geschrokken

24-09-2016 10:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames van het Viva forum,

ik open dit topic eigenlijk omdat ik steun en adviezen zoek.

2 maanden geleden heb ik een man ontmoet op een datingsite, hij is 34 en ik ben 17. Ondanks het leeftijdverschil besloot ik met hem op date te gaan. De eerste date was super en al heel vlug noemde we het een relatie.

Zijn ouders en vrienden had ik na een paar weken al ontmoet.

Ik dacht dus dat het wel goed zat en dat het een eerlijk man was.

We hadden in de korte tijd dat we samen waren vaak ruzie. Over kleine dingen, we waren dan ook elke dag samen en ik woonde min of meer bij hem.



Vaak ging het echt mis als we te veel hadden gedronken. Of, tenminste, wanneer hij teveel had gedronken.



Gisteren was zo een dag. Na mijn school heeft hij mij opgehaald en zijn we naar een vriend van hem op bezoek geweest.

Hij dronk daar 3 wiskeys en 4 (3?) bier . Ik dronk 4 a 5 glazen wijn. Maar had daarvoor goed geluncht.

Ik merkte dat hij goed aangeschoten was. We besloten ergens wat te gaan eten omdat we geen zin hadden om eerst nog boodschappen te doen.



In het restaurant kregen we ruzie. Ik kom uit rotterdam en dat kun je ook horen als ik praat. Hij vond dat erg en vertelde me dat zijn vrienden moesten lachen toen ik even weg was naar het toilet. ken en kan, en lig en leg. het gaat automatisch. Ik weet natuurlijk wel dat het kan en lig is als ik een berciht of brief type. Hij bracht het in ieder geval heel erg boos en teleurgesteld. Nouja, ik had inmiddels een fles witte wijn en een glas op dus ook mijn emoties werden 'losser'. Ik werd verdrietig en zei dat ik naar huis wilde. Hij vroeg mij eerst te betalen maar ik had niet genoeg geld bij me. hij rekende af en ik liep naar buiten.



ik belde mijn beste vriend en liep een stukje. Mijn vriend pakte de auto en ree op mij in. Ik heb niets want ik ben opzij gesprongen. Hoewel ik denk dat hij anders ook vlakvoor mij op zn rem had getrapt. Ik wilde mijn tas pakken uit de auto, hij liet dit niet toe. en zei me dat ik moest opk*nkeren. Hij reed weg met mijn tas. Ondertussen waren 2 mensen naar mij toegkomen omdat ze mij hoorden gillen toen hij op mij in reed. Ik liep naar het restaurant en daar kwam de serveerster met mij praten en gaf ze mij thee.

we zouden dit weekend samen weg gaan dus mijn koffer lag bij hem achterin. ik heb hem gebelt mijn koffer gepakt en hij heeft mij toen gezegt dat ik hiervoor zal boeten en dat hij mij een dag dood gaat maken.

Ik ben weer naar het restaurant gegaan. Daar is de politie gebelt. Daar werd mij verteld dat hij eigenlijk 46 is ipv 34.

Ik moest mee naar het bureau en daar werd ik opgehaald door mijn broer..



Vanochtend stuurde mijn vriend mij een bericht of we konden praten..

Maar ik heb gezegt dat dit niet meer kan na wat hij heeft gedaan.

Hij vind het prima en wenst mij het aller beste, ik moest weten dat hij van mij houd. En alsiets verkeerd is overkomen dat spijt hem dat ook..
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 24 september 2016 @ 11:35:

Sirius, waarom zou je geen aangifte doen. Een kerel va 46 die met zijn zatte harses zijn vriendinnetje van 17 probeert aan te rijden is niet echt een aanwinst voor wie dan ook. Een viezerik, dat is hij!Nou, zo liegen over de leeftijd. Het is qua haar leeftijd nét aan legaal, maar helemaal goed is het niet. Een man om op te letten, want kennelijk lokt hij jonge meisjes met een valse leeftijd en voert ze dronken ook nog.
Later is nu
quote:siriusblack schreef op 24 september 2016 @ 11:36:

[...]



Omdat hij dan waarschijnlijk nog harder op wraak zint, melding zou ik wel doen. Maar als ze mijn dochter was had ik de man zelf wel een paar klappen gegeven.Ja, maar bij to is er geen vader in beeld hè (en trouwens, die is geen haar beter), en moeder kan het kennelijk ook weinig schelen allemaal.
Ik zou als ik TO was dus wel aangifte doen. Hij is een klojo en waarschijnlijk nog laf ook.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk aangifte doen! En praat hierover in therapie, TO. Sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 24 september 2016 @ 11:36:

[...]



Omdat hij dan waarschijnlijk nog harder op wraak zint, melding zou ik wel doen. Maar als ze mijn dochter was had ik de man zelf wel een paar klappen gegeven.En dus laat je die viezerik er maar mee wegkomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 24 september 2016 @ 11:35:

[...]





Inkorten, stukjes laten staan waar je op reageerde.Done!
quote:Grobbekuiken schreef op 24 september 2016 @ 11:37:

[...]





Dat snap ik ook niet. Dit verhaal heeft een heleboel ingrediënten om het juist wel te doen.

Ze klinkt niet alsof ze een groot vangnet heeft, via een aangifte zou hij haar adres kunnen achterhalen en wie weet wat die gek dan gaat doen. Kind is pas 17, niet opgewassen tegen een kerel van 46.

Ik zit me hier gewoon plaatsvervangend over op te fokken!
Alle reacties Link kopieren
17 en 34 kan écht niet. 17 en 46 natuurlijk helemaal niet.

Je bent geen alcoholiste als je een keer teveel zuipt, maar leer wel dat drank niks oplost. Ook aandacht zoeken bij veel te oude mannen lost niks op. Ik snap wel dat je liefde en aandacht wilt, maar je zoekt dat bij de verkeerde mannen. Zulke oude mannen zijn echt niet helemaal goed in hun bovenkamer, als ze een relatie met een 17-jarige aangaan.

Daarnaast heeft hij gedreigd je te vermoorden en heeft hij een poging ondernomen door je aan te willen rijden. Ik zou dus wel degelijk aangifte doen.



Dit verhaal zou ik met je psycholoog bespreken. Of met je huisarts/maatschappelijk werk. Ze kunnen je verder helpen.



Heb je wel vrienden om je heen?
quote:minnimouse schreef op 24 september 2016 @ 11:39:

[...]





En dus laat je die viezerik er maar mee wegkomen?Precies!
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 24 september 2016 @ 11:34:

Ach meisje toch. Ga alsjeblieft in therapie en leer van jezelf te houden. De mannen die je nu uitzoekt houden niet van je. Geen enkele leuke (!) man gaat met zijn zatte kop autorijden of doet zich voor als een jonger iemand. Geen enkele leuke (!) man gaat als volwassene een relatie aan met een labiel meisje van 17.



Lieverd, je bent niet volwassener dan andere kinderen van jouw leeftijd. Je hebt alleen veel te veel meegemaakt en maakt daardoor keuzes die jou ontzettend kunnen schaden.



Kortom: zoek een fijne therapeut bij wie je je veilig voelt en die jou kan helpen met het krijgen van een positief zelfbeeld.



(en laat de drank staan!)
quote:minnimouse schreef op 24 september 2016 @ 11:39:

[...]





En dus laat je die viezerik er maar mee wegkomen?Wat voor straf denk je dat hij krijgt?
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 24 september 2016 @ 11:41:

[...]



Ze klinkt niet alsof ze een groot vangnet heeft, via een aangifte zou hij haar adres kunnen achterhalen en wie weet wat die gek dan gaat doen. Kind is pas 17, niet opgewassen tegen een kerel van 46.

Ik zit me hier gewoon plaatsvervangend over op te fokken!



Daar zal deze man haar op uitgezocht hebben.

Jong meisje verliefd op je laten worden, omdat je zo aardig bent en doet, in tegenstelling tot haar ouders en broer.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 24 september 2016 @ 11:43:

[...]



Wat voor straf denk je dat hij krijgt?



Weet ik veel.

Misschien is het een goed signaal om te laten zien dat je niet met jezelf laat sollen.
quote:Dreamer schreef op 24 september 2016 @ 11:45:

[...]





Daar zal deze man haar op uitgezocht hebben.

Jong meisje verliefd op je laten worden, omdat je zo aardig bent en doet, in tegenstelling tot haar ouders en broer.Dit soort types zijn walgelijk! En waarschijnlijk laat justitie hem er gewoon mee wegkomen. Deze meid heeft hulp en begeleiding nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 24 september 2016 @ 11:43:

[...]



Wat voor straf denk je dat hij krijgt?



Nu niets

Maar deze man kiest z'n 'slachtoffer' uit, gok ik. Fijn als de politie hem op het netvlies krijgt, ook al kunnen ze niet doen nog. Al pakken ze 'm een aantal keren voor rijden onder invloed
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Een hele fles wijn achterover slaan als je pas 17 bent, vind ik ook pittig.



Weten je ouders dat je zoveel drinkt en dat je het met oude kerels van 34 doet?
quote:minnimouse schreef op 24 september 2016 @ 11:47:

[...]





Weet ik veel.

Misschien is het een goed signaal om te laten zien dat je niet met jezelf laat sollen.Ik heb dat signaal nog niet zo lang geleden de andere kant op zien werken en niet de positieve kant.
Alle reacties Link kopieren
Deze man is een gevaarlijke gek. Ver uit de buurt blijven hoor. Aangifte zou ik ook doen.



Ook niet meer zoveel drinken, eigenlijk helemaal niet drinken.

Het daten zou ik voorlopig ook even laten zitten.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:suikerbolletje schreef op 24 september 2016 @ 11:08:

Jullie hebben gelijk maar dit klinkt heel zielig en aanstellerig. Ik zoek gewoon liefde. Omdat ik het niet van mijn ouders krijg of andere familie. Mijn broer haalde mij wel opmaar hij was woestJe zegt dat je in Rotterdam woont. Ik ken iemand die begeleid woont via Pameijer. Je hebt er een indicatie voor nodig, dat moet je even uitzoeken met je huisarts of psycholoog. Maar wat ik er mee wil zeggen is dat die persoon er heel blij mee is. Ze hoeft het allemaal niet meer alleen uit te vogelen, ze kan dagelijks terecht om dingen te regelen, vragen, maar ook gewoon te kletsen. Het is geen ouderliefde, maar veel beter lijkt me dan hoe je nu alles zo jong alleen moet doen!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, op 10 januari 2016 was je nog 25 jaar oud. Die leeftijd past wel bij een man van 34 jaar.



Hoe komt het eigenlijk dat jij jonger wordt in plaats van ouder? En dan ook nog zo snel: binnen een jaar ben je 8 jaar jonger geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 24 september 2016 @ 11:08:

Je bent 17 je mag nog niet eens drinken en bent veel te jong om met zo'n oude volwassen man om te gaan. Een man die overduidelijk niet spoort. Een geestelijk gezonde man begint namelijk geen relatie met een kind van 17.

Op 10 januari was ze nog 25. Dus dat valt dan wel weer mee.
quote:Medina schreef op 24 september 2016 @ 11:58:

[...]





Op 10 januari was ze nog 25. Dus dat valt dan wel weer mee.Een 25 jarige die 3,16€ per uur verdient met een bijbaantje?
Jij bent te jong voor dit soort drama's . Het lijkt misschien wel groots en meeslepend en bouquetreeksachtig maar niemand wordt er beter van en jij al helemaal niet.

Stop met drinken maak je school af, ga leuke dingen doen met vriendinnen en zoek een vriendje van je eigen leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 24 september 2016 @ 11:59:

[...]



Een 25 jarige die 3,16€ per uur verdient met een bijbaantje?Tja, ik vind het ook een bijzonder verhaal. Net zoals dat je in januari 25 kunt zijn en in september 17. (loepje)
quote:Medina schreef op 24 september 2016 @ 12:01:

[...]





Tja, ik vind het ook een bijzonder verhaal. Net zoals dat je in januari 25 kunt zijn en in september 17. (loepje)Ow....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven