Genant: scheten in bed

09-03-2011 07:36 294 berichten
Dag allemaal,



Vannacht werden mijn vriend en ik ruw opgeschrikt uit onze slaap. Reden: ik liet een snoeiharde, knetterende scheet. Ik keek voorzichtig opzij en jawel: meneer was klaarwakker. Hij zei niets en begon goddank ook niet te lachen, maar charmant is anders!



Dit gebeurt helaas vaker. Regelmatig worden we wakker van mijn lichaamsgassen, soms laat ik ze zelfs per ongeluk schieten als we lepeltje-lepeltje liggen.



Nu wéét ik wel dat winden hoort bij een gezonde spijsvertering, dat je ze 's nachts als je ontspant nu eenmaal makkelijker laat gaan en dat hij me heus niet zal verlaten om deze onappetijtelijke trek. Immers, we zijn vaak bij elkaar en onze relatie gaat wel iets dieper dan het oppervlakkige 'bah-ze-liet-een-wind'. Bovendien laat hij er ook wel eens eentje glippen en wacht hij echt niet meer met de Grote Boodschap tot hij op zijn werk is, hoewel hij het nog nooit zo bont heeft gemaakt als ik.



Toch wil ik er graag iets aan doen, want van de charmante, mooi aangeklede en elegante vrouw die ik voor hem wil zijn (hé, een beetje verleiding in je relatie doet wonderen) blijft weinig over als ik er weer eens een laat loeien. We hebben er nog nooit over gepraat: na zo'n genante gas-actie is het láátste wat ik wil, het er nog eens fijn over hebben...



Alvast bedankt voor tips en reacties!
Alle reacties Link kopieren
Doet me denken aan toen ik een jaar of 15 was. Een van mijn ouders heeft de ziekte van crohn en ik kon me ook vreselijk schamen voor scheten die wel eens werden gelaten. Zelf als er niemand buiten het gezin om thuis was. Gelukkig ben ik daar overheen gegroeid. Moet je ook doen, joh. Veel relaxter.
Alle reacties Link kopieren
Zoals je kunt lezen doet vrijwel niemand dat voor de lol. Een aantal forummers hebben darmproblemen. En die worden maar al te vaak, zelfs door artsen onderschat.

En die opmerkingen van peecee laten dat maar weer al te duidelijk zien.



Ik ga echt niet voor mijn lol scheten zitten laten. Ik lig echt niet voor mijn lol bijna dagelijks krom van de buikpijn, ik zit echt niet voor mijn lol uren op de wc gore geluiden te produceren.



En ik heb hier niemand zien posten die zegt lekker voor de lol flink te ruften waar partner/collega/whatever bij is.



Enneh, die buikgriep hoor je ook wel als je in een andere badkamer zit hoor. Onze buren hebben de buikgriep momenteel. We hebben niet eens een echt gehorig huis, maar vooral 's nachts hoor je ze steeds naar de wc denderen...
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 08:01:

Ik zou echt woest zijn als een partner in mijn bed een scheet zou laten...Ik vind het ronduit smerig.

Ik moet zeggen als ik 1 scheet op jaarbasis laat is het veel....

Maar ja ik vind het zo wie zo onsmakelijk je bed delen met iemand anders...

Ben single en zal dat blijven.....

Als ik jou zou zijn, zou ik me erg schamen.



Slaap jij wel eens met iemand samen? Volgens mij laat jij nmlk 1000 scheten in bed. Moet ook wel, als je ze overdag niet laat. Dat kán namelijk niet. Er zitten fijne bacterien in je darmen die bij het verteren van grove vezels (cellulose) altijd (=ja echt altijd dus) gassen produceren. Cellulose zit in groente. Neem aan dat je wel eens groente eet? Ja? Dan laat je dus winden. Of je moet de geweldige ademscheetfunctie onder de knie hebben gekregen.. Je weet wel... Gassen uit je dikke darm langs alle kleppies in je lijf omhoogdrukken en dan een boer laten!



Oh wacht, dat doe je vast ook niet...
Alle reacties Link kopieren
speciaal voor peecee en iwannalive
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet eens kijken...na de eerste scheet al weggetikt....
Een van mijn vriendinnen heeft CU en kan nu na een aantal operaties geen scheten meer laten, terwijl ze voorheen een grootmeester was.



Eigenlijk vindt ze het wel jammer dat het nu niet meer kan. Een mosterdgasaanval op haar man die nog wel evenzovrolijk doorknettert met gewone gezonde darmen, zit er nu niet meer in. Maar hey, alles beter dan ziek zijn.
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 10:44:

Ik kan het niet eens kijken...na de eerste scheet al weggetikt....Stel je toch niet zo verschrikkelijk aan zeg. Heel kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak heerlijke 'dutch ovens' voor mijn vriend en andersom, wij laten onze neuspulkjes aan elkaar zien, kletsen gewoon door tijdens toiletbezoek en doen vaak een wedstrijd welke vinger er het hardst stinkt na het krabben.

En oh ja we boeren gewoon door tijdens het eten.

Dit alles doen wij alleen binnen 4 muren. We vinden elkaar nog steeds woest aantrekkelijk
Is dit een trol??
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 09 maart 2011 @ 10:08:

Iemand noemde hier ooit lang geleden (volgens mij was het antonio), lepeltje lepeltje liggen en een scheet laten; "zakföhnen"



Hahaha

Dit topic maakt echt mijn dag
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 08:01:

Ik zou echt woest zijn als een partner in mijn bed een scheet zou laten...Ik vind het ronduit smerig.

Ik moet zeggen als ik 1 scheet op jaarbasis laat is het veel....Maar ja ik vind het zo wie zo onsmakelijk je bed delen met iemand anders...

Ben single en zal dat blijven.....

Als ik jou zou zijn, zou ik me erg schamen.



Meiden, we hebben een medisch wonder in ons midden!

Geloof je het zelf Peecee?



Ik hoop echt dat je reactie komisch bedoelt is, anders heb ik echt met je te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 10:11:

En nagels knippen doen jullie partner dat ook op de bank????

En haren vinden in een doucheputje is zooooooooo smerig, hoor je heel veel vrouwen over klagen...of een schaamhaar in je mond.

Dat is zoooooooooo smerig........maar scheten laten niet. Dat doen we gewoon.

Hanneke is snap dat je mijn reakties niet prettig vind.Oh nou mag je ook je nagels al niet meer knippen en je haren niet wassen... God wat ben ik blij dat ik het niet zo moeilijk heb met mezelf
Alle reacties Link kopieren
Misschien is er een therapie voor je fobie?quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 10:44:

Ik kan het niet eens kijken...na de eerste scheet al weggetikt....
Alle reacties Link kopieren
whahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:arnan86 schreef op 09 maart 2011 @ 08:42:

[...]





Gelukkig kan die van mij er altijd om lachen Niet dat ik doorlopend aan het ontluchten ben, dan zou het wat minder leuk worden. Maar ik krijg echt buikpijn als ik ze inhoud en die van mij heeft me op een gegeven moment haast gedwongen om een scheet te laten hahaha. En ook poepen, dat durfde ik ook niet. Mijn vorige vriend zei altijd 'voor de grap' dat vrouwen dat niet doen. Nou, die van nu vond het na een paar maanden mooi geweest en heeft me naar de plee gestuurd Ziets had ik ook! en ik vond het wel heel lief van hem! (echte liefde)
Alle reacties Link kopieren
quote:arnan86 schreef op 09 maart 2011 @ 11:10:

[...]





Oh nou mag je ook je nagels al niet meer knippen en je haren niet wassen... God wat ben ik blij dat ik het niet zo moeilijk heb met mezelf



En orale seks kan ook niet meer, als je je schaamhaar niet/in een driehoek/streepje/rondje/bliksemschicht/whatever* scheert. Dat kan alleen maar als je compleet kaal gaat.



(*doorhalen van niet van toepassing is)
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 09 maart 2011 @ 08:01:

Ik zou echt woest zijn als een partner in mijn bed een scheet zou laten...Ik vind het ronduit smerig.

Ik moet zeggen als ik 1 scheet op jaarbasis laat is het veel....

Maar ja ik vind het zo wie zo onsmakelijk je bed delen met iemand anders...

Ben single en zal dat blijven.....

Als ik jou zou zijn, zou ik me erg schamen.



wees blij dat je nooit een scheet laat ,ik kon vorige week niet eens bij mezelf in de buurt zijn stinken dat ik deed

maar ik zou niet weten waarvoor ik mij zou moeten schamen ,een scheet hoort erbij heeft iedereen wel eens last van.
Als ik bruine bonen heb gehad, brrr dan kan ik niet bij mezelf zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:hanneke000 schreef op 09 maart 2011 @ 11:22:

[...]





En orale seks kan ook niet meer, als je je schaamhaar niet/in een driehoek/streepje/rondje/bliksemschicht/whatever* scheert. Dat kan alleen maar als je compleet kaal gaat.



(*doorhalen van niet van toepassing is) Ik hou van harige types maar orale sex is wat mij betreft wel iets lekkerder als de boel daar gekortwiekt is.
Alle reacties Link kopieren
Joh, peecee ligt 's nachts te ruften bij het leven, maar omdat ze slaapt heeft ze dat helemaal niet door. Ze heeft geen partner die schrikt van de herrie of stikt in de stank. En daarom maar denken dat ze nooit een scheet laat. Eigenlijk zou ze 's nachts eens gefilmd moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem van maken. Je bent gewoon een mens hoor, met een goed werkende spijsvertering.

Je hoeft hem toch niet 24/7 te verleiden ?

Voor alles een tijd en een plaats.

Ook voor een bevrijdende wind.

Beetje krampachtige relatie als je de gewone werking van het lichaam voor elkaar probeert te verbergen.

Ook Maxima en WA kennen elkaars winden.



En niet thuis poepen. Wat maken jullie een relatie moeilijk.

Ik kom jullie graag eens tegen als jij of je partner doodziek zijn geweest en elkaar (letterlijk) uit de stront of kots moeten halen.

Peecee spant wat mij betreft de kroon. Mens, laat je toch eens gaan. Ik zou het nog geen dag in jouw beperkende omgeving uithouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenoogje1962 schreef op 09 maart 2011 @ 11:25:

[...]



Ik hou van harige types maar orale sex is wat mij betreft wel iets lekkerder als de boel daar gekortwiekt is. Ooooh, dat is zo klaar als een klontje! Maar als hij er een paar dagen niet aan toe is gekomen om te kortwieken, en het komt er van, dan ga ik niet eerst scheren voor het pijpen. En ik ben zelf ook niet helemaal kaal. Gewoon een streepje. En dat is de ene dag ook netter dan de andere. So be it.
Alle reacties Link kopieren
quote:hanneke000 schreef op 09 maart 2011 @ 11:30:

[...]





Ooooh, dat is zo klaar als een klontje! Maar als hij er een paar dagen niet aan toe is gekomen om te kortwieken, en het komt er van, dan ga ik niet eerst scheren voor het pijpen. En ik ben zelf ook niet helemaal kaal. Gewoon een streepje. En dat is de ene dag ook netter dan de andere. So be it.OOOhhhhhhhhh das al helemaal geen probleem, maar dacht dat het over een oerwoud ging
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten waaien en gewoon om lachen! Hahaha, wat dat betreft zou je eens een dagje in mijn relatie moeten meekijken! (of moet ik luisteren zeggen!?)
Gewoon hard om lachen en minder eten en snoepen ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven