Getrouwd, kinderen en nu verliefd op een vrouw

12-12-2014 20:27 104 berichten
Hoi allemaal,



I
Alle reacties Link kopieren
En icebaby zijn je gevoelens voor haar al minder? Heb je haar nog gezien of gesproken.



@ Marie25 ben jij wel van plan het haar te gaan vertellen. Of precies dezelfde situatie als icebaby?
11
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook echt anoniem blijven.

Het klinkt ongelofelijk, maar ik had je verhaal kunnen opschrijven!

Ik moet er ook niet aandenken om mijn kinderen een scheiding aan te doen en dus blijf ook ik..

Ik denk er alleen juist wel over om het haar te gaan vertellen.

Er is 'iets' tussen ons en ik krijg haar niet uit mijn hoofd.





@ belle01 ik ben ook nieuwsgierig of je haar nu bent vergeten...
Alle reacties Link kopieren
Helaas dames....

Dit heeft erg lang geduurd.

Ik heb haar nooit meer gezien.

En ik weet niet hoe het zou zijn als ik haar nu weer zou zien.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@belle01

Dus eigenlijk ben je haar helemaal nog niet vergeten...
11u.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik
Alle reacties Link kopieren
Tja kan maar een ding zeggen, als je denkt dat er nog iets is tussen jou en jou man ga dan in relatie therapie!
dan moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat ik meer 'last' heb van het geheim houden dan van het verliefd zijn.
Alle reacties Link kopieren
@icebaby

De verliefdheid is wel over, alleen weet ik dus niet hoe ik zou reageren als ik haar weer zou zien.

Maar dat gevoel zoals jullie marie25 en icebaby nu beschrijven herken ik zo goed, maar dat is over.



Ik was niet zozeer sterk toen het moest wel. Ik kan dat niet vertellen hier. Het was pijnlijk en had ook niet zo hoeven gaan.

Maar begrijp me niet verkeerd. Ik heb er geen spijt van het was te mooi gewoon ( ik zat in makkelijkere situatie dan jullie nu qua openheid naar partner)Ik las net je leeft maar 1 keer. Nou inderdaad. Je maakt niet vaak mee zo verliefd te zijn en probeer er nu ook van te genieten. Al is dat in jullie situatie nu heel erg lastig
Alle reacties Link kopieren
Lang over gedaan om hier te reageren ,maar ik doe het toch maar.Maak precies hetzelfde mee.Nu ook ongeveer een 1 jaar en een paar maanden.Alleen is diegene niet getrouwd ,maar ze heeft kinderen.Ik ben wel getrouwd.Ik snap wat jullie meemaken iedere dag en ik ben ook blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Iedere dag ben je er mee bezig en dat is moeilijk.Tips heb ik natuurlijk niet.Het enige wat we kunnen hopen is dat het over gaat.Soms is het niet mogelijk om elkaar niet te zien.Bij mij is het zo dat ik geen idee heb of ze mij leuk vind.Maar ga er eigenlijk uit van niet.Fijn om hier te lezen,omdat het zo herkenbaar is.
11
Alle reacties Link kopieren
Ach icebaby je klinkt ook down nu.



Ik voelde me juist down als ik haar niet zag! We konden erg goed met elkaar praten, lachen en huilen.

Ik voelde me mezelf en we pasten bij elkaar ofzo.

Daarom denk ik de laatste tijd vaak aan haar, juist wanneer t minder goed gaat.



Ik denk dat je gevoel voor haar niet zomaar weggaat...

Het blijft nu denk ik juist omdat je er niets meedoet. Ik weet dat je niet teveel wilt zeggen, maar misschien heeft ze wel een erg naar karakter en ben je zo afgeknapt en is alles snel voorbij!

Nu blijf je van een afstand denken wat is ze leuk.

Ik zeg ook maar iets of beter niets misschien.



En misschien zie ik haar nooit meer... Dat klinkt best raar, maar het zou kunnen. En dat is ook waar ik mee zit. Het nooit meer. Als ik haar echt per ongeluk zou tegen komen dan zou ik me echt doodschrikken en zij ook. Maar gelukkig is dat echt zo goed als onmogelijk.
?
Alle reacties Link kopieren
Totale ramp klinkt wel heel erg joh!

Uit oogcontact zou je wel direct merken of ze je leuk vindt.

Dan hoef je het niet eens te vertellen, denk ik.

O nee dat wil je juist niet. Maar als ze echt niets voelt dan hoef je ook niet bang te zijn toch? Of weet je het niet zeker?

Als het iemand is waar je verder niets meehebt maakt het toch niet uit of ze denkt dat je haar niet mag.



Oogcontact was heftig altijd ja en berichtjes sturen...

Sorry dat is allemaal best persoonlijk (lees herkenbaar) en schrijf ik liever niet hier.

In een pb wil ik het je best vertellen dan zou zij er tenminste geen problemen door krijgen. Ze is nog steeds getrouwd en haar man zou denk ik woest zijn en haar huwelijk over.



Je hebt misschien wel gelijk, maar ik denk wel dat het normaal is dat je af en toe weer erg veel aan iemand denkt waar je veel mee gedeeld hebt. De vlinders zijn wel echt weg!
Alle reacties Link kopieren
.
Lieve dames toch....



Wat ik hier nu lees hoor ik eigenlijk dagelijks... sterker nog ik ben zelf een kind van een moeder die dit heeft meegemaakt (mn vader trouwens ook) en ik val zelf ook op vrouwen. (is het nog te volgen?)



Ik wil jullie echt op hart drukken vooral voor jezelf te kiezen want daarmee kies je ook voor je kinderen. Ik ben blij dat mijn moeder toen (meer dan 20 jaar geleden) haar eigen geluk heeft gekozen. Dat heeft mij zoveel geleerd in het leven. En hoe klein de kinderen ook zijn, ik merkte echt wel dat er iets anders was.



Je hoeft het natuurlijk ook niet aan de betreffende persoon te vertellen. Dat zijn losse dingen van elkaar.

Er zijn veel sites waar je terecht kunt, organisaties, boeken, films, magazines etc buiten hier dan ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoe zullen jullie kinderen zich later voelen als ze merken dat hun moeder speciaal/alleen om hen, ongelukkig bij een man is gebleven waarvan ze niet hield, terwijl ze mogelijk heel gelukkig had kunnen zijn met een andere partner?
11
Alle reacties Link kopieren
Oh wat ontzettend rot voor je.

Het zal een combinatie van diverse factoren zijn dat je je zo rot voelt.

Ik voel met je mee al ken ik je niet....



Dat van natte droom over je man ......???? Past niet zo bij je schrijfstijl, maar toch grappig dat je dat schrijft.

Maw aan zijn uiterlijk ligt het niet haha!

Maar zij moet ook best iets bijzonders hebben in jouw ogen, denk ik dan. Of wil je dat niet toegeven. Verliefd zijn/worden doe je niet op iemand die jij niet speciaal vindt.



En wanneer je durft en er behoefte aan hebt zie ik je bericht wel!!! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
.
Goed uitgepakt.... Sja het is geen 'twee vingers in 1 neus' weg geweest.



Ze hebben ieder hun eigen dingen moeten overkomen en wij als kinderen ook maar ja het leven is nou eenmaal niet voor iedereen rozengeur en maneschijn.



Dit soort situaties komen zo vaak voor maar omdat er zoń taboe om heen hangt hoort niemand er wat over. Fijn dat jullie steun aan elkaar hebben.
11

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven