Gezamenlijke tattoo

20-04-2017 12:22 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
--



Wow. Ik dacht echt dat ik dit kwijt kon, zo persoonlijk. In plaats daarvan word ik dik aangevallen en hebben mensen een hele mening over mij en mijn leven zonder iets te weten.

Ik dacht dat dit een volwassen forum was, maar daar zat ik mooi naast.

Wat een kleuterklas hier zeg. Gloeiende.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 13:19:

Even los van de tatoeages an sich, begrijp ik ook niet waarom je stiefkinderen zo als 'eigen' zou willen presenteren. Hartstikke fijn dat het over en weer zo goed gaat, applaus en blommen enzo, maar toch... het schuurt een beetje. Ik vind het persoonlijk een stap te ver.En dit.
Ik ben van plan om een tattoo te laten zetten met een verwijzing naar mijn vriend. Maar niet zozeer zo van een tattoo voor mijn vriend, maar hij is echt een keerpunt geweest in mijn leven. Door hem ben ik gaan zien hoeveel meer ik aan mezelf mag denken/voor mezelf mag zorgen en dat ik mezelf op nummer 1 mag zetten.



Ik wil hem laten zetten op het moment dat ik het gevoel heb dat het een stuk beter met me gaat door therapie, zodat ik weer aan het werk kan en er zelf voor kan sparen.
quote:YellowLemon schreef op 20 april 2017 @ 13:26:

Ik ben van plan om een tattoo te laten zetten met een verwijzing naar mijn vriend. Maar niet zozeer zo van een tattoo voor mijn vriend, maar hij is echt een keerpunt geweest in mijn leven. Door hem ben ik gaan zien hoeveel meer ik aan mezelf mag denken/voor mezelf mag zorgen en dat ik mezelf op nummer 1 mag zetten.



Ik wil hem laten zetten op het moment dat ik het gevoel heb dat het een stuk beter met me gaat door therapie, zodat ik weer aan het werk kan en er zelf voor kan sparen.Wat een druk voor hem.
Sterren van je stiefkinderen als tattoo vind ik ook wat te ver gaan eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 20 april 2017 @ 13:26:

Ik ben van plan om een tattoo te laten zetten met een verwijzing naar mijn vriend. Maar niet zozeer zo van een tattoo voor mijn vriend, maar hij is echt een keerpunt geweest in mijn leven. Door hem ben ik gaan zien hoeveel meer ik aan mezelf mag denken/voor mezelf mag zorgen en dat ik mezelf op nummer 1 mag zetten.



Ik wil hem laten zetten op het moment dat ik het gevoel heb dat het een stuk beter met me gaat door therapie, zodat ik weer aan het werk kan en er zelf voor kan sparen.



Is het echt je vriend die het keerpunt is geweest of heb je het niet gewoon zelf gedaan?

Hij kan je een duwtje hebben gegeven maar jij bent nog altijd degene die de beslissing neemt om dingen te veranderen.....
aan het typen......
Ik heb al eens een letter weg laten werken van mijn ex.Het is nog mooi geworden ook.Ik wou op die plek toch altijd al een tattoo.



Ik heb nu de naam van mijn huidige partner.En hij heeft vrij groot mijn naam en nog een tattoo van mij.Als het ooit over gaat heb ik pech..Maar ik ben nog elke dag trots.En mocht het over gaan (waar ik niet vanuit ga) dan heb ik altijd nog de mooie herinneringen.Hij heeft voor wat problemen gezorgd ivm zijn verleden maar hij heeft mij ontzettend veel goeds gebracht en mij ontzettend gelukkig gemaakt.



Een tattoo voor kinderen van een partner zou ik nooit laten zetten.Het zijn mijn kinderen niet.Dus ik zou niet weten waarom..



Je tattoo is niet mijn stijl maar hey misschien vindt jij die van mij ook helemaal niet mooi Ik hou zelf niet van vrij grote tattoo s.

Je moet hem zelf mooi vinden.Daar gaat het om.
Vreselijk sorry.

Sowieso tattoo's met een giga woord en daar sterren, rondjes, veertjes in het zwart om heen.

Ook zo groot, waarom?

Klein en subtiel had ik nog mwah gevonden.



Ik zou idd ook geen tattoo nemen voor mijn relatie. Hoeveel ik ook van vriend houd je weet nooit....

En ik zou als moeder ook not amused zijn als een stiefmoeder gaat doen alsof mijn kids ook de hare zijn, het mag best voelen als eigen maar er een tattoo aan wijden gaat me een stap te ver.



Maar he, als jullie er happy mee zijn, jullie lichaam.
quote:MarindaH schreef op 20 april 2017 @ 13:30:

[...]





Wat een druk voor hem. want?
Alle reacties Link kopieren
Een gezamenlijke tattoo vind ik net zo afgezaagd en 'cheap-ass' als rozenblaadjes op bed en candlelight radio. Tattoos überhaupt. Not my cup of tea.
Ik hou ervan, heb zelf een, vind ik, mooie grote voor of door, hoe je het ook wil noemen, mijn broertje en zus. Zij zijn allebei overleden.



Mijn ex heeft mijn naam van oksel tot heup, lijkt me toch lullig om naast te liggen als je de nieuwe vriendin bent. Voelde me wel enorm gevleid en trots dat ie dat gedaan had. Toen het uit ging kwam het hoge woord eruit, hij nam me kwalijk dat ik niet hetzelfde had gedaan. Ik wist dat, had gezien dat ie een ontwerp had gemaakt op de computer. Heb er wijselijk m'n mond over gehouden.... En ik had tot m'n dood bij hem willen blijven dus daar lag het niet aan.
quote:Frikandellekuh schreef op 20 april 2017 @ 13:35:

[...]





Is het echt je vriend die het keerpunt is geweest of heb je het niet gewoon zelf gedaan?

Hij kan je een duwtje hebben gegeven maar jij bent nog altijd degene die de beslissing neemt om dingen te veranderen.....Daarom ook een verwijzing en niet hele tattoo in teken van. Het ontwerp zit ook een beetje zo in mijn hoofd dat het als ondersteunend element is zeg maar. Maar ik deel de details liever niet, te persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perkins schreef op 20 april 2017 @ 13:38:

Een gezamenlijke tattoo vind ik net zo afgezaagd en 'cheap-ass' als rozenblaadjes op bed en candlelight radio. Tattoos überhaupt. Not my cup of tea.Dit. Zo kijk ik er ook naar. Het is erg gemeengoed geworden en buiten dat gewoon een beetje ordinair. Een beetje voor de betaalde voetballers onder ons zeg maar.... En ik vind sterretjes toch meer voor overleden mensen.[/quote]
quote:Mutsie2017 schreef op 20 april 2017 @ 13:35:

Ik heb al eens een letter weg laten werken van mijn ex..Hoe bedoel je? Zoiets als: hij heette Henk en de verkering is uit, maar ik hou ook van kippen dus nu staat er Hen?
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Leuk dat je er zelf blij mee bent en dat is het belangrijkste als je mij vraagt.

Zelf zou ik het nooit doen omdat het toch anders kan lopen als je voor ogen hebt.
Alle reacties Link kopieren
De (voor de kijkers) rechter tattoo is imo volledig mislukt. Een bibberige E en een lelijke v. Sorry maar ik vind dit echt prutswerk. En de g had dicht gemoeten, dan is het tenminste leesbaar. Ik mag hopen dat je er niet al teveel voor hebt betaald.
...
Ik vind de betekenis erachter mooi maar de tattoos zelf vind ik niet mooi.



Sowieso is het slimmer om er even een paar nachten over te slapen ipv het dezelfde dag nog te laten zetten omdat de tatoeëerder diezelfde dag nog tijd heeft.
quote:Fluithaas schreef op 20 april 2017 @ 13:46:

[...]





Hoe bedoel je? Zoiets als: hij heette Henk en de verkering is uit, maar ik hou ook van kippen dus nu staat er Hen?



tuurlijk niet.

Ik heb er wat moois overheen laten zetten.Hij is helemaal gecoverd.Je ziet er niks meer van.

Het was maar een letter.



Tuurlijk baalde ik in het begin.Omdat hij mij zoveel heeft aangedaan.Maar het is goed gekomen met de tattoo.Daar gaat het om.
quote:Rooss4.0 schreef op 20 april 2017 @ 13:53:

De (voor de kijkers) rechter tattoo is imo volledig mislukt. Een bibberige E en een lelijke v. Sorry maar ik vind dit echt prutswerk. En de g had dicht gemoeten, dan is het tenminste leesbaar. Ik mag hopen dat je er niet al teveel voor hebt betaald.



Dat viel mij ook op maar wilde het niet zeggen

Misschien is het vervormd op de foto maar de linker -n is ook anders.

Technisch gezien (ook) niet mooi.
Ben gek op tattoo's, zelfs sommige met woorden.



Maar vind dit ook niet zo mooi, niet mooi gezet en geen mooie tattoo uberhaupt.

En dan eentje gelinkt aan een relatie. Nope.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ditto schreef op 20 april 2017 @ 13:34:

Sterren van je stiefkinderen als tattoo vind ik ook wat te ver gaan eigenlijk.Ik vind het dan weer heel bijzonder dat hij die kinderen die zij had kunnen hebben als 'inmiddels ook van hem' ziet. Maar er is met de moeder van de kinderen gepraat en zo voelen TO en haar vriend dat. Verder staan er alleen sterren, geen namen, dus alleen zij (en de moeder) weten toch waar de sterretjes voor staan? Het is niet alsof TO haar hele arm heeft volgetatoeëerd met namen en rugnummers.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze heel erg lelijk, en bovendien vind ik het "verhaal" erbij enorm storend en aanstellerig. Dat je een tattoo neemt voor 3 kinderen die niet van jou zijn daar zou ik als moeder of als kind echt pislink van worden, en dat je spreekt over "die ik had kunnen hebben" en "inmiddels voelen ze alle 5 als van ons samen" vind ik aanstellerig, want je hebt geen 5 kinderen samen, HIJ heeft 3 kinderen en jij geen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook altijd huiverig voor tattoo's in een relatie.



Mijn ex had een vriendin en heet Greetje, heeft ie op zijn borst laten tatoeëren. Relatie ging uit en nu heeft hij groetjes op zn borst staan... ????
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bella- schreef op 20 april 2017 @ 13:41:





Mijn ex heeft mijn naam van oksel tot heup,





Oh, wat erg!
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Trouwringen, dat is dan toch ook afgezaagd?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven