Log nu in om te reageren
  1. quote:
    minnimouse schreef op 19 april 2017 @ 20:24:
    Dat moet je minstens 200/300 euro per maand kosten. En vrouwlief valt dat niet op?
    het vrouwtje is een echte huisvrouw. Die heeft daar geen verstand van.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
  2. quote:
    GateKeeper schreef op 19 april 2017 @ 20:24:
    Ik zou mijn hond nog van je aftrappen als ik je vrouw was en daarna je financieel helemaal leegzuigen en rondbezuinen dat je je handjes niet van kleine kinderen kan afblijven, zodat je je kindjes alleen onder toezicht mag zien. En dat is wanneer ik in een goede bui ben. :sarcastis

Zoiets, en dan ook nog flyers ophangen in de stad of het dorp waar je woont met het verhaal erbij zodat overal waar je komt iedereen het weet.
    En ik zou je piemeltje amputeren.

Ja en?
  3. quote:
    Mandem42 schreef op 19 april 2017 @ 20:26:
    Is het nou echt zo erg? Of zijn de reacties als grap bedoeld? Ik zie namelijk best wel veel mannen van middelmatige leeftijd als ik door den"straten" aan het wandelen ben, ze zijn toch niet allemaal single? Of verbergen ze het ook?
    Ach ja...het is nu eenmaal echt een hobby voor middelmatige mannen.
  4. :popcorn:

Wat denk je zelf, viesje?
  5. Ik zou zeker begripvol reageren. Tenslotte zal hij een goede reden hebben anders deed hij het niet.
  6. Dit is de eerste resultaat dat ik kreeg toen ik "vrouwen forum" ging googlen. Waar kan ik anders beter terecht voor meningen?
  7. quote:
    Honingdropje79 schreef op 19 april 2017 @ 20:28:
    [...]

Ach ja...het is nu eenmaal echt een hobby voor middelmatige mannen.
    Dat is wel een goede analyse.

En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
  8. Wat een arts van je wil weten

Heb jij een doktersbezoek gepland? Dit zijn de 5 vragen die een arts meestal aan je stelt. Handig om te weten, zodat je je goed kunt voorbereiden. #adv

Lees verder

9. Ach ja moet kunnen, iedere gek zijn gebrek
  10. Weet je overigens hoeveel partneralimentatie ze kan vragen als jullie scheiden?
    Zal wel meer zijn dan "je hobby".
    Om over kinderalimentatie maar te zwijgen ...
    Want ja, jij hebt duidelijk geen tijd voor de kinderen ...

Ik ben ik, dus wen er maar aan ... Een unicum, net als de zon en als de maan!
  11. quote:
    Mandem42 schreef op 19 april 2017 @ 20:29:
    Dit is de eerste resultaat dat ik kreeg toen ik "vrouwen forum" ging googlen. Waar kan ik anders beter terecht voor meningen?
    Wat is er verkeerd aan onze meningen dan?

En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
  12. Ahhhh de Zeelandman is back O_o
  13. Ik vind wel dat je dan je vrouw ook eenzelfde bedrag moet geven, kan zij dan aan haar eigen hobby uitgeven.
    Anders is het niet eerlijk.
  14. quote:
    parbleumondieu schreef op 19 april 2017 @ 20:29:
    Ik zou zeker begripvol reageren. Tenslotte zal hij een goede reden hebben anders deed hij het niet.
    Ben jij getrouwd?
  15. quote:
    MoirenPhae schreef op 19 april 2017 @ 20:30:
    [...]

Wat is er verkeerd aan onze meningen dan?
    Niks, maar iemand vroeg waarom ik ben en sommige hebben van die "grappige" reacties.
  16. quote:
    Ja. Dus mijn advies is nuttig.
  17. quote:
    Mandem42 schreef op 19 april 2017 @ 20:32:
    [...]

Niks, maar iemand vroeg waarom ik ben en sommige hebben van die "grappige" reacties.

Waarom je wat bent?
    Je doet het prima zo, die onzekerheid is nergens voor nodig.

18. quote:
    Dit is de eerste resultaat dat ik kreeg toen ik "vrouwen forum" ging googlen. Waar kan ik anders beter terecht voor meningen?

Hier hoor.
    De uitgelezen plek.

Nou, de meesten vinden het een leuke hobby.
    Nog veel plezier er mee he!

De BEO forever.
  19. quote:
    [...]

Er is helemaal niets geks aan, zou het vanavond gewoon met je vrouw delen dit geluk, ze zal vast blij zijn met je nieuwe hobby
  20. quote:
    Dat vraag jij :hihi:
  21. quote:
    Pluisi schreef op 19 april 2017 @ 20:30:
    Ik vind wel dat je dan je vrouw ook eenzelfde bedrag moet geven, kan zij dan aan haar eigen hobby uitgeven.
    Anders is het niet eerlijk.
    We hebben gelukkig niks tekort en als mijn vrouw iets wil, kan ze het bijna altijd kopen(wel realistische dingen natuurlijk, geen kilos goud of iets dergelijks)
  22. quote:
    [...]

Vrouwen hebben geen humor hoor.
    Ik weet niet of je het weet.
    Dus dat van die grappige reacties klopt niet.

De BEO forever.
  23. quote:
    Ginerva schreef op 19 april 2017 @ 20:34:
    [...]

Er is helemaal niets geks aan, zou het vanavond gewoon met je vrouw delen dit geluk, ze zal vast blij zijn met je nieuwe hobby

Zij heeft morgen een nieuwe hobby:
    Mandem zijn spullen opkuisen en buitensmijten.
    En hem daarna uitknijpen als een citroen.

Ik ben ik, dus wen er maar aan ... Een unicum, net als de zon en als de maan!
  24. quote:
    Mandem42 schreef op 19 april 2017 @ 20:34:
    [...]

We hebben gelukkig niks tekort en als mijn vrouw iets wil, kan ze het bijna altijd kopen(wel realistische dingen natuurlijk, geen kilos goud of iets dergelijks)
    Mag een lekkere gigolo?

Show me the money!
  25. quote:
    Nee joh, je zit hier goed! Hier hebben we allemaal een mening.
  26. Ik weet wel iemand van dit forum waar je het goed mee zou kunnen vinden X-D