geschrokken

24-09-2016 10:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames van het Viva forum,

ik open dit topic eigenlijk omdat ik steun en adviezen zoek.

2 maanden geleden heb ik een man ontmoet op een datingsite, hij is 34 en ik ben 17. Ondanks het leeftijdverschil besloot ik met hem op date te gaan. De eerste date was super en al heel vlug noemde we het een relatie.

Zijn ouders en vrienden had ik na een paar weken al ontmoet.

Ik dacht dus dat het wel goed zat en dat het een eerlijk man was.

We hadden in de korte tijd dat we samen waren vaak ruzie. Over kleine dingen, we waren dan ook elke dag samen en ik woonde min of meer bij hem.



Vaak ging het echt mis als we te veel hadden gedronken. Of, tenminste, wanneer hij teveel had gedronken.



Gisteren was zo een dag. Na mijn school heeft hij mij opgehaald en zijn we naar een vriend van hem op bezoek geweest.

Hij dronk daar 3 wiskeys en 4 (3?) bier . Ik dronk 4 a 5 glazen wijn. Maar had daarvoor goed geluncht.

Ik merkte dat hij goed aangeschoten was. We besloten ergens wat te gaan eten omdat we geen zin hadden om eerst nog boodschappen te doen.



In het restaurant kregen we ruzie. Ik kom uit rotterdam en dat kun je ook horen als ik praat. Hij vond dat erg en vertelde me dat zijn vrienden moesten lachen toen ik even weg was naar het toilet. ken en kan, en lig en leg. het gaat automatisch. Ik weet natuurlijk wel dat het kan en lig is als ik een berciht of brief type. Hij bracht het in ieder geval heel erg boos en teleurgesteld. Nouja, ik had inmiddels een fles witte wijn en een glas op dus ook mijn emoties werden 'losser'. Ik werd verdrietig en zei dat ik naar huis wilde. Hij vroeg mij eerst te betalen maar ik had niet genoeg geld bij me. hij rekende af en ik liep naar buiten.



ik belde mijn beste vriend en liep een stukje. Mijn vriend pakte de auto en ree op mij in. Ik heb niets want ik ben opzij gesprongen. Hoewel ik denk dat hij anders ook vlakvoor mij op zn rem had getrapt. Ik wilde mijn tas pakken uit de auto, hij liet dit niet toe. en zei me dat ik moest opk*nkeren. Hij reed weg met mijn tas. Ondertussen waren 2 mensen naar mij toegkomen omdat ze mij hoorden gillen toen hij op mij in reed. Ik liep naar het restaurant en daar kwam de serveerster met mij praten en gaf ze mij thee.

we zouden dit weekend samen weg gaan dus mijn koffer lag bij hem achterin. ik heb hem gebelt mijn koffer gepakt en hij heeft mij toen gezegt dat ik hiervoor zal boeten en dat hij mij een dag dood gaat maken.

Ik ben weer naar het restaurant gegaan. Daar is de politie gebelt. Daar werd mij verteld dat hij eigenlijk 46 is ipv 34.

Ik moest mee naar het bureau en daar werd ik opgehaald door mijn broer..



Vanochtend stuurde mijn vriend mij een bericht of we konden praten..

Maar ik heb gezegt dat dit niet meer kan na wat hij heeft gedaan.

Hij vind het prima en wenst mij het aller beste, ik moest weten dat hij van mij houd. En alsiets verkeerd is overkomen dat spijt hem dat ook..
Alle reacties Link kopieren
En nu?
Alle reacties Link kopieren
Mijn enige advies is: blijf bij de man uit de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Meisje meisje toch. Houd het bij jongens tot maximaal 20 op je zeventiende. En drink niet.



Hoe is de band met je ouders? Die komen helemaal niet in je verhaal voor terwijl dat wel zou moeten.
Ver, heel ver weg blijven bij die zak!
Alle reacties Link kopieren
Als het verkeerd is overgekomen dat hij op je in probeerde te rijden dan spijt dat hem? Wat een idioot zeg!
Mag hopen dat dit nep is...
Wees blij dat je van die engerd af bent.

Hij is echt heel eng en jij veel te jong om met een man van 37 of 46 of 30 om te gaan.
Wat een verhaal. Blokkeer die gast. Want als hij echt zo ziek in zijn hoofd is als ik denk, kun je de volgende keer het viva forum niet meer bereiken. Ik hoop voor je dat hij je niet gaat stalken.

Waarom als je nog minderjarig bent met een man van 46?
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal TO. Dit klinkt echt helemaal niet goed. het leeftijdsverschil is echt veel te groot, ook al had hij er niet over gelogen. Waarom spreek je met zo'n man af? En heb je al eens eerder een relatie gehad met iemand van je eigen leeftijd?

En dan stapt hij ook nog eens met zijn dronken kop in een auto en rijd jou bijna aan. Ik zou als ik jou was heel ver bij hem uit de buurt blijven. Ik vind het heel goed van je dat je vanochtend niet naar hem toe bent gegaan. Nu moet je voet bij stuk houden, zoek wat afleiding, spreek af met je vriendinnen en andere personen van jouw leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe ik het moet verwerken. Ik ben heel erg geschrokken van gisteren.

Ik heb met mijn vader geen contact en mijn moeder is heel egoïstisch. Die weet wat er is gebeurt maar troost mij niet het maakt haar niet uit. Ik ben van mijn 7e tm 16e mishandeld door mijn vader daar heeft ze ook nooit iets tegen gedaan
Alle reacties Link kopieren
Nooit meer op reageren, verwijderen van sociale media, profiel van datingsite verwijderen en nummer blokkeren....
The time is now
Alle reacties Link kopieren
ik wist niet dat hij 46 was daar heeft hij dus over gelogen. Ik dacht dat hij 34 was. Nu is 17 jaar verschil veel, maar ik ben voor mijn leeftijd volwassener omdat ik veel heb mee gemaakt en al vroeg volwassen moest zijn. Ik loop een paar jaar voor.
Kun je bij een oma/tante/buurvrouw terecht?

Anders een afspraak maken bij de huisarts, die kan je dan evt. naar een psycholoog of praktijk ondersteunend hulpverlener doorverwijzen.
Oké. Je moet professionele hulp zoeken. Echt. Het VIVA forum is leuk enzo, maar niemand kan jouw probleem oplossen. Als je tot een jaar geleden nog mishandeld bent door je vader, hoor je op je 17e niet met een man van 46 te daten of een relatie te hebben waarin je weer mishandeld wordt. Echt, ga alsjeblieft op zoek naar professionele hulp. Je bent te jong om je leven op deze manier te verknallen. Er lopen zat jongens rond die jou wel liefde willen geven. Maar je moet leren houden van jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Heb je behoefte aan een vaderfiguur en daarom date met een oudere man?



Hoe dan ook, je hebt enorm veel geleerd nu!

Ik denk dat het goed is om naar de huisarts te gaan om te praten.
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Alle reacties Link kopieren
ik loop al bij een psycholoog ik heb door mijn ouders PTSS, post traumatisch stress stoornis
Jij moet stoppen met dat buitensporige gezuip van je, dat restaurant waar jij een fles wijn in je holle kies stopte is ook nog eens in grove overtreding.

En dat pareltje van gaat met z'n dronken kop in een auto zitten. Dat is al reden genoeg om nooit meer met iemand te spreken. Ik mag lijden dat hij zich vandaag of morgen om een boom heen vouwt, daar zou hij de samenleving een groot plezier mee doen.



Zoek een jongen van je eigen leeftijd, je bent 17, amper droog achter je oren. Je hebt niets te zoeken bij een volwassen man van 30+
quote:suikerbolletje schreef op 24 september 2016 @ 11:03:

ik loop al bij een psycholoog ik heb door mijn ouders PTSS, post traumatisch stress stoornisHeb je met je psycholoog gepraat over je relatie met deze man?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met die andere internet date afgelopen dan? Waarvan jij zijn echte naam een jaar lang niet wist.



Bij deze vent moet je in ieder geval heel ver uit de buurt blijven! En stop met zoveel te drinken!



Ik denk ook dat je even moet stoppen met dates scoren op een datingsite en gewoon in je omgeving (tussen je leeftijdsgenoten) een leuke jongen zoekt.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
het stomme is dat ik hem enorm mis. Ik ben na mijn vorige relatie (ook met een oudere man inderdaad) vrij snel in deze relatie gestapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:PimPom schreef op 24 september 2016 @ 11:04:

Hoe is het met die andere internet date afgelopen dan? Waarvan jij zijn echte naam een jaar lang niet wist.



Bij deze vent moet je in ieder geval heel ver uit de buurt blijven! En stop met zoveel te drinken!



Ik denk ook dat je even moet stoppen met dates scoren op een datingsite en gewoon in je omgeving (tussen je leeftijdsgenoten) een leuke jongen zoekt.Daar heb ik hiervoor een relatie mee gehad maar hij heeft veel gelogen, meer dan alleen over zijn naam
Alle reacties Link kopieren
quote:fireflywentby schreef op 24 september 2016 @ 11:04:

[...]





Heb je met je psycholoog gepraat over je relatie met deze man?Ja dat heb ik. Ze weet ervan.
Ach jee, wat een nare man.

Hij is eng TO en met een slok op ook nog eens gevaarlijk.

Blijf bij hem uit de buurt, laat je niks aanpraten door hem.

Mooie praatjes zijn altijd achteraf.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 17 je mag nog niet eens drinken en bent veel te jong om met zo'n oude volwassen man om te gaan. Een man die overduidelijk niet spoort. Een geestelijk gezonde man begint namelijk geen relatie met een kind van 17.



want een kund dat ben jij al voel je je nog zo volwassen. Iemand zou voor jou het AMK of veilig thuis moeten bellen.



DIt is een zeer ongezonde situatie. En als je niet in een omgeving zit waar dat gebeurd dan zal je zelf hulp moeten zoeken.



Meld dit bij school, je huisarts of maatschapoelijk werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven