgde levensstijl verder wel bij me: ik verslons ook niet als ik single ben. Every inch a lady vind ik een mooi streven, daar voel ik me fijn bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 08:01:

Ik zou echt woest zijn als een partner in mijn bed een scheet zou laten...Ik vind het ronduit smerig.

Ik moet zeggen als ik 1 scheet op jaarbasis laat is het veel....

Maar ja ik vind het zo wie zo onsmakelijk je bed delen met iemand anders...

Ben single en zal dat blijven.....

Als ik jou zou zijn, zou ik me erg schamen.hahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 08:01:

Ik zou echt woest zijn als een partner in mijn bed een scheet zou laten...Ik vind het ronduit smerig.

Ik moet zeggen als ik 1 scheet op jaarbasis laat is het veel....

Maar ja ik vind het zo wie zo onsmakelijk je bed delen met iemand anders...

Ben single en zal dat blijven.....

Als ik jou zou zijn, zou ik me erg schamen.Serieus?! Nou, het is maar goed dat je mij niet kent. Ik heb een darmaandoening en knetter rustig de hele dag door. Een scheet is nog niks. De keren dat het letterlijk dun door mijn broek loopt, dan wordt het pas gênant. (En dan niet eens als ik bij familie of vrienden ben, want die weten ervan. En ik verwacht van een toekomstige partner hetzelfde begrip)
@ arnan86: je hebt gelijk hoor! Ik zit ook regelmatig met hem in mijn kloffie op de bank. Maar dat is anders, dat heeft ook nog een zekere charme.



Ik ben gewoon nog zo stapelverliefd op hem, en zo blij dat hij mij ook leuk vindt (het is abnormaal hoeveel aandacht hij van andere vrouwen krijgt, en het laat hem gewoon koud).



Ik wil gewoon dolgraag een goed en aantrekkelijk vriendinnetje zijn. Hoe kan ik nou vanavond nog de verleidster spelen als ik telkens moet terugdenken aan die enorme scheet van vannacht?
Je eetpatroon kan idd veel uitmaken. Zaken als uien, kool, etc zijn beruchte windenproducenten. Maar er kunnen ook dingen zijn waar jij minder goed tegen kunt. Ik krijg het zelf bijv van Chocomel.



Deflatine is niet voor maagpijn maar idd voor het kwijtraken van gassen. Je zou er eentje kunnen nemen als je flink getafeld hebt.



En verder sluit ik me aan bij de rest: maak er niet zo'n punt van! Juist als je er bang voor wordt, ga je proberen ze binnen te houden en dan spaar je het op. En komt het er 's nachts alsnog uit...
Alle reacties Link kopieren
willemeen, ben je er zo een die 's ochtends vóór hem wakker wordt en snel even de tanden poetst om daarna weer in bed te kruipen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven