Log nu in om te reageren
  1. quote:
    Mandem42 schreef op 24 april 2017 @ 16:39:
    [...]

Ja dan mag jij dat doen, maar dan heb je ook geen normale man, want geen ene zelfrespecterende man laat zijn vrouw zoiets doen. Je bent dan toch niet meer vrouw-waardig.
    Jij spoort echt niet, volgens jouw redenatie ben ik geen normale man en is mijn vrouw niet vrouw-waardig. Au contraire, heb je de laatste tijd wel eens gekeken naar de maatschappij om je heen? Ik zou niet eens een relatie willen met een vrouw die niet haar eigen leven heeft. Maar goed, smaken en meningen verschillen. Succes verder met het rechtlullen van iets kroms in een kuil vol woeste, zelfstandige, eigengereide en over het algemeen mondige vrouwen.... ;-)

Age is nothing but Numbers but Numbers count
  2. quote:
    PokingTheBear schreef op 24 april 2017 @ 18:49:
    [...]

Jij spoort echt niet, volgens jouw redenatie ben ik geen normale man en is mijn vrouw niet vrouw-waardig. Au contraire, heb je de laatste tijd wel eens gekeken naar de maatschappij om je heen? Ik zou niet eens een relatie willen met een vrouw die niet haar eigen leven heeft. Maar goed, smaken en meningen verschillen. Succes verder met het rechtlullen van iets kroms in een kuil vol woeste, zelfstandige, eigengereide en over het algemeen mondige vrouwen.... ;-)

Volgens mij heft Mandema het over de situatie dat zij kostwinner is en hij huisman. Dat is de enige legitieme reden dat zij stiekem naar de hoeren mag, maar in die situatie zal Mandema dus nooit komen aangezien je dan je volledige mannelijkheid kwijt bent. Daar is Mandema te mannelijk voor.
    Overigens TO, ik zou het gewoon zeggen hoor, aangezien het maar masturbatie is en jij er nu last van hebt. Wat wil ze doen dan, scheiden en 3-hoog-achter op een houtje bijten om zoiets onbenulligs? Zou best dom zijn hè...

En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
  3. quote:
    Dreamer schreef op 24 april 2017 @ 18:24:
    Lees hierboven, Theeleut. Als de vrouw werkt, is de man geen man meer en niet vrouw-waardig. Een man, die alleenverdiener is, mag dan weer naar de hoeren. Het leven kan zo simpel zijn, als je denkt als zo'n man en dan tóch een topic op een vrouwenforum openen. :hihi:
    :facepalm:
  4. quote:
    Mandem42 schreef op 24 april 2017 @ 16:33:
    [...]

Je moet dankbaar zijn dat jouw man jou onderhoudt. Wat een arrogantie heb jij zeg, met "dat hoor je ook te doen".Voor hetzelfde geval kan hij net zo goed jou elke dag laten werken terwijl hij thuis zit. Kijk maar dan hoever je als vrouw komt in je eentje, waarschijnlijk kom ik dan bij jou op bezoek, omdat jij dan mannen zoals ik moet plezieren om niet in armoede te leven.

Klinkt als:
    :mad: :swear:

Oftewel, een vrouw heeft de promotie verdiend waarop hij zat te azen :hihi:
  5. Er sullen genoeg mannen met deze hobby zijn anders zouden de dames van lichte zeden al lang niet meer bestaan. Als je bij je vrouw en kinderen wil blijven wonen zou ik het niet zeggen en het laten zoals het nu is. Ik denk dat de meeste mannen dat zo doen want geen enkele vrouw vindt het fijn Als haar man af en toe op een andere vrouw ligt. Als je huwelijk goed is komen jullie er samen misschien nog uit maar het vertrouwen zal weg zijn en je hobby zal je moeten opgeven.
  6. quote:
    [...]

. En ik vertel het mijn vrouw niet om onnodige problemen te voorkomen, kijk maar naar de afgelopen 5 jaren, ze is nog steeds gelukkig

Is ze dat ook nog als ze erachter komt dat jij de hoeren bezoekt?

Die kans is namelijk wel degelijk aanwezig.
  7. quote:
    Bruja78 schreef op 24 april 2017 @ 19:08:
    [...]

Volgens mij heft Mandema het over de situatie dat zij kostwinner is en hij huisman. Dat is de enige legitieme reden dat zij stiekem naar de hoeren mag, maar in die situatie zal Mandema dus nooit komen aangezien je dan je volledige mannelijkheid kwijt bent. Daar is Mandema te mannelijk voor.
    Overigens TO, ik zou het gewoon zeggen hoor, aangezien het maar masturbatie is en jij er nu last van hebt. Wat wil ze doen dan, scheiden en 3-hoog-achter op een houtje bijten om zoiets onbenulligs? Zou best dom zijn hè...
    Nou, Mandemaker reageerde op mij en ik zei dat ik mezelf onderhoud en m'n man dat dus niet doet. IK heb niet gezegd dat m'n man huisman is. Ik had het over een tweeverdiener-situatie. :)

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  8. Wat een arts van je wil weten

Heb jij een doktersbezoek gepland? Dit zijn de 5 vragen die een arts meestal aan je stelt. Handig om te weten, zodat je je goed kunt voorbereiden. #adv

Lees verder

9. TO, je bent gewoon verslaafd aan seks met een hoer. Sneu... voor je vrouw.
    Je houdt niet van haar, je houdt alleen van jezelf...
  10. Tja 't is wel een beetje zonde van het geld, hè? En dan te bedenken dat je met diezelfde hobby ook een paar honderd euro in de maand kunt bijverdienen door te je eigen lijf te verhuren in plaats van dat van een ander te huren. :lampje:

Als niets helpt, doe niets!
  11. Het is wel even redelijk om het te vertellen. (hoe weet ik alleen niet)Consequenties zijn er als die er niet zijn mischien heeft ze zelf ook wel iets te verbergen of kan ze er wel gewoon meeleven.
    Maar wat zou jij ervan vinden als je vrouw zoiets zou doen? Hoe zou jij reageren?

Ikzelf zou het niet accepteren, want al gaat het oh zo goed tussen jou en je vrouw liegen doe je wel dus ergens gaat het toch niet echt goed lijkt mij.

Ik denk dat het eerder een lust is dan een hobby.

Als ze je zou verlaten kan je gewoon doorgaan met je "hobby" zonder er over te hoeven liegen.
    baby30 wijzigde dit bericht op 24-04-2017 22:01 met 12%
  12. quote:
    [...]

Je moet dankbaar zijn dat jouw man jou onderhoudt. Wat een arrogantie heb jij zeg, met "dat hoor je ook te doen".Voor hetzelfde geval kan hij net zo goed jou elke dag laten werken terwijl hij thuis zit. Kijk maar dan hoever je als vrouw komt in je eentje, waarschijnlijk kom ik dan bij jou op bezoek, omdat jij dan mannen zoals ik moet plezieren om niet in armoede te leven. Ik geef mijn vrouw en kinderen alles, dus als ik af en toe buiten snoep, is dat geen probleem in mijn ogen. En ik vertel het mijn vrouw niet om onnodige problemen te voorkomen, kijk maar naar de afgelopen 5 jaren, ze is nog steeds gelukkig.

En btw, de kans dat jouw man ook wandelt, is groter dan dat hij het niet doet hoor. Mijn vrouw en vele anderen denken dat over hun mannen, maar kijk maar naar de realiteit. Ga maar eens in zo een straat staan en observeren, dan zie je ook vele nette mannen die waarschijnlijk getrouwd zijn.

Heeft niets met "arrogantie" te maken.. In een gelijkwaardige relatie hoor je voor elkaar te zorgen, maar dat is mijn mening.
    Om even verder in te gaan op de term " gelijkwaardige relatie" wij werken beide 4 dagen in de week en verdelen de zorg over onze kinderen, ik verdien zelfs meer dan dat hij doet! Niet dat dat er bij ons toe doet, maar om even aan te geven dat ik waarschijnlijk nooit in de positie zal komen (god forbid) om voor dit beroep te moeten kiezen. en voor het geld.. Al die twintigjes waarmee wordt rondgezwierd (jeujjj, :facepalm:) hoef je het ook niet meer te doen.

Je mag t allemaal voor jezelf goed praten maar ik weet 1000% zeker dat hij niet naar de hoeren gaat, die gast is 24/7 niet bij me weg te slaan ;-)
    Het zal best dat daar veel getrouwde mannen "wandelen" maar de vraag is meer; wil jij er daar een van zijn?
  13. quote:
    baby30 schreef op 24 april 2017 @ 21:57:
    Het is wel even redelijk om het te vertellen. (hoe weet ik alleen niet)Consequenties zijn er als die er niet zijn mischien heeft ze zelf ook wel iets te verbergen of kan ze er wel gewoon meeleven.
    Maar wat zou jij ervan vinden als je vrouw zoiets zou doen? Hoe zou jij reageren?

Ikzelf zou het niet accepteren, want al gaat het oh zo goed tussen jou en je vrouw liegen doe je wel dus ergens gaat het toch niet echt goed lijkt mij.

Ik denk dat het eerder een lust is dan een hobby.

Als ze je zou verlaten kan je gewoon doorgaan met je "hobby" zonder er over te hoeven liegen.

Het is geen hobby, het is toegeven aan een impuls, gewoon, omdat het kan. Het geeft hem niet alleen een gevoel van macht tegenover de vrouw in kwestie, maar ook over z'n eigen vrouw, omdat hij dit doet en zij het niet weet én er (volgens hem) niets over te zeggen heeft, want hij is van het inkomen en zij .. eh.. is er voor zijn verzorging, ofzo.

Wat hij denkt als z'n vrouw zoiets zou doen, daar is al uitgebreid over geschreven door hem. Dat staat hij niet toe, want hij betaalt immers alles. Maar hij houdt wel van haar :facepalm: Het leest meer alsof ze een accessoire is, die je als man van stand nou eenmaal in huis hoort te hebben :no:
    Eng mannetje, met elke post enger. En ik hoop echt nep.

Flower Fairies are very shy creatures and you are unlikely to see them unless you are very, very lucky
  14. Mandem,

Indien je probleem echt is, zit ik met hetzelfde probleem.

Ook 15 jaar getrouwd en zin om regelmatig jonge vrouwen te bezoeken uit lust. Bij mij gelukkig maar een paar keer per jaar. Precies een verslaving

Ik ben echt wel gelukkig getrouwd en heb 3 fijne kinderen maar de drang is soms zo groot...
  15. quote:
    frank38 schreef op 25 april 2017 @ 16:00:
    Mandem,

Indien je probleem echt is, zit ik met hetzelfde probleem.

Ook 15 jaar getrouwd en zin om regelmatig jonge vrouwen te bezoeken uit lust. Bij mij gelukkig maar een paar keer per jaar. Precies een verslaving

Ik ben echt wel gelukkig getrouwd en heb 3 fijne kinderen maar de drang is soms zo groot...
    Wat weten jullie toch allemaal leuke termen te verzinnen voor betalen voor seks. Alsof je met een bosje bloemen en een doos pralines hoofs op de koffie gaat.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
  16. quote:
    maar de drang is soms zo groot...

Nou en? Ik wil soms iemand op zijn domme kop slaan en uitschelden voor klootviool. De drang is soms zo groot. Dat doe ik niet, want ik beheers die drang omdat ik dat wil.
    Of wil je zeggen dat jij een slapjanus bent en dat je daarom maar toegeeft aan wat primitieve neigingen?
  17. ' Ik heb namelijk het gevoel dat ik niet echt wat slechts doe tegen mijn vrouw, maar toch voel ik mij niet zo lekker in mijn vel elke keer dat ik lieg tegen haar over waar ik ben geweest'

Je hebt een dubbelleven, je houdt dit niet voor niets voor jezelf en je hebt jezelf er in laten geloven dat je niet het gevoel hebt dat je iets slechts doet tegen je vrouw. Als je echt geloofde dat je niets slechts doet, dan zou je er eerlijk over zijn.

My life, my way
  18. quote:
    Echt joh, noem je dat gelukkig getrouwd? Je bent jarenlang verliefd op een andere vrouw, neukt regelmatig buiten de deur en liegt dus tegen je vrouw. Je hebt geen respect voor haar. Hoe kun je zelfs maar denken dat dat in de buurt komt van een gelukkig huwelijk?
  19. Het is best grappig om te zien dat die mannen die zogenaamd voor lust en machtgevoel naar de hoeren gaan eigenlijk ontzettend onzeker zijn en vaak een minderwaardigheids complex hebben. Ze schreeuwen alleen heel hard dat het niet zo is in de hoop dat ze misschien zichzelf kunnen overtuigen, maar eigenlijk is het niets anders dan intens zielig dat je alleen nog aan seks kunt komen met mooie jonge vrouwen door er voor te betalen want de realiteit is dat zonder dat geld geen enkele vrouw je nog een seconde aandacht geeft...laat staan seks.
  20. Wees blij dat die man een hobby heeft.

Kom eens hier, ik wil je borsten zien.
  21. quote:
    spraakwaterval schreef op 25 april 2017 @ 16:46:
    Wees blij dat die man een hobby heeft.

Nou :rofl: wat fijn.
    Mijn man heeft ook een leuke hobby. Hij vindt het zelfs leuk als ik meega. En als hij zegt naar z'n hobby te zijn (ja, dat zegt hij gewoon) dan zie ik daarna vanalles op facebook wat redelijk aangeeft dat hij echt is waar hij zegt dat hij zou zijn. Kijk, dát vind ik nou een leuke hobby, maarja.. ieder z'n ding he ;-]

22. Ik zei toch niet dat het een *leuke* hobby was?

Wat doet je man? Kantklossen?

23. Zolang hij niet in een wandelclub zit...
  24. quote:
    parbleumondieu schreef op 25 april 2017 @ 18:36:
    Zolang hij niet in een wandelclub zit...
    O jee, mijn man houdt van wandelen. @-( Gelukkig mag ik wel altijd mee.
  25. Gast ga je vrouw eens lekker verwennen en knal de hele avond door.
    Laat die rooie ramen maar lekker zitten en ga niet.
    Waarheid komt toch altijd boven. iemand die je kenteken of auto kent en belt je vrouw met een of andere reden.
  26. quote:
    Tr0tter schreef op 25 april 2017 @ 18:38:
    O jee, mijn man houdt van wandelen.
    :facepalm: