Genant: scheten in bed

09-03-2011 07:36 294 berichten
Dag allemaal,



Vannacht werden mijn vriend en ik ruw opgeschrikt uit onze slaap. Reden: ik liet een snoeiharde, knetterende scheet. Ik keek voorzichtig opzij en jawel: meneer was klaarwakker. Hij zei niets en begon goddank ook niet te lachen, maar charmant is anders!



Dit gebeurt helaas vaker. Regelmatig worden we wakker van mijn lichaamsgassen, soms laat ik ze zelfs per ongeluk schieten als we lepeltje-lepeltje liggen.



Nu wéét ik wel dat winden hoort bij een gezonde spijsvertering, dat je ze 's nachts als je ontspant nu eenmaal makkelijker laat gaan en dat hij me heus niet zal verlaten om deze onappetijtelijke trek. Immers, we zijn vaak bij elkaar en onze relatie gaat wel iets dieper dan het oppervlakkige 'bah-ze-liet-een-wind'. Bovendien laat hij er ook wel eens eentje glippen en wacht hij echt niet meer met de Grote Boodschap tot hij op zijn werk is, hoewel hij het nog nooit zo bont heeft gemaakt als ik.



Toch wil ik er graag iets aan doen, want van de charmante, mooi aangeklede en elegante vrouw die ik voor hem wil zijn (hé, een beetje verleiding in je relatie doet wonderen) blijft weinig over als ik er weer eens een laat loeien. We hebben er nog nooit over gepraat: na zo'n genante gas-actie is het láátste wat ik wil, het er nog eens fijn over hebben...



Alvast bedankt voor tips en reacties!
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 09 maart 2011 @ 14:10:

[...]





Wat een vreemde regel, ik had het echt vreselijk gênant gevonden om naar de gang te lopen om daar een scheet te laten. Kan me wel voorstellen dat je niet voluit mag knallen, maar voor de rest kun je kinderen zoiets toch niet opleggen?Ik heb zo'n vermoeden dat het uit nood geboren is. Er zullen wel een paar kinderen zitten die juist voluit lopen knallen, zo vaak als maar kan, en zo de klas op stelten zetten. Want bij mijn andere kinderen geldt die regel helemaal niet. En vorige jaren bij zoon ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft een keer gepresteerd dat ik moest kokhalzen en uiteindelijk ook echt moest overgeven! We waren onderweg naar sauna, zaten in haar auto en zij liet er eentje los en hield de raampjes dicht!!! Je kon de groene gifdampen gewoon zien dwarrelen, ik kokhalzend met hoofd tussen de benen en zij kwam niet meer bij van het lachen!
Alle reacties Link kopieren
Mwah, dat vind ik dan weer veel en veel te ver gaan. Je kunt op z'n minst even de raampjes open doen en de scheet wegwapperen.



Heb je haar auto ondergekotst? Zat zij ook lekker in de stank. En ik had het niet opgeruimd.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig niet in de auto maar de berm. Mijn vriendin is een beetje een horkerig type, het went langzaamaan..
Alle reacties Link kopieren
Hèhè, onderaan bij de google ads: Luister naar je darmen. Hoe goed is jouw darmgezondheid? Doe de Yakult Darmgezondheid, hihi.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een waterbed als ad. Zou knetteren op een waterbed anders klinken/voelen?
Alle reacties Link kopieren
Die gaan lekker bubbelen.........Ik heb nu ook die ad van dat Waterbed...
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Alle reacties Link kopieren
@TO: Maar stel dat je straks gaat samenwonen...dan zal je je behoefte toch echt op dezelfde WC moeten doen als hij. En dan kan je ook niet altijd voorkomen dat hij net op het moment dat jij daar even flink bezig bent geweest, toevallig ook naar diezelfde WC moet. Tsja, vrouwen zijn soms net mensen, met bijbehorende menselijke lichamelijke functies. Niks aan te doen. Niemand kan er altijd 24/7 op zijn meest appetijtelijkst bijlopen, dus jullie gaan echt nog wel wat minder charmante kanten van elkaar ontdekken. Mijn vriend had als verassing toen we een paar maanden samen waren een hotel geboekt in de ardennen. Op onze kamer hing er slechts een gordijntje om de WC. We hebben elkaar wel een stukje beter leren kennen zeg maar tijdens die vakantie . Maar sindsdien zijn de taboes op dat gebied dan ook doorbroken. En dat vind ik stiekem best wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!



Al 11 pagina's volgeschreven over scheten!
Alle reacties Link kopieren
quote:windowsvista schreef op 09 maart 2011 @ 14:24:

Ik kan me voortellen dat als je een paar maanden samen bent, dat je je even geneert. Maar een ongelukje kan gebeuren. Als één van beiden dat anders ziet, moet je wel heel erg op je tenen gaan lopen.



Na een jarenlang samenzijn is het logisch dat je bekend bent met elkaars ongemakken bij bevalling of ziekte. Voor elkaar zorgen schept een band. Maar ik vind dat er ook té veel kan worden opgehangen aan het zogenaamde 'je moet wel jezelf kunnen zijn in een relatie'.



Scheten laten zonder moeite te nemen die op het toilet te laten, thuis standaard in slobberpak lopen, neus peuteren, je ontlasten met de deur open, scheren, teennagels knippen, daar hoeft mijn partner niet vanzelfsprekend getuige van te zijn, omdat ik zo nodig 'mezelf moet kunnen zijn binnen de relatie'.

Nagels knippen is het enige wat ik in zijn bijzijn ongegeneerd zou doen.



Een vorm van zorgen voor elkaar is ook zorgen dat je je best doet om er voor de ander aantrekkelijk uit te blijven zien en aantrekkelijk gedrag te vertonen. Dat zal in iedere relatie iets anders betekenen.



Als TO bovengenoemd rijtje niet in bijzijn van partner wil doen, omdat ze dat niet charmant en aantrekkelijk vindt, is daar óók veel voor te zeggen.eenschhh
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een middenweg tussen je helemaal laten gaan en 24/7 je kak ophouden.



(je kak ophouden = Rotterdams voor krampachtig het decorum bewaren)
Alle reacties Link kopieren
Letgo, mijn vriend en ik gingen toen we een paar maanden samen waren wildkamperen in de ardennen.....poepen achter een boom dus.

TO ik snap echt je probleem niet. Waarom lachen jullie er samen niet om??

Mijn vriend zou me bij wijze van spreken een high-five geven als ik snachts zo'n harde scheet zou laten dat we er allebei wakker van zouden worden;-)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de eerste paar maanden geprobeerd nooit in elkaars bijzijn een scheet te laten. Gewoon, omdat je de romantiek niet wil verstoren met een pffffffrrrrtt! Maar er kómt een moment dat je van elkaar ontdekt dat je gewoon mens bent. En zo hebben wij keihard gelachen om de eerste scheten die per ongeluk ontsnapten. Eerst wat besmuikt, en met rode koontjes maar vervolgens... whahahahahaha...



TO, laat het gaan (letterlijk en figuurlijk). Je doet het niet express, en als je het idee hebt dat het abnormaal is ga dan eens langs bij een diëtiste om te onderzoeken waar het van komt. Maar eerlijk gezegd denk ik: niks aan de hand. Praten over scheten is geen verheffend onderwerp, maar als het de lading van het onderwerp afhaalt zou ik het zéker bespreken met je vriend. Maak het niet groter dan het is. Het is maar een scheet! Hahahaha...



Goed zeg dit, zoveel pagina's over scheten.
Alle reacties Link kopieren
Ruw opgeschrikt?

Je laat toch geen tornado uit je bips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Iwannalive schreef op 09 maart 2011 @ 17:21:

[...]



eenschhh



Wat is er zo bijzonder aan scheren, teennagels knippen en een open wc-deur...



Als je constant alles met stress doet, lijkt het me ook niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:aneliaa schreef op 09 maart 2011 @ 19:55:

Ruw opgeschrikt?

Je laat toch geen tornado uit je bips?







Dat kan je ook nog doen TO!! Je laat een knetterende wind, en dan hard roepen "Zeg lieverd, ik heb een cadeau voor je! Een Tornado!! En ik noem hem naar jou!"
Alle reacties Link kopieren
quote:hanneke000 schreef op 09 maart 2011 @ 20:02:

[...]









Dat kan je ook nog doen TO!! Je laat een knetterende wind, en dan hard roepen "Zeg lieverd, ik heb een cadeau voor je! Een Tornado!! En ik noem hem naar jou!"
Alle reacties Link kopieren
quote:willemeen schreef op 09 maart 2011 @ 07:51:

@ Hariboooo: dat zou het een stuk bespreekbaarder maken ja, maar ik wil zijn vriendin zijn, niet zijn beste vriend waarmee hij lekker kan ruften en boeren...



Hmm, ik ben mijn mans allerbeste vriendin en hij is mijn beste vriend. Wij kunnen soms geweldig samen lachen om een hele artistieke scheet. En onze honden doen over het algemeen vrolijk mee hoor.



Lekker toch, als je jezelf kunt zijn bij je partner?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
quote:willemeen schreef op 09 maart 2011 @ 07:56:

@ Evelynsalt: tja, we zijn pas een paar maandjes samen. Natuurlijk hoort een windje erbij, maar ik heb het hier over snoeiharde, knetterende geluiden waar we allebei van wakker schrikken. Geef toe: dat hoort niet bij het standaard beeld van een elegante dame.Zelfs de koningin laat er wel eens waaien hoor!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
Ga dan ook maar nooit bevallen in je vriend zijn bijzijn. Je wil niet weten wat er dan allemaal ontsnapt.
quote:setter schreef op 09 maart 2011 @ 20:13:

[...]





Zelfs de koningin laat er wel eens waaien hoor!Maar alleen hele bekakte!
Alle reacties Link kopieren
Wij doen wedstrijdjes... Geur/decibel, en echt ik win best vaak... :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 09 maart 2011 @ 10:08:

Iemand noemde hier ooit lang geleden (volgens mij was het antonio), lepeltje lepeltje liggen en een scheet laten; "zakföhnen" Nee, dat was ik. Sinds we vork en mes liggen is het niet meer voorgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat scheten bij het leven
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden van het forum,



mijn partner laat eveneens met regelmaat van de klok winden in bed. Dikwijls komt daar ook een zoefje jus mee! erg genant en als we lepeltje lepeltje liggen wordt mijn hele been warm.

ik geprobeerd om hierover met mij man te praten, maar deze slaat helemaal dicht en is niet voor enige rede vatbaar.

is er iemand met soortgelijke ervaring?



Groetjes Van Johanna Miens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven