gevoelens ruim 25 jaar oudere instructeur

27-02-2015 11:57 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik heb lang getwijfeld maar toch besloten eens te kijken wat andere ervan denken/vinden.

Ik sta sinds een paar maanden met mijn paard op een stalling (mijn dochter rijd hier al 2 jaar) om hem te laten inrijden/doorrijden en dan zelf aan de slag te gaan..

Hij heeft gewoon een eigen vaste plek maar hier was het erg lastig om hem als jong paard te beleren vandaar de keuze hem naar een stal met bak en goede instructeurs te verhuizen totdat hij de basis goed beheerst..

Nu heb ik dus gevoelens gekregen voor mijn instructeur/eigenaar.. Ik ben er zelf een beetje over in de war geraakt, hij is veel ouder en heeft naar mijn weten nooit een relatie gehad.. Er is iets iets in hem wat mij heeel erg triggert.. De gevoelens waren er in 1 keer. Ik heb 2 kinderen en we hebben 2 verschillende levens en zitten in totaal verschillende fases van ons leven.. Toch krijg ik dat niet aan mijn verstand gebracht.. Inmiddels merk ik dat ik er niet echt meer gelukkig mee ben, het houd me de hele dag bezig. Ik zou het graag aan hem vertellen zodat ik het kwijt ben maar aangezien ik hem niet super goed ken zit ik er niet op te wachten dat de volgende dag de mensen op stal op de hoogte zijn. Bang dat hij me voor gek verklaard! Heb 2 kinderen, dat is voor sommige mannen ook een struikelblok. Ik zie hem iedere dag en denk dat hij geen idee hiervan heeft. Hij is met iedereen heel sociaal, soms staan we samen in een stal voor het een of ander en denk ik zou hij het het aanvoelen? Heb dan toch weer het idee van niet.. Hij is niet de "prins" waar elke vrouw voor zou vallen maar ik val dan ook op hoe een persoon is en of ik gevoelens heb en een klik. Dan is de persoon vanzelf mooi voor mij. En ja hij woont bij zijn moeder of zijn moeder bij hem?! Dit is waarschijnlijk omdat het op 1 terrein ligt en het altijd samen gerund is. Het is vast weer een cliche verhaal maar toch benieuwd wat jullie zouden doen..
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie getrouwd? Nee? Dan is er toch niks aan de hand? Spannend juist!
Wat heb je te verliezen?
Als jullie allebei niet in een relatie zitten dan zou ik hem mee uit vragen. Kop koffie ergens of zo.
Alle reacties Link kopieren
Kun je omschrijven wat hij precies triggert? Ik dacht ooit verliefd te zijn op een man maar wat hij bij mij opriep waren gevoelens wat een meisje heeft bij haar vader; hij straalde hij iets waardoor ik me veilig voelde. Duurde overigens ik weet niet hoe lang voordat ik daar achterkwam, maar liep echt een lange tijd met het idee dat ik verliefd op hem was.



Dus wat precies voel jij als je in zijn buurt bent?
Alle reacties Link kopieren
Een man van die leeftijd die nog nooit een relatie heeft gehad? Klinkt als een toppertje!



Woont hij ook nog bij zijn moeder?



De enige mannen die ik ken voorbij middelbare leeftijd die nog nooit een relatie hebben gehad, waren ofwel figuren waar een steekje bij los was, ofwel echte engerds, ofwel figuren die je dolgraag het labeltje autist zou willen geven ofwel gewoon homoseksueel.



Ik zou er niet veel van verwachten.




bij een man van middelbare leeftijd, nooit een relatie gehad en into paarden gaat bij mij maar 1 belletje rinkelen.



O.T. ik zou ervoor gaan als t goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 27 februari 2015 @ 12:02:

Kun je omschrijven wat hij precies triggert? Ik dacht ooit verliefd te zijn op een man maar wat hij bij mij opriep waren gevoelens wat een meisje heeft bij haar vader; hij straalde hij iets waardoor ik me veilig voelde. Duurde overigens ik weet niet hoe lang voordat ik daar achterkwam, maar liep echt een lange tijd met het idee dat ik verliefd op hem was.



Dus wat precies voel jij als je in zijn buurt bent?Ik snap je verhaal. Ik voel echt vlinders, krijg het warm en word nerveus in zijn buurt en wil hem het liefst knuffelen.. Zijn lach en blik in zijn ogen en hele houding en humor.. zoiets is moeilijk te beschrijven. Aangezien ik ook les van hem krijg vind ik het behoorlijk moeilijk soms. Ik heb al gedacht dan ga ik met mijn paard naar een andere stal maar ben ook gewoon erg tevreden daar. Ik begin het erg lastig te vinden....
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 27 februari 2015 @ 12:14:

[img]http://i61.tinypic.com/1pib6g.jpg[/img]



bij een man van middelbare leeftijd, nooit een relatie gehad en into paarden gaat bij mij maar 1 belletje rinkelen.



O.T. ik zou ervoor gaan als t goed voelt.





Ik vind de foto wel humor hahahahah!

Nee totaal geen gelijkenis. . Hij is gewoon heel normaal, in omgang super sociaal met iedereen en heeft een goede intelligentie.. Ik kan zo niet iets afwijkends bedenken waarom hij alleen is.. Of hij moet het echt zelf willen of hij zou te verlegen moeten zijn als het op dames aankomt.. Of er moet echt iets zijn wat ik niet weet
Alle reacties Link kopieren
Merk je iets aan hem? Meestal kun je als het wederzijds is, wel aanvoelen of iemand jou ook ziet zitten. Vind je het niet merkwaardig dat hij nog nooit een relatie heeft gehad? En hoe weet je dat eigenlijk; hebben jullie daarover gepraat?
quote:leann82 schreef op 27 februari 2015 @ 12:30:

[...]





Ik vind de foto wel humor hahahahah!sportieve reactie
Alle reacties Link kopieren
quote:Aureel schreef op 27 februari 2015 @ 12:31:

Merk je iets aan hem? Meestal kun je als het wederzijds is, wel aanvoelen of iemand jou ook ziet zitten. Vind je het niet merkwaardig dat hij nog nooit een relatie heeft gehad? En hoe weet je dat eigenlijk; hebben jullie daarover gepraat?Ik vind hem heel moeilijk in te schatten omdat hij met iedereen super sociaal is en heel makkelijk praat met mensen op stal. Omdat ik al mijn hele leven paarden heb ken ik meerdere mensen in de "paarden" . De mensen die daar wel eens op stal kwamen hebben hem nog nooit in een relatie gezien of gekend. Eigenlijk vind ik dat wel vreemd voor een heel sociaal persoon. Vaak zijn het toch typisch een bepaald soort mannen die alleen blijven. Het zou kunnen zijn dat hij heel sociaal is zolang het maar allemaal op afstand blijft. Ik kan er niets anders op bedenken of hij moet het niet willen?!
Nog nooit een relate gehad? Woont bij zijn moeder zeker? Of hij heeft een kat.
Alle reacties Link kopieren
Hij woont inderdaad bij zijn moeder of zijn moeder bij hem. Maar dat komt denk ik omdat het op 1 terrein ligt. En het altijd samen gerund is.. Ik weet dat dat niet het meest positieve is maar dat veranderd niks aan het gevoel. En hij is geen standaard voorbeeld van een moederskindje... Want ik weet welke types dat vaak zijn..
Alle reacties Link kopieren
quote:leann82 schreef op 27 februari 2015 @ 12:47:

[...]





Ik vind hem heel moeilijk in te schatten omdat hij met iedereen super sociaal is en heel makkelijk praat met mensen op stal. Omdat ik al mijn hele leven paarden heb ken ik meerdere mensen in de "paarden" . De mensen die daar wel eens op stal kwamen hebben hem nog nooit in een relatie gezien of gekend. Eigenlijk vind ik dat wel vreemd voor een heel sociaal persoon. Vaak zijn het toch typisch een bepaald soort mannen die alleen blijven. Het zou kunnen zijn dat hij heel sociaal is zolang het maar allemaal op afstand blijft. Ik kan er niets anders op bedenken of hij moet het niet willen?!als ik mag gokken: Homo
Alle reacties Link kopieren
quote:leann82 schreef op 27 februari 2015 @ 12:26:

[...]





Ik snap je verhaal. Ik voel echt vlinders, krijg het warm en word nerveus in zijn buurt en wil hem het liefst knuffelen.. Zijn lach en blik in zijn ogen en hele houding en humor.. zoiets is moeilijk te beschrijven. Aangezien ik ook les van hem krijg vind ik het behoorlijk moeilijk soms. Ik heb al gedacht dan ga ik met mijn paard naar een andere stal maar ben ook gewoon erg tevreden daar. Ik begin het erg lastig te vinden....Dan weet ik het ook niet meer. Onduidelijk in het verhaal is of jij vrijgezel bent of een partner thuis hebt zitten. Is dat niet zo, dan zou je kunnen overwegen om een andere stal te zoeken. Tevredenheid neem je met je mee als je tevreden bent en dat ben je niet als je bij deze stal blijft.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet de "prins" waar alle vrouwen voor vallen maar ik val dan ook op hoe een persoon is en of ik er iets voor voel, dan is de persoon mooi voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je gewoon laten inrijden door de instructeur. Grapje.💃



Maar ik zou gewoon voorstellen samen iets te gaan drinken.
Alle reacties Link kopieren
Een sociale, normale man die op vrouwen valt is niet op zijn vijfenvijftigste zijn hele leven vrijgezel geweest. Dat geloof ik niet.



Mij lijkt het het warschijnlijkste dat hij dus niet op vrouwen valt.



Ik zou er niet te veel van verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Vraag eens aan hem:

"hoe is het met je vriend?"
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 27 februari 2015 @ 13:08:

Een sociale, normale man die op vrouwen valt is niet op zijn vijfenvijftigste zijn hele leven vrijgezel geweest. Dat geloof ik niet.



Mij lijkt het het warschijnlijkste dat hij dus niet op vrouwen valt.



Ik zou er niet te veel van verwachten.Mee eens. Er zijn daarnaast zat redenen waardoor mensen alleen blijven, die je niet aan de buitenkant kunt zien, dus heel goed mogelijk dat er wel wat aan de hand is met hem. Maar hee, vraag hem op date, dat kom je er wellicht snel achter
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 27 februari 2015 @ 13:08:

Een sociale, normale man die op vrouwen valt is niet op zijn vijfenvijftigste zijn hele leven vrijgezel geweest. Dat geloof ik niet.



Mij lijkt het het warschijnlijkste dat hij dus niet op vrouwen valt.



Ik zou er niet te veel van verwachten.Ik kan me dat helemaal niet voorstellen bij hem. Na al die jaren zou toch iemand dat gemerkt moeten hebben.. Hij is geen standaard knappe prins op het witte paard voor iedereen maar in mijn ogen super leuk. Zou het geen verlegenheid of onzekerheid kunnen zijn? Super sociaal maar niet als het te dichtbij komt?? Zoiets??
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 27 februari 2015 @ 13:11:

Vraag eens aan hem:

"hoe is het met je vriend?"Hmm hahha zou hij dat als humor zien?!
Alle reacties Link kopieren
Als je ook je 55e nog zo onzeker/verlegen bent dat je niet aan een relatie durft te beginnen, ben je niet zomaar onzeker; dan heb je een serieus probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mensen gekend, mannen van oudere leeftijd, grappig sociaal, niet lelijk, maar nooit getrouwd of een vriendin en geen kinderen. Mensen die ik qua gedrag inschatte als homoseksueel, maar wel heel subtiel. Niet overdreven nichterig. Sommigen andere die ik kenden dachten dat ook gelijk van die personen, sommigen anderen waren stomverbaasd om dat te horen, "die persoon homo?"



Dat konden ze zich niet voorstellen, alsof alle homo's continu met hun handen wapperend, geaffecteerd sprekend en met eyeliner op rondlopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven